Re: --> MINI FORUM
Δημοσίευσηαπό Cuore Sportivo 19 » 31/05/19 14:41
Χωρίς να θέλω να σε αγχώσω νομίζω πως στο συγκεκριμένο μοτέρ όταν το βεντιλατέρ δουλεύει στη μεγάλη σκάλα συνεχόμενα είναι σαν ένδειξη σφάλματος τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε thp που είναι ίδιος κινητήρας. Όταν το συνδέετε σε διαγνωστικό δε βγάζει σφάλμα;
Ακριβως... στο διαγνωστικο περναει τις εξετασεις... στο διαγνωστικο της αντιπρωσοπειας δεν βρισκουν κατι να πηγαινει λαθος.
Αυτο που παρατηρησα ειναι πως επειδη ειναι αυτοματο οταν στο φαναρι σταματαω και ειναι μεσα η ταχυτητα Drive δηλαδη δευτέρα, το αυτοκινητο βγαζει κραδασμους και η μηχανη θορυβους οι οποιοι προηγουμενως δεν υπηρχαν. οταν μπει στο neutral τοτε η κατασταση αλλαζει. δινει την εντυπωση πως ζοριζεται πολυ λιγοτερο η μυχανη οταν ειναι στο ρελαντι. υποψιαζεται κανεις αν αυτο μπορει να εχει να κανει με την καδενα χρονισμου που αλλαξα προσφατα? μπορει ολο αυτο να οφειλεται σετην καδενα αντι στο συστημα ψυξης? δηλαδη η μηχανη να ζοριζεται περισοτερο με συνεπεια να ανεβαζει θερμοκρασιες και ετσι το βεντιλατερ να δουλευει περισοτερο?