-
@kostis20
Δεν έχω υπάρξει κάτοχος γαλλικού αυτοκινήτου, αν και έχω μάθει να οδηγώ σε ένα peugeot 309 του πατέρα μου. Δε λέω ότι το 3008 είναι πιο αξιόπιστο. Λέω πως, αν ήμουν σίγουρος για το tiguan, θα υπήρχε ένας λόγος να παραβλέψω τα επιπλέον χρήματα που θα μου κόστιζε.
Αναρωτιέμαι εάν το 3008 μπορεί να βγάλει τόσα προβλήματα που να υπερκαλύπτουν την διαφορά στην τιμή κτήσης και χρήσης των δυο αυτοκινήτων.@ursus
Όπως κατάλαβες δεν υποτιμώ την τετρακίνηση. Την θεωρώ σημαντική για αυτούς που πραγματικά την έχουν ανάγκη. Σίγουρα όχι για εμένα. Ως προς το τι με καλύπτει πραγματικά, αυτό είναι το xc40 της volvo, κυρίως για την αξιοπιστία που μου έχει δώσει το v40 που οδηγώ. Ξεφεύγει πολύ σε τιμή (με μισό από τον εξοπλισμό που θα ήθελα αγγίζει τα 44000 χωρίς δασμούς για την έκδοση D3 R-design AT8 150hp).Ακόμα είμαι στο ψάξιμο γενικά. Για την ώρα 3008, tiguan και xc40 χωράνε τα καρεκλάκια των κοριτσιών με το 3008 να είναι οικονομικά πιο προσιτή λύση.
-
Η τιμή κτήσης δεν έχει και τόσο μεγάλη σχέση με την αξιοπιστία .Απλά έκανα μια παρατήρηση γιατi και τα δύο μοντέλα έχουν άσχημο κληρονομικο ιστορικό....
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
Δεν θα διαφωνησω kostis20. Από εκει και πέρα ειναι θεμα αναγκών και γούστου. Υπαρχουν λυσεις οικονομικοτερες και πιο αξιοπιστες που ειτε δεν ικανοποιουν τις ανάγκες της οικογενειας μου (απο αποψη ευρυχωριας ή πρακτικότητας) ειτε δεν καλυπτουν το γουστο μου.
-
Το νέο 5 αιρκρός έχει τρία ξεχωριστά καθίσματα πίσω , οπότε ίσως βολέψει καλύτερα τα παιδικά καθίσματα που σε ενδιαφέρουν .
Το Ντι-Ες 7 το είδα στο συνεργείο της Ωμέγα που του έκαναν ένα ρετουσάρισμα , οπότε δεν μπορούσα να καθίσω , αλλά το είδα μέσα έξω . Ηταν σε ένα μαύρο χρώμα που δεν του χάριζε και τόσο .
Ωραίο είναι αλλά και τα άλλα 3 αδέρφια του έχουν τα δικά τους χαρίσματα . Αυτά ως προς το εξωτερικό .
Εσωτερικά έχει χλίδα , δέρματα , μεγάλες οθόνες κλπ , αλλά νομίζω ότι το παιχνίδι θα παιχτεί στα χρήματα .Ο γιαπωνέζος βέβαια κρίνει λάθος , αφού την Χ3 δεν θα την φτάνει καν τιμολογιακά , ακόμα και αν βάλει κάποιος τα πάντα όλα στο αμάξι .
Την Χ1 όμως την έχει για πλάκα , αφού την έχει και το 3008 . Γιατί εκεί και καλύτερους κινητήρες έχει και καλύτερη εμφάνιση και θα έχει καλύτερο εξοπλισμό σε καλύτερη τιμή .
-
@japanese1
Σίγουρα είδες το σωστό αυτοκίνητο; γιατι για να το συγκρίνεις στατικά με κάτι Χ1 και να το βρίσκεις χειρότερο... Κάτι δεν πάει καλά -
Καλά εδώ διάβασα το τέστ του Βόλβο 40 που το ζητάνε από 35000 και έχει τόσα μειονεκτήματα και το θεωρούν και πρίμιουμ...
Εχω πει πέρσι που φίλος έψαχνε μτχ μεγάλο τζιπ , πόσο τζάμπα και με τεράστιο ποσό ανταλλαγής έδιναν τα δεκαετίας 90άρια τζίπ ...
Μπράβο πάντως στην 沃尔沃 που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλλες...
-
Το xc40 εχει αρνητικά (ποιο αυτοκινητο δεν εχει). Το βασικό του, για εμένα, ειναι η τιμή του για τις diesel εκδόσεις (σε συνδυασμό νε τον εξοπλισμό που προσφερει στην τιμή αυτή).
Το aircross θα το δω. Νομιζω, όμως, πως το 3008 ειναι πιο ωραιο οπτικα... -
Κρουισερ τις 35000 που τις ειδες;;;;;απο 30 ξεκιναει το xc40... εσενα μπορει να μη σου αρεσει και καλα κανεις αλλα οι τιμες αυτες ειναι...
35 ξεκιναει το ΔΙΛΙΤΡΟ diesel..
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ο χρήστης iliasandro έγραψε:
Το xc40 εχει αρνητικά (ποιο αυτοκινητο δεν εχει). Το βασικό του, για εμένα, ειναι η τιμή του για τις diesel εκδόσεις (σε συνδυασμό νε τον εξοπλισμό που προσφερει στην τιμή αυτή).
Το aircross θα το δω. Νομιζω, όμως, πως το 3008 ειναι πιο ωραιο οπτικα...To 3008 νομιζω οτι δε συγκρινεται... ειναι πολυ καλυτερο..
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes ... vo-xc40-t3
Η αρχική έκδοση Kinetic τιμάται στα 30.712 ευρώ, ενώ η έκδοση Momentum, που είχαμε στη διάθεσή μας, κοστίζει 33.310 ευρώ. Οι πλουσιότερες Inscription και R-Design ανεβαίνουν στα 37.054 και τα 37.283 ευρώ, αντίστοιχα. Ο εξοπλισμός της έκδοσης Kinetic είναι αρκετά ικανοποιητικός, μιας και σε αυτόν συμπεριλαμβάνονται: ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, η κεντρική οθόνη αφής 9 ιντσών του Sensus, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, επτά αερόσακοι και ένα πλούσιο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού με αυτόνομο φρενάρισμα (City Safety), που αναγνωρίζει ακόμα και τη νύχτα, εκτός από οχήματα και πεζούς, ποδηλάτες και μεγάλα ζώα, σύστημα αποφυγής εκτροπής από το δρόμο (run-off mitigation), αλλά και σύστημα αποφυγής εκτροπής στο αντίθετο ρεύμα και σύγκρουσης με αντιθέτως διερχόμενο όχημα (oncoming lane mitigation). H πλουσιότερη έκδοση Momentum, που είχαμε στη διάθεσή μας και θεωρούμε ότι υποστηρίζει καλύτερα το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, διαθέτει επιπλέον: τροχούς 18 ιντσών, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα, τα προγράμματα λειτουργίας (drive modes), υποβοήθηση στάθμευσης, υπηρεσίες τηλεματικής (Volvo on call), αυτόματο κλιματισμό με σύστημα cleanzone και διπλό δάπεδο στο χώρο αποσκευών. Παράλληλα όμως, εκτός από το Τ3, η γκάμα του XC40 έχει εμπλουτιστεί και με άλλες εκδόσεις. Η βενζινοκίνητη Τ4 των 190 ίππων ξεκινάει από τα 36.824 ευρώ με στάνταρντ αυτόματο κιβώτιο, ενώ η προσθήκη τετρακίνησης ανεβάζει το κόστος στα 42.724 ευρώ. Επίσης, προσφέρεται η 2λιτρη πετρελαιοκίνητη έκδοση των 150 ίππων, η οποία ξεκινάει από τα 35.193 ευρώ, ενώ, με την προσθήκη αυτόματου κιβωτίου και τετρακίνησης, το κόστος ανεβαίνει στα 37.600 και τα 43.360 ευρώ, αντίστοιχα.
Λοιπόν αρχικά θα πρέπει λόγω των σκαλοπατιών των φόρων να δούμε ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τι έχει κάθε έκδοση . Γιατί άμα είναι κοντά στο σκαλοπάτι τότε αλλάζουν πολλά αν βάλεις το οτιδήποτε .
Το θέμα αισθητικής είναι υποκειμενικό . Το έχω δει στον δρόμο , παρκαρισμένοι δίπλα - δίπλα και δεν μπορώ να πω ότι δείχνει το μέγεθος του . Σαν μικρότερο αμάξι φαίνεται .
Στα σχόλια μιλάει αρνητικά για το στήσιμο σε σχέση μάλιστα με αμάξια που έχουν θεματάκια στον τάρανδο ...
Βάρος και κατανάλωση μεγάλο και προφανώς αν εγώ μπορώ να πάρω στα 30000 είτε τον 180άρη βενζίνης αυτόματο στο αιρκρός έστω και στην μεσαία έκδοση , ή τον ντίζελ , τότε προφανώς δεν έχει καμία σύγκριση το βόλβο .Απλά γιατί κάποιοι έλεγαν για το 3008 για τους κινητήρες . Τώρα και ο ντίζελ πήρε 10 άλογα και ο 1,6 πήρε 15 και τα κιβώτια έγιναν 8τάχυτα .
Αλλά και το Ντι ες 7 θα έχει και 225 άλογα από τον 1,6 .
Αρα η κριτική πρέπει να είναι στο τι προσφέρει το καθένα στην τιμή που τα προσφέρει .
Οπως έχω ξαναπεί έχω μεγαλώσει σε Βόλβο . 444 , 122 S , 144 . Αλλά αυτό είναι Γκίλι . Και σαν Γκίλι έχει και την μεταπώληση που του πρέπει , όπως βλέπουμε στα 10ετίας Γκίλι . Φύκια για μεταξωτές κορδέλες δεν αγοράζω .
Να είχε την τιμή που έπρεπε και να το κρίναμε κανονικά . Τώρα το κρίνουμε αυστηρά . Ακριβώς όπως κρίναμε το επίσης ακριβό 3008 .
-
Ρε παιδιά, ανεβάστε μΙα φωτο να φύγει το παπούτσι του Στέφαν από το preview!
-
Πήγα στην ΔΕΘ και μπήκα ξανά στο 3008 gt line. Αυτό που μου έκανε εντύπωση , όταν έκλεισε βαριά η πόρτα με ένα χαρακτηριστικό γδουπ, είναι η απόλυτη ησυχία μέσα. Έξω είχε φασαρία από τον κόσμο και τα μεγάφωνα των περιπτέρων και μέσα βαριά 10 db.
Μπήκα και σε citroen και jeep και δεν είχα την ίδια αίσθηση.
Στην ησυχία της αντιπροσωπείας δεν καταλαβαίνεις διαφορά. -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Επειδή αναφέρθηκε κάπου πριν το DS7, πήγα σήμερα στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και το είδα απο κοντά...Ρε Γάλλε γιατί μπαίνεις σε χωράφια στα οποία όχι μόνο θα σε φάνε ζωντανό αλλά θα σου πιούνε και το αίμα μετά;
Χωράφια στα οποία κυριαρχούν τα Χ1 και Χ3 , Μ class όπως και τα Infinity και Lexus από japan. Εδώ ακόμα και η Alfa Romeo, άργησε αλλά τόλμησε να μπει και στη γερμανία η giulia με τη stelvio κάνουν θραύση (που; στη γερμανία αν είναι δυνατόν).Που πας με τη μοκετίτσα που είναι ίδια με τη μοκέτα του C3, να συναγωνιστείς το χαλί των X1 και Χ3;
Γιατί ο χώρος της μηχανής είναι κακή αντιγραφή του χώρου μηχανής μιας BMW? Εδώ ακόμα και οι japanese, τα παράτησαν και τα έβγαλαν όλα χύμα στο γυμνό μάτι. Αυτά τα περιφερειακά πλαστικά στο χώρο της μηχανής του DS7, σου δίνουν την εντύπωση πως αν τα χτυπήσεις με το χέρι....θα φύγουν κάτω στο έδαφος.Με ένα όμορφο, αντικειμενικά, ταμπλό θα βγεις στην αρένα με τα θηρία; Όπου ακόμα και εκεί, η stelvio-giulia σου δείχνει πως πρέπει να μοιάζει ένα κοστούμι Armani.
Απλά απαράδεκτο, σε σύγκριση πάντα με τον ανταγωνισμό.
Μαλλον εισαι εμπαθης για να γραψεις οτι εγραψες.... Οπως πχ τις αστειοτητες για τα πλαστικα στο χωρο της μηχανης (θα σου βαλω φωτογραφιες απο το -πλεον- εταιρικο μου RAV4 MY18 να καταλαβεις τι σημαινει χυμαδιο μηχανοστασιο ποιοτικα ενω ειναι παμπολλα και τα γυμνα harness... μιλαμε τωρα για toyota που εχει ποιοτητα μηχανοστασιου χειροτερη απο seat-skoda σ αυτο που αντικριζω...) Το DS7 ειναι μια κλαση ανωτερο μεσα-εξω σχεδιαστικα και ποιοτικα απο κατι entry level κατασκευες της bmw π.χ. Ειναι αστεια αυτα που γραφεις για καποιον που εχει οντως δει DS7 απο κοντα...
-
Καλοί μου φίλοι, είμαι προβληματισμένος και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Είμαι ανάμεσα στα εξής μοντέλα:Peugeot 3008 1.2cc Active Grip
VW Tiguan Advance 1.4 125hp
Skoda Kodiaq Ambition 1.5 150hp ACTΠοιά η γνώμη σας?
Ευχαριστώ -
Η απάντηση στο γιατί κάποιοι, όλοι βασικά, βγάζουν πριμιάρικα είναι απλή: γιατί εκεί είναι τα πολλά τα κέρδη.+_
Δεν θα τα καταφέρουν όλοι το ίδιο φυσικά, κάποιοι στην πορεία μπορεί και να τους φάνε το κεφάλι, π.χ. Λάντσια, Σάαμπ κ.α. Αλλά επειδή είναι πολλά τα λεφτά Άρη, πέφτουν όλοι στον ταμπλά με τα κουλούρια και ότι αρπάξει ο καθείς.
Τα δε όπλα του κάθε νεοεισερχόμενου είναι τα ίδια: βάλιου φορ μάνει πρόταση με το κατά δύναμη ιδιαίτερο στάιλινγ, για να παρασύρουν σαν σειρήνες τον (αφιονισμένο) πελάτη από τους εκάστοτε καθιερωμένους του χώρου. Σε ορισμένες περιπτώσεις γίνεται και επίκληση τυχόν ένδοξου παρελθόντος, π.χ. Άλφα Ρομέο, αλλά και σε άλλους, αν και σε λιγότερο βαθμό (π.χ. νεκρανάσταση του ευφήμως γνωστού ακρονυμίου DS, αλλά με την μορφή μπράντας πλέον) . Λες και τα Τζούλια ή τα DS3 του σήμερα έχουν κάποια σχέση με τους ανθρώπους ή τις συνθήκες που κάποτε έβγαλαν τα όποια 8C, 33 Stradale ή έστω DS . Όλο και κάποιο ψαράκι θα τσιμπήσει όμως, στο κέρδος θα είμαστε σου λέει. -
https://www.autoblog.gr/2018/08/22/h-su ... h-etairia/
Οταν σας λεω, οτι η σουζουκι αλλαζει προς το καλυτερο και φαινεται σε καθε τομεα της. Εχει βρει την χρυση συνταγη για τα αυτοκινητα της.
Εχει αλλαξει πλατφορμα σε ολα τα μοντελα της, εχει βαλει νεους κινητηρες, νεες τεχνολογιες, φουλ εξοπλισμο και κερδιζει περισσοτερα απο ολους. -
Φοβερό άρθρο! Μας αναφέρει τον πρώτο και τον δεύτερο και μετά για κάποιο λόγο πηδά τους 3-5 και μας λέει τον 6ο-7ο !!!! Μεθυσμένοι τα γράφουν?!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
https://tradingeconomics.com/7269net-income
Το θεμα ειναι οτι η σουζουκι συνεχιζει και βρισκει ζεστο τζαμπα χρημα απο τις χρηματιστριακες αγορες.
https://www.gurufocus.com/stock/SZKMF
Και οχι μονο παει καλα, αλλα την μεγενθυση της δεν την οφειλει κυριως σε δανεισμο ο οποιος φουσκωνει τα νουμερα της.
Κατι που γινεται σε πολλες εταιριες αλλα και χωρες σαν την δικη μας στο παρελθον.
Βλ. Ντεπτ του εκουιτιΤο τριπτυχο χωροι, οικονομια, εξοπλισμος τελικα κερδιζει τους καταναλωτες και παραγει μεγαλα κερδη.
-
Ο χρήστης serqual έγραψε:
Καλοί μου φίλοι, είμαι προβληματισμένος και θα ήθελα την βοήθειά σας.
Είμαι ανάμεσα στα εξής μοντέλα:Peugeot 3008 1.2cc Active Grip
VW Tiguan Advance 1.4 125hp
Skoda Kodiaq Ambition 1.5 150hp ACTΠοιά η γνώμη σας?
ΕυχαριστώΕξαρτάται τι ζητάς. Εάν π.χ. θές μεγάλους χώρους το Kodiaq είναι μονόδρομος. Όμως είναι πιο δύσχρηστο για κίνηση μέσα σε πόλη. Είναι καθαρά θέμα αναγκών και προσωπικών προτιμήσεων. Για εμένα π.χ. από τα 3 παραπάνω, το 3008 είναι η ξεκάθαρη επιλογή. Κάποιος άλλος δεν θα κοίταγε τίποτα άλλο πέρα από το Tiguan και πάει λέγοντας.
-
Τώρα και σε ταξί...
Peugeot 3008 2016