Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
Είναι πολύ ακριβά τα αμάξια αυτά είπαν κατά λέξη.. Ξεφτιλικια
Δεν ειχαν και αδικο, καποια μοντελα ειναι τιμολογημενα ακριβοτερα και απο Jaguar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης chronis.marinis έγραψε:
Είναι πολύ ακριβά τα αμάξια αυτά είπαν κατά λέξη.. Ξεφτιλικια
Δεν ειχαν και αδικο, καποια μοντελα ειναι τιμολογημενα ακριβοτερα και απο Jaguar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εχω το E84 20d. Facelift του 2013.
Το πιο αξιοπιστο αμαξι που ειχα ποτε, προσωπικη εμπειρια με 7 αμαξια που εχουν περασει απο την κατοχη μου. Tο μονο αυτοκινητο που εχω κρατησει μετα τα 100κ χλμ. 0 βλαβες/προβληματα. Ο μονος τριγμος που δημιουργηθηκε, ηταν στο ταμπλο και αποδειχτηκε στην κακη τοποθετηση (στη εδω αντιπροσωπεια) του πακετου αποθηκευτικων χωρων.
Εδω βεβαια ειναι τοπικ για το F48, οποτε οτι επιπλεον πληροφορια θες στειλε μου pm.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πριν απο 2 χρονια βρεθηκα στη θεση σου.
Βαλε το μοντελο σου στο παρακατω site για να δεις τι επιλογες εχεις σε “μαμα” offset και φαρδος, που κειμενονται οι τιμες και πως περιπου δειχνουν στο αμαξι σου.
https://cars.elastikaleader.gr/zandes-a ... ?car=27120
Εχει αρκετη ποικιλια.
Κανεις και μια ερευνα αγορας στα μοντελα που θα καταληξεις Ελλαδα και αποφασιζεις.
Πριν 2 χρονια ειχα παρει τις Rial. Μεχρι τωρα ειμαι ευχαριστημενος.
Με βαση την επιλογη (πχ χρωμα) σου θα χρειστεις και center caps (αν θες να γραφουν ΚΙΑ και οχι πχ rial η οτιδηποτε αλλο αποφασισεις). Δες διασταση center cap και παραγγειλε απο ebay. πχ https://www.ebay.com/itm/4PCS-58mm-Whee ... SwypZcC-ss
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nikos!, καταπληκτικη επιλογη. Φοβερο post ...ζηλεψα!
Καλοταξιδο.
Αν μπορεις, σε μερικες μερες που θα εχεις μια πιο ολοκληρωμενη εικονα απο χρηστικοτητα σε καθημερινη χρηση, γραψε ενα συγκετρωτικο review.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ενδιαφερον συγκριτικο.
Εντυπωση μου εκανε οτι 1.5 dci n-connecta vs 1.6 hdi120 GT Line στην Αγγλια εχουν κατω απο 3000ευρω διαφορα (στο 5:00 λεπτο του video), ενω στην Ελλαδα περιπου 9000 ευρω!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τη επεκταση την πηρα δωρο (εναλλακτικα των 2 service) και την προτεινω. Εχει ενα σεντονι απο εξαιρεσεις οπως λεει και ο nonos, και σε καμια περιπτωση δεν ειναι εργοστασιακη. Αλλα καλυπτει τα κυρια μερη του κινητηρα, κιβωτιο και τα κυρια ηλεκτρικα συστηματα.
Εμενα με καλυψε οταν χαλασε (στον 3ο χρονο) η ηλεκτρομαγνητικης της ταπας ρεζερβουαρ. Βεβαια ηταν 80κατι ευρω μονο (κοστος εργασιας και ανταλλακτικο).
Θα προτεινα να την διαπραγματευτεις ως δωρο.
Οσο αφορα το κοστος των service οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι παρομοιες αν οχι φτηνοτερες απο αντιστοιχες VAG. Και το
βενζινοκινητο εχει και καδενα οποτε γλιτωνεις ενα μεγαλο κοστος ανα 4-6 χρονια.
Συμφωνω με τον koralli. Απο a3 σε aclass για οικογενειακο το θεωρω υποβαθμιση, λογω πορτ μπαγκαζ. Δεν εχει καν αερα αν βγαλεις εταζερα.
Οι αρετες του ειναι το πατημα στο δρομο, καλα σε δυναμη και διαρκεια φρενα, η ηχομονωση ακομα
και σε υψηλες ταχυτητες, καλη παθητικη ασφαλεια, καθισματα με
καλη στηριξη χωρις να κουραζουν και - υποκειμενικα - ξεχωριστο εσωτερικο και εξωτερικο σχεδιασμο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ο χρήστης ils έγραψε:
Γεια σας αυτό το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο ;Το εχει κανείς να μας πει την εμπειρία του ;
ils, εχω την A200 βενζινη (προ fl), και τωρα κλεινει 3 χρονια.
Για γερμανικο, θα το χαρακτηριζα αξιοπιστο. Η μονη βλαβη που εβγαλε ηταν ο ηλεκτρικος μηχανισμος στο πορτακι του ρεζερβουαρ, που απο οτι διαβαζω στα ξενα forums ειναι συνηθης βλαβη, τουλαχιστον για τα pro fl.
Θετικα εκπληξη, οτι δεν εχει βγαλει κανενα τριγμο (που ειχα παλιοτερα σε αλλα γερμανικα σε αντιστοιχη 3ετια)
, και μαλιστα παρα τις 18αρες ζαντες και sport αναρτηση που εχει.
Στα αρνητικα το αργο και αναποφασιστο αυτοματο κιβωτιο.
Sent from my iPhone using Tapatalk
panosk8,
Εδώ θα βρείς συγκριτικό Α180 vs A200 http://www.zeperfs.com/en/match4492-5607.htm. Ειναι πιο βαριά η GLA, αλλα θα παρεις μια αίσθηση για τα 2 διαφορετικά tunes του κινητήρα.
Α180 vs A200, είναι αισθητή η διαφορά κάτω απο τις 4000 στροφές. Έχω οδηγήσει και τα 2. Αν αξίζουν τόσα παραπάνω λεφτά τα extra 50 Nm ροπης (200 vs 250 στο ίδιο φάσμα στροφών) ειναι θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων vs κόστους. Κάνε TD την 180 πρώτα και δες αν σε καλύπτει.
Το becker δεν θα πρεπει να το χρεώνουν, αλλά να το δίνουν δώρο μαζί με κάνα εικόνισμα. Απλά επικίνδυνο...πχ στροφή σε μονόδρομους, σε δρόμο με νησίδα, σε ρέματα, χαντάκια κλπ. Και σκέψου αυτά βράδυ σε άγνωστη, ερημική περιοχή με ελλιπη φωτισμό. Όλα αυτά εντός Αττικής. Αγόρασε ενα tomtom/sygic/don'tpanic σε smartphone να κάνεις την δουλεία σου.
Επίσης κατέβασε το budget σου, εκτός αν αναφέρεσε 35-38 σε τιμές καταλόγου. πχ δες εδώ απο που ξεκινάνε οι εκπτώσεις http://www.ismailos.gr/promo/π�% ... class.html
Στον εξοπλισμο μη βαλεις αξιολογηση. Αποφασισε τι πραγματικα εχεις αναγκη και υπολογισε το στο συνολικο κοστος. on/off κριτηριο δηλαδη, χωρις αξιολογηση.
Το ιδιο με εσενα εκανα και γω πριν 1μιση χρονο. Το ψιλομετανοιωσα, ενω τα υπολογισα ολα σωστα και καλυπτει γαντι τις αναγκες και απαιτησεις που εχω ...κατι λειπει απο τη συνταγη.
Δεν ειμαι σιγουρος αν το ξαναεκανα σημερα, αν θα προσθετα ενα συντελεστη 'follow your heart' η θα πετουσα το excel και θα επερνα αυτο που μου κανει click και καλυπτει τις βασικες αναγκες (πχ πισω πορτες και >400 λιτρα πορτ μπαγκαζ)
Με τα δεδομένα που έχεις δώσει ίσως να έριχνες και μια ματιά σε DS4.