Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 41
    • Best 0
    • Groups 0

    gianniz

    @gianniz

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    41
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gianniz Unfollow Follow

    Latest posts made by gianniz

    • RE: Peugeot 207 2006

      Αν είναι ο κινητήρας με 95 άλογα (ή όσα έχουν απομείνει πλέον) τότε εγγυημένα καίει λάδι και έχει βγάλει προβληματάκια αρκετά απ' όσο μου έχουν αναφέρει. Αν είναι αυτός με τα 90 άλογα τότε τα πράγματα είναι καλύτερα από αξιοπιστία. 200,000 βέβαια είναι πολλά και ρισκάρεις ότι γλυτώσεις από κόστος αγοράς να το πληρώσεις σε συχνές επισκέψεις στο συνεργείο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gianniz
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Καλημέρα κύριοι,

      Σκέφτομαι να πάρω το παρακάτω προϊόν για καθαρισμό υφασμάτινων καθισμάτων και πλαστικών μερών.

      https://www.skroutz.gr/s/11715723/AutoG ... 500ml.html

      Θα είναι οκ πιστεύετε; Πως θα το εφαρμόζω αυτό στα υφάσματα/ πλαστικά;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gianniz
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Πω πω σαν το σουζουκι σχεδον.
      Ειδες διαφορα το 8αρι κιβωτκο.

      Αρα το ερχπμενο 208 με τον ιδιο συ διασμο και καμια 150 200 κιλα λιγοτερο θα ναι λουκουμακι

      Δεν έχω εμπειρία από το 6-άρι οπότε δε μπορώ να κρίνω

      Μάλλον οι ταχύτητες ήταν πολύ πιο κοντά (ή και πιο κάτω) στα 110 πάρα στα 130. Ή το trip computer κλέβει πολύ...

      Γιατί 5,5lt/100Km με 120 (μέσος όρος 110 - 130) είναι μάλλον η κατανάλωση με τον 1.5 diesel...

      Οι ταχύτητες σε αρκετά μεγάλο μέρος της επιστροφής ήταν στα 140 με cc. Το 110 δε μπήκε ποτέ σαν ταχύτητα απλά κατέβασα το μέσο όρο μου υποθέτοντας τα στοπ σε διόδια και κάποιες αναγκαίες μειώσεις ταχύτητας. Σε κάθε περίπτωση θα επανέλθω και με καινούριες μετρήσεις στο επόμενο ταξίδι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gianniz
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Μερικές μετρήσεις ελέω πρώτου ταξιδιού (θυμίζω peugeot 308 EAT8 βενζίνη).

      Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα, περίπου 1000+ χλμ, cruise control στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, ταχύτητες 110-130 και σχεδόν μόνιμα πήγαινα με 8η. Το κλιματιστικό ανοιχτό στο auto, 3 άτομα, γεμάτος και φορτωμένο πορτ-μπαγκαζ, μου έδωσε μέση κατανάλωση στα 5,5L/100. Αρκετά ικανοποιημένος με αυτό το νούμερο και νομίζω ότι υπό ιδανικές συνθήκες (λιγότερο φόρτωμα στο αμάξι και χωρίς κλιματισμό) πέφτει και κάτω από 5.

      Κατά τα άλλα κάποιες παρατηρήσεις θετικές και αρνητικές:

      (+) το αυτοκίνητο 'αρπάζει' πολύ καλά, δηλαδή οι επιταχύνσεις από τα 50-60 στα 120-130 είναι αρκετά δυναμικές
      (+) πολύ άνετο στη διαδρομή που έκανα, απορροφά πολύ καλά όποιες ανωμαλίες του δρόμου και δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου
      (+) τo infotainment system μου φαίνεται αρκετά εύκολο στη λειτουργία (με βολεψε το πάτημα με τα 3 δάχτυλα ταυτόχρονα που σου δίνει πρόσβαση στο menu μέσω οθόνης)
      (-) το πορτ-μπαγκαζ μου φαίνεται ότι θέλει αρκετή δύναμη για να κλείσει καλά! Δηλαδή σχεδόν πρέπει να το κλείσεις σαν να έχεις νεύρα και το βαράς για να σφραγίσει
      (-) η εταζέρα...μου φάνηκε ότι ξεκουμπώνει πολύ εύκολα από τη θέση της όταν ανοίγω το πορτ-μπαγκαζ και κάθε φορά την έβαζα πάλι πίσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gianniz
    • RE: Android Auto

      Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
      πρέπει να είναι παλιό αυτό το AA, κατέβασε το από εδω
      https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

      Ευχαριστώ πολύ! Αυτό ήταν, λειτούργησε τώρα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gianniz
    • RE: Android Auto

      Καλημέρα συμφορουμίτες,

      Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Εγκατέστησα κανονικά το Android Auto στο κινητό μου μέσω APK (που το βρήκα εδώ: https://kalogeropoulos.gr/blogs/android-auto). Βρήκα ότι για μένα το σωστό είναι το ARM64, έχω το κινητό Xiaomi Redmi Note 4.

      Όλα καλά μέχρι εδώ. Ανοίγω μετά την εφαρμογή του android auto από το κινητό και μου ζητάει να κάνω update των παρακάτω εφαρμογών:

      https://ibb.co/p4KRX6p

      Πατάω accept, αλλά μετά μου βγάζει αυτό:

      https://ibb.co/TR907QS

      Και τέλος αυτό:

      https://ibb.co/3cTRjD9

      Καμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gianniz
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου

      Ένα Update κύριοι

      Σήμερα έφτασε το αμάξι στην αντιπροσωπεία και πήγα και το είδα, απομένουν κάποια τυπικά + πινακίδες για να το πάρω στα χέρια μου. Πολύ ευχάριστη έκπληξη το γεγονός ότι έχει και επιλογή προφίλ οδήγησης (νορμαλ/εκο/σπορτ)!!
      Απ' ότι είχα δει το περίμενα να μην έχει αλλά ο πωλητής μου είπε ότι μπαίνει στάνταρ με το 8-ταχύτητο αυτόματο.

      Στο άλλο θέμα που συζητήθηκε και αφορά την έκδοση του πετρελαίου (active σε αυτόματο), τελικά το κιβώτιο με το οποίο έρχεται το αυτοκίνητο σε αυτήν την περίπτωση είναι το 6-άρι αυτόματο και όχι το 8-άρι. Άρα καλά τα δείχνει ο διαμορφωτής, ο κατάλογος είναι λάθος απ' ότι φαίνεται.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gianniz
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου

      Θυμάσαι πότε την πήρες και πόσο σου βγαινε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gianniz
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου

      Ναι από Μεσογείων. Το γνωρίζω αυτό για τον τιμοκατάλογο αλλά δεν το έχω διερευνήσει παραπάνω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gianniz
    • RE: Αγορά νέου αυτοκινήτου

      Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Το περιμένω πως και πως

      Να διευκρινίσω κάποιες απορίες/σημεία που τέθηκαν

      1. Το πορτμπαγκάζ είναι 420 λίτρα. Από άποψη χωρητικότητας είναι από τα μεγαλύτερα (αν όχι το μεγαλύτερο) στην κατηγορία αυτή. Από άποψη πρακτικότητας δεν είναι όμως κάτι ιδιαίτερο. Δηλαδή δεν έχει ούτε flat προφίλ φόρτωσης ούτε με κατεβασμένα τα καθίσματα γίνεται full επίπεδο (κάτι που αν θυμάμαι καλά συμβαίνει με Leon και Ceed). Τα αναφέρω όλα γιατί ο καθένας τα ζυγίζει διαφορετικά.

      2. Τα δώρα που πήρα ήταν τα 2 πρώτα Service και το κάλυμμα του πορτ-μπαγκαζ.

      3. Δεν πρόσθεσα τίποτα εξτρά στο αμάξι (ήταν ετοιμοπαράδοτο ούτως ή άλλως). Παρόλα αυτά για τα δικά μου κριτήρια το 308 στην active σε αυτόματο δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω και ούτως ή άλλως αν παίξετε στο διαμορφωτή της peugeot θα δείτε ότι δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα να προστεθούν.

      4. Η εγγύηση είναι 5-ετής ή 60,000 χλμ (ότι έρθει πρώτο). Επίσης σε περίπτωση πώλησης είναι μεταβιβάσιμη.

      5. Όσον τώρα αφορά το πετρέλαιο. Ο διαμορφωτής της Peugeot, το πετρέλαιο στην Active το δίνει με αυτόματο EAT6 και όχι με το EAT8. Τα παρακάτω που θα αναφέρω είναι δικές μου υποθέσεις και δεν τα έχω διασταυρώσει με την αντιπροσωπεία γιατί δεν με ενδιέφερε το πετρέλαιο. Θεωρώ λοιπόν ότι η Peugeot θέλει να μπορεί να προσφέρει μια έκδοση πετρελαίου σε αυτόματο που να μην χτυπάει την κλίμακα ταξινόμησης (17,000 ΛΤΠΦ). Για αυτό λοιπόν στην Active Diesel δε έχει το 8-άρι αλλά το 6-άρι. Αυτό σημαίνει ότι ενδεχομένως έχει ήδη αγορασμένα αυτοκινήτα με το 6-άρι και τα έχει αραγμένα στο τελωνείο. Στον φίλο πάντως που ρωτάει να πω ότι επειδή έψαξα εξαντλητικά σχεδόν το θέμα αυτόματο κιβώτιο σου λέω ότι και το EAT6 είναι ένα πάρα πολύ καλό κιβώτιο και πολύ πιο δοκιμασμένο από το EAT8 (το οποίο όπως είναι ευνόητο είναι και πιο σύνθετο σε κατασκευή).

      Τέλος η τιμή που το πήρα οφείλεται σε ένα πολύ δυνατό προωθητικό πρόγραμμα που έπαιξε (Spring Sales) και το οποίο ήταν επικεντρωμένο σε γενναία χρηματική μείωση από την τιμή καταλόγου (-2,100 για την έκδοση που πήρα). Θέλω να πω ότι δεν το κυνήγησα περισσότερο (να παίξω με αντιπροσωπείες) καθώς πιστεύω ότι το μόνο που θα κατάφερνα θα ήταν να πάρω κάνα δώρο παραπάνω. Έβαλα και λίγο το θέμα ηθικής και σκέφτηκα ότι είναι πιο σωστό να το πάρω από την αντιπροσωπεία που αντικειμενικά ήταν η μόνη που προσπάθησε να μου βρει το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο για να το κάνω test drive και από την οποία ήθελα ούτως ή άλλως να αγοράσω αν κατέληγα στο 308 (ΓΚΑΛΛΟ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gianniz
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr