Ε είναι τα γνωστά. 'Δεν ακούμε κάτι'
Latest posts made by epitokio
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Καλημέρα σε όλους. Αντιμετωπίζω το εξής προβλημα και ήθελα αν κάποιος φίλος γνωρίζει σχετικά. J11 με αγορά 12/2014, παρατήρησα το καλοκαίρι σε επαρχιακό δρόμο με ομαλές στροφές έναν μεταλλικό ήχο στο τιμόνι καθως έστριβα. Ο ήχος ήταν στιγμιαίος και θα τον περιέγραφα ως ένα μεταλλικό έλασμα που τινάζετε. Πλέον ο ήχος είναι συχνότερος αλλά επιπλέον έχω και την αίσθηση του μαγκώματος. Δηλαδή στρίβω σε ομαλή στροφή(ακούω τον ήχο) και όταν αρχίσω την επαναφορά του τιμονίου στο τέλος της στροφής αισθάνομαι μια (μικρή βέβαια) αντίσταση στιγμιαία σαν να είναι μαγκωμένο και μετά το τιμόνι επανέρχεται ομαλά χωρίς κάποια άλλη αίσθηση. Επίσης ο ήχος ακούγεται και εντός της στροφής αν χρειαστεί να διορθώσω λίγο το τιμόνι. Διαβάζοντας το technical manual είδα οτι υπάρχει ένα σπιράλ ψηλά κα΄τω από το καπάκι του τιμονιού. Εϊμαι βέβαιος οτι και ο ήχος και η αντίσταση που αισθάνομαι οφείλεται σε αυτό. Άραγε αυτό χρειάζεται λίπανση. Παίρνει λίπανση; Ή αντικατάσταση; Ευχαριστώ.
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Αυτό φαντάζομαι και εγώ οτι έχει συμβεί. Θα κάνω έναν έλεγχο μόνος.
Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια -
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Το άλλαξα πριν 10 μήνες στο προβλεπόμενο service. Πριν 15 μέρες πήγα ξανά για service 'μικρό' αυτή τη φορά και υπέθεσα οτι τότε δημιουργήθηκε το πρόβλημα. Κοιτώντας βέβαια τα χαρτιά είδα οτι δεν έγινε αλλαγή. Σε πολλά παέι το μυαλό μου. π.χ. από κεκτημένη ταχύητα να αφαιρέθηκε και μετά να είδαν οτι δεν προβλέπεται αλλαγή και έτσι να το ξαναβαλαν αλλά πιθανόν λάθος και γι αυτό μυρίζει. Δυστυχώς πάντα στο κ΄ρυο το λειτουργούσα με κλειστή την ανακύκλωση αέρα οπότε δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα από πότε υπάρχει πρόβλημα. Ευχαριστώ πολύ για το βίντεο. Να υποθέσω οτι στα δικά μας είναι αντίστοιχα στην δεξιά πλευρά; Επίσης το ντουλαπάκι φαντάζομαι βγήκε για να μπορέσει να τραβηχτεί το βίντεο και δεν είναι απαραίτητο. Έτσι;
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Καλημέρα σε όλους,
Τώρα με τις ζέστες που ανάβω καλοριφές μου έρχεται μυρωδιά καυσαερίων αλλά είμαι βέβαιος οτι συμβαίνει μόνο όταν έχω αυτοκίνητο μπροστά ή το βράδυ που έτσι κι αλλιώς η ατμόσφιαρα από τα καμμένα ξύλα είναι αποπνικτική. Το μυαλό μου πηγαίνει στο φίλτρο καμπίνας. Γνωρίζει κάποιος να μου πει που βρίσκεται για να το ελέγξω;
Diesel 1.5.
Ευχαριστώ πολύ -
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Σ ευχαριστώ iceman. Αυτό είναι που θέλω ν αποφύγω, τις πολλές επισκέψεις. Να πάω στις 15.000 και μετά από 2 μήνες για τα ετήσια προβλεπόμενα. Πάντως όπως έγραψα και πριν το 15.000 δεν στέκει τεχνικά (αν επικαλεστούμε δύσκολες συνθήκες) γιατί τότε θα έπρεπε να πηγαίνουμε και με 5.000Km στο εξάμηνο καθώς για τις δύσκολες συνθήκες ισχύει το 6μήνες/15.000Km. Εκτός αν τα λάδια που βάζουν τα συνεργεία είναι για τόσα μόνο χιλιόμετρα. Θεωρώ οτι τα εργοστασιακά (λάδια) έχουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
-
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Αν όμως δεχθούμε τις δύσκολες συνθήκες τότε είναι ξεκάθαρο βάσει βιβλίου συντήρησης 6μήνες ή 15.000Km.
Δεν είναι τραβηγμένο το 6μηνο ??? -
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Καλημέρα σε όλους.
Μετά από 10 μήνες με το Qashqai 1.5d θα συμπληρώσω 15.000Km (και στο έτος 18.000Km). Τα περισσότερα από αυτά σε ανοικτό δρόμο (Αττική Οδός). Με την αγορά μόνος μου ρώτησα πότε να έρθω να αλλάξουμε τα πρώτα λάδια και μου είπαν 'δεν χρειάζεται έλα κανονικά στις 15.000Km'. Στο βιβλίο διαβάζω για service κάθε έτος ή 30.000Km και 6μήνες ή 15.000Km σε δύσκολες συνθήκες οι οποίες είναι σπάνιες για εμένα (χώμα, συχνές μικρές αποστάσεις, συνεχείς κίνηση). Δεν είναι ούτε οικονομία ουτε τσιγκουνιά (εξάλλο στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου, που κράτησα 13χρόνια, ακόμα και μετά την εγγύηση έκανα πάντα τα προβλεπόμενα όπως τα όριζε ο κατασκευαστής) αλλά σκέφτομαι να μην πάω στο 10μηνο με 15.000Km για service αλλά στο χρόνο με 18.000Km. Ακόμα και για λόγους περιοδικότητας (να θυμαμαι δηλαδή οτι πρέπει να πηγαίνω κάθε χρόνο και να γίνονται και οι όποιες αντικαταστάσεις εξαρτημάτων λόγω φθοράς που προβλέπονται τον πρώτο, το δεύτερο, τον τρίτο χρόνο κ.λ.π.). Προφανώς σε θέμα εγγύησης είμαι καλυμμένος όμως με ενδιαφέρει η ουσία. Όντως το λάδι είναι βασικό για τον κινητήρα όμως είμαι βέβαιος οτι έτσι όπως έχουν γίνει τα χιλιόμετρά μου, αναφέρομαι σε συνθήκες αλλά και τρόπο οδήγησης, αν ο κατασκευαστής λέει 30.000Km μπορώ να κάνω πολλά περισσότερα. Διαβάζω το ενδεχόμενο οι κατασκευαστές να παρουσιάζουν αυξημένα διαστήματα service ώστε να προσελκύουν πελάτες. Και πάλι όμως δεν πρόκειται να υπερβώ τα 18.000km αφού θα πρέπει να πάω με τη συμπλήρωση του χρόνου. Να ζητήσω κάποιο συγκεκριμένο λάδι ώστε να είμαι ακόμα πιο σίγουρος κάνοντας αλλαγές στα 18Κ και όχι στα 15Κ ? Ευχαριστώ -
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Σήμερα δεν μπορώ να μπώ στο Ελληνικό forum του Qashqai (http://www.qashqaiclubgr.com/forum/php3/). Μου εμφανίζει μια κενή σελίδα.
Είναι δικό μου το πρόβλημα άραγε ή κάτι συμβαίνει;
Ευχαριστώ -
RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Κράτα μας ενήμερους stellar, περιμένω κι εγώ το δικό μου κι έχω φρικάρει μ'αυτά που διαβάζω συνέχεια!
Λοιπον ξαναγραφω τα προβληματακια που ειχα, και το τι εγινε τελικα:
α. Ακουγοταν ενας ηχος απο μπροστα και αριστερα, σαν μικρος συντονισμος, οταν το αυτοκινητο ειχε πολυ χαμηλες στροφες, και μονο τοτε. Πχ οταν εβαζες μπρος ενω ηταν κρυο, για 2-3 δευτερολεπτα.Οταν φρεναρες, μεχρι να ακινητοποιηθει τελειως.
β. Το ραδιοφωνο καποιες φορες τα επαιζε!Δεν εκλεινε, ουτε απο κουμπι, ακομα και βγαζοντας το κλειδι (σταματουσε μετα απο καποια λεπτα), η' συνεχιζε να παιζει με την οθονη σβηστη.
γ. το καπο ειχε μια προεξοχη μερικων mm, ανιχνευσιμη μονο με την αφη, και την οποια παρατηρησα, διαβαζοντας το αγγλικο forum ιδιοκτητων QQ.
δ. καποιο αεραγωγοι δεν εκλειναν ενω τους απενεργοποιουσες, με αποτελεσμα να χρειαζεται να πατας τον διακοπτη 2-3 φορες.Σημερα που το πηγα συνεργειο, και μολις το πηρα, μου ειπαν τα εξης:
α. μου αλλαξαν φιλτροκουτι, γιατι αυτο προκαλουσε το θορυβο.Δεν το ειχαν ξαναντιμετωπισει. Πολυ minor προβλημα. Και οντως δεν κανει πλεον κανενα θορυβο
β. αυτο με το ραδιοφωνο το ειχαν ξαναδει, και μου εκαναν update το λογισμικο του ηχοσυστηματος. Θα δειξει αν ξανασυμβει
γ. Το καπο ειναι πλεον ακριβως, λες κι ειναι κομμενο με laser. Και να μην εκαναν τιποτα, δεν με ενδιεφερε, γιατι δεν επηρεαζε τιποτα.Ουτε καν φαινοταν.Απλα τους το ανεφερα, μηπως ειχε να κανει με τον θορυβο στο α.
δ. Δεν μπορουσαν να αναπαραγουν το προβλημα.Αλλα σιγουρα κατι πειραξαν, γιατι τωρα οταν βαζω το κλειδι στη θεση πριν το ignition (εκει που ξεκινουν τα οργανα), ακουγεται ενας ελαχιστος συντομος μηχανικος ηχος.Οταν ρωτησα τι ειναι, μου ειπαν οτι ειναι οι αεραγωγοι, που απο την default τους θεση στριβουν προς το μερος που εχω επιλεξει (πχ ποδια, η' επιβατη). Αληθεια το εχει παρατηρησει κανεις αυτο?Για να μου φυγει το αγχος δηλαδη.Να σημειωσω, οτι ολοι οι ανθρωποι με τους οποιους συναναστραφηκα, ηταν πολυ ευγενικοι και εξυπηρετικοι, και μου φανηκαν επαγγελματιες που ξερουν τι κανουν.
Αν επιτρέπεται να αναφέρουμε ονόματα νομίζω θα ήταν χρήσιμο να αναφερθεί το όνομα του συνεργείου καθώς το 'μου φανηκαν επαγγελματιες που ξερουν τι κανουν' νομίζω είναι το ζητούμενο για όλους μας. Ευχαριστώ