Αν είναι ο κινητήρας με 95 άλογα (ή όσα έχουν απομείνει πλέον) τότε εγγυημένα καίει λάδι και έχει βγάλει προβληματάκια αρκετά απ' όσο μου έχουν αναφέρει. Αν είναι αυτός με τα 90 άλογα τότε τα πράγματα είναι καλύτερα από αξιοπιστία. 200,000 βέβαια είναι πολλά και ρισκάρεις ότι γλυτώσεις από κόστος αγοράς να το πληρώσεις σε συχνές επισκέψεις στο συνεργείο.
Latest posts made by gianniz
-
RE: Peugeot 207 2006
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Καλημέρα κύριοι,
Σκέφτομαι να πάρω το παρακάτω προϊόν για καθαρισμό υφασμάτινων καθισμάτων και πλαστικών μερών.
https://www.skroutz.gr/s/11715723/AutoG ... 500ml.html
Θα είναι οκ πιστεύετε; Πως θα το εφαρμόζω αυτό στα υφάσματα/ πλαστικά;
-
RE: PEUGEOT FORUM
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Πω πω σαν το σουζουκι σχεδον.
Ειδες διαφορα το 8αρι κιβωτκο.Αρα το ερχπμενο 208 με τον ιδιο συ διασμο και καμια 150 200 κιλα λιγοτερο θα ναι λουκουμακι
Δεν έχω εμπειρία από το 6-άρι οπότε δε μπορώ να κρίνω
Μάλλον οι ταχύτητες ήταν πολύ πιο κοντά (ή και πιο κάτω) στα 110 πάρα στα 130. Ή το trip computer κλέβει πολύ...
Γιατί 5,5lt/100Km με 120 (μέσος όρος 110 - 130) είναι μάλλον η κατανάλωση με τον 1.5 diesel...
Οι ταχύτητες σε αρκετά μεγάλο μέρος της επιστροφής ήταν στα 140 με cc. Το 110 δε μπήκε ποτέ σαν ταχύτητα απλά κατέβασα το μέσο όρο μου υποθέτοντας τα στοπ σε διόδια και κάποιες αναγκαίες μειώσεις ταχύτητας. Σε κάθε περίπτωση θα επανέλθω και με καινούριες μετρήσεις στο επόμενο ταξίδι.
-
RE: PEUGEOT FORUM
Μερικές μετρήσεις ελέω πρώτου ταξιδιού (θυμίζω peugeot 308 EAT8 βενζίνη).
Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα, περίπου 1000+ χλμ, cruise control στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, ταχύτητες 110-130 και σχεδόν μόνιμα πήγαινα με 8η. Το κλιματιστικό ανοιχτό στο auto, 3 άτομα, γεμάτος και φορτωμένο πορτ-μπαγκαζ, μου έδωσε μέση κατανάλωση στα 5,5L/100. Αρκετά ικανοποιημένος με αυτό το νούμερο και νομίζω ότι υπό ιδανικές συνθήκες (λιγότερο φόρτωμα στο αμάξι και χωρίς κλιματισμό) πέφτει και κάτω από 5.
Κατά τα άλλα κάποιες παρατηρήσεις θετικές και αρνητικές:
(+) το αυτοκίνητο 'αρπάζει' πολύ καλά, δηλαδή οι επιταχύνσεις από τα 50-60 στα 120-130 είναι αρκετά δυναμικές
(+) πολύ άνετο στη διαδρομή που έκανα, απορροφά πολύ καλά όποιες ανωμαλίες του δρόμου και δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου
(+) τo infotainment system μου φαίνεται αρκετά εύκολο στη λειτουργία (με βολεψε το πάτημα με τα 3 δάχτυλα ταυτόχρονα που σου δίνει πρόσβαση στο menu μέσω οθόνης)
(-) το πορτ-μπαγκαζ μου φαίνεται ότι θέλει αρκετή δύναμη για να κλείσει καλά! Δηλαδή σχεδόν πρέπει να το κλείσεις σαν να έχεις νεύρα και το βαράς για να σφραγίσει
(-) η εταζέρα...μου φάνηκε ότι ξεκουμπώνει πολύ εύκολα από τη θέση της όταν ανοίγω το πορτ-μπαγκαζ και κάθε φορά την έβαζα πάλι πίσω -
RE: Android Auto
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
πρέπει να είναι παλιό αυτό το AA, κατέβασε το από εδω
https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/Ευχαριστώ πολύ! Αυτό ήταν, λειτούργησε τώρα!
-
RE: Android Auto
Καλημέρα συμφορουμίτες,
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Εγκατέστησα κανονικά το Android Auto στο κινητό μου μέσω APK (που το βρήκα εδώ: https://kalogeropoulos.gr/blogs/android-auto). Βρήκα ότι για μένα το σωστό είναι το ARM64, έχω το κινητό Xiaomi Redmi Note 4.
Όλα καλά μέχρι εδώ. Ανοίγω μετά την εφαρμογή του android auto από το κινητό και μου ζητάει να κάνω update των παρακάτω εφαρμογών:
Πατάω accept, αλλά μετά μου βγάζει αυτό:
Και τέλος αυτό:
Καμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω;
-
RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου
Ένα Update κύριοι
Σήμερα έφτασε το αμάξι στην αντιπροσωπεία και πήγα και το είδα, απομένουν κάποια τυπικά + πινακίδες για να το πάρω στα χέρια μου. Πολύ ευχάριστη έκπληξη το γεγονός ότι έχει και επιλογή προφίλ οδήγησης (νορμαλ/εκο/σπορτ)!!
Απ' ότι είχα δει το περίμενα να μην έχει αλλά ο πωλητής μου είπε ότι μπαίνει στάνταρ με το 8-ταχύτητο αυτόματο.Στο άλλο θέμα που συζητήθηκε και αφορά την έκδοση του πετρελαίου (active σε αυτόματο), τελικά το κιβώτιο με το οποίο έρχεται το αυτοκίνητο σε αυτήν την περίπτωση είναι το 6-άρι αυτόματο και όχι το 8-άρι. Άρα καλά τα δείχνει ο διαμορφωτής, ο κατάλογος είναι λάθος απ' ότι φαίνεται.
-
RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου
Θυμάσαι πότε την πήρες και πόσο σου βγαινε;
-
RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου
Ναι από Μεσογείων. Το γνωρίζω αυτό για τον τιμοκατάλογο αλλά δεν το έχω διερευνήσει παραπάνω.
-
RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Το περιμένω πως και πως
Να διευκρινίσω κάποιες απορίες/σημεία που τέθηκαν
-
Το πορτμπαγκάζ είναι 420 λίτρα. Από άποψη χωρητικότητας είναι από τα μεγαλύτερα (αν όχι το μεγαλύτερο) στην κατηγορία αυτή. Από άποψη πρακτικότητας δεν είναι όμως κάτι ιδιαίτερο. Δηλαδή δεν έχει ούτε flat προφίλ φόρτωσης ούτε με κατεβασμένα τα καθίσματα γίνεται full επίπεδο (κάτι που αν θυμάμαι καλά συμβαίνει με Leon και Ceed). Τα αναφέρω όλα γιατί ο καθένας τα ζυγίζει διαφορετικά.
-
Τα δώρα που πήρα ήταν τα 2 πρώτα Service και το κάλυμμα του πορτ-μπαγκαζ.
-
Δεν πρόσθεσα τίποτα εξτρά στο αμάξι (ήταν ετοιμοπαράδοτο ούτως ή άλλως). Παρόλα αυτά για τα δικά μου κριτήρια το 308 στην active σε αυτόματο δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω και ούτως ή άλλως αν παίξετε στο διαμορφωτή της peugeot θα δείτε ότι δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα να προστεθούν.
-
Η εγγύηση είναι 5-ετής ή 60,000 χλμ (ότι έρθει πρώτο). Επίσης σε περίπτωση πώλησης είναι μεταβιβάσιμη.
-
Όσον τώρα αφορά το πετρέλαιο. Ο διαμορφωτής της Peugeot, το πετρέλαιο στην Active το δίνει με αυτόματο EAT6 και όχι με το EAT8. Τα παρακάτω που θα αναφέρω είναι δικές μου υποθέσεις και δεν τα έχω διασταυρώσει με την αντιπροσωπεία γιατί δεν με ενδιέφερε το πετρέλαιο. Θεωρώ λοιπόν ότι η Peugeot θέλει να μπορεί να προσφέρει μια έκδοση πετρελαίου σε αυτόματο που να μην χτυπάει την κλίμακα ταξινόμησης (17,000 ΛΤΠΦ). Για αυτό λοιπόν στην Active Diesel δε έχει το 8-άρι αλλά το 6-άρι. Αυτό σημαίνει ότι ενδεχομένως έχει ήδη αγορασμένα αυτοκινήτα με το 6-άρι και τα έχει αραγμένα στο τελωνείο. Στον φίλο πάντως που ρωτάει να πω ότι επειδή έψαξα εξαντλητικά σχεδόν το θέμα αυτόματο κιβώτιο σου λέω ότι και το EAT6 είναι ένα πάρα πολύ καλό κιβώτιο και πολύ πιο δοκιμασμένο από το EAT8 (το οποίο όπως είναι ευνόητο είναι και πιο σύνθετο σε κατασκευή).
Τέλος η τιμή που το πήρα οφείλεται σε ένα πολύ δυνατό προωθητικό πρόγραμμα που έπαιξε (Spring Sales) και το οποίο ήταν επικεντρωμένο σε γενναία χρηματική μείωση από την τιμή καταλόγου (-2,100 για την έκδοση που πήρα). Θέλω να πω ότι δεν το κυνήγησα περισσότερο (να παίξω με αντιπροσωπείες) καθώς πιστεύω ότι το μόνο που θα κατάφερνα θα ήταν να πάρω κάνα δώρο παραπάνω. Έβαλα και λίγο το θέμα ηθικής και σκέφτηκα ότι είναι πιο σωστό να το πάρω από την αντιπροσωπεία που αντικειμενικά ήταν η μόνη που προσπάθησε να μου βρει το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο για να το κάνω test drive και από την οποία ήθελα ούτως ή άλλως να αγοράσω αν κατέληγα στο 308 (ΓΚΑΛΛΟ).
-