-
Εμένα πάλι μου αρέσει να βλέπω το μοτέρ και να μπορώ να βάλω εύκολα χέρι. Ένας λόγος που υπάρχουν τα καπάκια είναι για να αποθαρρύνουν το DIY.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εμένα πάλι μου αρέσει να βλέπω το μοτέρ και να μπορώ να βάλω εύκολα χέρι. Ένας λόγος που υπάρχουν τα καπάκια είναι για να αποθαρρύνουν το DIY.Το καπάκι βγαίνει πανεύκολα, τραβώντας το προς τα πάνω με τα χέρια. Δεν χρειάζεται εργαλεία και ακόμη κι αν το πας πολύ προσεκτικά και αργά, δεν θα σου πάρει πάνω από 10 δευτερόλεπτα.
-
Ικεα ενα πραγμα ρε παιδι μου το κιου κιου.
-
Κατασκευάζεται στην χώρα που πουλάνε kit cars, οπότε και πάλι καλά να λέμε
Όσο για το καπάκι, δεν νομίζω ότι θα αποτρέψει κάποιον που είναι διατεθειμένος να βάλει χέρι στον κινητήρα. Αυτό είναι το λιγότερο.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ο καινούργιος βενζίνης 1.3; Απορώ αν έχει την ίδια εικόνα και στην Mercedes. -
Άμα τοποθετηθεί και στη Μερσεντές με τέτοια προχειρότητα θα είναι αισχος. Όχι ότι περίμενα τέτοια άρπα κόλλα από τη νισσαν. Προφανώς το κομμάτι αυτό το έχει αναλάβει αποκλειστικά η ρενο, βάλε και την αυξημένη ζήτηση που τρέχουν τη γραμμή παραγωγής σαν τρελλη, ιδού τα αποτελέσματα .
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Βάλανε καπάκι από πάνω
-
Καλύτερη έστω και λίγο η εικόνα της merc...αλλά μεγαλύτερη διαδρομή στην εισαγωγή αέρα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένας τεχνικός λόγος για να χαλάσει ευκολότερα ένας κινητήρας που φαίνεται 'ακατάστατος'. Μπορεί να δυσκολέψει στην συντήρηση, αν δεν μπορείς να φτάσεις εύκολα το σημείο που θέλεις. Α, μην μπαίνετε σε αεροπλάνα αν φοβάστε τις μακαρονάδες των καλωδίων/σωληνώσεων...Υπαρχουν και κινητηρες μαχητικων που δεν φαίνεται σχεδον τίποτα από καλωδια και σωληνώσεις....
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Βάλανε καπάκι από πάνω [emoji38]Δεν είναι απλά ένα καπάκι που κρύβει το χάος. Είναι ολόκληρη η συναρμολόγηση αλλου επιπέδου. Μη κολλάμε στο καπάκι. Εγώ μόνο το ένα χοντρό κολλαρο του αέρα βλέπω να έχει την ίδια διαδρομή. Τίποτα άλλο. Επίσης όσο μπορώ να διακρίνω βλεπω και σπιράλ στις καλωδιώσεις με εργοστασιακά τελειώματα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Βάλανε καπάκι από πάνω [emoji38]
Δεν είναι απλά ένα καπάκι που κρύβει το χάος. Είναι ολόκληρη η συναρμολόγηση αλλου επιπέδου. Μη κολλάμε στο καπάκι. Εγώ μόνο το ένα χοντρό κολλαρο του αέρα βλέπω να έχει την ίδια διαδρομή. Τίποτα άλλο. Επίσης όσο μπορώ να διακρίνω βλεπω και σπιράλ στις καλωδιώσεις με εργοστασιακά τελειώματα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλά τα λες αλλά είχα την ε280 και από τά
20000 χιλιόμετρα έτρεχαν λάδια κάτω από
το ωραίο καπάκι τέτοια ομορφιά να μας λείπειSent from my S8 using Tapatalk
-
Ο χρήστης christosd έγραψε:
Καλά τα λες αλλά είχα την ε280 και από τά 20000 χιλιόμετρα έτρεχαν λάδια κάτω από το ωραίο καπάκι
Ακριβώς αυτό, καλά τα καπάκια αλλά όταν αποδεικνύεται τελικά ότι 'απέξω κούκλα...' ε τότε στραβώνεις άσχημα.
-
Καλημέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω το εξής προβλημα και ήθελα αν κάποιος φίλος γνωρίζει σχετικά. J11 με αγορά 12/2014, παρατήρησα το καλοκαίρι σε επαρχιακό δρόμο με ομαλές στροφές έναν μεταλλικό ήχο στο τιμόνι καθως έστριβα. Ο ήχος ήταν στιγμιαίος και θα τον περιέγραφα ως ένα μεταλλικό έλασμα που τινάζετε. Πλέον ο ήχος είναι συχνότερος αλλά επιπλέον έχω και την αίσθηση του μαγκώματος. Δηλαδή στρίβω σε ομαλή στροφή(ακούω τον ήχο) και όταν αρχίσω την επαναφορά του τιμονίου στο τέλος της στροφής αισθάνομαι μια (μικρή βέβαια) αντίσταση στιγμιαία σαν να είναι μαγκωμένο και μετά το τιμόνι επανέρχεται ομαλά χωρίς κάποια άλλη αίσθηση. Επίσης ο ήχος ακούγεται και εντός της στροφής αν χρειαστεί να διορθώσω λίγο το τιμόνι. Διαβάζοντας το technical manual είδα οτι υπάρχει ένα σπιράλ ψηλά κα΄τω από το καπάκι του τιμονιού. Εϊμαι βέβαιος οτι και ο ήχος και η αντίσταση που αισθάνομαι οφείλεται σε αυτό. Άραγε αυτό χρειάζεται λίπανση. Παίρνει λίπανση; Ή αντικατάσταση; Ευχαριστώ.
-
Από το καλοκαίρι, τόσους μήνες έχεις εντοπίσει κάτι στο ΤΙΜΟΝΙ και δεν στο είδαν? Παραπάνω έχεις γράψει ότι σε αυτό το διάστημα έχεις πάει σε συνεργείο...
-
Ε είναι τα γνωστά. 'Δεν ακούμε κάτι'
-
Ειδικά όταν το αμάξι είναι στην εγγύηση δεν ακούν/βλέπουν τπτ!
-
Μπήκε εχθές και ο καθρέφτης/dashcam μαζί με την rear view camera. Η εγκατάσταση του καθρέφτη ΟΚ, η πίσω κάμερα όμως...
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μπήκε εχθές και ο καθρέφτης/dashcam μαζί με την rear view camera. Η εγκατάσταση του καθρέφτη ΟΚ, η πίσω κάμερα όμως...Ε, πες τίποτα παραπάνω, DIY φάση ή πήγες σε κατάστημα;
-
Η κάμερα είναι η παρακάτω:
https://www.amazon.co.uk/TOGUARD-Mirror-G-Sensor-Parking-Monitor-Black/dp/B07K1T4FT3?ref_=bl_dp_s_web_12200173031Την εγκατάσταση την έκανα εγώ, για αυτό παιδεύτηκα και τόσο. Η εγκατάσταση του καθρέφτη και της τροφοδοσίας (παίρνει από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου) είναι αρκετά εύκολη, η πίσω κάμερα όμως ήταν απίστευτος μπελάς. Κυρίως στο κομμάτι από το πίσω κάθισμα μέχρι την τοποθέτηση πάνω από την πινακίδα. Συνολικά μου έφαγε 4 ώρες η διαδικασία...
Τώρα είμαι στην φάση που προσπαθώ να δω ρυθμίσεις και να καταλάβω πως ακριβώς δουλεύει (parking monitor κλπ).
-
Καλημέρα.
Εχει πάρει κανείς προσφορά για το καινούριο μοντέλο σε diesel κινητήρα με αυτόματο κιβώτιο?
Είτε στον 1,5, είτε στον 1,6. -
Το τελευταίο διάστημα άκουγα ορισμένες φορές από το QQ έναν μεταλλικό θόρυβο όταν ταξίδευα και συναντούσα κάποια λακκούβα. Κατά την έκταση της ανάρτησης ακουγόταν ένα 'γκουπ' το οποίο με έβαζε σε σκέψεις σχετικά με την ασφάλεια των μετακινήσεων μου.
Έκανα μια επίσκεψη στον μάστορα που πάω το τελευταίο διάστημα το αυτοκίνητο για service, το σήκωσε, το τσέκαρε αλλά δεν εντόπισε κάτι.
Παρόλα αυτά, μιας και ο θόρυβος συνέχιζε, αποφάσισα να κλείσω ένα ραντεβού στην αντιπροσωπεία μιας και θεωρώ πως είναι πιο εξειδικευμένοι και έχουν λογικά καλύτερο εξοπλισμό.
Με την ευκαιρία ζήτησα να τσεκάρουν και τον συμπλέκτη, μιας και ένιωθα πως στο ξεκίνημα με πρώτη υπήρχε ένα σκορτσάρισμα το οποίο παλιότερα απουσίαζε.
Αρχικά να σημειώσω πως τους κάλεσα την προηγούμενη εβδομάδα και τους εξήγησα πως φοβόμουν κατά πόσο είναι ασφαλές το αυτοκίνητο και πως είχα ταξίδι που θα έπρεπε να κάνω μέσα στο ΣΚ. Παρόλα αυτά και αν και ζήτησα έναν απλό έλεγχο μου είπαν πως θα μπορούσαν να το δουν από τα μέσα αυτής της εβδομάδας και μετά.
Ευτυχώς στο ταξίδι δεν υπήρξε κάποιο απρόοπτο, οπότε πήγα στην αντιπροσωπεία για να το τσεκάρουν. Αφού περάσαμε τα διαδικαστικά, πήραν μέσα το αμάξι, το ανέβασαν στην ράμπα, το είδαν για κανένα δεκάλεπτο και στην συνέχεια το έβγαλαν έξω πιθανότατα για κάποια βόλτα.
Μετά από συνολικά δύο ώρες, με ενημερώνει λοιπόν ο 'τεχνικός σύμβουλος' για τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Ο θόρυβος που άκουγα ήταν από τα αμορτισέρ που είχαν λασκάρει και για αυτό τα έσφιξαν. Το ότι μπορεί να έχουν χαλαρώσει τα αμορτισέρ το θεώρησε φυσιολογικό.
Να σημειώσω σε αυτό το σημείο πως το αυτοκίνητο είναι 3.5 ετών (μόλις έληξε η εγγύηση δηλαδή!) και έχει 70.000Km το 90% των οποίων σε αυτοκινητόδρομο.
Το κακό είναι πως είχε να με ενημερώσει για άλλα δύο δυσάρεστα νέα.
Ο συμπλέκτης χρειάζεται αντικατάσταση και το κόστος είναι στα 552€. Υπάρχει περίπτωση βέβαια να θέλει αντικατάσταση και το βολάν, αλλά αυτό δεν το γνωρίζουν πριν το ξηλώσουν. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος ανεβαίνει στα 1211€!
Το δεύτερο δυσάρεστο νέο είναι πως χρειάζεται αντικατάσταση και η κρεμαγιέρα με το κόστος αυτής στα 998€ (ούτε χιλιάρικο δηλαδή!)
Το QQ είναι η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση και η αγορά του κόστισε λίγο πάνω από 20 χιλιάρικα. Και 3.5 χρόνια μετά η αντιπροσωπεία ζητά από 1500 έως 2200€ για φθορές που θεωρεί ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ!
Όταν δηλαδή έχεις την αντιπροσωπεία της Nissan αλλά μέσα σου πάντα επιθυμούσες να έχεις την αντιπροσώπευση της Mercedes, οπότε και χρεώνεις αντίστοιχα τους πελάτες σου!
ΥΓ1. Το αυτοκίνητο έχει κάνει το τελευταίο service πριν 2 μήνες και το μόνο 'πρόβλημα' που εντοπίστηκε από τον μάστορα είναι πως στο επόμενο service θα χρειαστούν αλλαγή τα εμπρός τακάκια (κάτι που δεν εντόπισαν στον γενικό έλεγχο που έκαναν στην αντιπροσωπεία).
ΥΓ2. Ο θόρυβος που σύμφωνα με την αντιπροσωπεία προέρχονταν από τα αμορτισέρ που έσφιξαν συνεχίζει να υφίσταται και μετά την 'επισκευή' τους.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Νissan Qashqai J11 [2014-__]