Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 27
    • Best 0
    • Groups 0

    iwsitl

    @iwsitl

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    iwsitl Unfollow Follow

    Latest posts made by iwsitl

    • Επιλογή αμαξιού πόλης για μεγάλους

      10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • RE: Skoda Karoq

      Λάθος μου, εννοούσα style. H ambition είχε αισθητικές αναβαθμίσεις που δεν τις χρειαζόμουν.

      Πάντως δε καταλαβαίνω τι χρειάζεστε πριν τον αντιπρόσωπο για να βγάλετε τιμή. Ο configurator είναι εξαιρετικός και βγάζει σωστά τις χρεώσεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • RE: Skoda Karoq

      Εεεμ fidelio όλα τα καινούργια αμάξια είναι χωρίς πινακίδες μεταλλικές, βάλαμε ενα Α4 με το νούμερο και έχω αριθμό πρωτοκόλλου. Αν φανταστώ οτι είναι σαλονικιωτικη πατέντα...

      Ξέρω τα πάντα για το kangaroo, παρακολουθώ στενά το θέμα εδώ και μήνες. Σε εμένα απλώς δεν το κάνει, το μόνο αρνητικό είναι οτι πρέπει να κρατας ψηλά τις στροφές σε ανηφόρες και στροφές αλλά δεν είναι κάτι τραγικό. Προσπαθώ να το προκαλέσω και το μόνο που έχω καταφέρει είναι να σβήσει η μηχανή σε ανηφόρες από σταση για να δω τα όρια της πρώτης.

      Όσο για τις εναλλακτικές, ανεξαρτήτως χρημάτων, διάλεξα το Karoq σαν την καλύτερη επιλογή για τις ανάγκες μου που ήταν με σειρά: διαστάσεις, χώροι, ασφάλεια, ποιότητα κύλισης, βοηθηματα, οδηγοκεντρικο. Κυριότερος ανταγωνιστής ήταν το XC40 αλλά απλά το Karoq με βόλευε καλύτερα. Το ξέρω οτι ακούγεται ιεροσυλία αλλά τι να κάνω;

      Σε style έβαλα clima, αισθητήρες, κάμερα, εξτρα αερόσακοι, varioflex, family pack με σκουρα τζάμια, adaptive cruise control, αισθητήρες βροχής/φωτος, LED, καθρέπτες. Από αυτά περισσότερο εκτιμώ τα υπέροχα αυτοματα LED φώτα και τους αισθητήρες. Άχρηστη είναι η κάμερα και οι καθρέπτες αλλά ήταν πακέτο με το acc. Μην βάλεις ακριβό infotainment, το απλό είναι καλύτερο γιατί έχει κουμπιά και το navi της skoda είναι μετριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • RE: Skoda Karoq

      Την άδεια θα την πάρω στα χέρια μου μαζί με τις πινακίδες μέσα Φεβρουαρίου, προς το παρόν ξέρω οτι τα φετινά τέλη που πλήρωσα ήταν τα παλιά χαμηλα.

      Πάντως το δοκίμασα σήμερα σε πολύ μεγάλες ανηφόρες στη Άνω Πόλη: εκεί που έπρεπε να πάρω φόρα με το Yaris 1,3 '04 και με ενα Α4 1,6 '04, το Karoq πήγαινε άνετα χωρίς κομπιασματα. Κατ' εμέ είμαι πεπεισμένος οτι το mapping για τα καυσαέρια κάνει τα προβλήματα, όταν είσαι πιο σίγουρος με το γκάζι/ντεμπραγιάζ δεν έχει θέμα.

      υγ. Δέχομαι οτι δεν είναι vfm αν προσθέσεις έξτρα όπως εγώ, αλλά ακόμα δεν βρήκα κάτι αρνητικό που να μη με κάνει να χαίρομαι να το οδηγώ. Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος τόσο από την απόδοση, όσο και το σχεδιασμό VW αλα σκοντα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • RE: Skoda Karoq

      Έχω ενα φρέσκο, 48βδ'19, 1.5TSI χειροκίνητο. Δεν το εχω παρατηρήσει καθόλου παρά ότι το είχα διαβάσει και το περίμενα. Είναι αλήθεια ότι η πρώτη και δευτέρα έχουν flat spots και από στάση ο κινητήρας ζορίζεται αν δεν είσαι περισσότερο αποφασιστικός με τις στροφές, (τονίζω από στάση, σε ελιγμούς σε υπόγειο γκαραζ δε το παρατηρώ ούτε αυτό). Αλλά αυτά είναι τα απόνερα της πετυχημένης προσπάθειας να βγει Euro6d και δε μπορώ να πω οτι με ενοχλεί ιδιαίτερα και ούτε ανυπομονώ για την αναβάθμιση που ισχυρίζεται οτι θα βγει μέχρι το καλοκαίρι. Πάντως από καγκουρό τίποτα, παρά οτι είμαι σε φάση που παίζω και προσπαθώ ενεργά να το προκαλέσω.

      Προσωπικά είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος - θεωρώντας οτι θελω οικογενειακή οδήγηση - και το μόνο που κάνω είναι να απενεργοποιω το start/stop για να έχω καλύτερο έλεγχο.

      Ενα όμως ωραίο ερώτημα είναι οι εκπομπές ρύπων: προς το παρόν είναι 123 με ανάλογα χαμηλά τέλη. Αν όμως επιβεβαιωθούν τα 16κατι με το νέο σύστημα, πηγαίνουμε στα 400.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • Τι κάνετε όταν σας αποκλείουν στο παρκινγκ;

      Έχετε παρκάρει κάπου νόμιμα, σε δημόσιο δρόμο ή ιδιωτικό νόμιμο χώρο στάθμευσης
      και διπλοπαρκαρει κάποιος χωρίς να αφήσει τηλέφωνο. Πήρατε τηλέφωνο την Άμεση Δράση αλλά δεν έρχεται. Τι κάνετε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iwsitl
    • RE: Τι κάνετε όταν σας αποκλείουν στο παρκινγκ;

      Έχετε παρκάρει κάπου νόμιμα, σε δημόσιο δρόμο ή ιδιωτικό νόμιμο χώρο στάθμευσης
      και διπλοπαρκαρει κάποιος χωρίς να αφήσει τηλέφωνο. Πήρατε τηλέφωνο την Άμεση Δράση αλλά δεν έρχεται. Τι κάνετε;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      I
      iwsitl
    • RE: Skoda Karoq

      Θυμάμαι όταν υπήρχε το θέμα με τις τρελές αγελάδες στην Ελλάδα ήμασταν περήφανοι που δεν είχε βρεθεί κανένα κρούσμα και άρα πόσο 'ανώτερα' ήταν τα ελληνικά κρέατα. Η εναλλακτική εξήγηση βέβαια θα μπορούσε να ήταν, οτι στην Ελλάδα δεν διενεργούνταν έλεγχοι.

      Δεν είμαι σίγουρος οτι οι γάλλοι εφαρμόζουν μια διαφορετική μορφή καπιταλισμού σε σχέση με τους γερμανούς, αν κρίνουμε από την σύλληψη του προέδρου της Νισσάν/Ρενώ μάλλον όχι. Κατά τ'αλλα θυμάμαι το Καρόκ είχε ελάχιστες, πιθανώς μονοψήφιο, αριθμό πωλήσεων το Δεκέμβριο ως πρώτο μήνα άφιξης και άρα μάλλον για αυτοκίνητο του 2018 το κόβω παρά του 2017.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • RE: Skoda Karoq

      Το tiguan είχε επιπλέον Area View, (σαν να βλέπεις από πάνω στο παρκάρισμα), αλλά δεν είχε επιπλέον εξοπλισμό ασφαλείας όπως Rear Traffic Alert, Crew Protect στα 36,5k τον Σεπτέμβρη αν ακόμα μπορούσες να παραγγείλεις τον 1,4. Το Karoq ήταν στα 32k

      Μπήκα δυο λεπτά στους configurator του 3008 και του Grandland. Ας ξεκινήσουμε οτι οι κινητήρες είναι διαφορετικοί, στο 3008 με βγαίνει για ίδιο εξοπλισμό στα 36 και το Grandland στα 40 με αντίστοιχο Karoq στα 36, (γιατί βγαίνει μόνο αυτόματο το 1,6).

      Τίποτα δε θεωρώ 'καλύτερο', άλλες προτεραιότητες έχεις εσυ και άλλες εγώ. Εμένα ήταν με την σειρά ασφάλεια, χώροι, διαστάσεις, ευκολίες, οδηγοκεντρικη συμπεριφορά και για αυτό θεωρώ καλύτερο το Karoq. Με άλλη σειρά προτεραιοτήτων το κασκάι μπορεί να είναι καλύτερο. Σίγουρα vfm δεν είναι, αλλά έτσι όπως το είδα όλα παύουν να είναι άπαξ και αρχίσεις τα έξτρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • RE: Skoda Karoq

      Ενα Karoq με όλα τα έξτρα του καταλόγου όσο αφορά ασφάλεια/λειτουργικότητα, (από ηλεκτρ.άνοιγμα αποσκευων μέχρι προεντατήρες ζωνών που λειτουργούν μαζί με ραντάρ πρόσκρουσης), βγαίνει 32k για τον 1,5 ΤSI. Αν το πλήρες είναι LED, clima, varioflex και κάτι ψιλά ακόμα το σκαλοπάτι είναι τα 28k, που πάλι θεωρώ οτι είναι πλήρες αλλά δεν έχει ΟΛΑ, (εξαιρώ τα χρώμια και άλλα αισθητικά που τα θεωρώ άχρηστα).

      Στο ίδιο εξοπλισμό το XC40 βγαίνει περίπου 10k παραπάνω και το Tiguan 6k παραπάνω, νομίζω κάπου εκεί το 3008 αλλά δεν είχα ασχοληθεί περισσότερο. Στα 32k δεν υπάρχει κάτι για να κοιτάξεις αλλού, στα 37/38 ναι αλλά με αυτή την λογική και εκεί αρχίζεις να κοιτάς αλλού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      I
      iwsitl
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr