-
Χαίρετε παιδιά!
Εξετάζω το ενδεχόμενο αγοράς αμαξιού(αμφιβάλω κατά πόσο το βάζω στη σωστή ενότητα, αν όχι ας μεταφερθεί). Έχω φτιάξει ένα excelοφυλλο όπου βάζω όλους τους δυνατούς παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αγορά ενός αμαξιού.
ΔΕ θέλω να μου προταθούν αμάξια. Αυτό που θέλω είναι να με βοηθήσετε στο τι πρέπει να κοιτάξω προκειμένου να αξιολογήσω όσο πιο σωστά γίνεται τον κάθε παράγοντα.
Οι παράγοντες λοιπόν είναι (τυχαία σειρά) : αξιοπιστία, κατανάλωση, δύναμη/επιτάχυνση, ασφάλεια, εξοπλισμός, αντιπροσωπεία, πάγια κόστη, εμφάνιση, τιμή, test drive/οδηγική συμπεριφορά, μεταπωλητική αξία, άνεση.
Ο κάθε παράγοντας βαθμολογείται από το 1 μέχρι το 10. Στον κάθε παράγοντα έχω και έναν συντελεστή βαρύτητας. Όλοι μαζί αθροίζουν στο 1. Π.χ. μπορεί στην κατανάλωση να έχω 0,7 και στην μεταπωλητική αξία 0,01. Αν πιστεύετε ότι πρέπει να προσθέσω κάποιον παράγοντα ακόμα στην αξιολόγηση μου παρακαλώ αναφέρετε τον.
Αξιοπιστία : Για να δώσω εδώ βαθμό σκέφτομαι να καταφύγω σε forums των διάφορων μοντέλων που θα εξετάσω και να διαβάσω τις γνώμες/εμπειρίες των κατόχων. Τι προβλήματα τους έχουν βγει και τέτοια. Δε συμμερίζομαι απόψεις του στυλ 'είναι γερμανικό άρα είναι καλό', 'είναι γαλλικό άρα είναι μάπα'.
Κατανάλωση : Εδώ θα δώσω βαθμό διαβάζοντας πάλι εμπειρίες καθότι απ' ότι καταλαβαίνω τα εργοστασιακά νούμερα δεν είναι και πάντα η πραγματικότητα.
Δύναμη/Επιτάχυνση : Δε θέλω αμάξι για μπαντιλίκια και ανοίγματα αλλά θέλω όταν πατάς το γκάζι να το καταλαβαίνεις. Όχι να κολλάς πίσω, απλά να μην είναι τάφος. Τι κοιτάω επομένως και τι νούμερα θεωρούνται καλά ; Εδώ δε ξέρω... Κοιτάω το 0-100 ? Στην ροπή τα νούμερα τι σημαίνουν ακριβώς ? Σε αυτήν την κατηγορία θέλω βοήθεια.
Ασφάλεια : Παθητική και ενεργητική. Και εδώ δυσκολεύομαι λίγο να αξιολογήσω αυτόν τον παράγοντα. Οκ, όσα παραπάνω συστήματα (abs,esp,και ότι άλλο μπορεί να υπάρχει) φαντάζομαι τόσο το καλύτερο αλλά είναι μόνο αυτό ;
Πάγια Κόστη : Ασφάλεια, Service, Τέλη. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο εδώ.
Εμφάνιση : Καθαρά υποκειμενικό
Εξοπλισμός : Τι θεωρείται full extra εξοπλισμός στις μέρες μας ; Με λίγα λόγια σε τι εξοπλισμό θα δίνατε το 10 ;
test drive/οδηγική συμπεριφορά : Τα βάζω μαζί αυτά γιατί μάλλον για το δεύτερο θα βγάλω συμπέρασμα μέσω του πρώτου. Θα διαβάσω και γνώμες κατόχων για την οδηγική συμπεριφορά.
Μεταπωλητική Αξία : Όσο πιο μεγάλο, λιγότερο δημοφιλές και ακριβό τόσο μικρότερη η μεταπωλητική αξία του φαντάζομαι ε ;
Άνεση : Υποκειμενικό θα έλεγα και αυτό.
Συγγνώμη αν κούρασα, απλά προσπαθώ να τα βάλω σε μια καλύτερη σειρά στο μυαλό μου πριν αρχίσω να ψάχνω.
-
Χαίρετε παιδιά!
Εξετάζω το ενδεχόμενο αγοράς αμαξιού(αμφιβάλω κατά πόσο το βάζω στη σωστή ενότητα, αν όχι ας μεταφερθεί). Έχω φτιάξει ένα excelοφυλλο όπου βάζω όλους τους δυνατούς παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αγορά ενός αμαξιού.
ΔΕ θέλω να μου προταθούν αμάξια. Αυτό που θέλω είναι να με βοηθήσετε στο τι πρέπει να κοιτάξω προκειμένου να αξιολογήσω όσο πιο σωστά γίνεται τον κάθε παράγοντα.
Οι παράγοντες λοιπόν είναι (τυχαία σειρά) : αξιοπιστία, κατανάλωση, δύναμη/επιτάχυνση, ασφάλεια, εξοπλισμός, αντιπροσωπεία, πάγια κόστη, εμφάνιση, τιμή, test drive/οδηγική συμπεριφορά, μεταπωλητική αξία, άνεση.
Ο κάθε παράγοντας βαθμολογείται από το 1 μέχρι το 10. Στον κάθε παράγοντα έχω και έναν συντελεστή βαρύτητας. Όλοι μαζί αθροίζουν στο 1. Π.χ. μπορεί στην κατανάλωση να έχω 0,7 και στην μεταπωλητική αξία 0,01. Αν πιστεύετε ότι πρέπει να προσθέσω κάποιον παράγοντα ακόμα στην αξιολόγηση μου παρακαλώ αναφέρετε τον.
Αξιοπιστία : Για να δώσω εδώ βαθμό σκέφτομαι να καταφύγω σε forums των διάφορων μοντέλων που θα εξετάσω και να διαβάσω τις γνώμες/εμπειρίες των κατόχων. Τι προβλήματα τους έχουν βγει και τέτοια. Δε συμμερίζομαι απόψεις του στυλ 'είναι γερμανικό άρα είναι καλό', 'είναι γαλλικό άρα είναι μάπα'.
Κατανάλωση : Εδώ θα δώσω βαθμό διαβάζοντας πάλι εμπειρίες καθότι απ' ότι καταλαβαίνω τα εργοστασιακά νούμερα δεν είναι και πάντα η πραγματικότητα.
Δύναμη/Επιτάχυνση : Δε θέλω αμάξι για μπαντιλίκια και ανοίγματα αλλά θέλω όταν πατάς το γκάζι να το καταλαβαίνεις. Όχι να κολλάς πίσω, απλά να μην είναι τάφος. Τι κοιτάω επομένως και τι νούμερα θεωρούνται καλά ; Εδώ δε ξέρω... Κοιτάω το 0-100 ? Στην ροπή τα νούμερα τι σημαίνουν ακριβώς ? Σε αυτήν την κατηγορία θέλω βοήθεια.
Ασφάλεια : Παθητική και ενεργητική. Και εδώ δυσκολεύομαι λίγο να αξιολογήσω αυτόν τον παράγοντα. Οκ, όσα παραπάνω συστήματα (abs,esp,και ότι άλλο μπορεί να υπάρχει) φαντάζομαι τόσο το καλύτερο αλλά είναι μόνο αυτό ;
Πάγια Κόστη : Ασφάλεια, Service, Τέλη. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο εδώ.
Εμφάνιση : Καθαρά υποκειμενικό
Εξοπλισμός : Τι θεωρείται full extra εξοπλισμός στις μέρες μας ; Με λίγα λόγια σε τι εξοπλισμό θα δίνατε το 10 ;
test drive/οδηγική συμπεριφορά : Τα βάζω μαζί αυτά γιατί μάλλον για το δεύτερο θα βγάλω συμπέρασμα μέσω του πρώτου. Θα διαβάσω και γνώμες κατόχων για την οδηγική συμπεριφορά.
Μεταπωλητική Αξία : Όσο πιο μεγάλο, λιγότερο δημοφιλές και ακριβό τόσο μικρότερη η μεταπωλητική αξία του φαντάζομαι ε ;
Άνεση : Υποκειμενικό θα έλεγα και αυτό.
Συγγνώμη αν κούρασα, απλά προσπαθώ να τα βάλω σε μια καλύτερη σειρά στο μυαλό μου πριν αρχίσω να ψάχνω.
-
Χαίρετε παιδιά!
Εξετάζω το ενδεχόμενο αγοράς αμαξιού(αμφιβάλω κατά πόσο το βάζω στη σωστή ενότητα, αν όχι ας μεταφερθεί). Έχω φτιάξει ένα excelοφυλλο όπου βάζω όλους τους δυνατούς παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αγορά ενός αμαξιού.
ΔΕ θέλω να μου προταθούν αμάξια. Αυτό που θέλω είναι να με βοηθήσετε στο τι πρέπει να κοιτάξω προκειμένου να αξιολογήσω όσο πιο σωστά γίνεται τον κάθε παράγοντα.
Οι παράγοντες λοιπόν είναι (τυχαία σειρά) : αξιοπιστία, κατανάλωση, δύναμη/επιτάχυνση, ασφάλεια, εξοπλισμός, αντιπροσωπεία, πάγια κόστη, εμφάνιση, τιμή, test drive/οδηγική συμπεριφορά, μεταπωλητική αξία, άνεση.
Ο κάθε παράγοντας βαθμολογείται από το 1 μέχρι το 10. Στον κάθε παράγοντα έχω και έναν συντελεστή βαρύτητας. Όλοι μαζί αθροίζουν στο 1. Π.χ. μπορεί στην κατανάλωση να έχω 0,7 και στην μεταπωλητική αξία 0,01. Αν πιστεύετε ότι πρέπει να προσθέσω κάποιον παράγοντα ακόμα στην αξιολόγηση μου παρακαλώ αναφέρετε τον.
Αξιοπιστία : Για να δώσω εδώ βαθμό σκέφτομαι να καταφύγω σε forums των διάφορων μοντέλων που θα εξετάσω και να διαβάσω τις γνώμες/εμπειρίες των κατόχων. Τι προβλήματα τους έχουν βγει και τέτοια. Δε συμμερίζομαι απόψεις του στυλ 'είναι γερμανικό άρα είναι καλό', 'είναι γαλλικό άρα είναι μάπα'.
Κατανάλωση : Εδώ θα δώσω βαθμό διαβάζοντας πάλι εμπειρίες καθότι απ' ότι καταλαβαίνω τα εργοστασιακά νούμερα δεν είναι και πάντα η πραγματικότητα.
Δύναμη/Επιτάχυνση : Δε θέλω αμάξι για μπαντιλίκια και ανοίγματα αλλά θέλω όταν πατάς το γκάζι να το καταλαβαίνεις. Όχι να κολλάς πίσω, απλά να μην είναι τάφος. Τι κοιτάω επομένως και τι νούμερα θεωρούνται καλά ; Εδώ δε ξέρω... Κοιτάω το 0-100 ? Στην ροπή τα νούμερα τι σημαίνουν ακριβώς ? Σε αυτήν την κατηγορία θέλω βοήθεια.
Ασφάλεια : Παθητική και ενεργητική. Και εδώ δυσκολεύομαι λίγο να αξιολογήσω αυτόν τον παράγοντα. Οκ, όσα παραπάνω συστήματα (abs,esp,και ότι άλλο μπορεί να υπάρχει) φαντάζομαι τόσο το καλύτερο αλλά είναι μόνο αυτό ;
Πάγια Κόστη : Ασφάλεια, Service, Τέλη. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο εδώ.
Εμφάνιση : Καθαρά υποκειμενικό
Εξοπλισμός : Τι θεωρείται full extra εξοπλισμός στις μέρες μας ; Με λίγα λόγια σε τι εξοπλισμό θα δίνατε το 10 ;
test drive/οδηγική συμπεριφορά : Τα βάζω μαζί αυτά γιατί μάλλον για το δεύτερο θα βγάλω συμπέρασμα μέσω του πρώτου. Θα διαβάσω και γνώμες κατόχων για την οδηγική συμπεριφορά.
Μεταπωλητική Αξία : Όσο πιο μεγάλο, λιγότερο δημοφιλές και ακριβό τόσο μικρότερη η μεταπωλητική αξία του φαντάζομαι ε ;
Άνεση : Υποκειμενικό θα έλεγα και αυτό.
Συγγνώμη αν κούρασα, απλά προσπαθώ να τα βάλω σε μια καλύτερη σειρά στο μυαλό μου πριν αρχίσω να ψάχνω.
-
Είναι αναλόγως το θες εσύ ο ίδιος. Κοιτάς τα αμάξια που υπάρχουν στην αγορά, τα οδηγείς, τα συγκρίσεις σε σημαντικούς τομείς που θέλεις και μετά διαλέγεις. Για τα κολλημένα μυαλά, διαφέρει αυτό μιας και πρώτα θα πάμε να δούμε το αμάξι από την εταιρεία που τους αρέσει, και μετά ίσως τα υπόλοιπα.
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
You are doing it wrong. Τα αυτοκίνητα δεν είναι ισολογισμοί για να αποφασίζεις με εξελόφυλλα ποιό θα πάρεις.
Μήπως είσαι λογιστής ή μαθηματικός;
-
Ο χρήστης Gianniz έγραψε:
Αξιοπιστία : Για να δώσω εδώ βαθμό σκέφτομαι να καταφύγω σε forums των διάφορων μοντέλων που θα εξετάσω και να διαβάσω τις γνώμες/εμπειρίες των κατόχων. Τι προβλήματα τους έχουν βγει και τέτοια. Δε συμμερίζομαι απόψεις του στυλ 'είναι γερμανικό άρα είναι καλό', 'είναι γαλλικό άρα είναι μάπα'.
Σημαντικό αν και δεν μπορείς να ξέρεις τι θα σου τύχει απο την αρχή σε νέα μοντέλα. Θες κάτι στο οποίο να μπορείς να βασιστείς ανα πάσα στιγμή. Σε γενικές γραμμές τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ΟΚ.
Κατανάλωση : Εδώ θα δώσω βαθμό διαβάζοντας πάλι εμπειρίες καθότι απ' ότι καταλαβαίνω τα εργοστασιακά νούμερα δεν είναι και πάντα η πραγματικότητα.
Σημαντικό/ασήμαντο ανάλογα πόσο αντέχει η τσέπη σου.
Δύναμη/Επιτάχυνση : Δε θέλω αμάξι για μπαντιλίκια και ανοίγματα αλλά θέλω όταν πατάς το γκάζι να το καταλαβαίνεις. Όχι να κολλάς πίσω, απλά να μην είναι τάφος. Τι κοιτάω επομένως και τι νούμερα θεωρούνται καλά ; Εδώ δε ξέρω... Κοιτάω το 0-100 ? Στην ροπή τα νούμερα τι σημαίνουν ακριβώς ? Σε αυτήν την κατηγορία θέλω βοήθεια.
Βασικότατο.
Ασφάλεια : Παθητική και ενεργητική. Και εδώ δυσκολεύομαι λίγο να αξιολογήσω αυτόν τον παράγοντα. Οκ, όσα παραπάνω συστήματα (abs,esp,και ότι άλλο μπορεί να υπάρχει) φαντάζομαι τόσο το καλύτερο αλλά είναι μόνο αυτό ;
Δεν διαφέρουν πολύ τα αμάξια σήμερα σε αυτόν τον τομέα.
Πάγια Κόστη : Ασφάλεια, Service, Τέλη. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο εδώ.
Σημαντικό/ασήμαντο ανάλογα πόσο αντέχει η τσέπη σου.
Εμφάνιση : Καθαρά υποκειμενικό
Καλό είναι να μήν δείχνεις κακόγουστος.
Εξοπλισμός : Τι θεωρείται full extra εξοπλισμός στις μέρες μας ; Με λίγα λόγια σε τι εξοπλισμό θα δίνατε το 10 ;
Full extra = ολα τα κλαπατσιμπαλα που έχει ο κατάλογος. Δεν τα χρειάζεσαι ολα. Δες τι σε βολεύει τι δεν σε νοιάζει κλπ και πράττεις αναλόγως της τσέπη.
test drive/οδηγική συμπεριφορά : Τα βάζω μαζί αυτά γιατί μάλλον για το δεύτερο θα βγάλω συμπέρασμα μέσω του πρώτου. Θα διαβάσω και γνώμες κατόχων για την οδηγική συμπεριφορά.
Βασικό. Αν είναι να πάρεις κάτι και να μην το χαίρεσαι οταν το οδηγάς πάρε ταξί ή λεωφορείο.
Μεταπωλητική Αξία : Όσο πιο μεγάλο, λιγότερο δημοφιλές και ακριβό τόσο μικρότερη η μεταπωλητική αξία του φαντάζομαι ε ;
Προσωπικά παίρνω κάτι για να το χρησιμοποιώ και οχι για να το πουλήσω. Ξέρεις ετσι κι αλλιώς οτι είσαι χαμένος εκτός αν πάρεις κάτι σπάνιο/πανάκριβο.
Άνεση : Υποκειμενικό θα έλεγα και αυτό.
Βασικό και αυτό θα έλεγα.
-
Δε θα βγαλεις ακρη ετσι.
Ολα τα κριτηρια που βαζεις ειναι υποκειμενικα και θα απαντηθουν δυσκολα:
Κανονας Νο1, οι ηλίθιοι, ΔΕΝ ειναι σπανιο φαινομενοΑξιοπιστία : Για να δώσω εδώ βαθμό σκέφτομαι να καταφύγω σε forums των διάφορων μοντέλων που θα εξετάσω και να διαβάσω τις γνώμες/εμπειρίες των κατόχων. Τι προβλήματα τους έχουν βγει και τέτοια. Δε συμμερίζομαι απόψεις του στυλ 'είναι γερμανικό άρα είναι καλό', 'είναι γαλλικό άρα είναι μάπα'.
Εχε υποψη σου οτι στα φορα μπαινουν ΛΙΓΟΙ, και απο αυτους του λιγους οι περισσοτεροι ειναι γκρινιαρηδες με προβλημα και οχι οι ευτυχεις κατοχοι που δεν εχουν λογο να μπουν να γραψουν 'παιδια το πηρα και παει μια χαρα, κανενα προβλημα'. Βλεπεις λοιπον (τυχαια παραδειγματα) κατακλυσμενα φορουμ με 100 ανθρωπους να γκρινιαζουν για το golf και λες 'πω πω, φόλα ειναι' ενω στους δρομους κυκλοφορουν 100 χιλιαδες τετοια, και 50 να γκρινιαζουν για BMW, ενοσω κυκλοφορουν βια 20 χιλιαδες... αρα ειναι 'πιο αξιοπιστο'. Δν εχει σημασια που οι Νεοελληνες BMWδακηδες κρυβουν τα προβληματα και δε τα λενε μη τους θιχτει ο εγωισμος που πληρωσαν διπλασια και πηραν αναξιόπιστο αυτοκινητο (και παλι, τυχαια παραδειγματα). Πιο μεγαλη ιδεα θα παρεις βλεποντας τι κουβαλανε συνηθως οι οδικες βοηθειες στο δρομο.
Κατανάλωση : Εδώ θα δώσω βαθμό διαβάζοντας πάλι εμπειρίες καθότι απ' ότι καταλαβαίνω τα εργοστασιακά νούμερα δεν είναι και πάντα η πραγματικότητα.
Κάποιο συμπερασμα θα βγαλεις, ΜΟΝΟ αν ξερις τους οδηγους. Ατακες 'το ΧΧΧ μου καιει πολυ' ειναι αχρηστες οταν δεν ξερεις αν ο αλλος ειναι με το γκαζι στο πατωμα συνεχεια ή αλλαζει ταχυτητες εκτος ορίων, και εχει την εντυπωση οτι επειδη διαφημιζεται ως 'οικονομικο' θα του καιει και λιγο.
Δύναμη/Επιτάχυνση : Δε θέλω αμάξι για μπαντιλίκια και ανοίγματα αλλά θέλω όταν πατάς το γκάζι να το καταλαβαίνεις. Όχι να κολλάς πίσω, απλά να μην είναι τάφος. Τι κοιτάω επομένως και τι νούμερα θεωρούνται καλά ; Εδώ δε ξέρω... Κοιτάω το 0-100 ? Στην ροπή τα νούμερα τι σημαίνουν ακριβώς ? Σε αυτήν την κατηγορία θέλω βοήθεια.
Η υποκειμενικοτητα της υποκειμενικοτητας. Τις ρεπριζ ισως να δεις απο κανα περιοδικο/τεστ και να εχεις μια ιδεα. Εχουν μπει ατομα στο δικο μου αυτοκινητο (τενεκες) και λενε 'αααα, πολυ καλα τραβαει' την ωρα που εχουν αυτοκινητα με περισσοτερα αλογα. Βγαλε ακρη. Αν οδηγουσες κατι πριν, και σου φαινοταν ικανοποιητικο, τι ήταν?
Ροπη=ποσο 'τραβαει', οσο πιο πολλη και οσο πιο χαμηλα εμφανιζεται, τοσο καλυτερα. Μπορει το Χ να εχει ροπη 20 και το Ψ να εχει 17 και να τη δινει σε μεγαλυτερο φασμα στροφων αρχιζοντας απο χαμηλοτερα, θα σου φαινεται καλυτερο και πιο σβελτο απο το Χ σε καθημερινη οδηγηση.Ασφάλεια : Παθητική και ενεργητική. Και εδώ δυσκολεύομαι λίγο να αξιολογήσω αυτόν τον παράγοντα. Οκ, όσα παραπάνω συστήματα (abs,esp,και ότι άλλο μπορεί να υπάρχει) φαντάζομαι τόσο το καλύτερο αλλά είναι μόνο αυτό ;
Ας πουμε μονο αυτο σε θεματα παθητικης ασφαλειας. και οσο πιο πολλα αστερακια στα τεστ συγκρουσης. Απο εκει κε περα η ενεργηικη ειναι ΠΟΛΥ πολυπλοκοτερο θεμα, εχει να κανει και με τον οδηγο, και με το στησιμο του αυτοκινητου. Καλη φαση το αυτοκινητο να μπορει να συγχωρεσει την ατσαλιά αν ο οδηγος κανει τιμονια αποτομη μαζι με γκαζι για να αποφυγει κατι, αλλα αμα δεν το εχει δει γιατι ειναι απειρος και χαζευει τα μπουτια της γκομενας, παει στο βροντο η ενεργητικη.
Πάγια Κόστη : Ασφάλεια, Service, Τέλη. Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο εδώ.
Ασφαλεια και τελη ειναι ευκολο να υπολογιστουν. Το αλλο ειναι λιγο πιο δυσκολο, πχ λεει ο Χ κατασκευαστης 'δε χρειαζεται να αλλαξετε βαλβολινες και παραφλου ποτέ' αρα μικροτερο κοστος... και για 50-60 € παιρνεις το σαζμάν στο χερι στα 140.000 χλμ ή ψαχνεις να βεις γιατι βουλωσε το ψυγειο και εκαψες φλαντζα στα 180.000 και πας για καινουρια μηχανη, ενω ο γειτονας που εδινε 50€ καθε 3 χρονια παει μια χαρα και εχει αλλα τοσα μπροστα του. Παλι ακραιο παραδειγμα, αλλα θελω να τονισω οτι αυτα που λενε οι κατασκευαστες, εχουν και πολυ μαρκετινγκ μεσα.
Εξοπλισμός : Τι θεωρείται full extra εξοπλισμός στις μέρες μας ; Με λίγα λόγια σε τι εξοπλισμό θα δίνατε το 10 ;
Οσα περισσοτερα απο αυτα που θελεις, με οσο χαμηλοτερη τιμη. Να το 10αρι. Υποψη, καλές οι ζαντες οι 17ρες οι φαρδιες που δινει δωρο το 'σουπερ ντουπερ Χ μοντελο', αλλα αντε παρε λαστιχα.
test drive/οδηγική συμπεριφορά : Τα βάζω μαζί αυτά γιατί μάλλον για το δεύτερο θα βγάλω συμπέρασμα μέσω του πρώτου. Θα διαβάσω και γνώμες κατόχων για την οδηγική συμπεριφορά.
Οδηγησε το εσυ και γραψε τους 'κατοχους' μεταξυ αφαλου και γονατων, εκτος αν τους ξερεις καλα, μιλαμε για αδερφικους φιλους, οχι τον συναδελφο 3 οροφους κατω που τον βλεπεις 2 φορες τη μερα για τσιγαρο.
Κοινως, ειναι πιο δυσκολα τα πραγματα, δεν ειναι απλοι συντελεστες βαρυτητας.
Να σου θυμισω τωρα το ανεκδοτο με τον παμπλουτο που ηθελε να παντρευτει μια γυναικα ισάξιά του, ειχε 3 υποψηφιες: εδωσε στη μελαχροινη 10Κ € και αυτη τα επενδυσε και τα εκανε 20Κ,
εδωσε στην καστανη 10Κ € και αυτη εκανε αγαθοεργιες και εγινε συμπαθης,
εδωσε στην ξανθια 10Κ € και αυτη πηγε και αγορασε ρουχα και παπουτσια για να γινει ομορφη για αυτον...Στο τελος ποιά λες παντρευτηκε?
[spoiler:ysmte9pz]Αυτη με τα μεγαλυτερα βυζια.[/spoiler:ysmte9pz]Ο νοων νοείτω.
-
Τα αμάξια είναι σαν τις γκόμενες, τα λατρεύεις ή τα μισείς, αλλά στο excel τις γκόμενες δεν τις βάζεις για κατάταξη, αυτό θα το κάνει ο υπεύθυνος του στόλου ΙΧ και φορτηγών μιας εταιρίας.
Προτεραιότητα για μένα είναι το κράτημα του, η δυναμική του συμπεριφορά στην πίεση και τα φρένα του, αυτά σε σκοτώνουν, τα υπόλοιπα απλά σου αδειάζουν λίγο ή πολύ το πορτοφόλι αλλά δε σε σκοτώνουν.
-
Ο χρήστης Gianniz έγραψε:
Χαίρετε παιδιά!Εξετάζω το ενδεχόμενο αγοράς αμαξιού(αμφιβάλω κατά πόσο το βάζω στη σωστή ενότητα, αν όχι ας μεταφερθεί). Έχω φτιάξει ένα excelοφυλλο όπου βάζω όλους τους δυνατούς παράγοντες που παίζουν ρόλο στην αγορά ενός αμαξιού.
ΔΕ θέλω να μου προταθούν αμάξια. Αυτό που θέλω είναι να με βοηθήσετε στο τι πρέπει να κοιτάξω προκειμένου να αξιολογήσω όσο πιο σωστά γίνεται τον κάθε παράγοντα.
Οι παράγοντες λοιπόν είναι (τυχαία σειρά) : αξιοπιστία, κατανάλωση, δύναμη/επιτάχυνση, ασφάλεια, εξοπλισμός, αντιπροσωπεία, πάγια κόστη, εμφάνιση, τιμή, test drive/οδηγική συμπεριφορά, μεταπωλητική αξία, άνεση.
Τι ηλικια εχεις, τι υποβαθρο εχεις, τι οικονομικη κατασταση, τι οικογενειακη κατασταση, για τι χρονικο οριζοντα μιλαμε, και τι ειδους οδηγος εισαι? Και λιγα ρωταω κατι μου ξεφευγει!
-
Φιλε μου αυτα που ρωτας μπορεις να τα απαντησεις μονο εσυ, εφοσον ξερεις τι ποσο θα ξοδεψεις για την αγορα και το ποσο που θα δινεις το χρονο για καυσιμο/ συντηρηση/ παγια κοστη. Το τι εξοπλισμος θεωρειται απαραιτητος ειναι οχι μονο υποκειμενικο αλλα εξαρταται και απο την κατηγορια του αυτοκινητου και φυσικα τα χρηματα που διαθετεις. Αρα κανεις μια βολτα απο αντιπροσωπειες για τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν, παιρνεις τους καταλογους για να τους μελετησεις (εκει θα δεις τι εξτρα δινει το καθενα και τι σε βολευει περισσοτερο), κανεις ενα configuration, ΟΔΗΓΕΙΣ τα αυτοκινητα που προκρινεις και στο τελος αποφασιζεις.
Για να δεις καποιες πραγματικες καταναλωσεις ωστε να υπολογισεις ενδεικτικα το ετησιο κοστος βασει των χλμ που κανεις μπες στο http://www.spritmonitor.de , για να δεις επιδοσεις και να συγκρινεις εδω http://www.zeperfs.com/ (κατα προσεγγιση βεβαια) στο αρχειο των 4Τ αν εχει γινει δοκιμη παλαιοτερα http://library.techlink.gr/4t/ ενω καλες δοκιμες εχω διαβασει και στο drive.gr. Παρε και τα τρεχοντα τευχη των περιοδικων για να παρεις μια ιδεα αλλα φυσικα τα τεστ αυτα δε μπορουν να υποκαταστησουν την προσωπικη σου αποψη, οποτε test drive all the wayyyy!!!
Ξεκινα την ερευνα και για πιο συγκεκριμενες αποριες εδω ειμαστε
EDIT για την ασφαλεια που λες, η παθητικη περιλαμβανει την αντιδραση του αυτοκινητου κατα την -μακρια απο εμας- προσκρουση, δεδομενα θα δεις στο www.euroncap.com αναλυτικοτατα, ενω η ενεργητικη αφορα τη δυνατοτητα να αποφευχθει το ατυχημα και περιλαμβανει τα συστηματα που αναφερεις, την αποσταση φρεναρισματος που υπαρχει στα τεστ των περιοδικων συνηθως, τη συμπεριφορα του στις αλλαγες κατευθυνσης (τεστ ταρανδου) και δευτερευοντως τις επιδοσεις του αυτοκινητου σε περιπτωση προσπερασης (εδω κολλανε οι χρονοι των 'ρεπριζ').
-
@Giannis.....Εξετάζω το ενδεχόμενο αγοράς αμαξιού....
Κάτι σαν'αποχρώσες ενδείξεις' μου ακούγεται.. Για πότε η αγορά;...γιατί,μέχρι να τσεκάρεις-ψάξεις-οδηγήσεις(βάσει'σεντονιού'),πάς για το 2016...
-
follow your heart, εγώ ακολούθησα τη λογική και το μετάνιωσα.
-
Στον εξοπλισμο μη βαλεις αξιολογηση. Αποφασισε τι πραγματικα εχεις αναγκη και υπολογισε το στο συνολικο κοστος. on/off κριτηριο δηλαδη, χωρις αξιολογηση.
Το ιδιο με εσενα εκανα και γω πριν 1μιση χρονο. Το ψιλομετανοιωσα, ενω τα υπολογισα ολα σωστα και καλυπτει γαντι τις αναγκες και απαιτησεις που εχω ...κατι λειπει απο τη συνταγη.
Δεν ειμαι σιγουρος αν το ξαναεκανα σημερα, αν θα προσθετα ενα συντελεστη 'follow your heart' η θα πετουσα το excel και θα επερνα αυτο που μου κανει click και καλυπτει τις βασικες αναγκες (πχ πισω πορτες και >400 λιτρα πορτ μπαγκαζ)
-
Βλεπεις ενα αυτοκινητο στο δρομο η σε φωτογαφια και σου (μισο)αρεσει....Το βρισκεις σε μια εκθεση και αρχιζεις να το γυροφερνεις.....Μπαινεις μεσα και σου κανει ενα 'κλικ'.....Το παιρνεις για τεστ ντραιβ και δεν θες να βγεις απο μεσα.....
Τι να σου λεμε εμεις ΤΙ να παρεις; Αφου ηδη το εχεις διαλεξει..... -
Πολλές φορές δεν μπορείς να αξιολογήσεις την αξιοπιστία σε ορισμένα ολοκαίνουργια μοντέλα, για τον λόγο αυτό ακριβώς. Είναι ολοκαίνουργια και δεν έχουν προλάβει ακόμα να δώσουν δείγμα γραφής. Σημαντικό ρόλο εδώ παίζει και η συμπεριφορά της αντιπροσωπείας, αν και κάτι ξεχωριστό σαν παράγοντας.
Για την κατανάλωση ένα καλό δείγμα είναι από το σιτε spritmonitor.de. Προυπόθεση είναι να οδηγάς περίπου όπως ο μέσος όρος, με τα άκρα, τους βενζινοκέφαλους αλλά και τους οσιομάρτυρες δεν τα πάει καλά.
Για επιδόσεις απ΄ότι βλέπω ζητάς κάτι στον μέσο όρο.Είναι πολύ εύκολο να το πετύχεις, τα άκρα είναι τα πιο δύσκολα. Ε, δε θέλει πολύ για να καταλάβεις τον τάφο ή το γλήγορο.
Για ασφάλεια ξέχνα την κατάταξη, δεν έχεις τα δεδομένα και τις γνώσεις να αξιολογήσεις την εξ ορισμού χαώδη παθητική αυτοκινήτων ίδιων κατηγοριών (εκτός απειροελάχιστων ακραίων εξαιρέσεων), ενώ από ενεργητική στα χαρτιά είναι περίπου δεδομένη η κατάσταση. Όλα πλέον έχουν εσπ, αβς και τα ρέστα εκτός απειροελάχιστων κραυγαλέων περιπτώσεων. Βγάλε τα συμπεράσματά σου από την δοκιμή που θα κάνεις εσύ σε συνδυασμό με κάποιες υποδείξεις από έντυπα ή σιτε.Θεμελιώδες είναι βέβαια να οδηγήσεις το αυτοκίνητο στα μέρη που θα το οδηγάς συνήθως και με το στυλ που σκοπεύεις να το κάνεις αυτό, ένα αντιπαράδειγμα εδώ : το να πάρεις ένα μπρίκι πόλης και να το πας στη Ριτσώνα για ανάβαση με ένα τούβλο κολλημένο στο γκάζι (ίδιον των δοκιμών των πρωκτοφυλλάδων) είναι τέρμα λολ.
Τη μεταπωλητική αξία ξέχνα τη, εκτός δύο περιπτώσεων. Απαγορευμένα κυβικά (> 2.000), ή περίεργο/σπάνιο μοντέλο. Αν δεν θες να την ξεχάσεις αντικατέστησέ τη με την ευκολία μεταπώλησης, μετράει περισσότερο για πολλούς.
Ρωτάς τι εξοπλισμός θεωρείτε φουλ έξτρα στις μέρες μας. Εγώ δεν κοιτάω τίποτα που να μην έχει αυτόματο, τεμπέλη και κρουζ κοντρόλ (οι υπόλοιπες ευκολίες εννούνται, γι αυτό παραλείπονται), αλλά θέλω και εγώ να σε ρωτήσω κάτι: εγώ θα αγοράσω το τουτού ή εσύ? Για σκέψου το λίγο...
Τέλος η άνεση μόνο υποκειμενική δεν είναι.
Αφού τα κάνεις αυτά, και βγάλεις βαθμολογίας, πρέπει τώρα και να αγοράσεις και το αμάξι που πρώτευσε, όποιο και να είναι αυτό. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Βλεπεις ενα αυτοκινητο στο δρομο η σε φωτογραφία και σου (μισο)αρεσει....Το βρισκεις σε μια εκθεση και αρχιζεις να το γυροφερνεις.....Μπαινεις μεσα και σου κανει ενα 'κλικ'.....Το παιρνεις για τεστ ντραιβ και δεν θες να βγεις απο μεσα.....
Τι να σου λεμε εμεις ΤΙ να παρεις; Αφου ηδη το εχεις διαλεξει..... -
Βασικότατο κριτήριο που δεν αναφέρθηκε (αν δεν κάνω λάθος): οι χώροι. Δεν αλλάζουν κιόλας!
-
Ετσι οπως μετεφρασα εγω το θεμα, κωλαρακι μακρααααν...
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Ασφάλεια : Παθητική και ενεργητική. Και εδώ δυσκολεύομαι λίγο να αξιολογήσω αυτόν τον παράγοντα. Οκ, όσα παραπάνω συστήματα (abs,esp,και ότι άλλο μπορεί να υπάρχει) φαντάζομαι τόσο το καλύτερο αλλά είναι μόνο αυτό ;
Δεν διαφέρουν πολύ τα αμάξια σήμερα σε αυτόν τον τομέα.[/quote]
Ώστε μια Mercedes C Class ή ένα Audi A4 για παράδειγμα έχει μικρές διαφορές σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια απο ένα συμπαθέστατο Chevrolet Cruze??
-
Βάλε αντί του Κρουζ ένα Μάλιμπου στη θέση του απέναντι στα συμπαθέστατα A4 και C-klase και θα δεις ότι οι διαφορές τους στα χαρτιά είναι πράγματι μικρές, και ενίοτε υπέρ του πρώτου, τουλάχιστον στην παθητική.
http://www.euroncap.com/results/chevrolet/malibu/2011/459.aspx
Τι θα κοιτούσατε εσείς ...