-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Μην ανησυχείς! Δεν γράφω για τα suv. Αυτά όντας ολοκληρωμένες προτάσεις θα μείνουν να μας δείχνουν την αξία της μετριότητας.Δεν ανησυχώ φίλε μου! Απλά ρώτησα γιατί μπερδεύτηκα.
Δεν χρειαζόμαστε τα SUV για την αξία της μετριότητας, μας την δείχνουν χρόνια τώρα τα best seller της αγοράς.
Για παράδειγμα, ποιο μέτριο αυτοκίνητο από την Corolla (διαχρονικά) αμφιβάλλω εάν έχει υπάρξει στην κατηγορία. Η αγορά απαρτίζεται από μέσους (μέτριους) οδηγούς...άρα λογικό να πουλάει αυτό που τα κάνει όλα καλά και όχι οι 'ειδικές' κατασκευές. -
Τι να λέμε τώρα, εδώ αν όχι τα παιδιά μας, σίγουρα τα εγγόνια μας δε θα ξέρουν να οδηγούν αυτοκίνητο όπως το ξέρουμε σήμερα.
Το αστείο είναι πως σε μια κουβέντα με τον πεθερό μου, μου έλεγε πως η γενιά μου δεν μπορεί να παρκάρει καν μεγάλο αυτοκίνητο αν δεν έχει αισθητήρες. Και έχει δίκιο. Όλα μου τα αυτοκίνητα μέχρι τώρα (με εξαίρεση το corsa c) είχαν/ έχουν αισθητήρες -
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Τι να λέμε τώρα, εδώ αν όχι τα παιδιά μας, σίγουρα τα εγγόνια μας δε θα ξέρουν να οδηγούν αυτοκίνητο όπως το ξέρουμε σήμερα.
Το αστείο είναι πως σε μια κουβέντα με τον πεθερό μου, μου έλεγε πως η γενιά μου δεν μπορεί να παρκάρει καν μεγάλο αυτοκίνητο αν δεν έχει αισθητήρες. Και έχει δίκιο. Όλα μου τα αυτοκίνητα μέχρι τώρα (με εξαίρεση το corsa c) είχαν/ έχουν αισθητήρεςΈτσι είναι...ο γιός μου αμφιβάλλω εάν θα οδηγεί, αλλα σίγουρα δεν θα παρκάρει, αφού ήδη πολλά αυτοκίνητα παρκάρουν μόνα τους (όπως και το Kuga που έχω)! Πάμε ολοταχώς σε αυτόνομη οδήγηση και sharing αυτοκινήτων.
-
To sharing δεν το πολυπιστευω οτι θα γινει. Διοτι η αισθηση της ιδιοκτησιας και γενικα των πολυτιμων υλικων αγαθων οπως το αυτοκινητο, δεν θα φυγει απο τον ανθρωπο.
Βασικα ολα τα θηλαστικα που ζουν σε κοινωνιες εχουν την αισθηση της ιδιοκτησιας εντονη μεσα τους.
Για παραδειγμα τα σκυλια και οι μεγαλες γατες στις ζουγκλες εχουν τις περιοχες και τις φωλιες τους κτλ.
Οι γοριλες, οι χημπατζιδες, οι αρκουδες, κτλΑκομα και οι κοκορες και οι χηνες
-
Σε ότι αφορά το sharing έχει κι αυτό ξεκινήσει δειλά δειλά...
-
Δηλαδη θα υπαρχει κοινωνια χωρις ιδιοκτητο αυτοκινητο;
Με κοινα αυτοκινητα οπως τα αστικα λεωφορεια. Οποιο βρεις αυτο παιρνεις με εισητηριο;
-
Άμα μπορείς πχ 2 φορές τη βδομάδα να πας με το μετρό στη δουλειά γιατι να μη βγάλεις ένα επιπλέον μεροκαματάκι δίνοντας το αμάξι σου για ενοικίαση? Airbnb με αυτοκίνητα.
-
Διαβαζα πρόσφατα μια συνέντευξη του CEO της Toyota Hellas (που όμως είναι υπεύθυνος και για την μισή Ευρώπη!!) και έλεγε ότι οι εξελίξεις στον χώρο του αυτοκινήτου τα επόμενα 20 χρόνια θα είναι πολύ μεγαλύτερες και ραγδαίες από αυτές των τελευταίων 60 ετών! Επίσης έλεγε ότι ουσιαστικά πάμε προς ένα μοντέλο κοινής ιδιοκτησίας αυτοκινήτων (sharing), τουλάχιστον όσων αφορά στις αστικές μετακινήσεις.
Εγώ πιστεύω ότι αυτό θα γίνει σε 20 χρόνια περίπου. Ο άνθρωπος δεν θα χάσεις την αίσθηση ιδιοκτησίας, απλά θα μετατοπιστεί σε άλλα αγαθά....διαχρονικά έτσι γίνεται.
Προσωπικά, το Panda το χρησιμοποιώ μόνο όταν έχει άσχημο καιρό ή έχω δουλειά μετά το γραφείο, αφού πλέον πάω με τα πόδια στο μετρό. Εάν μπορούσα να το ενοικιάσω θα το έκανα!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σε ότι αφορά το sharing έχει κι αυτό ξεκινήσει δειλά δειλά...καλα, υπαρχει και το γουάιφ σέαρινγκ, ειδικα αν εχεις παντρευτει χοντρη. απο παλια εχει ξεκινησει αυτο.
ΑρΕς
και για να βαλεις τη χοντρη να βλεπει, παιρνεις και περιπτερο δικινητο...ΑρΕς βερ 1.1
καλα ρε τι λετε, πως να γινει αυτο? γατοζ μισει κλασμενα καθισματα απο ξενο κωλο.
στη χειροτερη θα με βλεπετε στα ντοκυμαντερ με τους μάουντεν μεν. -
Να κανω μια ερωτηση.
Αισθανεστε ανετα με το να νοικιασετε το σπιτι σας σε εναν ξενο για ενα τριημερο, να κοιμαται στο κρεβατι σας, να ξαπλωνει και να διασκεδαζει με την συντροφο του στον καναπε σας γενικα να κανει οτι γουσταρει, εκφραζοντας τα ενστικτα του πανω στα επιπλα σας. Να χρησιμοποιει την τουλετα σας και ισως το μπουρνουζι σας για 100, 200 ,300 ευρω.
Και επειτα να γυριζετε σπιτακι σας και ολα μια χαρα;
-
Ο χρήστης fidelio έγραψε:
Όλα μου τα αυτοκίνητα μέχρι τώρα (με εξαίρεση το corsa c) είχαν/ έχουν αισθητήρεςΣυμφωνώ μαζί σου ότι αυτό ισχύει, απλά δεν έχει να κάνει με ικανότητες οδήγησης. Πρώτον, οι δρόμοι και οι διαθέσιμες θέσεις παρκαρίσματος είναι οι ίδιες, ενώ τα αυτοκίνητα έχουν πολλαπλασιαστεί σε αριθμό και μεγαλώσει σε μέγεθος. Αν δεν κάνω τραγικό λάθος, είδα ένα προ-προηγούμενο Yaris δίπλα σε ένα σημερινό Aygo και ήταν σχεδόν τα ίδια σε μέγεθος. Άρα, σήμερα, καλείσαι να το στριμώξεις σε θέσεις που πριν από 10 χρόνια δεν θα ασχολιόσουν καν να το βάλεις.
Το δεύτερο και κυριότερο όμως έχει να κάνει με τις φαρδιές κολόνες και τη γενικότερη σχεδίαση που έχει να κάνει με την παθητική ασφάλεια. Όσο καλός οδηγός και να είσαι, με τα σημερινά αυτοκίνητα η ορατότητα είναι στην καλύτερη δράμα. Τα άκρα των αυτοκινήτων δεν φαίνονται με τίποτα. Οπότε ή δεν σε νοιάζει η λαμαρίνα και πας ακουστικά ή βάζεις αισθητήρες, κάμερα κτλ. Όσο καλός οδηγός και να είσαι, άμα δεν βλέπεις πας στην τύχη.
Και είμαι σίγουρος ότι έχω δίκιο επειδή αυτό ισχύει για όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Για όλες τις μάρκες, για όλα τα αμαξώματα κτλ. Απλά παλιότερα αυτό ίσχυε μόνο στα κουπέ και στα κάμπριο, ίσως και σε κάποια κακοσχεδιασμένα μοντέλα, ενώ σήμερα ισχύει σχεδόν σε όλα. Τώρα εάν υπάρχουν και 3-4 εξαιρέσεις, αυτές απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Και το τραγικό είναι ότι αυτό ισχύει και για τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, στα οποία η ορατότητα και η ευκολία ελιγμών και παρκαρίσματος θα έπρεπε να είναι προτεραιότητα. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση.Αισθανεστε ανετα με το να νοικιασετε το σπιτι σας σε εναν ξενο για ενα τριημερο, να κοιμαται στο κρεβατι σας, να ξαπλωνει και να διασκεδαζει με την συντροφο του στον καναπε σας γενικα να κανει οτι γουσταρει, εκφραζοντας τα ενστικτα του πανω στα επιπλα σας. Να χρησιμοποιει την τουλετα σας και ισως το μπουρνουζι σας για 100, 200 ,300 ευρω.
Και επειτα να γυριζετε σπιτακι σας και ολα μια χαρα;
Το ίδιο και εγώ .... άσε που εμένα ως συνιδιοκτήτη με ενοχλεί να κάνει και π γείτονας το σπίτι του Airbnb γιατί θέλω να ξέρω τον άνθρωπο δίπλα μου. Αν ήθελα να μένω σε ξενοδοχείο είναι άλλη ιστορία.
-
Κάθε παλαιότερη γενιά οικτίρει την νεώτερη που δεν διατηρεί τις ικανότητες της παλιάς. Ούτε το τσοκ ξέρω να χρησιμοποιώ αλλά δεν πειράζει.
Οδηγώ προσωρινά ένα Α4, για πρώτη φορά σεντάν, ενώ περιμένω ενα Karoq και εντυπωσιάζομαι για το πως τα σεντάν αποτέλεσαν μονόδρομο σε σχέση με τα πενταθυρα είτε mpv, ειτε χατσμπακ. Τα SUV είναι μόδα αλλά δεν υπάρχει ούτε ένας λόγος για να προτιμήσω ένα σεντάν, ενώ τα πενταθυρα βολεύουν λιγότερο φόρτωμα παιδιών. Τι θα κέρδιζα με ένα χαμηλό πενταθυρα ή ενα κλασικό σεντάν;
-
Σεντάν στην Ευρώπη πρακτικά δεν υπήρχαν , αφού όλοι έπαιρναν στέισον για ταξίδια ή χάτς για την πόλη .
Μετά πήγαμε στα πολυμορφικά , γιατί τα σουβ ήταν μεγάλα και ακριβά . Τώρα τα σουβ είναι σε όλες τις κατηγορίες , οπότε μεγαλύτεροι χώροι σε μικρότερο μήκος , βολεύει περισσότερο .Είσαι πιο άνετα στους μποτιλιαρισμένους Α/Δ , όπου τα όρια και οι κάμερες είναι παντού . Πας και λίγο πιο ψηλά ή λίγο πιο κοντά στο νερό .
Φορτώνεις εύκολα χωρίς να σκύβεις , έχεις εσωτερικό ύψος . Γιατί να μην τα προτιμήσεις .
Στην Ελλάδα της περασμένης δεκαετίας που οι Α/Δ ήταν πολύ λιγότεροι και οι δρόμοι με στροφές πολλοί , τα σουβ ήταν μεγάλα και βενζινοβόρα .
Τώρα όλα είναι διαφορετικά .
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση.Αισθανεστε ανετα με το να νοικιασετε το σπιτι σας σε εναν ξενο για ενα τριημερο, να κοιμαται στο κρεβατι σας, να ξαπλωνει και να διασκεδαζει με την συντροφο του στον καναπε σας γενικα να κανει οτι γουσταρει, εκφραζοντας τα ενστικτα του πανω στα επιπλα σας. Να χρησιμοποιει την τουλετα σας και ισως το μπουρνουζι σας για 100, 200 ,300 ευρω.
Και επειτα να γυριζετε σπιτακι σας και ολα μια χαρα;
Όχι βέβαια! Επίσης, αυτοκίνητο, γυναίκα και όπλο δεν δανείζονται! Νόμος!!!
ιαβαζα πρόσφατα μια συνέντευξη του CEO της Toyota Hellas (που όμως είναι υπεύθυνος και για την μισή Ευρώπη!!) και έλεγε ότι οι εξελίξεις στον χώρο του αυτοκινήτου τα επόμενα 20 χρόνια θα είναι πολύ μεγαλύτερες και ραγδαίες από αυτές των τελευταίων 60 ετών! Επίσης έλεγε ότι ουσιαστικά πάμε προς ένα μοντέλο κοινής ιδιοκτησίας αυτοκινήτων (sharing), τουλάχιστον όσων αφορά στις αστικές μετακινήσεις.
Εγώ πιστεύω ότι αυτό θα γίνει σε 20 χρόνια περίπου. Ο άνθρωπος δεν θα χάσεις την αίσθηση ιδιοκτησίας, απλά θα μετατοπιστεί σε άλλα αγαθά....διαχρονικά έτσι γίνεται.
Ίσως, για τους χιπστεράδες 20χρονους ασιάτες, που ενδιαφέρονται μόνο για το νέο γκατζετάκι που βγαίνει κάθε 3 μήνες. Ίσως τα αυτοκίνητα γίνουν όπως είναι σήμερα τα άλογα, χόμπι για τους ρομαντικούς. Αρκεί να συνεχίσουν να βγαίνουν καλά αυτοκίνητα για εμάς!!!
Ούτε το τσοκ ξέρω να χρησιμοποιώ
Παραείσαι νέος εσύ...
Σεντάν στην Ευρώπη πρακτικά δεν υπήρχαν
Υπάρχει λόγος που υπάρχουν 3άρες, C και A4, για να μην μιλήσουμε για 5άρες, Ε, Α6 κλπ!!!
-
Υπήρχαν Δία, αλλά όχι ως σεντάν , αλλά ως στέισον . Ως σεντάν υπήρχαν μόνο τα εταιρικά . Κάνε μια αναζήτηση στο μόμπιλε να δεις αναλογία στέισον με σεντάν στην Γερμανία και στις άλλες δυτικές χώρες . Αυτό έγραψα , άλλο διάβασες .
Ως συνήθως...Στο θέμα του διαμοιρασμού και εγώ δεν θα ήθελα στο κρεβάτι μου να κοιμάται άλλος , αλλά πλέον οι ανάγκες του κόσμου είναι διαφορετικές και αυτό είναι πρακτική συνήθης πλέον .
Μάλιστα φίλη που νοικιάζει το σπίτι της το καλοκαίρι κάποιες μέρες , την τελευταία φορά που το νοίκιασε για φέτος , οι ενοικιαστές ήταν ζεύγος ανδρών που της ζήτησε διπλό κρεβάτι ...
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Σε ότι αφορά το sharing έχει κι αυτό ξεκινήσει δειλά δειλά...
καλα, υπαρχει και το γουάιφ σέαρινγκ, ειδικα αν εχεις παντρευτει χοντρη. απο παλια εχει ξεκινησει αυτο.
ΑρΕς
και για να βαλεις τη χοντρη να βλεπει, παιρνεις και περιπτερο δικινητο...ΑρΕς βερ 1.1
καλα ρε τι λετε, πως να γινει αυτο? γατοζ μισει κλασμενα καθισματα απο ξενο κωλο.
στη χειροτερη θα με βλεπετε στα ντοκυμαντερ με τους μάουντεν μεν.Σωστός ο γατούλης!
Να κανω μια ερωτηση.
Αισθανεστε ανετα με το να νοικιασετε το σπιτι σας σε εναν ξενο για ενα τριημερο, να κοιμαται στο κρεβατι σας, να ξαπλωνει και να διασκεδαζει με την συντροφο του στον καναπε σας γενικα να κανει οτι γουσταρει, εκφραζοντας τα ενστικτα του πανω στα επιπλα σας. Να χρησιμοποιει την τουλετα σας και ισως το μπουρνουζι σας για 100, 200 ,300 ευρω.
Και επειτα να γυριζετε σπιτακι σας και ολα μια χαρα;
Όχι βέβαια! Επίσης, αυτοκίνητο, γυναίκα και όπλο δεν δανείζονται! Νόμος!!!
ιαβαζα πρόσφατα μια συνέντευξη του CEO της Toyota Hellas (που όμως είναι υπεύθυνος και για την μισή Ευρώπη!!) και έλεγε ότι οι εξελίξεις στον χώρο του αυτοκινήτου τα επόμενα 20 χρόνια θα είναι πολύ μεγαλύτερες και ραγδαίες από αυτές των τελευταίων 60 ετών! Επίσης έλεγε ότι ουσιαστικά πάμε προς ένα μοντέλο κοινής ιδιοκτησίας αυτοκινήτων (sharing), τουλάχιστον όσων αφορά στις αστικές μετακινήσεις.
Εγώ πιστεύω ότι αυτό θα γίνει σε 20 χρόνια περίπου. Ο άνθρωπος δεν θα χάσεις την αίσθηση ιδιοκτησίας, απλά θα μετατοπιστεί σε άλλα αγαθά....διαχρονικά έτσι γίνεται.
Ίσως, για τους χιπστεράδες 20χρονους ασιάτες, που ενδιαφέρονται μόνο για το νέο γκατζετάκι που βγαίνει κάθε 3 μήνες. Ίσως τα αυτοκίνητα γίνουν όπως είναι σήμερα τα άλογα, χόμπι για τους ρομαντικούς. Αρκεί να συνεχίσουν να βγαίνουν καλά αυτοκίνητα για εμάς!!!
Ούτε το τσοκ ξέρω να χρησιμοποιώ
Παραείσαι νέος εσύ...
Σεντάν στην Ευρώπη πρακτικά δεν υπήρχαν
Υπάρχει λόγος που υπάρχουν 3άρες, C και A4, για να μην μιλήσουμε για 5άρες, Ε, Α6 κλπ!!!
Σωστός και ο Δίας.
Καλύφτηκα μια χαρά!
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση.Αισθανεστε ανετα με το να νοικιασετε το σπιτι σας σε εναν ξενο για ενα τριημερο, να κοιμαται στο κρεβατι σας, να ξαπλωνει και να διασκεδαζει με την συντροφο του στον καναπε σας γενικα να κανει οτι γουσταρει, εκφραζοντας τα ενστικτα του πανω στα επιπλα σας. Να χρησιμοποιει την τουλετα σας και ισως το μπουρνουζι σας για 100, 200 ,300 ευρω.
Και επειτα να γυριζετε σπιτακι σας και ολα μια χαρα;
Όχι με τίποτα!
Αλλά μιλάμε για αυτοκίνητο, όχι σπίτι και αυτοκίνητο που χρησιμοποιείται ως υπηρέτης.
Και για να διευκρινίσω και να το πω πιο σωστά, η τάση δεν είναι ενοικίαση αλλά sharing αυτοκινήτου χωρίς κάποιος ιδιώτης να έχει την ιδιοκτησία...θα είναι στόλος και ο καθένας θα παίρνει το αυτοκίνητο για την δουλειά του και μετά θα το αφήνει. Δηλαδή πάω εγώ με το αυτοκίνητο στο μετρό, το αφήνω και το παίρνει κάποιαο άλλος. Όταν επιστρέψω παίρνω όποιο αυτοκίνητο υπάρχει διαθέσιμο από το μετρό για να πάω σπίτι μου.
Η ενοικίαση από ιδιώτη δεν θα προχωρήσει πολύ.Προσωπικά θα ήθελα το δικό μου αυτοκίνητο για οικογενειακό, αλλα δεν θα με πείραζε ως 2ο αυτοκίνητο 'υπηρέτη' να έχω ένα shared και να μου κοστίζει το 1/10 των χρημάτων.
-
Ειμαστε οφφτοπικ, αλλά μιας και μιλάτε για sharing, προσωπικά περιμενω πως και πως αυτοκινητοβιομηχανία ή αντιπροσωπεία που θα σου δινει τη δυνατότητα να κάνεις δικαίωμα χρήσης με την αγορά ενος μοντέλου της και για άλλα. Δηλαδη. Αγοραζω ενα A3 για παράδειγμα αλλά με την αγορά του Α3 θα μπορώ και για 10 μέρες το χρόνο, δωρεαν να έχω χρηση και ενος Q3. Αν θέλω Q5, να πληρώνω ενα εξτρα ποσό. Η και downsizing αν θα πρέπει να κινηθω μέσα σε κέντρο πόλης για ένα διάστημα. Η βανακι της (αν έχει) αν θα θελω να κανω μια μετακόμιση.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Ειμαστε οφφτοπικ, αλλά μιας και μιλάτε για sharing, προσωπικά περιμενω πως και πως αυτοκινητοβιομηχανία ή αντιπροσωπεία που θα σου δινει τη δυνατότητα να κάνεις δικαίωμα χρήσης με την αγορά ενος μοντέλου της και για άλλα. Δηλαδη. Αγοραζω ενα A3 για παράδειγμα αλλά με την αγορά του Α3 θα μπορώ και για 10 μέρες το χρόνο, δωρεαν να έχω χρηση και ενος Q3. Αν θέλω Q5, να πληρώνω ενα εξτρα ποσό. Η και downsizing αν θα πρέπει να κινηθω μέσα σε κέντρο πόλης για ένα διάστημα. Η βανακι της (αν έχει) αν θα θελω να κανω μια μετακόμιση.Το έχει κάνει η BMW (δυσυτχώς όχι στην Ελλάδα) εδώ και αρκετά χρόνια με το I3!
Στην Γερμανία τουλάχιστον (νομίζω και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες) η αγορά του i3 σου δίνει το δικαίωμα να έχεις ένα κανονικό αυτοκίνητο με ΜΕΚ για τα ταξίδια σου. Εάν θυμάμαι καλά είναι για 30 ημέρες τον χρόνο και είναι δωρεάν για κάποια μοντέλα ή με ένα μικρό ενοίκιο για τις πιο μεγάλες σειρές. Ήταν ένα από το κίνητρα προώθησης της ηλεκτροκίνησης, ώστε να απαντήσουν το ερώτημα / πρόβλημα, του πως θα κάνει ένα ταξίδι κάποιος ιδιοκτήτης του i3 που το έχει ως μοναδικό αυτοκίνητο.
Audi Q3 2018