Τη επεκταση την πηρα δωρο (εναλλακτικα των 2 service) και την προτεινω. Εχει ενα σεντονι απο εξαιρεσεις οπως λεει και ο nonos, και σε καμια περιπτωση δεν ειναι εργοστασιακη. Αλλα καλυπτει τα κυρια μερη του κινητηρα, κιβωτιο και τα κυρια ηλεκτρικα συστηματα.
Εμενα με καλυψε οταν χαλασε (στον 3ο χρονο) η ηλεκτρομαγνητικης της ταπας ρεζερβουαρ. Βεβαια ηταν 80κατι ευρω μονο (κοστος εργασιας και ανταλλακτικο).
Θα προτεινα να την διαπραγματευτεις ως δωρο.
Οσο αφορα το κοστος των service οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι παρομοιες αν οχι φτηνοτερες απο αντιστοιχες VAG. Και το
βενζινοκινητο εχει και καδενα οποτε γλιτωνεις ενα μεγαλο κοστος ανα 4-6 χρονια.
Συμφωνω με τον koralli. Απο a3 σε aclass για οικογενειακο το θεωρω υποβαθμιση, λογω πορτ μπαγκαζ. Δεν εχει καν αερα αν βγαλεις εταζερα.
Οι αρετες του ειναι το πατημα στο δρομο, καλα σε δυναμη και διαρκεια φρενα, η ηχομονωση ακομα
και σε υψηλες ταχυτητες, καλη παθητικη ασφαλεια, καθισματα με
καλη στηριξη χωρις να κουραζουν και - υποκειμενικα - ξεχωριστο εσωτερικο και εξωτερικο σχεδιασμο.
Sent from my iPhone using Tapatalk