Πολυ παχια η πισω κολωνα, θεωρω οτι θα ειναι πιο λεπτη
Συμφωνώ, ένα surface treatment θα χρειαζόταν αλλά μάλλον επηρεάστηκαν αρκετά από τα τελευταία Mazda.
Please enter occupation - Please enter your interests
Πολυ παχια η πισω κολωνα, θεωρω οτι θα ειναι πιο λεπτη
Συμφωνώ, ένα surface treatment θα χρειαζόταν αλλά μάλλον επηρεάστηκαν αρκετά από τα τελευταία Mazda.
Τι εννοείς σύντομα;
Ξέρεις από πότε ακριβώς το εξελίσει;
Λογικά σε 1 χρόνο θα έχει βγει με λίγες αλλαγές...για παράδειγμα κουμπιά στο τιμόνι και κανονικούς πλαϊνούς καθρέφτες.
Νομίζω πάμε για μεγάλο μπαμ...αν δεν είναι concept αφού κυκλοφορεί mule, τότε με επιλογές κινητήρα κάτω των 2 λίτρων, θα έχουμε ιδιαίτερα ενδιαδέρουσα πρόταση.
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
Αυτό έλειπε...ασχέτως αν το έχεις βαρεθεί ή όχι το Χ3, η Stelvio είναι αλλού.
Η Alfa τα τελευταία χρόνια δεν ξέρει να πουλήσει, αλλά να σχεδιάσει ξέρει και σε βγάζει knock-out μάλιστα.
Πάντα ήξερε και πάντα θα ξέρει.
Το στυλ και η φινέτσα είναι γένους Ιταλικού, ανέκαθεν.
Εννοώ πως στα περνάνε μία φορά και μετά χρησιμοποιούν το κλασσικό 'θες φανάρια'.
Αλλά επειδή με επιμονή μπορείς να κάνεις θαύματα, θέλω να το προσπαθήσω μόνος. Οπότε χρειάζομαι τα διάφορα ντουκόχαρτα και αλοιφή για πλαστικά μόνο;
Αυτό το πράγμα με τα αυτοκόλλητα γιά την παραπλάνηση, πραγματικά δεν το κατάλαβα ποτέ. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να διακρίνω πράγματα. ΟΚ δεν βλέπεις τα πάντα αλλά αυτά που κρύβονται πιθανώς να ενδιαφέρουν τον ανταγωνισμό. Άρα ίσως και να τα ξέρουν ήδη λόγω εταιρικής κατασκοπίας. Δεν νομίζω να περιμένουν να βγει το μουλάρι όξω γιά να μάθουν.
@vagkirk said in Nissan X-Trail 2022(T33):
Μίζερο θα πούν κάποιοι αλλά θυμήθηκα τώρα που το προηγούμενο Xtrail είχε κάποια στιγμή μια έκδοση με τον 1.6 βενζίνης 160 αλογα αν δεν κάνω λάθος στα 22-23κ...
Μέχρι και 21500 έφτασε στα τελευταία κομμάτια για κανένα 6μηνο περίπου.
@vagkirk said in Nissan X-Trail 2022(T33):
Μίζερο θα πούν κάποιοι αλλά θυμήθηκα τώρα που το προηγούμενο Xtrail είχε κάποια στιγμή μια έκδοση με τον 1.6 βενζίνης 160 αλογα αν δεν κάνω λάθος στα 22-23κ...
Μέχρι και 21500 έφτασε στα τελευταία κομμάτια για κανένα 6μηνο περίπου.
Αυτό το πράγμα με τα αυτοκόλλητα γιά την παραπλάνηση, πραγματικά δεν το κατάλαβα ποτέ. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να διακρίνω πράγματα. ΟΚ δεν βλέπεις τα πάντα αλλά αυτά που κρύβονται πιθανώς να ενδιαφέρουν τον ανταγωνισμό. Άρα ίσως και να τα ξέρουν ήδη λόγω εταιρικής κατασκοπίας. Δεν νομίζω να περιμένουν να βγει το μουλάρι όξω γιά να μάθουν.
Πολυ παχια η πισω κολωνα, θεωρω οτι θα ειναι πιο λεπτη
Συμφωνώ, ένα surface treatment θα χρειαζόταν αλλά μάλλον επηρεάστηκαν αρκετά από τα τελευταία Mazda.
Δεν πέρασε καιρός...το '19 τα λέγαμε και διαφωνούσαμε.
Για ένα χιλιάρικο; και ποιό μεγάλη έκπτωση θα πάρει..αρκει να μην έχει σταματήσει η παραγωγή για να βγάλουν τα καινούργια
Δεν κάνουν έκπτωση γιατί περιμένουν τα καινούρια. Παραγγελία δέχονται αλλά τους έδωσαν οδηγία, να μην κάνουν εκπτώσεις γιά να σε οδηγήσουν να περιμένεις.
Πολύ καλός φίλος θα το επιλέξει, τώρα όσο προλαβαίνει γιατί το fl που κυκλοφόρησε διαδικτυακά δεν τον εντυπωσιάζει καθόλου. Ειδικά τα φώτα που προανέφερε και ο φίλος παραπάνω, είναι απαράδεκτα σε σχέση με το υπάρχον.
Θα πάει γιά το Gt Line 1.2 130 ΕΑΤ8 αλλά με τις προσθήκες (συναγερμός,Grip Control, Park Assist, Drive Assist,Blind Corner Assist). Γύρω στα 35 θα βγει και κάπου εκεί φρενάρισε γιατί υπολόγιζε max τα 34, αλλά θα το παλέψει.
Πριν λίγο παρατήρησα πως αν ανάψεις τα φώτα διασταυρώσεως, τότε μέσα στο φανάρι το φως έρχεται από δύο σημεία. Πολύ σημαντικό να γεμίζει ομοιόμορφα το φανάρι. Ελπίζω να είδα σωστά.
Σχετικά με την παρασιτική κατανάλωση, είναι 14-16mA, τιμή αποδεκτή. Οπότε απλά το αφήνουμε μέχρι να παραδώσει η μπαταρία και σε συχνά διαστήματα θα την φορτίζουμε.
Τώρα σε μία άλλη μπαταρία, δεν ξέρω αν είναι θέμα του φορτιστή (κάποια δυσλειτουργία) ή θέμα της τελειωμένης του μπαταρίας...αλλά η μπαταρία κινείται γύρω στα 12,5-13V ενώ θα έπρεπε στην φόρτιση να φτάνει 14,5V. Επίσης βλέπω τον φορτιστή να φτάνει μέχρι το 75% της διαδικασίας και μετά να ξεκινά πάλι.
Σήμερα το πρωί που μέτρησα είδα 8V χωρίς τον φορτιστή πάνω. Δεν είχα ξαναδεί κάτω από 11,5 στις μετρήσεις που έγιναν εδώ και 2-3 μέρες.
Σε συνέχεια των προηγούμενων, ανταλλάξαμε αυτοκίνητα με τον φίλο για 2-3 μέρες γιά να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα.
Πρωί μέτρησα μετά από 12+ ώρες ακινησία και έδειξε 12,3V ενώ είχε φορτιστεί χθες στο 100%.
Υπενθυμίζω μιλάμε γιά Varta 70ah - 720cca 16,5 μηνών με συναγερμό.
Λογικά υπάρχει κάποια παρασιτική κατανάλωση. Θα προσπαθήσω να βγάλω το αρνητικό πόλο και να δω τι κατανάλωση έχει. Κανονικά πρέπει να είναι της τάξης των 50mA, αν δεν κάνω λάθος.
Το δυναμό φαίνεται οκ, την έχει ανάμεσα σε 12,4 με 12,7 ακόμα και με αναμμένα όλα τα φώτα και το ηχοσύστημα.
Εντωμεταξύ την ξαναβάζω να φορτιστεί και βλέπω πως ξεκινάει από το 25% και σε λίγα λεπτά πετάγεται στο 75% ο φορτιστής.
Στην χθεσινή φόρτιση έκανε περίπου 6 ώρες από 11,8 να την πάει 100%.
Ο αναλυτής που έχω παραγγείλει αργεί κανένα μήνα ακόμα στην καλύτερη...
EDIT: Τελικά πέτυχα έναν γνωστό με αναλυτή και το βάλαμε πάνω...625 έδειξε και 12.8V μετά το τέλος της φόρτισης.