Τα μονα σημεια που ειναι καπως πισω απο τον κορυφαιο ανταγωνισμο ειναι η οδηγικη συμπεριφορα στο οριο της προσφυσης η σχεδιαση που ειναι πιο συντηριτικη και αντε σε καποια μοντελα η αξιοπιστια.
Στα υπολοιπα ειναι καλυτερο του ανταγωνισμου του.
Συνεπως πως προκυπτει οτι ειναι αχρηστο. Αν οι περισσοτεροι αγοραστες κινουνται με τα ορια ταχυτητας και μεταφερουν οικογενειες μεσα αυτο που θα τους κανει να καταλαβουν τα περισσοτερα χρηματα που εδωσαν ειναι η απτη ποιοτητα η ηχομονωση και το πλαισιο γρανιτης, που ειναι παραδοσιακα κορυφαια.
Συνεπως λαμβανουν την ανωτεροτηρα του προιοντος στο περιβαλλον που το χρησιμοποιουν.
Αν ηθελε η φαου βε θα εβγαζε πιστευω και κορυφαιο οδηγικα αυτοκινητο, αλλα η ερευνα καταναλωτων ως τωρα δειχνει να αναζητα αλλη ανωτερωτητα και αυτο τους προσφερει.
Σπο την αλλη το νεο φοκους φαινεται να σηκωνει ψηλα τον πηχη σε πολλους τομεις και ισως οδηγησει και τη φαου βε να αλλαξει σχεδιασμο.
Ισως στο νεο γκολφ να αλλαξουν ταρκετ γκρουπ κατα ενα ποσοστο μιας και δεν εχουν να πλασσαρουν τυπικα τουλαχιστον νεα πλατφορμα, παρα την εξελιξη της υπαρχουσας, ωστε
να επικεντρωθουν ετσι περισσοτερο στο οδηγικο κομματι και να ανταπεξελθουν απεναντι στο φοκους.
Δηλαδη, αν και τα κεφαλαια εξελιξης περισσεψουν μπορουν να εστιασουν και σε αλλους τομεις δοκιμων και ρυθμισεων. Οι δοκιμες και η εξελιξη οδηγικης συμπεριφορας ειναι χρονοβορα και πολυ δαπανηρη.
Τα πλαισια δημιουργουνται μεσα απο λογισμικα, η οδικη συμπεριφορα ομως θελει πραγματικες δοκιμες χιλιαδων χιλιομετρων με εκατονταδες συνδιασμους ρυθμισεων σε εκατονταδες περιπτωσεις οδοστρωματων και συνθηκων.
Πανω σε συτοκινητα που δεν εχουν παραχθει μαζικα. Το κοστος; τεραστιο.