Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    ntj

    @ntj

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ntj Unfollow Follow

    Latest posts made by ntj

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Σήμερα ολοκλήρωσα το πλάνο ψηλώματος του s-cross για τις διακοπές (περιλαμβάνουν μπόλικο χωματόδρομο) έχοντας τη δυνατότητα εύκολης επαναφοράς στην εργοστασιακή κατάσταση.

      Πρώτη παρέμβαση: spring buffers με κόστος 110€ και όφελος +2 cm. Η τοποθέτηση, αφότου σηκώθηκε το αυτοκίνητο στην ράμπα, ήταν πανεύκολη και ζήτημα είναι αν διήρκησε 5 λεπτά. Εκτιμώ ότι, τώρα που είδα πως γίνεται, δεν θα μου πάρει πάνω από 10 λεπτά για να τα βάλω/βγάλω. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι χωρίς ράμπα πρέπει να σηκώνω έναν έναν του τροχούς και με τον γρύλο που έχουμε, ούτε που θέλω να το σκέφτομαι. Με βλέπω πολύ σύντομα να επενδύω και σε έναν υδραυλικό γρύλο 2-4 τόνων.  Τουλάχιστον υπάρχει βουλκανιζατέρ στα 50 μέτρα από το σπίτι μου και με άνθρωπο πολύ εξυπηρετικό.

      Δεύτερη παρέμβαση: αλλαγή εργοστασιακών ecocontact με μεταχειρισμένα conticrosscontact lx2 215/60r17 παραγωγής κάπου στον Οκτώβριο του 17 και σε καλή κατάσταση, με κόστος 105€ τοποθετημένα και όφελος +1 cm. Έβρισκα και ένα geolandar g015 (καλύτερο off road) στην ίδια διάσταση αλλά παραγωγή αρχές του 14. Στις φωτογραφίες φαινόταν σε καλή κατάσταση αλλά λόγω εμπειρίας με το ίδιο λάστιχο σε jimny οικογενειακό, μετά τα 2-3 χρόνια, όσο τακούνι και να έχει χρίζει αλλαγής. Στην άσφαλτο της Αθήνας και ειδικά σε συνθήκες βροχής φαίνεται να έχει χάσει το 40% των όποιων δυνατοτήτων του.

      Σύνολο 215€ + 3 cm περισσότερο γκράουντ κλίαρενς.

      Οδηγική εμπειρία 2 μερών με spring buffers σε διαδρομές χαλαρές εντός Αθήνας. Έχει γίνει λίγο πιο σφιχτό το ελατήριο αλλά δεν φαίνεται να μπιστάει.

      Οπτικό αποτέλεσμα: ορατό σε κάθε ιδιοκτήτη s-cross και ειδικά αν σταθεί δίπλα στον καθρέφτη ή το καπό. Οι μη ιδιοκτήτες ίσως να μην καταλαβούν την διαφορά.

      Γενικά νιώθω ευχαριστημένος από τις επιλογές μου και το μπάτζετ που δαπάνησα. Μένει να το δω και στην πράξη.

      Μετά την επιστροφή από τις διακοπές, σίγουρα θα επανατοποθετηθούν τα ecocontact και θα το σκεφτώ αν θα αφαιρέσω τα spring buffers.

      Άντε, καλές διακοπές να έχουμε!

      Υ.Γ. Gatoz, εκεί στην Vitaraland κάπου πήρε το μάτι μου να ετοιμάζονται ποδίτσες ιδιοκατασκευής για τα NV σας. Γνωρίζουμε αν μπαίνουν και στα s-cross χωρίς καμία αλλαγή? Και αν ναι, θα μπορούσες να ρωτήσεις μήπως μπορούμε να συμμετέχουμε κι εμείς στην παραγγελία? Φαντάζομαι πως κι άλλοι από δω με s-cross θα ενδιαφέρονται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Γάτε το 225 μου φαίνεται λίγο υπερβολή για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου μας, μπορεί και να είναι δικιά μου λανθασμένη εντύπωση.
      Στα του Ποικίλου τώρα, έχω μαρκάρει την περιοχή που πάω πιο συχνά. Νομίζω ότι κατάλαβα περίπου τι λες, από τις κεραίες και πέρα προς σκαραμαγκά έχω πάει μόνο με Jimny.
      Με τα σκυλιά όντως πάμε συχνά από τα μονοπάτια των ποδηλατών και είναι φανταστικά.
      Πάντως κερνάω καφέ ή μπύρα στο τέρα για ανταλλαγή πληροφοριών!
      (ήσουν μέλος και στο αλφίστι ή κάτι θυμάμαι λάθος?)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @gatoz
      Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις. Τα LC τα σκεφτόμουν αλλά και αυτά δεν βγαίνουν στην μαμά διάσταση (215/55/17), μόνο τα κούπερ είδα ότι υπάρχουν και επειδή το αμάξι είναι καινούριο λέω να μην αλλάξω το προφιλ ακόμα, λόγω εγγύησης.
      Για τον ίδιο λόγο δεν με βλέπω να αλλάζω και τα ελατήρια στα κοντά, παρόλο που το θέλω πολύ. Σκέφτομαι να στείλω ένα μαιλ στην σουζούκι μήπως και πάρω καμιά επίσημη απάντηση για το αν χάνω εγγύηση προχωρόντας σε αυτές τις αλλαγές (λάστιχα και ελατήρια).
      Όσον αφορά το Ποικίλον κάπου σε έχασα. Εγώ ανεβαίνω από τα γηπεδάκια στο Γρηγορίου και κινούμαι συνήθως ανάμεσα στις κεραίες και το καματερό. Ανεβαίνω με το αυτοκίνητο και μετά ξεκινάει η περιπλάνηση στα μονοπάτια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @piliourits, είσαι η μία φωνή μέσα στο κεφάλι μου αλλά έχω και μια 2η.
      Πάμε πρώτα στα δεδομένα. Κάθε βδομάδα κάνω περίπου 15χλμ σε χώμα. Όχι τίποτα εξτρίμ καταστάσεις, ανεβαίνω με τα σκυλιά μου στο ποικίλον όρος στην Πετρούπολη για να κάνουμε τις βόλτες μας στη φύση. Κάποιοι χωματόδρομοι είναι αρκετά βατοί (πάει και το yaris της κοπέλας μου) αλλά έχουν αρκετές πέτρες σε σημεία. Επίσης τα καλοκαίρια πηγαίνω και στον 'Αι Στράτη, ένα νησί το οποίο αποτελείται από 5% άσφαλτο - 95% χώμα.
      Η μια σκέψη λοιπόν είναι αυτό που είπες, είναι λίγα τα χιλιόμετρα σε χώμα για να δικαιολογούν ένα all terrain ελαστικό.
      Από την άλλη όμως σκέφτομαι τι αντοχή θα έχουν τα μαμά continental ή οποιοδήποτε ελαστικό δρόμου, με την χρήση που του κάνω. Εκτός του ότι όποτε πατάω χώμα, δίνω ταυτόχρονα και ανοιχτή πρόσκληση στις πέτρες να σκίσουν κανένα πλαϊνό, φαντάζομαι ότι θα έχω πιο σύντομη φθορά στο πέλμα αλλά και μειωμένη απόδοση του ελαστικού λόγω της φθοράς.
      Οπότε η 2η φωνή έρχεται και μου λέει 'μήπως είναι προτιμότερο να βάλω ένα ελαστικό το οποίο δουλεύει ικανοποιητικά υπό όλες τις συνθήκες (all terrain) από το να βάλω ένα ελαστικό που διαπρέπει στην άσφαλτο αλλά όποτε μπαίνω σε χώμα να του επηρεάζω σημαντικά την απόδοση και την αντοχή?'

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καλησπέρα και πάλι στην παρέα.
      Μετά την πώληση του προηγούμενου αυτοκινήτου μου, είμαι νέος κάτοχος μπλε σκρος 1.4Τ awd!
      Εκδοση gl+, με μπάρες οροφής και κιτ ρεζέρβας.
      Ήδη τοποθέτησα ανεμοθραύστες και έχω παραγγείλει και τα κλασσικά κινεζομπιχλιμπίδια (προστατευτικά μεταλλικά κ.α.).
      Το επόμενο βήμα είναι να βρω και ένα ελαστικό που να πατάει και λίγο χώμα, χωρίς να αλλάξω ζάντες (από 17 σε 16).
      Το πρόβλημα βέβαια όπως ξέρετε κι εσείς είναι ότι στην 17άρα ζάντα είτε πρέπει να αυξήσουμε προφίλ (60) είτε πάτημα (225) για να βρούμε κανένα ολ-τέρεν λάστιχο.
      Στην αναζήτηση λοιπόν που έκανα στο διαδίκτυο βρήκα ένα νέο μοντέλο της cooper 60-40, το οποίο βρίσκεται τώρα στην παραγωγή και βγαίνει σε 215/55/17. Το όνομα αυτού Discoverer ATT.
      https://www.coopertire.eu/tire-details/45960/cooper-discoverer-att/?cartype=4x4&speed=K

      Τι γνώμη έχετε για τα cooper?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Δημοσίευση από ssivakas » 30 Ιαν 2019 20:42

      οι μπάρες της suzuki είναι από την Thule και είναι πολύ καλής ποιότητας δοκίμασε να τις πάρεις με έκπτωση κατά την αγορά.
      eshop στην Αγγλία που μπορείς να τις δεις
      https://shopcars.suzuki.co.uk/suzuki/s- ... tions.html

      Δημοσίευση από panormus772 » 31 Ιαν 2019 08:45

      ntj,κι εγώ -όπως θα είδες στο παρών νήμα- από Giulietta 1.4 multiar προέρχομαι.Όπως τα λες είναι για το Scross.Φυσικά,δεν είναι Alfa,αλλά από την κατηγορία του πιστεύω είναι ένα ομαλό πέρασμα από τέτοιου τύπου hatchback σε crossover-SUV ,όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.
      To 4wd που έχω,λόγω της επιλογής sport, θα σου φανεί ακόμη πιο καλύτερο σε απόκριση από το δικίνητο και με καλύτερη αίσθηση πρόσφυσης σε στροφές (+ την όποια δυνατότητα offroad).Επίσης για 4wd βενζίνη,έχει από τις χαμηλότερες -αν όχι τη χαμηλότερη- κατανάλωση.
      Έχω το λευκό,αλλά κι εγώ παρομοίως το μπλε είχα σαν πρώτη επιλογή (όμως η αναμονή θα πήγαινε στο διπλάσιο).
      Γενικά,είμαι ικανοποιημένος εδώ και 1μησι χρόνο,αν και δεν έχω καταφέρει με τις δουλειές να το ευχαριστηθώ πλήρως.

      Υ.Γ. Δεν κατάφερα έκπτωση στην τιμή,αλλά αρκετά δώρα ανάμεσα στα οποία ήταν και η ρεζέρβα.Κι όντως δεν κλέβει χώρο από το πορτμπαγκάζ,αφού καταλαμβάνει τη θέση που είναι ήδη το κιτ επιδιόρθωσης.

      Ευχαριστώ για τις πληροφορίες panormus772. Περιμένω τηλ από suzuki να μου πουν αν έχουν πουθενά στην Αττική το 1.4 allgrip για testdrive.

      Δημοσίευση από geobal » 31 Ιαν 2019 11:54

      @ntj μπορώ να ρωτήσω τι προσφορά σου δώσανε και για ποια έκδοση;

      geobal, η έκδοση που πήρα προσφορά είναι η 1.4 GL+ allgrip. Αρχική τιμή με το κλειδί (ή κουμπί, keyless) στο χέρι 23000.
      Αλλά επειδή το αυτοκίνητο θα αγοραστεί στην εταιρία και όχι στο όνομα μου, προκύπτει μια μείωση της τιμής περίπου 1300. Με λίγα λόγια δεν είναι ακριβώς έκπτωση, αλλά μη πληρωμή κάποια φορολογίας φαντάζομαι. Με τα λογιστικοφορολογικά είμαι ασχετίδης!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Δημοσίευση από dioskar » 29 Ιαν 2019 21:13

      Φίλε καλησπέρα. Εγώ έχω απάντηση μόνο για την ερώτηση σου για την ρεζέρβα.
      Να μην μπεις καν στην διαδικασία για αγορά ρεζέρβας ανάγκης από αντιπροσωπεία.
      Πολλά λεφτά ρε φίλε. Εγώ προσωπικά πήγα σε μάντρα με ανταλλακτικά και δοκίμασα 15αρα ζάντα (δεν ακουμπά στα φρένα),μουβαλε κ ένα λάστιχο πάνω και όλο αυτό κόστισε 50ευρώ.
      Τώρα οτιδήποτε κ να κάτσει τώρα στο δρόμο δεν θα με νοιάζει ούτε με τι ταχύτητα θα πρέπει να πηγαίνω ούτε το βάρος αυτοκινήτου που θα πέφτει πάνω στο ελαστικό.
      Η ρεζέρβα χωρά κανονικά χωρίς να σηκώνει καθόλου το κάτω κόντρα πλακέ που καλύπτει την ρεζέρβα.
      Ελπίζω να βοήθησα λίγο

      Ευχαριστώ πολύ dioskar, θα το ψάξω σε κανά βουλκανιζατέρ όταν θα έχω το αυτοκίνητο στην κατοχή μου.

      Δημοσίευση από ignantios » 30 Ιαν 2019 06:30

      Ntj
      Την ρεζέρβα ζητά να σου την κάνουν δώρο.... Εγώ έτσι έκανα.

      Μου κάνουν ήδη μια γεναία έκπτωση αλλά χωρίς δώρα. Όταν έρθει η ώρα της παραγγελίας θα τους παζαρέψω λίγο ακόμα και βλέπουμε.

      Δημοσίευση από luckies » 30 Ιαν 2019 11:34

      75kg είναι το νούμερο που ψάχνεις (σελ 5-20 στο manual). Από αυτό πρέπει να αφαιρέσεις το βάρος των μπαρών και των συστημάτων στήριξής τους για να δεις το οφέλιμο για μπαγαζιέρες κτλ κτλ.

      Ευχαριστώ πολύ

      Δημοσίευση από luckies » 30 Ιαν 2019 11:34

      Γιατί να 'μπλέξεις' με τις μπάρες της σουζούκι όταν με 30-40 ευρώ παραπάνω παίρνεις τις δοκιμασμένα αθόρυβες thule 961 wingbar; Τροφή για σκέψη. Από την άλλη, έχω κι εγώ για ποδήλατο οροφής (532 freeride), προφανώς χρειάστηκε να κόψω τα μονωτικά λαστιχάκια της μπάρας για να μπει (t rack) η βάση ποδηλάτου, έχασα το ένα κομματάκι (10 cm) και θέλουν 50 ευρώ για 1 ανταλλακτικό λαστιχάκι. Ήμαρτον.

      Νομίζω ότι κάποιος είχε αναφέρει εδώ μέσα πως οι μπάρες της suzuki είναι από την Thule. Μπορεί και να κάνω λάθος. Επίσης έχω την εντύπωση πως το προφίλ αλουμινίου της suzuki έχει το ίδιο αεροδυναμικό σχήμα (δάκρυ) με το 961 της Thule.

      Δημοσίευση από luckies » 30 Ιαν 2019 11:34

      Χωρίς να είμαι απόλυτος, το ξήλωμα ακούγεται εκτός πραγματικότητας.

      Κι εγώ αυτό πιστεύω αλλά είπα να ρωτήσω.

      Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καλησπέρα στην παρέα. Ονομάζομαι Γιάννης, είμαι κάτοχος μιας Giulietta QV και υποψήφιος αγοραστής ενός s-cross 1.4 allgrip GL+. Έχω κάνει ήδη testdrive το 1.4 2WD και ψάχνω να κάνω και το allgrip. Η αίσθηση που μου άφησε είναι πολύ καλή.

      Στον δρόμο: Κάλο πάτημα, χωρίς περίεργες κλίσεις στις στροφές, με καλή ποιότητα κύλισης, ικανοποιητική δύναμη από χαμηλά, αλλά λίγο ελαφρύ τιμονί (σιγά σιγά το συνηθίζεις βέβαια και μετά σου φαίνεται βαρύ της Giulietta...). Φέρνει περισσότερο σε ψηλό χάτσμπακ παρά σε suv.
      Μέγεθος: ελάχιστους πόντους μικρότερο εξωτερικά από την Giulietta αλλά σημαντικά πιο ευρύχωρο εσωτερικά.
      Εξωτερικό: Την Giulietta την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά, το s-cross όχι . Το fl για μένα ήταν του δε πόιντ και καλώς έγινε . Νομίζω απέκτησε ωραίο χαρακτήρα. Νιώθω πως αυτό το αυτοκίνητο είναι στην κατηγορία των αυτοκινήτων που τα ερωτεύεσαι αφότου συνυρπάξεις μαζί τους. Κατά τα άλλα, μπλε και μόνο μπλε για τα δικά μου γούστα! Άντε λίγο και το ανθρακί.
      Εσωτερικό: απλό ντιζάιν και λειτουργικό. Οκ, σκληρά πλαστικά αλλά και της Giulietta αν εξαιρέσεις ένα φιλετάκι στο ταμπλό σκληρά είναι. Τόσο καιρό που την έχω ούτε έκατσα να τα χαϊδεύω, ούτε κοιμήθηκα στο ταμπλό!
      Εξοπλισμός: GL+, για μένα τα 'χει όλα (εκτός από ρεζέρβα).
      Αυτά εν ολίγης, ελπίζω να οδηγήσω σύντομα και το allgrip.

      Πάμε τώρα και στις απορίες-ερωτήσεις! Όποιος γνωρίζει, φιλ φρι του άνσερ!

      1. Ρεζέρβα: μου είπαν για 220 το κιτ, νομίζω θα τα δώσω. Εκτός κι αν χωράει κανονική ρεζέρβα! Χωράει σε διάμετρο? έχω καταλάβει πως σε ύψος μας παίρνει, χάνοντας και τον αντίστοιχο χώρο στο κάτω μέρος του πορτμπαγκαζ.
      2. Ράγες οροφής: Τι βάρος αντέχουν? Έχω δει στα αξεσουάρ πως οι μπάρες της σουζούκι αντέχουν 75 κιλά, αλλά βρίσκω αφτερμάρκετ που αντέχουν 100 κιλά. Αν οι ράγες όμως δεν αντέχουν αυτό το βάρος, δεν έχει νόημα να πάω για τις αφτερμάρκετ.
      3. Μπάρες οροφής σουζούκι: διάβασα ότι είναι τύπου T-track. Έχω στην κατοχή μου δέστρες σνόουμπορντ και ποδηλάτου της Thule. Μπαίνουν απροβλημάτιστα?
      4. Διαχωριστικό μεταλλικό πλέγμα χώρου αποσκευών με πίσω καθίσματα. Πόσο γρήγορα μπαινοβγαίνει? Υποθετικό σενάριο, πάω σε ένα πετ σοπ και παίρνω έναν ελέφαντα. Βγαίνουμε από το μαγαζί χαρούμενοι και φτάνουμε πορτμπαγκαζ. Του λέω, σόρι μίστερ έλεφαντ, γκιβ μι ουάν μίνιτ να βγάλω το κικλίδωμα. Θα είναι ουάν μίνιτ ή θα ξενερώσει ο ελέφαντας? Φτάνουμε σπίτι και του ξανά λέω ουάν μίνιτ να βάλω πίσω το κικλίδωμα. Θα είναι ουάν μίνιτ ή θα φάω την προβοσκίδα στο κεφάλι?
      5. Κιτ αναπτήρα: ξυλώνουν ταμπλό για να το βάλουν ή είναι πιο απλή εργασία?

      Υ.Γ. 1: Διάβασα όλο το νήμα!
      Υ.Γ. 2: Με χαρά διαπιστώνω πως υπάρχουν κάποιοι γνώριμοι αλφίστι εδώ μέσα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntj
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr