Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    georgekk

    @georgekk

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    georgekk Unfollow Follow

    Latest posts made by georgekk

    • RE: Ενδιαφέρον οδηγικά αλλά και άνετο αυτοκίνητο για εθνική/επαρχιακούς μέχρι 22.000

      Ναι το DSG το ήθελα οπωσδήποτε και diesel μόνο το t cross το βγάζει σε 1.6. Τα Tiguan και T Roc πας σε δίλιτρο και ξεφεύγει πολύ. Δεν μου αρέσει καθόλου το Kamiq αλλά ναι είναι ποιοτικότερο.

      Συμφωνώ σε χειροκίνητο το Puma είναι καλύτερο παντού. Πολύ καλύτερο σαν αυτοκίνητο συνολικά. 
      Και σαν επιλογή το b suv είναι all around. Και δεν έχεις μαούνα μιας και ο φίλος δεν έχει οικογένεια αλλά και αν αύριο μεθαύριο κάνει είσαι μια χαρά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: Ενδιαφέρον οδηγικά αλλά και άνετο αυτοκίνητο για εθνική/επαρχιακούς μέχρι 22.000

      Πάντα καλοπροαίρετα και προς όλους 🙂 Το t cross ήταν επιλογή κυρίως του συνδυασμού DSG και Diesel. Αλλά τώρα το ακύρωσα οποτε ίσως για καλύτερα...
      Σαν χρήστης μου αρέσουν τα λιτά εσωτερικά (τύπου Mazda). Δεν μπορώ να βλέπω 500 διάσπαρτα κουμπάκια που το κάθε ένα ένα έχει μια επιλογή. Κάποιους τους βολεύει εμενα με χαλάει.

      Επίσης οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία 4-5 Χρονια είχαν χάσει την μπάλα σχετικά με τις οθόνες. Τεράστια εργονομικά λάθη, απλά να βάλουν οθόνη. Λόγω της τασης. Δεν γίνεται να μην μπορεις να ανοίξεις τον κλιματισμό η την ένταση του ραδιοφώνου χωρίς φυσικό κουμπί. Βλέπε Honda που το διόρθωσε, Peugeot κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: Ενδιαφέρον οδηγικά αλλά και άνετο αυτοκίνητο για εθνική/επαρχιακούς μέχρι 22.000

      Φίλε μου πρώτος έγραψα για το πλαστικό εσωτερικό του T Cross οποτε το σχόλιο σου είναι τουλάχιστον άκυρο. Από εκεί και πέρα αν εξαιρέσεις το πλαστικό ναι σε όλα τα υπόλοιπα το Puma χαντακώνεται από την ίδια την Ford (μιας και πλασάρεται ως διαφορετικό αυτοκίνητο) και όχι ως suv εκδοχή του Fiesta. Τα Ford είναι παρά πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά το εσωτερικό τους είναι τουλάχιστον τραγικό. 
      Το να πετάς ένα tablet ξεκάρφωτο στο ταμπλό και να προσπθεις να αντιγράψεις το active info display απλά αλλάζοντας χρωματακια και δίνοντας 5 μπλιμπλικια για εμενα προσωπικά δεν σε κάνει ανταγωνιστικό ίσα ίσα.

      Sorry αν σου έθιξα κάτι γιατί είδα τρελάθηκες λίγο...

      ΥΓ. Κάτοχος Mazda 2 και Prius 2015.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: Ενδιαφέρον οδηγικά αλλά και άνετο αυτοκίνητο για εθνική/επαρχιακούς μέχρι 22.000

      Λογικές οι επιλογές σου και τα Ford μια χαρά. Θα πγαινα στο Puma το οποίο και B-Suv είναι και πιο φρέσκο και στα μάτια μου πολύ πιο όμορφο από Fiesta και Focus. Αν δεν είχε το εσωτερικό του Fiesta θα το αξιολογούσα και για μένα. Ειχα παραγγείλει το T Cross αλλά το ακύρωσα γτ μου είπαν 2,5 μήνες επιπλέον αναμονή (μιας και είχε κλείσει το εργοστάσιο για 1,5 μήνα). Αν εξαιρέσεις την πλαστικούρα μέσα ομοίως την θεωρώ πολύ καλή επιλογή αυτή την στιγμή.  Μαζί με επέκταση εγγύησης προφανώς για το VW. Παρά πολύ καλό στον δρόμο και πολύ πλούσιος εξοπλισμός. Μαζί με design pack για να έχεις και 17-18''

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: MAZDA FORUM

      Κάτοχος Mazda 2 2010 1.3 87hp

      Πλήρως ευχαριστημένος. Δεν έχει κάνει τσικ. 200k χλμ και αν το οδηγήσεις είναι σαν καινούριο. Φοβερό τιμόνι, κιβώτιο και μαμά στήσιμο στον δρόμο. Ο κινητήρας στροφάρει στον κόφτη οποτε το θελήσεις. Στο 0-100 όντως είναι πολύ δυνατό λόγω μικρού βάρους και κοντού κιβωτίου. Οικονομικό στην πόλη και αν πας φυλαγμένος στην εθνική max 110.

      Το αρνητικό είναι οι ρεπριζ του (κάτι που είναι πιο χρήσιμο από το 0-100). Για να το πας γρήγορα σε ευθεία η να κανεις προσπεράσεις πρέπει να το στιψεις και να κατεβάζεις συχνά. Εκεί βέβαια η κατανάλωση ανεβαίνει οπως και ο θορυβος που φτάνει στην καμπίνα. Αντίθετα τα νέα τουρμπο αρπάζουν πολύ πιο γρήγορα και δεν ζορίζονται τόσο. Εκεί προφανώς αδυναμει.

      Σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές βέβαια λόγω του πολύ καλού πλαισίου/κιβωτίου/στροφές πάνω από 3000 είναι απόλαυση. Εκεί παίζει στα ίσα τα τουρμπο από πλευράς κινητήρα.

      Στο νέο μοντέλο υπάρχει παρόμοια φιλοσοφία με βελτιωμένη ροπή (λόγω μεγαλύτερου κινητήρα) και πιθανώς κατανάλωση.

      Δεν ξέρω αν η Mazda κάνει καλά που ακολουθεί αυτό τον δρόμο πάντως είναι ξεχωριστός. Αν έβαζε και τουρμπο θα είχε ανταγωνισμό;;; 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Αχαχαχαχαχ καλορίζικο.
      Μεταξύ μας κι εγώ σε κάτι σκούρο θα πήγαινα αν το έπαιρνα η λευκό. Δεν θα πήγαινα σε μπλε, κόκκινο, πορτοκαλί κτλ. παρόλο που εκεί διαγράφονται καλύτερα οι γραμμες του. Σίγουρα το ανθρακί το κάνει πιο σοβαρό και επιβλητικό και μακροπρόθεσμα ισως όταν ξεπεραστεί το πρωτο wow factor να μην χτυπάνε τόσο στο μάτι τα πιο φανταχτερά χρώματα. 
      Βεβαια το είδα και σούρουπο οποτε μετράει και αυτό. 🙂

      Λογική κίνηση από το να περιμένεις μετά μήνες. Τίμιο και μια χαρά το ανθρακί !!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: MAZDA FORUM

      Όντως εκεί δεν τα πήγε καλά.

      Αν διαβάσεις ομως τα υπόλοιπα σχόλια και δεν μείνεις εκεί θα δεις την μεγάλη εικόνα.
       Επισης μπορεις να το ψάξεις και αλλου για να δεις την συνολική αίσθηση ακόμη και σε χιόνια έχει POV.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: MAZDA FORUM

      Πανέμορφο αυτοκίνητο και με πολύ καλή συμπεριφορά. Δεν θεωρώ ότι απειλούσε το CX30 μιας και αφορά σε αλλά budget. Έτσι και αλλιώς δημιουργούνται ενδιάμεσες κατηγορίες (t-roc, t cross, eco sport, puma, kamiq κτλ) οποτε δεν καταλαβαίνω γτ να κοπεί. Από την άλλη το CX30 έχει φάει τρελό σπρώξιμο από την μάρκα και θεωρώ ότι δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

      Με το CX3 με τα 2 μεγάλα συν παραπάνω (εμφάνιση και συμπεριφορά) θεωρώ ότι θα μπορούσε να ξεστοκαρει η Mazda κινητήρες και τεχνολογίες μιας και ο ανταγωνισμός πλέον προσφέρει πολλά παραπάνω σε αυτοματισμούς ασφαλειας κτλ.

      Το πιο λογικό είναι να το πετύχαμε στην Δύση της καριέρας του με την επανέναρξη της αντιπροσωπείας. Έξω νομίζω τα έχει πάει αρκετά καλά. Κρίμα

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)

      Βλέπω συνέχεια ένα λευκή περλα το οποίο είναι είναι πολύ πολύ όμορφο.

      Περασα από autone δαχτυλίδι και είχε αρκετά απ έξω. Είχε κι ένα ανθρακί που σκέπαζε εντελως το design του. Αν και fan του μαύρου θεωρώ ότι στο συγκεκριμένο πάνε τα πιο ανοιχτά χρώματα. Και η allure μου φάνηκε ΟΚ τουλάχιστον απ έξω. Ενώ στο 208 η διαφορά είναι μεγαλύτερη μεταξύ gt allure

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • RE: MAZDA FORUM

      Δυστυχως το CX-3 φοβάμαι δεν το ξαναφέρουν. Το παρακολουθούσα γτ το είχα στις επιλογές μου. Νομίζω η εμπορική πολιτική του είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

      Λάθος 1: του φορούσε μόνο τους 2lt G κινητήρες

      Λαθος 2: Σε πετρέλαιο αυτόματο το είχε μόνο 4κηνητο

      Λαθος 3: Δεν το έφερε ποτε με skyactive X

      Λάθος 4: Κατήργησε τελείως το αυτόματο στο πετρέλαιο τους τελευταίους 3-4 μήνες.

      Κριμα και είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με δίκη του προσωπικότητα διαφορετική από την ομοιότητα 3/30 κτλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      georgekk
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr