Πολύ απλά είναι ένα αυτοκίνητο που όταν βγήκε ήταν εξαιρετικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό (ίδιας τιμής) και απο τότε έκαιγε αρκετά (εξαιτίας βάρους/κινητήρων/κλπ κλπ). Βασικά ήταν πάντοτε αυτό το μελανό του σημείο, όμως όπως είπε και ο Φάνης, αγόραζες ένα αυτοκίνητο που δεν είχε καμί σχέση με τον ανταγωνισμό.
Οπότε το να κοιτάει κάποιος την κατανάλωση (τότε) ήταν απλά άτοπο. Ή θα έπαιρνε κάτι αρκετά χειρότερο και με καλύτερη κατανάλωση, ή κάτι πολύ καλύτερο (κούγκα) με αυξημένη κατανάλωση. Βασικά το θέμα ήταν που έβαζες το ταβάνι σου. Θέλεις κάτι με 25κ (στην τύχη) και λίγα έξοδα, το οποίο όμως είναι «ποιότητα» 20-25κ, ή θέλεις κάτι που θα δώσεις 25k, μακροπρόθεσμα θα σε φτάσει στα 35κ αλλά έχει ποιότητα 35-40k?
Κει ειπσαι διατεθιμένος να δίνεις 100€ τον μήνα για μια τέτοια απόφαση ή όχι; Για αυτό λέω ότι εφόσον κάποιος φτάσει να διπνει αυτά τα χρήματα, το να διπνει επξτρα 4% ανα έτος είναι αστείο αν είναι να πάρει κάτι πολύ καλύτερο. Διότι έαν κάποιος δεν έχει «άνετα» αυτό το 4% και κάνει αγορές τέτοιου επιπέδου, μάλλον κάτι εντελώς λάθος κάνει στην ζωή του (ή τον ζούνε άλλοι)....
Όσο περνάνε τα χρόνια, μιας και ο κόζμος πάει μπροστά, η διαφορά στο πόσο καίει θα αυξάνεται, ενώ επίσης θα μειώνεται η όποια υπεροχή απέναντι σε άλλα (και παίζει να έχει ξεπεραστεί ήδη και για πολυ )
Sent from my iPhone using Tapatalk