-
Μα το αναποδο. Εχω κανει τετοιες συμβασεις
-
Σε όσες περιπτώσεις ξέρω γίνεται το εξής:
- Πελάτης: Μάγκες δώστε μου προσφορές.
- Εταιρεία Νο 1: 100
- Εταιρεία Νο 2: 99
- Εταιρεία Νο 3: 98
- Πελάτης: ΟΚ, Νο 3, έλα να υπογράψουμε.
- Νο 3: Ορίστε το συμβόλαιο, λέει μέσα τις υποχρεώσεις μας κλπ κλπ κλπ...
- Πελάτης: Ναι, ντάξει, ό,τι πεις μεγάλε.
-
Ε αυτα σωστα.
Μετα, ερχονται τα παλικαρια και ο υπευθυνος δειχνει τον χωρο και αναλυει την πολιτικη του καταστηματος. Το που θα πατουν ποδι το που θα ναι πιο χαλαρα. Αμομα και αν θα λενε μια καλημερα αν χρειαστει.
-
Είχα μια 'γνωριμία' με κοπέλα που δούλευε security στο Lidl. Εκεί όντως είναι πιο οικογενειακά τα πράγματα, γιατί δουλεύουν όταν είναι ανοικτό το κατάστημα. Όμως το τι θα κάνουν και θα πουν το καθορίζει η δική τους εταιρεία, όχι το Lidl. Είναι όμως και στον άνθρωπο. Έχω τύχει δε από πολύ φιλικούς σεκιουριτάδες σε Lidl, μέχρι έναν μαλάκα που του έκανα μανούρα μισή ώρα και στο τέλος με παρακαλούσε να μην του κάνω αναφορά και χάσει την δουλειά του.
Σε εξωτερική φύλαξη όμως τα πράγματα είναι πολύ πιο ξεκάθαρα. Πας και φυλάς τον χώρο, πρέπει να κάθεσαι σε συγκεκριμένα σημεία και να κάνει γύρες κάθε Χ χρονικό διάστημα, και αν δεις κάτι περίεργο το αναφέρεις και καλείς, αν χρειαστεί, την Αστυνομία. Ούτε κανόνες συμπεριφοράς υπάρχουν, ούτε τίποτα. Εκεί λειτουργούν απλά ως ντόμπερμαν ή ανθρώπινες κάμερες, τίποτα παραπάνω.
-
Στη δικη μου εμπειρια υπηρχε επικοινωνια με τον υπευθυνο της συμβασης και υπηρξε μια ενημερωση για συγκεκριμένη πολιτικη. Ειχε γινει και τηλεφωνικη επικοινωνια με την εταιρια τους και ολα πηγαν καλα.
Θυμηθηκα αυτο που κοιταζα παλια.
Ποσο να κοστιζει;
-
Σήμερα πέρναγα τυχαία από Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα και πιάνει το μάτι μου μια συστοιχία κόκκινων αυτοκινήτων. Γυρνάω και βλέπω την αντιπροσωπεία της Mazda, όλα τα αυτοκίνητα στη σειρά, όλα κόκκινα (άντε να ήταν κι ένα σε διαφορετικό χρώμα). Έχει κι αυτή την εντυπωσιακή απόχρωση, θεωρώ σωστή επιλογή για την έκθεση.
-
Διάβασα το παρακάτω στο ΦουΜπού:
'Γενικώς η Mazda είναι κακό case, ειδικά για την Ελλάδα. Ακόμα και αν αγνοήσουμε τα δίλιτρα+ μοτέρ, τις αποδόσεις και επιδόσεις, οι τιμολογήσεις είναι -επιεικώς- μέτριες. Το Mazda2 φτάνει να είναι πιο ακριβό από Fiesta ST το Mazda3 είναι πιο ακριβό σχεδόν από όλους τους άμεσους ανταγωνιστές, το Mazda6 φτάνει να είναι πιο ακριβό από Audi και BMW αλλά η πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι το CX5, που καταλήγει να είναι ακριβότερο από την αυτόματη, τετρακίνητη, παντού πιο γρήγορη και καλύτερα εξοπλισμένη E-Pace
Κάτι δεν έχουν σκεφτεί καλά εκεί στην αντιπροσωπεία, ή απλά οι ισοτιμίες και οι κλίμακες δεν τους επιτρέπουν κάτι καλύτερο...'
Όντως το CX-5 είναι ακριβότερο από την Jaguar;
-
Ίσως ο Συγγελίδης να θέλει να εκμεταλλευτεί τη μακρά απουσία της μάρκας από την εγχώρια αγορά για να την επαναλανσάρει ως πρίμιουμ πρόταση. Κάτι σαν Lexus-Infiniti π.χ.
Περιμένω εναγωνίως τα πρώτα συγκριτικά. Με το σωστό διαφημιστικό πακέτο θα τα συναγωνίζονται όλα τα πρίμιουμ. Μην σας πω ότι θα βγαίνουν και καλύτερα κιόλας.
-
Ίσως ο Συγγελίδης να θέλει να εκμεταλλευτεί τη μακρά απουσία της μάρκας από την εγχώρια αγορά για να την επαναλανσάρει ως πρίμιουμ πρόταση. Κάτι σαν Lexus-Infiniti π.χ.
Δεν τον έχω για τόσο χαζό. Μην ξεχναμε ότι οι τιμές που ανακοινώθηκαν είναι οι αρχικές, και ίσως είναι επίτηδες υψηλές για να παίζουν μεγάλες εκπτώσεις όταν περάσεις για τα τοιαύτα. Αν παίζουν εκπτώσεις 1.000-2.000-3.000 μόνο, ανάλογα την αρχική, τότε θα βυθιστεί αύτανδρο το εγχείρημα, στην αρχή τουλάχιστον.
Στην τελική, όλα προσκρούουν στο γεγονός ότι ο επιχειρηματίας είναι πάλιουρας και αρκετά επιτυχημένος. Την ξέρει καλά τη συνταγή της επιτυχίας, την έχει ψάξει και την έχει εφαρμόσει αλλού, δεν μπορεί να έπεσε τόσο εύκολα στη λούμπα σαν στραβάδι. Και η αντιπροσώπευση ενός μαγαζιού δεν είναι ένα σπριντ, αλλά πολύχρονος μαραθώνιος.Περί Τζαγκ
Τιμολογιακά, η Jaguar E-Pace κοστίζει στη χώρα μας από 40.900 ευρώ για τις δικίνητες εκδόσεις της ή 44.200 ευρώ για τις τετρακίνητες, όντας και η φθηνότερη «Jag» στη γκάμα. Αναλυτικά, ανά έκδοση κινητήρα οι τιμές του μοντέλου είναι:
2,0 i4D diesel FWD 150PS από 40.900 ευρώ
2,0 i4D diesel AWD 150PS από 44.200 ευρώ
2,0 i4D diesel AWD 180PS από 47.000 ευρώ
2,0 i4D diesel AWD 240PS από 66.500 ευρώ
2,0 i4D βενζίνη AWD 250PS Petrol από 52.700 ευρώ
2,0 i4D βενζίνη AWD 300PS Petrel από 68.400 ευρώΌπως έγραψα σε προηγούμενη σελίδα, οι αρχικές τιμές του CX-5 σε αυτόματο πετρέλαιο είναι για τα πανυγήρια. Αλλά ίσως να είναι μόνο αρχικές.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Mazda6 φτάνει να είναι πιο ακριβό από Audi και BMWΧαζομάρες γράφουν. Η φτηνότερη 3άρα είναι σχεδόν 10 χιλιάρικα ακριβότερη από το φτηνότερο 6άρι. Βέβαια η BMW έχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και 20 άλογα παραπάνω. Αν βάλουμε το αυτόματα 6άρι, η διαφορά πέφτει στα 6 χιλιάρικα. Κι εγώ μάλλον την BMW θα προτιμούσα με τόσο μικρή διαφορά (πισωκίνητη, πιο δυνατή αν και σίγουρα όχι τόσο αξιόπιστη όσο το Mazda). Ή μάλλον όχι, Giulia θα έπαιρνα!!!
-
Πάντως έχουν και πλούσιο εξοπλισμό που αν τον βάλεις στα άλλα πρίμιουμ ανεβαίνει η τιμή τους ακόμα περισσότερο
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Πάντως έχουν και πλούσιο εξοπλισμό που αν τον βάλεις στα άλλα πρίμιουμ ανεβαίνει η τιμή τους ακόμα περισσότεροΑλήθεια είναι αυτό.
Σήμερα μου τηλεφώνησαν από την Autoone (είχα εκδηλώσει ενδιαφέρον ηλεκτρονικά) και με ενημέρωσαν ότι από 29/5 θα ειναι διαθέσιμα τα αυτοκινητα στην έκθεση και για test drive (και 6/6 είναι τα επίσημα εγκαινια). Οπότε σε 1η ευκαρία θα κανονίσω να περάσω να οδηγήσω το CX-3 που έχω περιέργεια, ειδικά εαν το έχουν σε αυτόματο!
-
Ο χρήστης Jorge_greek έγραψε:
Πάντως έχουν και πλούσιο εξοπλισμό που αν τον βάλεις στα άλλα πρίμιουμ ανεβαίνει η τιμή τους ακόμα περισσότεροE ναι φυσικά, αλλά αυτά δεν τα κοιτάνε, βλέπουν αρχική τιμή του ενός, αρχική του άλλου και απλά λένε τα δικά τους...
-
Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
Είναι πολύ ακριβά τα αμάξια αυτά είπαν κατά λέξη.. ΞεφτιλικιαΔεν ειχαν και αδικο, καποια μοντελα ειναι τιμολογημενα ακριβοτερα και απο Jaguar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγώ σκεφτόμουν και το άλλο. ¨Ερχεται η μάρκα τώρα που έχει λέιψει αρκετό καιρό, να τη συνηθίσει ο κόσμος και σε λίγα χρόνια που τα υβριδικά θα είναι μονόδρομος θα γίνει και ανταγωνιστική.
-
Μου ήρθε σήμερα και η πρόσκληση για τα επίσημα εγκαίνια του καταστήματος της Γλυφάδας.
-
Περιμένω να οδηγήσεις να μας γράψεις την άποψη σου. Δοκίμασε αν μπορέσεις και το 3!
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Περιμένω να οδηγήσεις να μας γράψεις την άποψη σου. Δοκίμασε αν μπορέσεις και το 3!Εαν προλάβω να πάω πριν ξαναφύγω, εννοείται θα γράψω εντυπώσεις! Θα ήθελα να οδηγήσω το CX-3, αλλά εαν υπάρχει χρόνος (και διάθεση από τον πωλητή) θα οδηγήσω και το 3αρι. Μακάρι να μου το παρω μόνος μου (2 φορές σε Συγγελίδη μόνος έχω κάνει test drive, οπότε ελπίζω!).
-
Ρώτησα γιά CX-5 και είπαν πως δεν νομίζουν να έρθει test drive.
-
Ο χρήστης Antonis55 έγραψε:
Ρώτησα γιά CX-5 και είπαν πως δεν νομίζουν να έρθει test drive.Εμένα ο πωλητής μου είπε ότι θα είναι όλα τα μοντέλα διαθέσιμα για test drive, απλά κάποια κατόπιν ραντεβού (εικάζω ότι ειναι εταιρικά στελεχών ή δημοσιογραφικά). Τώρα ενα μου έλεγε μπούρδες ή αλήθεια, δεν γνωρίζω.
MAZDA FORUM