Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 217
    • 218
    • 219
    • 220
    • 221
    • 353
    • 354
    • 219 / 354
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7073
    218757
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      japanese1 last edited by

      Κάτι έχει πέσει πάνω στο αλουμίνιο, guarantee.
      Στείλε φώτο στην Αθήνα στα κεντρικά να δούμε τι θα πουν, αν είσαι και μέσα στην εγγύηση πάμε για αλλαγή.

      Μόνος μου το κερωνω αδέρφια. Μου αρέσει η όλη φάση, διότι βλέπεις από κοντά τυχόν χτυπήματα, γδαρσίματα κ.α.

      Έχει η meguiars ωραία προϊόντα, αν και θα το γυρίσω στη soft99 η οποία είναι γιαπωνέζικη και διαβάζω πολύ καλή.

      Την αγάπη σας.

      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        poliviosfp last edited by

        Παιδιά τα λάστιχα τa πήρα και εγώ και τα έβαλα στο σιβικ στο ταμπλό κ πίσω στην εταζερα. Κανένα αποτέλεσμα για μείωση θορύβων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alatar last edited by

          Ο χρήστης ignantios έγραψε:

          Έχουμε αρχίσει και πληθαίνουμε

          Προχτές το πρωί, περιφερειακός Θεσσαλονίκης, είχα μπροστά μου ένα μπλε All Grip και πίσω μου ένα κόκκινο σαν το δικό μου, το μόνο άλλο κόκκινο που έχω δει ποτέ στο δρόμο.

          ... ήταν κανείς από σας;

          όντως πληθσινουμε και εγώ βλέπω πολλά. Το μόνο χρώμα που δεν έχω δει είναι πορτοκαλί και άσπρο πέρλα.

          Όχι ρε σεις, δε πληθαίνουμε και τόσο πολύ... τα μισά προ-fl που βλέπεις είμαι εγώ

          Κι ένα σχόλιο για τα λάστιχα, μιας και έλιωσα για 2η φορά τα efficient grip performance της goodyear και πάω για τρίτη αλλαγή. Είναι πραγματικά πολύ καλό λάστιχο για το όχημα. Οδηγώ σχεδόν πάντα με αρκετό φόρτο και πραγματικά έχω παρατηρήσει (μπορεί να είναι δικιά μου αίσθηση αλλά θα το πω) οτι αυτά τα λάστιχα 'γερνάνε καλά'. Δηλαδή ενώ σου δίνουν την αίσθηση της μαλακής γόμας που φθείρεται γρήγορα σχετικά, μέχρι και στα τελευταία τους πριν φτάσει η γόμα στον δείκτη έχουν αξιοπρεπέστατο κράτημα. Για όποιoν δεν θέλει να πάει σε 500-600 ευρώ για michelin κλπ και ούτε να πάρει 'τσιπιά' 300ων είναι super.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Καλημέρα.
            Πρώτο μου ποστ εδώ, επομένως καλώς σας βρήκα.
            Έχω ένα θεματάκι και θα ήθελα τη βοήθειά σας, αν κι εφόσν έχετε άποψη.
            Αν είμαι off topic, συγχωρέστε με.
            Έχω ένα sx4 s-cross στο οποίο προσφάτως άλλαξα λάχτιχα. Μέχτι πρότινος φορούσε τα continental της μάνας του, από τα οποία ήμουν πολύ ευχαριστημένος.
            Λόγω όμως περιοριμένων οικονομικών, δεν έβαλα τα ίδια και πήγα σε μια πιο οικονομική λύση.
            Στο ταξίδι που έκανα αυτό το 3ήμερο προς λίμνη Πλαστήρα, διεπίστωσα ότι μετά τα 140-150 έτρεμε αρκετά, κάτι το οποίο δε συνέβαινε με τα continental.
            Το τρέμουλο αυτό δε, γινόταν αντιληπτό όχι μόνο από εμένα που οδηγούσα αλλά και από τον συνοδηγό. Το μυαλό μου φυσικά πήγε κατευθείαν στα λάστιχα.
            Υπάρχει κάτι άλλο που θα πρέπει να ελέγξω ή να θεωρήσω δεδομένο ότι την πάτησα;

            Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Μπορεί να μην έγινε σωστή ζυγοστάθμιση των ελαστικών. Είναι κλασσικό φαινόμενο της κακής ζυγοστάθμισης.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.
                Θα το κοιτάξω με την πρώτη ευκαιρία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                  Μπορεί να μην έγινε σωστή ζυγοστάθμιση των ελαστικών. Είναι κλασσικό φαινόμενο της κακής ζυγοστάθμισης.

                  Δεν είναι κατ'ανάγκη κακή ζυγοστάθμιση, χωρίς να αποκλείεται βέβαια (αν και είναι δύσκολο με τα σύγχρονα μηχανήματα).

                  Αρκετά συχνά τα λάστιχα αφού 'πατήσουν' (μετά από 1000 Km χοντρικά) χρειάζονται εκ νέου ζυγοστάθμιση, την οποία κάθε σοβαρός λαστιχάς την κάνει δωρεάν, εφόσον έβαλες σε αυτόν τα λάστιχα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    luckies last edited by

                    Πάνορμε, μούφα το τσακμάκι. Δεν έκανε τίποτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ignantios last edited by

                      Συμπολεμιστες είμαστε δυνατοί....

                      http://www.autogreeknews.gr/nea/polla-d ... xXPeLDFv-A

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        japanese1 last edited by

                        Και σε παλιότερο τέστ ενός γερμανικού περιοδικού είχε βγει ...δεύτερο το s-cross.

                        Όπως είδα τα μοναδικά προβλήματα ήταν το ....ηχοσύστημα. Τη στιγμή που κάποιοι άλλοι μαζεύανε κυλινδροκεφαλές.

                        Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι στο diesel το common rail 1 και 2 (αυτό που χρησιμοποιείται σήμερα από όλους) φτιάχτηκε από Ιταλούς.

                        To μοτέρ όπως και το αμάξωμα είναι αλεξίσφαιρο....πάμε για 700,000 χλμ.

                        https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lemouz75 last edited by

                          Μπραβο στο S cross αλλα ενα μεγαλο Μπράβο στην Kia που έβαλε τα γυαλιά σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            ntj last edited by

                            Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
                            Μετά την πώληση του προηγούμενου αυτοκινήτου μου, είμαι νέος κάτοχος μπλε σκρος 1.4Τ awd!
                            Εκδοση gl+, με μπάρες οροφής και κιτ ρεζέρβας.
                            Ήδη τοποθέτησα ανεμοθραύστες και έχω παραγγείλει και τα κλασσικά κινεζομπιχλιμπίδια (προστατευτικά μεταλλικά κ.α.).
                            Το επόμενο βήμα είναι να βρω και ένα ελαστικό που να πατάει και λίγο χώμα, χωρίς να αλλάξω ζάντες (από 17 σε 16).
                            Το πρόβλημα βέβαια όπως ξέρετε κι εσείς είναι ότι στην 17άρα ζάντα είτε πρέπει να αυξήσουμε προφίλ (60) είτε πάτημα (225) για να βρούμε κανένα ολ-τέρεν λάστιχο.
                            Στην αναζήτηση λοιπόν που έκανα στο διαδίκτυο βρήκα ένα νέο μοντέλο της cooper 60-40, το οποίο βρίσκεται τώρα στην παραγωγή και βγαίνει σε 215/55/17. Το όνομα αυτού Discoverer ATT.
                            https://www.coopertire.eu/tire-details/45960/cooper-discoverer-att/?cartype=4x4&speed=K

                            Τι γνώμη έχετε για τα cooper?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Δεν τα ξέρω τα συγκεκριμένα ελαστικά, αλλά όταν είχα το πρώτο SX4, βρέθηκα κι εγώ να κάνω τις ίδιες σκέψεις για λάστιχα 60/40... πρέπει να το σκεφθείς καλά πριν το αποφασίσεις. Εγώ τελικά δεν έβαλα τέτοια λάστιχα.
                              Το πρόβλημα ήταν και είναι για τους περισσότερους, πως οι διαδρομές που κάνουμε εκτός ασφάλτου δεν είναι 60/40 αλλά 10% ή ακόμη λιγότερο. Το να δώσει κάποιος επιπλεόν χρήματα για αλλαγή, και να είναι στο 90+ % των χιλιομέτρων που διανύει με λάστιχα μειωμένης απόδοσης σε φρενάρισμα και στρίψιμο, αυξημένης κατανάλωσης και θορύβου, και μάλιστα στα χιλιόμετρα που ταξιδεύει σε μεγάλες ταχήτητες και με πολλά άλλα αυτοκίνητα γύρω γύρω, για τις λίγες φορές που θα πατήσει παλιόδρομο, δεν είναι καλό πλάνο. Επίσης, στα λίγα χιλιόμετρα που θα διανυθούν σε χώμα, η διαφορά υπέρ του 60/40 θα φανεί μόνο σε πολύ ακραίες καταστάσεις, γιατί έχοντας τη καλή 4κίνηση της Suzuki, και στο 90% του χωματόδρομου θα πήγαινες μια χαρά έτσι κι αλλιώς και με τα συμβατικά ελλαστικά.
                              Εκτός αν κάποιος έχει φάρμα με μεγάλες αγροτικές εκτάσεις, κινείται συστηματικά σε δασικούς δρόμους κλπ. ή κάνει συχνά 'αγωνιστικό' off-roading, δεν θα ωφεληθεί από τα 60/40 λάστιχα. Αλλά αν κάποιος κάνει όλα τα παραπάνω, δύσκολα θα διάλεγε το SX4 για βασικό όχημα...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                Από προσωπική εμπειρία κι εγώ με το scross allgrip,
                                +1 σε piliourits

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ignantios last edited by

                                  Μόνο εγώ είμαι που θέλω να το κάνω ακόμα πιο καλό στην άσφαλτο και δεν με ενδιαφέρει καθόλου το χώμα αλλά η καλύτερη το δυνατόν ασφαλτινη συμπεριφορά...?! Βλέπε στρίψιμο κλπ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    japanese1 last edited by

                                    Προσοχη σε αυτους που αλλαζουν παραφλου ψυγειου.
                                    Αν εχει μπλε μαμα,μενεις στο μπλε.
                                    Αν εχει ροζ,βαζεις ροζ.

                                    Αν τα μπερδεψεις, φτιαχνεις λασπη σε 2 βδομαδες περιπου...

                                    https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lemouz75 last edited by

                                      Μετα απο 98,500χλμ και 5,5 χρονια χρησης σημερα αλλαξα αμορτισερ μπρος πισω (KYB EXCEL G) και εβαλα τα ενισχυτικα ελατηρια της MAD παντα με τις οδηγιες των φιλων EΚΤΩΡΑ ΚΑΙ JAPANESE1...Κοστος 500€.Εντυπωσεις φυσικα (λιγο ψηλωσε πισω) δεν μπορω να πω αν δεν το περπατησω λιγα χλμ...Ειδα και λιγο λαδακι στο καρτερ μαλλον απο καποια τσιμουχα που επιστρεφει το λαδι απο την τουρμπινα.Το καθαρισε ο μαστορας και θα παω να το ξαναδω....
                                      https://i.postimg.cc/3RcYDt0G/IMG-20190531-124615.jpg
                                      https://i.postimg.cc/3WMhtWBJ/IMG-20190531-105513.jpg
                                      https://i.postimg.cc/66F4k0bT/IMG-20190531-110313.jpg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        ntj last edited by

                                        @piliourits, είσαι η μία φωνή μέσα στο κεφάλι μου αλλά έχω και μια 2η.
                                        Πάμε πρώτα στα δεδομένα. Κάθε βδομάδα κάνω περίπου 15χλμ σε χώμα. Όχι τίποτα εξτρίμ καταστάσεις, ανεβαίνω με τα σκυλιά μου στο ποικίλον όρος στην Πετρούπολη για να κάνουμε τις βόλτες μας στη φύση. Κάποιοι χωματόδρομοι είναι αρκετά βατοί (πάει και το yaris της κοπέλας μου) αλλά έχουν αρκετές πέτρες σε σημεία. Επίσης τα καλοκαίρια πηγαίνω και στον 'Αι Στράτη, ένα νησί το οποίο αποτελείται από 5% άσφαλτο - 95% χώμα.
                                        Η μια σκέψη λοιπόν είναι αυτό που είπες, είναι λίγα τα χιλιόμετρα σε χώμα για να δικαιολογούν ένα all terrain ελαστικό.
                                        Από την άλλη όμως σκέφτομαι τι αντοχή θα έχουν τα μαμά continental ή οποιοδήποτε ελαστικό δρόμου, με την χρήση που του κάνω. Εκτός του ότι όποτε πατάω χώμα, δίνω ταυτόχρονα και ανοιχτή πρόσκληση στις πέτρες να σκίσουν κανένα πλαϊνό, φαντάζομαι ότι θα έχω πιο σύντομη φθορά στο πέλμα αλλά και μειωμένη απόδοση του ελαστικού λόγω της φθοράς.
                                        Οπότε η 2η φωνή έρχεται και μου λέει 'μήπως είναι προτιμότερο να βάλω ένα ελαστικό το οποίο δουλεύει ικανοποιητικά υπό όλες τις συνθήκες (all terrain) από το να βάλω ένα ελαστικό που διαπρέπει στην άσφαλτο αλλά όποτε μπαίνω σε χώμα να του επηρεάζω σημαντικά την απόδοση και την αντοχή?'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ektoras
                                          ektoras last edited by

                                          Η στατιστική λέει ότι θα πατήσουμε κάποιο αντικείμενο, με αποτέλεσμα, το κλατάρισμα του ελαστικού, κάθε μερικά χρόνια και αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Εγώ κάθε χρόνο έχω 3-4 όπως το σημερινό.
                                          Φίλε lemouz καλορίζικα

                                          Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lemouz75 last edited by

                                            Στην προηγουμενη 4αδα στα 2,5 χρονια 2 βιδες εβγαλα στην τωρινη σε 10 μηνες ηδη μια.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 353
                                            • 354
                                            • 219 / 354
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr