Πολυ παχια η πισω κολωνα, θεωρω οτι θα ειναι πιο λεπτη
Συμφωνώ, ένα surface treatment θα χρειαζόταν αλλά μάλλον επηρεάστηκαν αρκετά από τα τελευταία Mazda.
Πολυ παχια η πισω κολωνα, θεωρω οτι θα ειναι πιο λεπτη
Συμφωνώ, ένα surface treatment θα χρειαζόταν αλλά μάλλον επηρεάστηκαν αρκετά από τα τελευταία Mazda.
Τι εννοείς σύντομα;
Ξέρεις από πότε ακριβώς το εξελίσει;
Λογικά σε 1 χρόνο θα έχει βγει με λίγες αλλαγές...για παράδειγμα κουμπιά στο τιμόνι και κανονικούς πλαϊνούς καθρέφτες.
Νομίζω πάμε για μεγάλο μπαμ...αν δεν είναι concept αφού κυκλοφορεί mule, τότε με επιλογές κινητήρα κάτω των 2 λίτρων, θα έχουμε ιδιαίτερα ενδιαδέρουσα πρόταση.
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
Αυτό έλειπε...ασχέτως αν το έχεις βαρεθεί ή όχι το Χ3, η Stelvio είναι αλλού.
Η Alfa τα τελευταία χρόνια δεν ξέρει να πουλήσει, αλλά να σχεδιάσει ξέρει και σε βγάζει knock-out μάλιστα.
Πάντα ήξερε και πάντα θα ξέρει.
Το στυλ και η φινέτσα είναι γένους Ιταλικού, ανέκαθεν.
Εννοώ πως στα περνάνε μία φορά και μετά χρησιμοποιούν το κλασσικό 'θες φανάρια'.
Αλλά επειδή με επιμονή μπορείς να κάνεις θαύματα, θέλω να το προσπαθήσω μόνος. Οπότε χρειάζομαι τα διάφορα ντουκόχαρτα και αλοιφή για πλαστικά μόνο;
Αυτό το πράγμα με τα αυτοκόλλητα γιά την παραπλάνηση, πραγματικά δεν το κατάλαβα ποτέ. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να διακρίνω πράγματα. ΟΚ δεν βλέπεις τα πάντα αλλά αυτά που κρύβονται πιθανώς να ενδιαφέρουν τον ανταγωνισμό. Άρα ίσως και να τα ξέρουν ήδη λόγω εταιρικής κατασκοπίας. Δεν νομίζω να περιμένουν να βγει το μουλάρι όξω γιά να μάθουν.
@vagkirk said in Nissan X-Trail 2022(T33):
Μίζερο θα πούν κάποιοι αλλά θυμήθηκα τώρα που το προηγούμενο Xtrail είχε κάποια στιγμή μια έκδοση με τον 1.6 βενζίνης 160 αλογα αν δεν κάνω λάθος στα 22-23κ...
Μέχρι και 21500 έφτασε στα τελευταία κομμάτια για κανένα 6μηνο περίπου.