-
Ενταξει αυτη η καραμελα οτι κανει 10000 λιγοτερα απο άλλα δε πειθει. Αν ηταν ετσι θα το αγοραζαν ακομα και σημερα που εχει καταρακωθει στις πωλησεις. Γιατι? Σιγουρα δε φταιει οτι βγηκε το καινουριο αλλα οτι καταλαβε ο κοσμος οτι καιει το πατο του σαν παλιας τεχνολογιας που ειναι αλλωστε.
Εμενα μου θυμιζει σαπφω νοταρα με καλουδια για να κρατιεται. Ευτυχως βγηκε το καινουριο που φαινεται αξιολογο. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Ενταξει αυτη η καραμελα οτι κανει 10000 λιγοτερα απο άλλα δε πειθει.Πείθει ή δεν πείθει δεν έχει σημασία, γιατί αυτή είναι η αλήθεια.
Επίσης και η δικιά σου καραμέλα έχει κουράσει.
-
Μπράβο σου Νίκο, που διάλεξες το καλύτερο και δέκα φορές μπράβο σου που βάζεις στη θέση σου και τους λαλάκες που διάλεξαν κάτι άλλο από σένα!
'Δοξάστε με!' Όπως έλεγε και ο αείμνηστος Χάρρυ Κλυνν.
-
Κοιτάτε πως μας κάνουν και μας διαιρούν [emoji13]
Sent from my JAT-L29 using Tapatalk
-
Πολύ απλά είναι ένα αυτοκίνητο που όταν βγήκε ήταν εξαιρετικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό (ίδιας τιμής) και απο τότε έκαιγε αρκετά (εξαιτίας βάρους/κινητήρων/κλπ κλπ). Βασικά ήταν πάντοτε αυτό το μελανό του σημείο, όμως όπως είπε και ο Φάνης, αγόραζες ένα αυτοκίνητο που δεν είχε καμί σχέση με τον ανταγωνισμό.
Οπότε το να κοιτάει κάποιος την κατανάλωση (τότε) ήταν απλά άτοπο. Ή θα έπαιρνε κάτι αρκετά χειρότερο και με καλύτερη κατανάλωση, ή κάτι πολύ καλύτερο (κούγκα) με αυξημένη κατανάλωση. Βασικά το θέμα ήταν που έβαζες το ταβάνι σου. Θέλεις κάτι με 25κ (στην τύχη) και λίγα έξοδα, το οποίο όμως είναι «ποιότητα» 20-25κ, ή θέλεις κάτι που θα δώσεις 25k, μακροπρόθεσμα θα σε φτάσει στα 35κ αλλά έχει ποιότητα 35-40k?
Κει ειπσαι διατεθιμένος να δίνεις 100€ τον μήνα για μια τέτοια απόφαση ή όχι; Για αυτό λέω ότι εφόσον κάποιος φτάσει να διπνει αυτά τα χρήματα, το να διπνει επξτρα 4% ανα έτος είναι αστείο αν είναι να πάρει κάτι πολύ καλύτερο. Διότι έαν κάποιος δεν έχει «άνετα» αυτό το 4% και κάνει αγορές τέτοιου επιπέδου, μάλλον κάτι εντελώς λάθος κάνει στην ζωή του (ή τον ζούνε άλλοι)....Όσο περνάνε τα χρόνια, μιας και ο κόζμος πάει μπροστά, η διαφορά στο πόσο καίει θα αυξάνεται, ενώ επίσης θα μειώνεται η όποια υπεροχή απέναντι σε άλλα (και παίζει να έχει ξεπεραστεί ήδη και για πολυ )
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γιατί τέτοια λύσσα για την κατανάλωση του kuga ρε παιδιά? Όποιος καίγεται για οικονομία δεν κοιτάει καν την βενζίνη. Αλλά και βενζίνη να πάρει για άλλους λόγους (επιδόσεις, ποιότητα λειτουργίας, φόβος απαγόρευσης των diesel), ακόμα και αν η διαφορά από το 150αρι tiguan είναι 2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μιλάμε για περίπου 470 ευρώ επιβάρυνση στα 15.000 χλμ. Στα 150.000 χλμ (που αρκετοί θα τα κάνουν σε βάθος μεγαλύτερο της δεκαετίας) μιλάμε για ένα πεντοχίλιαρο.
Το tiguan δεν θα το αγόραζα προσωπικά ποτέ αλλά αναγνωρίζω ότι είναι ένα ολοκληρωμένο suv. Πρέπει να κάθομαι όλη μέρα να τα χώνω στην vw πχ για την αξιοπιστία της? Ή για το γεγονός ότι είναι μέσα-έξω άχρωμο και άοσμο? Για να αποδείξω (σε ποιον αλήθεια?) ότι έκανα καλύτερη επιλογή που πήρα την 'φορντάρα'
Πρέπει να θυμόμαστε όλοι για ποιον λόγο γράφουμε σε αυτό το forum
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Μπράβο σου Νίκο, που διάλεξες το καλύτερο και δέκα φορές μπράβο σου που βάζεις στη θέση σου και τους λαλάκες που διάλεξαν κάτι άλλο από σένα!'Δοξάστε με!' Όπως έλεγε και ο αείμνηστος Χάρρυ Κλυνν.
Σε ποιο σημειο λεω πως επρεπε να παρει καποιος το δικο μου στα παραπανω ποστ? Πουθενα αλλα μαλλον επρεπε να βρεις κατι να πεις
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
αλλά με τόσα αυτοκίνητα στην κατηγορία και με παραπλήσιες επιδόσεις, γιατί πρέπει να καίει περισσότερο καύσιμο? Μήπως για να διώχνει σκνίπες και κουνούπια? [emoji38]
Μήπως γιατί κοστίζει κάνα 10.000 λιγότερο, οπότε και με τα €1.000 (λέμε τώρα, σιγά μην είναι τόσα πολλά) επιπλέον καύσιμα τον χρόνο σε 6-7 χρόνια πάλι κερδισμένος είναι κάποιος? Εαν κάποιος θέλει χαμηλή κατανάλωση παίρνει μια Jaguar I-Pace και καίει €4-5/100χλμ...ααα ξέχασα κοστίζει €60.000...αλλά δεν καίει! [emoji38]
Η απαντηση σπυρο οπως βλεπεις ειναι οτι να ναι. Κοστιζει λεει 10000 λιγοτερο. Δηλαδη η φορντ εφτιαξε ενα αμαξι και το εδωσε 10000 λιγοτερο στο κοσμο και αντι ο κοσμος να τρεχει να το βγαζει πρωτο σε πωλησεις ακομα και απο ποδηλατα αφου ειναι ευκαιρια το εχει στειλει εκει που του αρμοζει.
Ομως απο συζητησεις με διαφορους ακουω που λενε:καιει, δεν εχει πορτ μπαγκαζ, το εσωτερικο του ειναι χειροτερο ακομα και απο τιγκ, το σκαρι του ειναι μια δεκαετια πισω οπως και η καταναλωση αλλα η χαρα του βενζινα ειναι στη τωρινη δεκαετια [emoji23][emoji23][emoji23] -
Χθες είδα πίσω από τον Σκλαβενίτη στην Αλίμου ένα Kuga stline άσπρο με τις 19ρες τις μαύρες και κόκκινες δαγκάνες! (είναι έξτρα εξοπλισμός πια). Κουκλί!
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
αλλά με τόσα αυτοκίνητα στην κατηγορία και με παραπλήσιες επιδόσεις, γιατί πρέπει να καίει περισσότερο καύσιμο? Μήπως για να διώχνει σκνίπες και κουνούπια? [emoji38]
Μήπως γιατί κοστίζει κάνα 10.000 λιγότερο, οπότε και με τα €1.000 (λέμε τώρα, σιγά μην είναι τόσα πολλά) επιπλέον καύσιμα τον χρόνο σε 6-7 χρόνια πάλι κερδισμένος είναι κάποιος? Εαν κάποιος θέλει χαμηλή κατανάλωση παίρνει μια Jaguar I-Pace και καίει €4-5/100χλμ...ααα ξέχασα κοστίζει €60.000...αλλά δεν καίει! [emoji38]
Η απαντηση σπυρο οπως βλεπεις ειναι οτι να ναι. Κοστιζει λεει 10000 λιγοτερο. Δηλαδη η φορντ εφτιαξε ενα αμαξι και το εδωσε 10000 λιγοτερο στο κοσμο και αντι ο κοσμος να τρεχει να το βγαζει πρωτο σε πωλησεις ακομα και απο ποδηλατα αφου ειναι ευκαιρια το εχει στειλει εκει που του αρμοζει.
Ομως απο συζητησεις με διαφορους ακουω που λενε:καιει, δεν εχει πορτ μπαγκαζ, το εσωτερικο του ειναι χειροτερο ακομα και απο τιγκ, το σκαρι του ειναι μια δεκαετια πισω οπως και η καταναλωση αλλα η χαρα του βενζινα ειναι στη τωρινη δεκαετια [emoji23][emoji23][emoji23] και αμα βαλεις και τα τελη που ειναι στο θεο εχεις κανει μια καλη σούμα -
Τα τέλη? Δηλαδή πόσο παίζουν?
-
Φτάσαμε να λέμε ότι αν ένα αμαξι καίει τότε δεν αξίζει και δεν πρέπει να το προτιμάει ο κοσμος...... Κρίμα..
Παλιά την κατανάλωση δεν την βλέπαμε καν.. και τώρα έχει φτάσει η κατανάλωση να είναι το βασικότερο κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου μετά την τιμή του προφανώς..
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
petran έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που γράφεις. Δυστυχώς όμως αυτή είναι η αλήθεια. Διάβαζα σε ένα άρθρο πρόσφατο για το rx-8 πως ' με την κατανάλωση που έχει' έγραφε ο δημοσιογράφος πως 'απευθύνεται σε... συλλέκτες ή παθιασμένους'! Καθώς λοιπόν κάποιος παίρνει το κούγκα σήμερα καινούργιο, μάλλον με τέτοια κατανάλωση θα ανήκει στους δεύτερους...
-
Δεν ειναι μονο η καταναλωση ρε παιδια. Εδω ηταν ενα παλιο σκαρι φτιαγμενο με φεις λιφτινγκ για να κρατηθει μεχρι να ερθει το καινουριο. Περα απο τη τιμη για να κρατηθει επρεπε να του βαλουν εξοπλισμο.
Ομως οταν εχεις μικρο χωρο αποσκευων σε μεγαλο και βαρυ αμαξι, ρουφηχτρα σε βενζινη, τελη στο θεο, ασφαλεια και προστασια οχι και τη καλυτερη.....οσο ρομαντικος να εισαι με τη σπορ οδηγηση δε μπορεις να τα παραβλεψεις ιδιως οταν βαζεις οικογενεια μεσα να πας εκδρομη η σε φροντιστηρια. Σπορ και suv ειναι λιγο δυσκολο. Για μενα επρεπε να βγαζει 200 αλογα για να λες οτι τουλαχιστον παει ρε παιδι μου και ας καιει -
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Φτάσαμε να λέμε ότι αν ένα αμαξι καίει τότε δεν αξίζει και δεν πρέπει να το προτιμάει ο κοσμος...... Κρίμα..Παλιά την κατανάλωση δεν την βλέπαμε καν.. και τώρα έχει φτάσει η κατανάλωση να είναι το βασικότερο κριτήριο αξιολόγησης ενός αυτοκινήτου μετά την τιμή του προφανώς..
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παλιά όμως η βενζίνη κόστιζε 0.60 το λίτρο και παλιότερα 200 δρχ το λίτρο! Εδώ και χρόνια έχει σχεδόν τριπλασιαστεί η τιμή της και ο μέσος μισθός είναι 30% κάτω. Το περίεργο θα ήταν να μην ήταν βασικό κριτήριο επιλογής το κόστος για το 90% των αγοραστών.
Υπάρχει πάντα και το 10% με παχύ πορτοφόλι που μπορούν ακόμη να έχουν ως βασικό κριτήριο την απόλαυση της οδήγησης αδιαφορώντας για τα κόστη.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Δεν ειναι μονο η καταναλωση ρε παιδια. Εδω ηταν ενα παλιο σκαρι φτιαγμενο με φεις λιφτινγκ για να κρατηθει μεχρι να ερθει το καινουριο. Περα απο τη τιμη για να κρατηθει επρεπε να του βαλουν εξοπλισμο.
Ομως οταν εχεις μικρο χωρο αποσκευων σε μεγαλο και βαρυ αμαξι, ρουφηχτρα σε βενζινη, τελη στο θεο, ασφαλεια και προστασια οχι και τη καλυτερη.....Που τα είδες όλα αυτά???
Μαι χαρά ασφάλεια έχει, τεράστιους χώρους μέσα, αρκετά μεγάλο χώρο αποσκευών και ανάρτηση καλύτερη από τους περισσότερους ανταγωνιστές (σε ποιότητα, λειτουργία και τενχολογία) και το εσωτερικό του είναι υποκειμενικό...εμένα μου αρέσει πολύ και είναι εξαιρερικά εργονομικό.
-
Πραγματικά δε καταλαβαίνω γιατί ανά 2-3 σελίδες διαβάζουμε ξανά και ξανά τα ίδια ακριβώς με νέα ημερομηνία. Καίει, είναι βαρύ, είναι παλιό, έχει μικρό χώρο αποσκευών κλπ.
Τον Ιούλιο κλείνω 2 χρόνια με το Kuga Ecoboost 1.5 Business. Εδώ και μερικούς μήνες έβαλα το πρόγραμμα της Rica με το οποίο πήγε στα 196 άλογα και σχεδόν 30 κιλά ροπή. Το αυτοκίνητο πλέον είναι πιο σβέλτο, πιο άνετο, πιο απολαυστικό.
Σχετικά με την κατανάλωση, όταν για ένα διάστημα το κινούσα πολύ στο κέντρο και σε συνθήκες κίνησης ναι εκεί έβλεπα 9-10 λίτρα. Αλλά δε μου κάνει εντύπωση, για αυτοκίνητο αυτού του όγκου, όταν έχω φίλους πχ με Fiat Punto ή Opel Corsa που σε ίδιες συνθήκες έχουν κατανάλωση πχ 8-9 λίτρα.
Σε κίνηση σε πιο ανοιχτούς δρόμους, η κατανάλωσή μου πέφτει στα 7-8 λίτρα. Πχ για απόσταση Νέα Μάκρη - Περιστέρι μέσω Αττικής Οδού και Κηφισό χωρίς κίνηση με ταχύτητα στα 100 χλμ η κατανάλωσή μου παίζει στα 6,5 λίτρα, όπως και σε ταξίδι.
Είμαστε τριμελής οικογένεια και οι χώροι μας καλύπτουν μια χαρά, άνετο σαλόνι, μεγάλο πορτμπαγκάζ. Η δε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων 'σιδερώνει' τα πάντα στο δρόμο.
Τώρα αν λείπουν κάποια στοιχεία ασφαλείας πχ αναγνώριση λωρίδας κλπ, δε τα θεωρώ και τόσο σημαντικές ελλείψεις.
Συνολικά λοιπόν είμαι υπερ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο και αυτά που προσφέρει σε εμένα και την οικογένειά μου.
Δεν θα πήγαινα σε καμία περίπτωση σε πετρέλαιο, εκτός κι αν πχ έκανα ταξίδια συνέχεια, ούτε θα ανέβαινα μερικές χιλιάδες ευρώ για να πάω πχ σε υβριδικό. Θα σκεφτόμουν τη λύση του φυσικού αερίου, καθώς έχω πρατήρια στο πέρασμά μου για δουλειά κλπ, αλλά δε μου αρέσει κάποιο από τα διαθέσιμα οχήματα. Σε μερικά χρόνια όμως πχ σε μία επταετία - οκταετία εκεί πιστεύω ότι θα πάω είτε σε υβριδικό είτε σε φυσικό αέριο.
-
Ο χρήστης johnkarak έγραψε:
Τον Ιούλιο κλείνω 2 χρόνια με το Kuga Ecoboost 1.5 Business. Εδώ και μερικούς μήνες έβαλα το πρόγραμμα της Rica με το οποίο πήγε στα 196 άλογα και σχεδόν 30 κιλά ροπή. Το αυτοκίνητο πλέον είναι πιο σβέλτο, πιο άνετο, πιο απολαυστικό.Κοντά είμαστε...εγώ έκλεισα 3 χρόνια τον Μάρτιο.
Για πές, που το έβαλες, Car Center? Πόσο κόστισε? Έχεις δει διαφορά κυρίως σε ρεπρίζ και πόσο εύκολα ανεβάζει μετά τα 160 χ.α.ω.? Το σκέφτομαι....
-
Τελικά, θυμάμαι, είχαμε καταλήξει ότι bye bye εγγύηση με την αναβάθμιση. Σωστά;
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
Τελικά, θυμάμαι, είχαμε καταλήξει ότι bye bye εγγύηση με την αναβάθμιση. Σωστά;Σωστά. Αλλά μπορεί το CarCenter (όπως ο Σπανός π.χ.) να καλύπτει την εγγύηση.
@Johnkarak: H Rica λέει για βενζίνη 98ron για να πετύχει αυτή την απόδοση...εσύ βαζεις 100αρα ή απλή αμόλυβδη?
Ford Kuga