Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    vi

    @vi

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vi Unfollow Follow

    Latest posts made by vi

    • RE: New MINI Forum

      Re: --> MINI FORUM
      Δημοσίευσηαπό Cuore Sportivo 19 » 31/05/19 14:41

      Χωρίς να θέλω να σε αγχώσω νομίζω πως στο συγκεκριμένο μοτέρ όταν το βεντιλατέρ δουλεύει στη μεγάλη σκάλα συνεχόμενα είναι σαν ένδειξη σφάλματος τουλάχιστον αυτό συμβαίνει σε thp που είναι ίδιος κινητήρας. Όταν το συνδέετε σε διαγνωστικό δε βγάζει σφάλμα;

      Ακριβως... στο διαγνωστικο περναει τις εξετασεις... στο διαγνωστικο της αντιπρωσοπειας δεν βρισκουν κατι να πηγαινει λαθος.
      Αυτο που παρατηρησα ειναι πως επειδη ειναι αυτοματο οταν στο φαναρι σταματαω και ειναι μεσα η ταχυτητα Drive δηλαδη δευτέρα, το αυτοκινητο βγαζει κραδασμους και η μηχανη θορυβους οι οποιοι προηγουμενως δεν υπηρχαν. οταν μπει στο neutral τοτε η κατασταση αλλαζει. δινει την εντυπωση πως ζοριζεται πολυ λιγοτερο η μυχανη οταν ειναι στο ρελαντι. υποψιαζεται κανεις αν αυτο μπορει να εχει να κανει με την καδενα χρονισμου που αλλαξα προσφατα? μπορει ολο αυτο να οφειλεται σετην καδενα αντι στο συστημα ψυξης? δηλαδη η μηχανη να ζοριζεται περισοτερο με συνεπεια να ανεβαζει θερμοκρασιες και ετσι το βεντιλατερ να δουλευει περισοτερο?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vi
    • RE: New MINI Forum

      @ xristosm Στα συνεργεία μου λέγανε πως δεν υπάρχει πρόβλημα...
      Γνωστός μου με punto mod 2001 1.2 βενζίνη , έπαθε το ίδιο στην εθνική ,BBQ!

      τραγικο μιλαμε... ειναι και αυτοι στις αντιπροσωπειες ωρες ωρες... εχω την εντυπωση οτι απλά βαζουν βγαζουν ανταλακτικα και τιποτε αλλο. δεν ψαχνουν καθολου τις περιπτωσεις....

      τι να πω δεν ξερω τι θα κανω. παντως ο θερμοστατης με το διαγνωστικο φενεται να δουλευει μεσα στις προδιαγραφες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vi
    • RE: New MINI Forum

      ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.
      Σε τι θερμοκρασιες πρεπει να δουλευει ο κινητηρας? εχω διαβασει κατι μεταξυ 80 και 105? πηγα και εκανα εκ νεου διαγνωση σε δευτερο συνεργειο και η λειτουργεια του ειναι σωστη συμφωνα με αυτους. Παρ ολα αυτα το αυτοκινητο οταν σταματα ο κινητηρας το βεντιλατερ του βουιζει σαν F-16 :):). υπαρχει περιπτωση να μου εχουν βαλει θερμοστατη που δουλευει σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες? δεν θα το ειχαν βρει με το διαγνωστικο αυτο? ειναι πραγματικα περιεργο ποσο διαφορετικα δουλευει απ οτι πριν. Σκεφτομαι τον Αυγουστο με 30+ θερμοκρασια αναρωτιεμαι τι θα γινεται...
      η αλλαγη καδενας χρονισμου μπορει να εχει αναγκασει τον κινητηρα να δουλευει σε ψηλοτερες θερμοκρασιες?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vi
    • RE: New MINI Forum

      Καταλαβαινω τι λες αλλα και περσι το καλοκαιρι που το ειχα στα χερια μου δεν ειχε τετοια συμπεριφορα. απο την αλλαγη και μετα παρατηρω 'υπερλειτουργια' του βεντιλατερ. επιπλεον και σε μερες που η θερμοκρασια ειναι 20-22 βαθμους γινεται το ιδιο γιαυτο και εχω ερωτηματικα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vi
    • RE: New MINI Forum

      Παιδια καλησπερα
      εδω και 2 χρονια ειμαι κατοχος ενος mini cooper r56 S του 2009 (το πηρα μεταχειρισμενο). μεχρι και προσφατα ολα καλα μεχρι που σε επισκεψη μου στο συνεργειο (εξιδεικευμενο) επρεπε να αλλαξω καδενα χρονισμου + παρελκομενα και θερμοστατη. το κοστος 1000+ !!!!! εν παση περιπτωση αφου εγιναν οι απαραιτητες εργασιες το πηρα στα χερια μου (περιπου ενα μηνα) και απο τοτε το βεντιλατερ απο εκει που δεν δουλευε παρα σπανια, τωρα δουλευει σχεδον σε καθε διαδρομη. υπαρχει περιπτωση να ειναι αυτο φυσιολογικο? δουλευει αρκετη ωρα αφου το σταματησω. κατα την κινηση δεν εχω ακουσει κατι που να μου προξενησει περιεργεια. βεβαια οι μηχανικες μου γνωσεις ειναι μικρες και ετσι δεν ειμαι σιγουρος αν κατι συμβαινει. εχει κανεις καποια αντιστιχη εμπειρια οπου το βεντιλατερ δουλευει σε 1 +2 σκαλα καθε μα καθε φορα που οδηγαει πανω απο 10-15 λεπτα?
      παιδια επειδη δεν ειμαι σχετικος και επειδη κοντευω να τρελαθω (ειναι και ολλα τα χρηματα) μπορει καποιος να βοηθησει....
      Ευχαριστω!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr