Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J11 [2014-__]
    • 1
    • 2
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 198
    • 202
    • 203
    • 196 / 203
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    4052
    48409
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Εμένα πάλι μου αρέσει να βλέπω το μοτέρ και να μπορώ να βάλω εύκολα χέρι. Ένας λόγος που υπάρχουν τα καπάκια είναι για να αποθαρρύνουν το DIY.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • H
        harisma23 last edited by

        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
        Εμένα πάλι μου αρέσει να βλέπω το μοτέρ και να μπορώ να βάλω εύκολα χέρι. Ένας λόγος που υπάρχουν τα καπάκια είναι για να αποθαρρύνουν το DIY.

        Το καπάκι βγαίνει πανεύκολα, τραβώντας το προς τα πάνω με τα χέρια. Δεν χρειάζεται εργαλεία και ακόμη κι αν το πας πολύ προσεκτικά και αργά, δεν θα σου πάρει πάνω από 10 δευτερόλεπτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          @axel12p

          Ικεα ενα πραγμα ρε παιδι μου το κιου κιου.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            axel12p last edited by

            Κατασκευάζεται στην χώρα που πουλάνε kit cars, οπότε και πάλι καλά να λέμε
            Όσο για το καπάκι, δεν νομίζω ότι θα αποτρέψει κάποιον που είναι διατεθειμένος να βάλει χέρι στον κινητήρα. Αυτό είναι το λιγότερο.
            Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο καινούργιος βενζίνης 1.3; Απορώ αν έχει την ίδια εικόνα και στην Mercedes.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cson last edited by

              Άμα τοποθετηθεί και στη Μερσεντές με τέτοια προχειρότητα θα είναι αισχος. Όχι ότι περίμενα τέτοια άρπα κόλλα από τη νισσαν. Προφανώς το κομμάτι αυτό το έχει αναλάβει αποκλειστικά η ρενο, βάλε και την αυξημένη ζήτηση που τρέχουν τη γραμμή παραγωγής σαν τρελλη, ιδού τα αποτελέσματα .

              Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                axel12p last edited by

                Βάλανε καπάκι από πάνω

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonis55 last edited by

                  Καλύτερη έστω και λίγο η εικόνα της merc...αλλά μεγαλύτερη διαδρομή στην εισαγωγή αέρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lemouz75 last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Δεν υπάρχει κανένας τεχνικός λόγος για να χαλάσει ευκολότερα ένας κινητήρας που φαίνεται 'ακατάστατος'. Μπορεί να δυσκολέψει στην συντήρηση, αν δεν μπορείς να φτάσεις εύκολα το σημείο που θέλεις. Α, μην μπαίνετε σε αεροπλάνα αν φοβάστε τις μακαρονάδες των καλωδίων/σωληνώσεων...

                    Υπαρχουν και κινητηρες μαχητικων που δεν φαίνεται σχεδον τίποτα από καλωδια και σωληνώσεις....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      cson last edited by

                      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                      Βάλανε καπάκι από πάνω [emoji38]

                      Δεν είναι απλά ένα καπάκι που κρύβει το χάος. Είναι ολόκληρη η συναρμολόγηση αλλου επιπέδου. Μη κολλάμε στο καπάκι. Εγώ μόνο το ένα χοντρό κολλαρο του αέρα βλέπω να έχει την ίδια διαδρομή. Τίποτα άλλο. Επίσης όσο μπορώ να διακρίνω βλεπω και σπιράλ στις καλωδιώσεις με εργοστασιακά τελειώματα.

                      Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        christosd last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:

                        Βάλανε καπάκι από πάνω [emoji38]

                        Δεν είναι απλά ένα καπάκι που κρύβει το χάος. Είναι ολόκληρη η συναρμολόγηση αλλου επιπέδου. Μη κολλάμε στο καπάκι. Εγώ μόνο το ένα χοντρό κολλαρο του αέρα βλέπω να έχει την ίδια διαδρομή. Τίποτα άλλο. Επίσης όσο μπορώ να διακρίνω βλεπω και σπιράλ στις καλωδιώσεις με εργοστασιακά τελειώματα.

                        Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        Καλά τα λες αλλά είχα την ε280 και από τά
                        20000 χιλιόμετρα έτρεχαν λάδια κάτω από
                        το ωραίο καπάκι τέτοια ομορφιά να μας λείπει

                        Sent from my S8 using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          giorgos_i20 last edited by

                          Ο χρήστης christosd έγραψε:

                          Καλά τα λες αλλά είχα την ε280 και από τά 20000 χιλιόμετρα έτρεχαν λάδια κάτω από το ωραίο καπάκι

                          Ακριβώς αυτό, καλά τα καπάκια αλλά όταν αποδεικνύεται τελικά ότι 'απέξω κούκλα...' ε τότε στραβώνεις άσχημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            epitokio last edited by

                            Καλημέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω το εξής προβλημα και ήθελα αν κάποιος φίλος γνωρίζει σχετικά. J11 με αγορά 12/2014, παρατήρησα το καλοκαίρι σε επαρχιακό δρόμο με ομαλές στροφές έναν μεταλλικό ήχο στο τιμόνι καθως έστριβα. Ο ήχος ήταν στιγμιαίος και θα τον περιέγραφα ως ένα μεταλλικό έλασμα που τινάζετε. Πλέον ο ήχος είναι συχνότερος αλλά επιπλέον έχω και την αίσθηση του μαγκώματος. Δηλαδή στρίβω σε ομαλή στροφή(ακούω τον ήχο) και όταν αρχίσω την επαναφορά του τιμονίου στο τέλος της στροφής αισθάνομαι μια (μικρή βέβαια) αντίσταση στιγμιαία σαν να είναι μαγκωμένο και μετά το τιμόνι επανέρχεται ομαλά χωρίς κάποια άλλη αίσθηση. Επίσης ο ήχος ακούγεται και εντός της στροφής αν χρειαστεί να διορθώσω λίγο το τιμόνι. Διαβάζοντας το technical manual είδα οτι υπάρχει ένα σπιράλ ψηλά κα΄τω από το καπάκι του τιμονιού. Εϊμαι βέβαιος οτι και ο ήχος και η αντίσταση που αισθάνομαι οφείλεται σε αυτό. Άραγε αυτό χρειάζεται λίπανση. Παίρνει λίπανση; Ή αντικατάσταση; Ευχαριστώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Από το καλοκαίρι, τόσους μήνες έχεις εντοπίσει κάτι στο ΤΙΜΟΝΙ και δεν στο είδαν? Παραπάνω έχεις γράψει ότι σε αυτό το διάστημα έχεις πάει σε συνεργείο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                epitokio last edited by

                                Ε είναι τα γνωστά. 'Δεν ακούμε κάτι'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Ειδικά όταν το αμάξι είναι στην εγγύηση δεν ακούν/βλέπουν τπτ!

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    axel12p last edited by

                                    Μπήκε εχθές και ο καθρέφτης/dashcam μαζί με την rear view camera. Η εγκατάσταση του καθρέφτη ΟΚ, η πίσω κάμερα όμως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      famas last edited by

                                      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                                      Μπήκε εχθές και ο καθρέφτης/dashcam μαζί με την rear view camera. Η εγκατάσταση του καθρέφτη ΟΚ, η πίσω κάμερα όμως...

                                      Ε, πες τίποτα παραπάνω, DIY φάση ή πήγες σε κατάστημα;

                                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        axel12p last edited by

                                        Η κάμερα είναι η παρακάτω:
                                        https://www.amazon.co.uk/TOGUARD-Mirror-G-Sensor-Parking-Monitor-Black/dp/B07K1T4FT3?ref_=bl_dp_s_web_12200173031

                                        Την εγκατάσταση την έκανα εγώ, για αυτό παιδεύτηκα και τόσο. Η εγκατάσταση του καθρέφτη και της τροφοδοσίας (παίρνει από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου) είναι αρκετά εύκολη, η πίσω κάμερα όμως ήταν απίστευτος μπελάς. Κυρίως στο κομμάτι από το πίσω κάθισμα μέχρι την τοποθέτηση πάνω από την πινακίδα. Συνολικά μου έφαγε 4 ώρες η διαδικασία...

                                        Τώρα είμαι στην φάση που προσπαθώ να δω ρυθμίσεις και να καταλάβω πως ακριβώς δουλεύει (parking monitor κλπ).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tsaltinho last edited by

                                          Καλημέρα.

                                          Εχει πάρει κανείς προσφορά για το καινούριο μοντέλο σε diesel κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο?
                                          Είτε στον 1,5, είτε στον 1,6.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            axel12p last edited by

                                            Το τελευταίο διάστημα άκουγα ορισμένες φορές από το QQ έναν μεταλλικό θόρυβο όταν ταξίδευα και συναντούσα κάποια λακκούβα. Κατά την έκταση της ανάρτησης ακουγόταν ένα 'γκουπ' το οποίο με έβαζε σε σκέψεις σχετικά με την ασφάλεια των μετακινήσεων μου.

                                            Έκανα μια επίσκεψη στον μάστορα που πάω το τελευταίο διάστημα το αυτοκίνητο για service, το σήκωσε, το τσέκαρε αλλά δεν εντόπισε κάτι.

                                            Παρόλα αυτά, μιας και ο θόρυβος συνέχιζε, αποφάσισα να κλείσω ένα ραντεβού στην αντιπροσωπεία μιας και θεωρώ πως είναι πιο εξειδικευμένοι και έχουν λογικά καλύτερο εξοπλισμό.

                                            Με την ευκαιρία ζήτησα να τσεκάρουν και τον συμπλέκτη, μιας και ένιωθα πως στο ξεκίνημα με πρώτη υπήρχε ένα σκορτσάρισμα το οποίο παλιότερα απουσίαζε.

                                            Αρχικά να σημειώσω πως τους κάλεσα την προηγούμενη εβδομάδα και τους εξήγησα πως φοβόμουν κατά πόσο είναι ασφαλές το αυτοκίνητο και πως είχα ταξίδι που θα έπρεπε να κάνω μέσα στο ΣΚ. Παρόλα αυτά και αν και ζήτησα έναν απλό έλεγχο μου είπαν πως θα μπορούσαν να το δουν από τα μέσα αυτής της εβδομάδας και μετά.

                                            Ευτυχώς στο ταξίδι δεν υπήρξε κάποιο απρόοπτο, οπότε πήγα στην αντιπροσωπεία για να το τσεκάρουν. Αφού περάσαμε τα διαδικαστικά, πήραν μέσα το αμάξι, το ανέβασαν στην ράμπα, το είδαν για κανένα δεκάλεπτο και στην συνέχεια το έβγαλαν έξω πιθανότατα για κάποια βόλτα.

                                            Μετά από συνολικά δύο ώρες, με ενημερώνει λοιπόν ο 'τεχνικός σύμβουλος' για τα αποτελέσματα του ελέγχου.

                                            Ο θόρυβος που άκουγα ήταν από τα αμορτισέρ που είχαν λασκάρει και για αυτό τα έσφιξαν. Το ότι μπορεί να έχουν χαλαρώσει τα αμορτισέρ το θεώρησε φυσιολογικό.

                                            Να σημειώσω σε αυτό το σημείο πως το αυτοκίνητο είναι 3.5 ετών (μόλις έληξε η εγγύηση δηλαδή!) και έχει 70.000Km το 90% των οποίων σε αυτοκινητόδρομο.

                                            Το κακό είναι πως είχε να με ενημερώσει για άλλα δύο δυσάρεστα νέα.

                                            Ο συμπλέκτης χρειάζεται αντικατάσταση και το κόστος είναι στα 552€. Υπάρχει περίπτωση βέβαια να θέλει αντικατάσταση και το βολάν, αλλά αυτό δεν το γνωρίζουν πριν το ξηλώσουν. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος ανεβαίνει στα 1211€!

                                            Το δεύτερο δυσάρεστο νέο είναι πως χρειάζεται αντικατάσταση και η κρεμαγιέρα με το κόστος αυτής στα 998€ (ούτε χιλιάρικο δηλαδή!)

                                            Το QQ είναι η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση και η αγορά του κόστισε λίγο πάνω από 20 χιλιάρικα. Και 3.5 χρόνια μετά η αντιπροσωπεία ζητά από 1500 έως 2200€ για φθορές που θεωρεί ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ!

                                            Όταν δηλαδή έχεις την αντιπροσωπεία της Nissan αλλά μέσα σου πάντα επιθυμούσες να έχεις την αντιπροσώπευση της Mercedes, οπότε και χρεώνεις αντίστοιχα τους πελάτες σου!

                                            ΥΓ1. Το αυτοκίνητο έχει κάνει το τελευταίο service πριν 2 μήνες και το μόνο 'πρόβλημα' που εντοπίστηκε από τον μάστορα είναι πως στο επόμενο service θα χρειαστούν αλλαγή τα εμπρός τακάκια (κάτι που δεν εντόπισαν στον γενικό έλεγχο που έκαναν στην αντιπροσωπεία).

                                            ΥΓ2. Ο θόρυβος που σύμφωνα με την αντιπροσωπεία προέρχονταν από τα αμορτισέρ που έσφιξαν συνεχίζει να υφίσταται και μετά την 'επισκευή' τους.

                                            Τα συμπεράσματα δικά σας...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 196 / 203
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr