Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    New MINI Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. New MINI Forum
    • 1
    • 2
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 80
    • 81
    • 75 / 81
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    1617
    29388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cuore-sportivo-19 last edited by

      Χωρίς να θέλω να σε αγχώσω νομίζω πως στο συγκεκριμένο μοτέρ όταν το βεντιλατέρ δουλεύει στη μεγάλη σκάλα συνεχόμενα είναι σαν ένδειξη σφάλματος τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε thp που είναι ίδιος κινητήρας. Όταν το συνδέετε σε διαγνωστικό δε βγάζει σφάλμα; Επίσης αν έχεις πάνω από 70.000 χιλιόμετρα θα πρότεινα καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής, θα δεις μεγάλη διαφορά σε απόδοση. (άσχετα με το βεντιλατέρ)

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        kostis20 last edited by

        Aστο να δουλέψει στο ρελαντί αρκετή ώρα να δεις πότε μπαίνει το βεντιλατερ και αν ανεβαίνει η στάθμη του ψυκτικού υγρού.Αν έχεις και διαγνωστικό να δεις ακριβώς θερμοκρασίες ακόμη καλύτερα.
        Μπορεί να έχει καεί η πρώτη σκάλα του βεντιλατερ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • V
          vi last edited by

          Re: --> MINI FORUM
          Δημοσίευσηαπό Cuore Sportivo 19 » 31/05/19 14:41

          Χωρίς να θέλω να σε αγχώσω νομίζω πως στο συγκεκριμένο μοτέρ όταν το βεντιλατέρ δουλεύει στη μεγάλη σκάλα συνεχόμενα είναι σαν ένδειξη σφάλματος τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε thp που είναι ίδιος κινητήρας. Όταν το συνδέετε σε διαγνωστικό δε βγάζει σφάλμα;

          Ακριβως... στο διαγνωστικο περναει τις εξετασεις... στο διαγνωστικο της αντιπρωσοπειας δεν βρισκουν κατι να πηγαινει λαθος.
          Αυτο που παρατηρησα ειναι πως επειδη ειναι αυτοματο οταν στο φαναρι σταματαω και ειναι μεσα η ταχυτητα Drive δηλαδη δευτέρα, το αυτοκινητο βγαζει κραδασμους και η μηχανη θορυβους οι οποιοι προηγουμενως δεν υπηρχαν. οταν μπει στο neutral τοτε η κατασταση αλλαζει. δινει την εντυπωση πως ζοριζεται πολυ λιγοτερο η μυχανη οταν ειναι στο ρελαντι. υποψιαζεται κανεις αν αυτο μπορει να εχει να κανει με την καδενα χρονισμου που αλλαξα προσφατα? μπορει ολο αυτο να οφειλεται σετην καδενα αντι στο συστημα ψυξης? δηλαδη η μηχανη να ζοριζεται περισοτερο με συνεπεια να ανεβαζει θερμοκρασιες και ετσι το βεντιλατερ να δουλευει περισοτερο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            cuore-sportivo-19 last edited by

            Αυτό που περιγράφεις δεν το καταλαβαίνω ακριβώς, αναφέρεσαι σε ακινητοποιημένο το αμάξι; Υπάρχει μικρή πιθανότητα να μην έχει χρονιστεί σωστά μετά την αλλαγή κι το βεντιλατέρ να ανάβει ως προειδοποίηση αλλά σε αυτή την περίπτωση 99% θα έχει κρατήσει κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο ή σε ακόμα χειρότερη περίπτωση θα άναβε λαμπάκι κινητήρα. Όπως προείπαν είναι ιδιαίτερα μοτέρ και με τη σειρά μου θα σε προέτρεπα να πας σε εξειδικευμένο συνεργείο που ασχολείται πολύ με τα συγκεκριμένα, ακόμα και Peugeot συνεργείο. Επίσης να ελέγχεις τακτικά τα λάδια, συνήθως έχουν κάμποση κατανάλωση και δεν έχουν αισθητήρα στάθμης, αλλά θα σου ανάψει μόνο όταν θα έχεις ελάχιστο λάδι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • xenos
              xenos last edited by

              Παλιοτερο αμαξι που ειχα δουλευε στους 85 βαθμους. Το prince 1.6T δουλευει στους 105. Οποτε πρεπει να μαθεις σε τι θερμοκρασιες δουλευει κ να τσεκαρεις με το κινητο σου.

              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • C
                cuore-sportivo-19 last edited by

                Επίσης δοκίμασε να το ανάψεις και να το σβήσεις κρύο και δες αν ανάβει το βεντιλατέρ στη μεγάλη σκάλα ενώ είναι σβηστό. Τότε είναι σίγουρα ένδειξη σφάλματος από το αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimanchecon last edited by

                  Χαίρετε,έχω ένα mini cooper r50 που πήρα μεταχειρισμένο φέτος.Ο μηχανικός στη bmw άλλαξε ενα μπαλάκι,ακρόμπαρα και βάση κινητήρα και εξαφανίστηκε το όποιο τρίξιμο.Κάθε φορά όμως,που πέφτω σε λακούβα,ακούγεταί απο πίσω ένας θόρυβος σαν να χτυπάς κούφιο πλαστικό κουτί.Η ρεζέρβα του λείπει,λέτε η αγορά ρεζέρβας να λύσει το θέμα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Για δες το πλαστικο περιβλημα των πισω αμοτισερ, μπορει να εχςι πεσει και να χτυπιεται πανω στο ιδιο το αμαρτοσιρ. Με μια βιδουλα τελειωνει η ιστορια.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • D
                      dimanchecon last edited by

                      Βλέποντας test drive στο YouTube, νομίζω ότι όλα τα mini στις λακούβες κάνουν αυτό το 'πλαστικό' θόρυβο.Ειχα συνηθίσει καλύτερη ποιότητα από τη 325bmw του πατέρα μου και τώρα μου κακοφαινεται.Θα το κοιτάξω πάντως για τα αμορτισέρ και ευχαριστώ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgekk last edited by

                        Καλησπέρα,

                        σκέφτομαι την αγορά νέου mini (μάλλον cooper), diesel auto. Δεδομένου ότι θα είναι καινούριο παίζει να βγάλει θέματα αξιοπιστίας λάδια κτλ.; Προέρχομαι από Mazda 2 το οποίο δεν έκανε ούτε τσικ. Είμαι ΟΚ να βγάλει κάτι σε 5 ετία, αλλά αν δω κάτι τα 2-3 πρώτα χρόνια θα ξενερώσω. Υπάρχει κάποιο κουσούρι που δεν το γλυτώνω; Αν έχει κάποιος εμπειρία ας βοηθήσει please.

                        Ευχαριστώ,

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Τα Mini δεν φημίζονται για την αξιοπιστίας τους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ούτε για το φτηνό σέρβις τους , ούτε για την άνεση τους και τους χώρους τους .

                            Εχουν άλλα όμως χαρίσματα , όπως στήσιμο , τιμόνι κλπ που αν σου αρέσουν περισσότερο τα παίρνεις .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Στα 2-3 χρόνια, δεν θα βγάλει κάτι εκτος εαν ειναι ελλατωματικό εκ κατασκευής. Τα r50 ειχαν αρκετα θεματα, πλεον εχουν βελτιωθεί πολύ. Και το r56 που ειχα δεν εβγαζε κατι τα πρώτα χρόνια.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Αν το κρατήσεις, κάνε μία επέκταση εγγύησης. Θα τα βγάλει τα λεφτά της.

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • K
                                  konstantinosnov last edited by

                                  Προς την τελική επιλογή για suv κ εσχάτως μπήκε η σφήνα στο μυαλό για απόκτηση καινούργιου countryman.Ποια η γνώμη σας έναντι του ανταγωνισμού ;(ds 7 crossback 1.6/180/eat8 ,scoda kofiak scout, tiguan 1.5dsg )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • P
                                    panormus772 @konstantinosnov last edited by

                                    Προς την τελική επιλογή για suv κ εσχάτως μπήκε η σφήνα στο μυαλό για απόκτηση καινούργιου countryman.Ποια η γνώμη σας έναντι του ανταγωνισμού ;(ds 7 crossback 1.6/180/eat8 ,scoda kofiak scout, tiguan 1.5dsg )

                                    Aν σου αρκούν οι χώροι και αντέχεις την σκληρότερη ή -ας το πούμε πιο 'ευγενικά'- την λιγότερο άνετη ανάρτηση,ο.κ.

                                    Πάντως,δεν ανήκει σ'αυτή την κατηγορία,αλλά στην μικρότερη (π.χ. Κamiq,t-roc κ.τ.λ.)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @konstantinosnov last edited by

                                      Προς την τελική επιλογή για suv κ εσχάτως μπήκε η σφήνα στο μυαλό για απόκτηση καινούργιου countryman.Ποια η γνώμη σας έναντι του ανταγωνισμού ;(ds 7 crossback 1.6/180/eat8 ,scoda kofiak scout, tiguan 1.5dsg )

                                      Γιατί να το κάνεις αυτό!?!?!

                                      Καταρχάς καμία σχέση (σε μέγεθος και χώρους) με τα άλλα που κοιτάς, είναι αρκετά μικρότερο. Επίσης το νέο Countryman, εκτός του ότι είναι προς το άσχημο (το χάλασαν σε σχέση με το 1ης γενιάς) δεν θα το έλεγα SUV πλέον αλλά crossover προς το station βασικά. Δεν κάνει τίποτα καλά...!! Επίσης είναι αναίτια σκληρό (κοπανάει) και ακριβό. Δεν θα το κοίταζα καν, εκτός εαν θες το 'image' του brand name. Όμως πολύ καλύτερο αυτοκίνητο η Χ1, εαν θές να πάς στο γκρούπ.

                                      Και φυσικά, από όλα όσα κοιτάς (απορώ γιατι το ψάχνεις ακόμα, εαν σου βγαίνουν τα 'κουκιά') η DS7 είναι μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο...δεν υπάρχει σύγκριση.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • K
                                        konstantinosnov @fanis75 last edited by

                                        konstantinosnov wrote:

                                        Προς την τελική επιλογή για suv κ εσχάτως μπήκε η σφήνα στο μυαλό για απόκτηση καινούργιου countryman.Ποια η γνώμη σας έναντι του ανταγωνισμού ;(ds 7 crossback 1.6/180/eat8 ,scoda kofiak scout, tiguan 1.5dsg )

                                        Γιατί να το κάνεις αυτό!?!?!

                                        Καταρχάς καμία σχέση (σε μέγεθος και χώρους) με τα άλλα που κοιτάς, είναι αρκετά μικρότερο. Επίσης το νέο Countryman, εκτός του ότι είναι προς το άσχημο (το χάλασαν σε σχέση με το 1ης γενιάς) δεν θα το έλεγα SUV πλέον αλλά crossover προς το station βασικά. Δεν κάνει τίποτα καλά...!! Επίσης είναι αναίτια σκληρό (κοπανάει) και ακριβό. Δεν θα το κοίταζα καν, εκτός εαν θες το 'image' του brand name. Όμως πολύ καλύτερο αυτοκίνητο η Χ1, εαν θές να πάς στο γκρούπ.

                                        Και φυσικά, από όλα όσα κοιτάς (απορώ γιατι το ψάχνεις ακόμα, εαν σου βγαίνουν τα 'κουκιά') η DS7 είναι μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο...δεν υπάρχει σύγκριση.

                                        Με κάλυψε Φάνη η ανάλυση...Τα κουκιά βγαίνουν .Άλλωστε κ το countryman σε έκδοση plug το κοίταξα.Το tigusn ομοίως με το χτίσιμο εκεί έβγαινε περί τα 45000.Απλα είπα να κοιτάζω πριν την τελική απόφαση.Ισως με φοβίζει λίγο και η Ds ,λέω ίσως

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Κάτσε γιατί εαν μιλάς για το Countryman E, αλλάζει το πράγμα...όχι ως προς το Μινι σαν αυτοκίνητο, αλλά το PHEV είναι ένας σημαντικός λόγος να επιλέξεις ένα αυτοκίνητο εαν έχει χώρο να το φορτίζεις και σε καλύπτει η αυτονομία για την καθημερινή σου μετακίνηση. Μειώνεις δραματικά το κόστος κίνησης. Και έχεις και επιδόσεις.

                                          Η DS γιατί σε φοβίζει?

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            konstantinosnov @fanis75 last edited by

                                            Κάτσε γιατί εαν μιλάς για το Countryman E, αλλάζει το πράγμα...όχι ως προς το Μινι σαν αυτοκίνητο, αλλά το PHEV είναι ένας σημαντικός λόγος να επιλέξεις ένα αυτοκίνητο εαν έχει χώρο να το φορτίζεις και σε καλύπτει η αυτονομία για την καθημερινή σου μετακίνηση. Μειώνεις δραματικά το κόστος κίνησης. Και έχεις και επιδόσεις.

                                            Η DS γιατί σε φοβίζει?

                                            Ναι για το plug in έλεγα.Απο φόρτιση σπίτι στο οικιακό μόνο .άντε κ στη δουλειά.... Βέβαια αυτό είναι μαμά χωρίς έξτρα σε αυτή την τιμή που ανέφερα...Κ φυσικά με έβαλες σε σκέψεις με όσα είπες κ με όσα έχω διαβάσει εδώ περί ποιότητας...κ.λ.π.

                                            Για την Ds σχετικά με το πόσο έχει απο-citroen-ποιηθει , και με την αντοχή αξιοπιστία σε βάθος χρόνου!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 75 / 81
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr