-
Τι σημαινει δεν ενθουσιαστηκες? Τι περιμενες να δεις που δεν ειδες, ποιο ειναι το μετρο συγκρισης και που υστερει το Q5?
Ειτε 2009, ειτε 2018, ειτε 2000, η κατηγορια αυτη ειναι πιο προσεγμενη, ειδικα οταν μιλαμε για premium κατασκευες, και φαινεται σε τετοιες λεπτομερειες. Δεν ειναι κατι καινουριο αυτο..Ειμαι σιγουρος πως αν δεν ενθουσιαστηκες με το Q5 δεν θα ενθουσιαστεις ουτε με το 3008 ουτε με την Χ1.
-
Προφανώς. Δε συγκρίνω με μία κατηγορία κάτω. Απλά για κατασκευή αυτής της αξίας περίμενα πιο προσεγμένη κατάσταση στα ενδότερα. Ακόμα και το πλαστικό του αεραγωγού που αναφέρω είναι φάση ούτε playmobil. Τέσπα πλέον μιλάμε για αναζήτηση αρνητικών με το ζόρι. Κανείς δε κάτσει να κοιτάξει. Ακόμα και οι φώτο που βγάζεις εσύ στα footwell φαίνονται πανομοιότυπες πιστεύω στο 95% των χρηστών.
-
Όταν έγραφα (και με έκραζαν κάποοιοι) ότι το 3008 υστερεί σε ποιότητα στις λεπτομέρειες που δεν φαίνονται, εννούσα κάτι τέτοιτες λεπτομέρειες όπως στις φωτογραφίες του VolvoZeus. Το 3008 υστερεί πολύ ποιοτικά από τα premium, γιατί ακριβώς δεν έχει προσοχή στην λεπτομέρεια...είναι σαν το Kuga.
Στέφανε διαφωνούμε, γιατί και στην Γερμανία που έχουν άλλο φορολογικό σύστημα, αγοράζουν τις bmw full extra, γιατί απλά ξέρουν ότι αλλιώς χάνουν πολύ. Το φορολογικό σύστημα είναι αυτό που είναι...όποιος θέλει σωστή bmw την πληρώνει, όποιος δεν θέλει να πληρώσει καταφεύγει σε ημίμετρα...συνεχίζει να έχει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά χάνει πολλά. Τέλος, το φορολογικό πρόβλημα είναι μόνο στα μικρά, στα 2λιτρα (όπως του Βασίλη) δεν υπάρχει θέμα αφού η ΛΤΠΦ είναι στην ανώτατη κλίμακα όπότε βάζεις ότι θες, χωρίς επιπλέον φόρο.
-
Έχοντας συμβιώσει για καμιά 20αρια μέρες με το 3008 1.5 130 ΕΑΤ8 δεν παρατήρησα να υστερεί πουθενά, τουλάχιστον όχι περισσότερο απ' όσο υστερούν τα ανταγωνιστικά του. Έχω γράψει και στο αντίστοιχο νήμα νομίζω. Από κει και πέρα περί ορέξεως...
-
Επειδή έχω οδηγήσει και το Kuga και το 3008 και έχω γράψει και reviews στα ανάλογα νήματα θα επαναλάβω ότι πρόκειται για εξαιρετικά αμάξια και τα δύο. Το ότι θεωρώ ότι έχουν λίγο κατώτερα υλικά στην καμπίνα ή υστερούν σε κάποια ακόμη σημεία σε σχέση με ένα σαφώς ακριβότερο μοντέλο όπως η Χ1 όχι μόνο δεν τα μειώνει αλλά αναδεικνύει και την αξία τους. Ιδίως το Kuga με την απίστευτη τιμή του καθίσταται τρομερη επιλογή και αυτό αποτυπώνεται και στις πωλήσεις. Το 3008 εξαργυρώνει την τρομερη του εμφάνιση. Εξαιρετικές επιλογές και τα τρία ανάλογα με τις προτεραιότητες και τα θέλω του καθενός...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Όταν έγραφα (και με έκραζαν κάποοιοι) ότι το 3008 υστερεί σε ποιότητα στις λεπτομέρειες που δεν φαίνονται, εννούσα κάτι τέτοιτες λεπτομέρειες όπως στις φωτογραφίες του VolvoZeus. Το 3008 υστερεί πολύ ποιοτικά από τα premium, γιατί ακριβώς δεν έχει προσοχή στην λεπτομέρεια...είναι σαν το Kuga.Το 3008 ειναι πολυ ψηλα σε ποιοτητα μαζι με τιγκ και κοντα σε x1.
Δεν ειναι σαν το κουγκα και δεν ειναι τυχαια τα παραπανω λεφτα του 3008. Το κουγκα παιζει χαμηλοτερα οπως και το κασκαι scross κ.λ.π. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Όταν έγραφα (και με έκραζαν κάποοιοι) ότι το 3008 υστερεί σε ποιότητα στις λεπτομέρειες που δεν φαίνονται, εννούσα κάτι τέτοιτες λεπτομέρειες όπως στις φωτογραφίες του VolvoZeus. Το 3008 υστερεί πολύ ποιοτικά από τα premium, γιατί ακριβώς δεν έχει προσοχή στην λεπτομέρεια...είναι σαν το Kuga.Στέφανε διαφωνούμε, γιατί και στην Γερμανία που έχουν άλλο φορολογικό σύστημα, αγοράζουν τις bmw full extra, γιατί απλά ξέρουν ότι αλλιώς χάνουν πολύ. Το φορολογικό σύστημα είναι αυτό που είναι...όποιος θέλει σωστή bmw την πληρώνει, όποιος δεν θέλει να πληρώσει καταφεύγει σε ημίμετρα...συνεχίζει να έχει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά χάνει πολλά. Τέλος, το φορολογικό πρόβλημα είναι μόνο στα μικρά, στα 2λιτρα (όπως του Βασίλη) δεν υπάρχει θέμα αφού η ΛΤΠΦ είναι στην ανώτατη κλίμακα όπότε βάζεις ότι θες, χωρίς επιπλέον φόρο.
Μα και ο Βασίλης βασικό μοντέλο το έχει.
Απο ένα σημείο και μετά δεν έχει νόημα να βάζεις έξτρα που είναι τα πρώτα που χάνεις σε μεταπώληση, ενώ εξαρτάται και από τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος ετησίως. Για Sunday car γιατί να το γεμίσεις έξτρα ; Ποιος θα τα χαίρεται ;
Είναι πολλες οι παράμετροι. -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Επειδή έχω οδηγήσει και το Kuga και το 3008 και έχω γράψει και reviews στα ανάλογα νήματα θα επαναλάβω ότι πρόκειται για εξαιρετικά αμάξια και τα δύο. Το ότι θεωρώ ότι έχουν λίγο κατώτερα υλικά στην καμπίνα ή υστερούν σε κάποια ακόμη σημεία σε σχέση με ένα σαφώς ακριβότερο μοντέλο όπως η Χ1 όχι μόνο δεν τα μειώνει αλλά αναδεικνύει και την αξία τους. Ιδίως το Kuga με την απίστευτη τιμή του καθίσταται τρομερη επιλογή και αυτό αποτυπώνεται και στις πωλήσεις. Το 3008 εξαργυρώνει την τρομερη του εμφάνιση. Εξαιρετικές επιλογές και τα τρία ανάλογα με τις προτεραιότητες και τα θέλω του καθενός...Δεν πουλανε παλαβά παντως ούτε το 3008 ούτε το kuga.
Το ένα γιατί είναι πανάκριβο σε σχέση με τη θέση της μάρκας και τη συνολική του ποιότητα (συν τον ημιακάμπτο και την αμφιλεγόμενη αισθητική του μέσα) το άλλο γιατί πια η βενζίνη θα είναι απλησίαστη σε τέλη και γιατί είναι τελικά ένα αμάξι του 2013.
Ποιο πολύ και από τους δυο πουλαει το τιγκουαν, που και εγώ μάλλον θα είχα προτιμήσει αν δεν αγόραζα τότε παρεμφερως εξοπλισμένη BMW με λιγότερα χρήματα. -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Όταν έγραφα (και με έκραζαν κάποοιοι) ότι το 3008 υστερεί σε ποιότητα στις λεπτομέρειες που δεν φαίνονται, εννούσα κάτι τέτοιτες λεπτομέρειες όπως στις φωτογραφίες του VolvoZeus. Το 3008 υστερεί πολύ ποιοτικά από τα premium, γιατί ακριβώς δεν έχει προσοχή στην λεπτομέρεια...είναι σαν το Kuga.
Το 3008 ειναι πολυ ψηλα σε ποιοτητα μαζι με τιγκ και κοντα σε x1.
Δεν ειναι σαν το κουγκα και δεν ειναι τυχαια τα παραπανω λεφτα του 3008. Το κουγκα παιζει χαμηλοτερα οπως και το κασκαι scross κ.λ.π.Δεν είναι σε επίπεδο QQ ή scross το kuga. Μην υπερβάλλουμε. Πάντα η Ford ήταν σε ανώτερο επίπεδο από τις άλλες δυο εταιρίες. Εγώ θα την εβαζα επειδή έχουμε πολλά φορντ στην οικογένεια σε ίδια ή και οριακά καλύτερη ποιότητα από Τογιότα.
Στο νισσαν ακόμα και αν δεν τρίζει φαίνεται το φθηνό υλικό με γυμνό ματι. -
Στεφανε το να ειναι λιγο παραπανω δε διαφωνω. Εκει παιζει ομως και οχι πιο πανω στα 3008 τιγκ που ειναι μια ανασα απο τα πριμιουμ
-
Δεν μιλησα για ποιοτητα απλά αλλα για ΠΡΟΣΟΧΗ στην λεπτομερεια. Δειτε τις φωτο του VolvoZeus να καταλαβεται τι λεω. Ακομα και σε οτι δεν φαινεται η bmw (οπως και η φαου βε) προσεχει, οι αλλοι οχι. Αυτο ειναι ενα βασικο σημειο που κανει την ποιοτική διαφορά. Το Kuga Vignale για παρασδειγμα ειναι πολυ πιο προσεγμενο απο το απλο.
-
Στο σκέλος της οδηγικής συμπεριφοράς πάντως η ford είναι πάνω και από την VW και την Πεζώ σύμφωνα και με την προσωπική μου άποψη αλλά και του Τύπου γενικότερα από όλα όσα διαβάζουμε. Δεν είναι τυχαία η κορυφή των fiesta και focus στις κατηγορίες τους...Και την ίδια υπεροχή προσωπικα διαπίστωσα και για το Kuga έναντι του 3008 και του Tiguan.
Να προσθέσω ότι δεν είχα ποτέ ούτε πεζώ, ούτε ford ούτε VW και δεν έχω κανένα λόγο να μεροληπτώ υπέρ κανενός. Όσα γράφω για τα αυτοκίνητα αποτελούν εκτιμήσεις από προσωπικα test drives... -
Έχει όντως τέτοια βελτίωση το Χ1? Είχα οδηγήσει πριν μερικά χρόνια σε ένα ταξίδι στην Πελοπόννησο το ΜΚ1 σε βασική έκδοση 2.000 κυβικών, αυτό που έδιναν στο τέλος 26.500 ευρώ γιατί έβγαινε το τούρμπο, και είχα φρίξει με την προχειρότητα. Ο δε θόρυβος από τα λάστιχα ήταν χειρότερος και από Νίβα με τρακτερωτά. Μπράβο πρόοδος!
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Πάντως δεν είναι όλα ρόδινα, ειδικά με το after sales..
Ευτυχώς η Χ1 τουλάχιστον προκύπτει προς το παρον χωρίς προβλήματα αλλά η έλλειψη πυκνού δικτύου εξοσιοδοτημένων (ένα πηγμενο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για όλη τη βορεια και ανατολική αττική) και η μη λειτουργία Σαββατο όπως στην Τογιότα π.χ είναι παράγοντες που απομακρύνουν κόσμο!!Αυτό με το Σαββατο βολεύει απίστευτα, αλλά ελάχιστα εξουσιοδοτημένα ειναι ανοιχτά το σαββατο.
Οσο για το δικτυο, 4 εξουσιοδοτημενα στην Αττικη μια χαρα ειναι...δεν εχει πωλησεις για να χρειαζεται περισσοτερα. Θελει λιγα και καλα που να τηρουν τα στανταρ της εταιρείας. Βέβαια ο Σφακ εινα χάλια, ο Σπανος ειναι σε πολυ ανωτερο επιπεδο σε ολους τους τομεις αλλα εχει παρα πολυ κοσμο...θελει επεμταση.
-
Επιτέλους να και κάπου που διαβάζω πως είναι χάλια ο Σφακ. Αντίθετα στην Dacia η αντιμετώπιση που έχω εισπράξει είναι αναφοράς.
-
Στέφανε με το καλό!!!
Με τι θα την αντικαταστήσεις, Χ3 ή κάτι εκτός BMW?
-
οεο;
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Στέφανε με το καλό!!!
Με τι θα την αντικαταστήσεις, Χ3 ή κάτι εκτός BMW?οεο;
Φάνη ακόμα και να αλλαζα τη Χ1 δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι στην αγορά που να με ιντριγκάρει (πέρα ίσως από μια μεγαλυτερης ιπποδύναμης ή εξοπλισμού Χ1, αντε και συνδυασμού αυτών ), και αυτό παρότι αυτό που εγώ βλέπω από τη BMW σε επίπεδο συνεργείων, after sales κλπ δεν με ενθουσιάζει (ειδικά συγκριτικά με ΤΟΥΟΤΑ).
Πολύ φιγούρα και απο ουσια λίγα και δη απιστευτο πια ολιγοπώλειο, δηθενιά και παπάρια premium υπηρεσίες (το να μην ειναι ανοιχτο συνεργείο δικτύου Σαββατο είναι χαρακτηριστικό).Αντίθετα αν τελικά εμπαινα στην απαίσια και ψυχοφθόρα διαδικασία να προβω σε πώληση ιδιωτικά προς το παρόν δεν θα έπαιρνα τίποτα!
Με το μεγάλο οικογενειακό κάνουμε ελάχιστα χιλιόμετρα ετησίως (έχω σε 21 μηνες μόλις 8800 και από 1/9 έως σήμερα έχω κάνει μονο 60 χιλιόμετρα στις 20/10).
Αν κιόλας δεν διάλεγα φέτος διακοπές στη Β. Ελλαδα με εξαρχής σκεπτικό να κάνω και κανα χιλιόμετρο με το αμάξι (είναι για να γελάς η επιλογή διακοπών λαμβάνοντας υπόψη και το όχημα) θα μιλάγαμε για -2300 χλμ ακόμα (και ΟΚ δεν τρελάθηκα κιόλας με τα μέρη πολύ δε περισσότερο με τις θαλασσες!)Οπως έχω ξαναγράψει δεν ειμαι ανθρωπος της εκδρομής και του ξεσπιτώματος.
Ειδικά χειμώνα που νυχτώνει και νωρίς και δεν έχεις τι να κανεις, προτιμώ να αρράξω σπίτι και να ξεκουραστώ με όλες μου τις οικιακές ανέσεις (όσο λίγο χρόνο αφήνουν οι υποχρεώσεις είτε των παιδιών - διαβάσματα, πάρτι, αθλητισμός - είτε του σπιτιού) παρά να πάω στα χιόνια ή σε κανα χωριό (εχω σπίτι πλήρως ανακαινισμένο με θέρμανση κοντά σε Ιτέα/Αμφισσα και παρακινώ το θειο μου να το σκοτώσει να παρει τα λεφτά να τα φαεί μην μας επιβαρύνει - όχι μόνο οικονομικά αλλά κυρίως χρονικά - γιατί ένα εξοχικό θέλει να πηγαίνεις να το βλέπεις).
Οσο και σε ξεκουράζει ένα τοπίο τόσο με κουράζει η ετοιμασία ή επιστροφή αλλά ακόμα και η διαδρομή (τη βαριέμαι σχετικά την οδήγηση ασε που δεν μπορώ να οδηγήσω νυχτα).Αλλά και καλοκαίρι με το μεγάλο θα πάμε μόνο κάπου μακριά και ελεγχόμενα. Στη Βόρεια Εύβοια πχ που πάω και αφήνω την οικογένεια δεν παίρνω ποτε το μεγάλο αμάξι, πάμε με το δεύτερο της γυναίκας που είναι 'μπαρουτοκαπνισμένο' γιατί μεσολαβεί ferry και εκει δεν έχουμε τοση ανεση στο παρκινγκ - ευτυχως που έχει εκεί και το civic του 95 o πεθερός και πάμε και σε κανα διπλανό χωριό ).
Ενόψει αυτών σκέψεις για άλλο αμάξι θα γίνουν μετα τον 4/2020 όταν λήγει η μίσθωση του καθημερινου μου σκυλιού (108).
Τότε μάλλον θα δώσω προκαταβολή τη Χ1 για να μισθώσω (με leasing ή τα καινούργια με την επιστροφή του αμαξιού την 4ετια) κανα Β SUV να μπορώ να το χρησιμοποιώ τόσο καθημερινά όσο και για καμιά άλλη διαδρομή, χωρίς τις εννοιες της ιδιοκτησίας (οπως ελεγα σήμερα και με το φίλο Δ/ντα της Avis η αγορά οδηγείται πλέον προς τις μισθώσεις.. η εποχή της ιδιοκτησίας παρήλθε) ...Μέχρι τότε η Χ1 μένει για τα ελάχιστα ετήσια χλμ που της αναλογούν και ας χάνει σε αξία (εκτός αν μου γίνει καμια καλή προσφορά από γνωστό χωρίς μα και μου να πάρω τώρα τα φράγκα να πάω και ένα μηνα ΗΠΑ που το έχω απωθημένο).
Αλλωστε παράπονο από το αμάξι δεν έχω ενώ εχουμε φτιάξει και τόσο καλή παρεα με τα παιδιά στο X1 club που είναι από μόνοι τους ένας καλός λόγος να μένω χωρίς κάποια αλλαγή (και ας πηγαίνω σε κάποιες συναντήσεις με το 108 )! -
Κοιτα το νεο Χ5, ειναι φοβερο.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Στέφανε με το καλό!!!
Με τι θα την αντικαταστήσεις, Χ3 ή κάτι εκτός BMW?οεο;
Φάνη ακόμα και να αλλαζα τη Χ1 δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι στην αγορά που να με ιντριγκάρει (πέρα ίσως από μια μεγαλυτερης ιπποδύναμης ή εξοπλισμού Χ1, αντε και συνδυασμού αυτών ), και αυτό παρότι αυτό που εγώ βλέπω από τη BMW σε επίπεδο συνεργείων, after sales κλπ δεν με ενθουσιάζει (ειδικά συγκριτικά με ΤΟΥΟΤΑ).
Πολύ φιγούρα και απο ουσια λίγα και δη απιστευτο πια ολιγοπώλειο, δηθενιά και παπάρια premium υπηρεσίες (το να μην ειναι ανοιχτο συνεργείο δικτύου Σαββατο είναι χαρακτηριστικό).Αντίθετα αν τελικά εμπαινα στην απαίσια και ψυχοφθόρα διαδικασία να προβω σε πώληση ιδιωτικά προς το παρόν δεν θα έπαιρνα τίποτα!
Με το μεγάλο οικογενειακό κάνουμε ελάχιστα χιλιόμετρα ετησίως (έχω σε 21 μηνες μόλις 8800 και από 1/9 έως σήμερα έχω κάνει μονο 60 χιλιόμετρα στις 20/10).
Αν κιόλας δεν διάλεγα φέτος διακοπές στη Β. Ελλαδα με εξαρχής σκεπτικό να κάνω και κανα χιλιόμετρο με το αμάξι (είναι για να γελάς η επιλογή διακοπών λαμβάνοντας υπόψη και το όχημα) θα μιλάγαμε για -2300 χλμ ακόμα (και ΟΚ δεν τρελάθηκα κιόλας με τα μέρη πολύ δε περισσότερο με τις θαλασσες!)Οπως έχω ξαναγράψει δεν ειμαι ανθρωπος της εκδρομής και του ξεσπιτώματος.
Ειδικά χειμώνα που νυχτώνει και νωρίς και δεν έχεις τι να κανεις, προτιμώ να αρράξω σπίτι και να ξεκουραστώ με όλες μου τις οικιακές ανέσεις (όσο λίγο χρόνο αφήνουν οι υποχρεώσεις είτε των παιδιών - διαβάσματα, πάρτι, αθλητισμός - είτε του σπιτιού) παρά να πάω στα χιόνια ή σε κανα χωριό (εχω σπίτι πλήρως ανακαινισμένο με θέρμανση κοντά σε Ιτέα/Αμφισσα και παρακινώ το θειο μου να το σκοτώσει να παρει τα λεφτά να τα φαεί μην μας επιβαρύνει!).
Οσο και σε ξεκουράζει ένα τοπίο τόσο με κουράζει η ετοιμασία ή επιστροφή αλλά ακόμα και η διαδρομή (τη βαριέμαι σχετικά την οδήγηση ασε που δεν μπορώ να οδηγήσω νυχτα).
Αλλά και καλοκαίρι με το μεγάλο θα πάμε μόνο κάπου μακριά και ελεγχόμενα. Στη Βόρεια Εύβοια πχ που πάω και αφήνω την οικογένεια δεν παίρνω ποτε το μεγάλο αμάξι, πάμε με το δεύτερο της γυναίκας που είναι μπαρουτοκαπνισμένο γιατί μεσολαβεί ferry και εκει δεν έχουμε ανεση στο παρκινγκ).Ενόψει αυτών σκέψεις για άλλο αμάξι θα γίνουν μετα τον 4/2020 όταν λήγει η μίσθωση του καθημερινου μου σκυλιού (108).
Τότε μάλλον θα δώσω προκαταβολή τη Χ1 για να μισθώσω (με leasing ή τα καινούργια με την επιστροφή του αμαξιού την 4ετια) κανα Β SUV να μπορώ να το χρησιμοποιώ τόσο καθημερινά όσο και για καμιά άλλη διαδρομή, χωρίς τις εννοιες της ιδιοκτησίας (οπως ελεγα σήμερα και με το φίλο Δ/ντα της Avis η αγορά οδηγείται πλέον προς τις μισθώσεις.. η εποχή της ιδιοκτησίας παρήλθε) ...Μέχρι τότε η Χ1 μένει για τα ελάχιστα ετήσια χλμ που της αναλογούν και ας χάνει σε αξία (εκτός αν μου γίνει καμια καλή προσφορά από γνωστό χωρίς μα και μου να πάρω τώρα τα φράγκα να πάω και ένα μηνα ΗΠΑ που το έχω απωθημένο).
Αλλωστε παράπονο από το αμάξι δεν έχω ενώ εχουμε φτιάξει και τόσο καλή παρεα με τα παιδιά στο X1 club που είναι από μόνοι τους ένας καλός λόγος να μένω χωρίς κάποια αλλαγή (και ας πηγαίνω σε κάποιες συναντήσεις με το 108 )!Σε βλέπω με leasing lexus UX για να γουστάρεις και καθημερινά και στα λίγα ταξίδια. (Υβρίδιο πάντα και εννοείτε Takumi )
BMW X1 2016