-
Re: Νέο Honda Civic 2017
Δημοσίευσηαπό elefasgr » 18 Αύγ 2018 19:29Έχω το αυτοκίνητό τόσους μήνες και πότε μέχρι σήμερα δεν είχα δοκιμάσει τα κουμπάκια στο δεξί μέρος του τιμονιού. Ναι αυτά του cruise control! Κάτι το ότι το σνόμπαρα ως λειτουργία κάτι ότι φοβόμουν μιας και στα ταξίδια εχω πάντα τη φαμίλια όλη μέσα, το cruise control ήταν άγνωστο για εμένα μέχρι σήμερα.
Έτυχε να ταξιδέψω μόνος προς Πάτρα και είπα να το δοκιμάσω. Ρε σεις αυτό το μαραφέτι οδηγαει μονο του! Μαζι με το lkas το ταξιδι στον αυτοκινητοδρομο το αμάξι το κάνει μόνο του, έπαθα πλάκα το πώς έστριβε, φρέναρε και επιτάχυνε ανάλογα με τα αμάξια μπροστά και το όριο που του είχα ρυθμίσει. Για να μη μιλήσω για κατανάλωση. Αθηνα-Κορινθος με κίνηση και το acc στα 120 καθώς ήμουν ψαρωμενος έγραψε... 4.5!!!! Έπαθα σοκ! Στη συνέχεια ανέβασα ρυθμό και έτσι το όλο πήγαινε έλα έφτασε τα 5.5 λτ/100χλμ. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα νομίζω ότι μόλις πήρα μια γεύση από την οδήγηση του μέλλοντος και περιέργως μου ...αρεσε!
Το diesel έχεις;
-
Όχι μόνο δεν έχει το ντίζελ, αλλά έχει και 182 άλογα!
Εντυπωσιακό, ε; -
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!
-
Ο χρήστης elefasgr έγραψε:
Έχω το αυτοκίνητό τόσους μήνες και πότε μέχρι σήμερα δεν είχα δοκιμάσει τα κουμπάκια στο δεξί μέρος του τιμονιού. Ναι αυτά του cruise control! Κάτι το ότι το σνόμπαρα ως λειτουργία κάτι ότι φοβόμουν μιας και στα ταξίδια εχω πάντα τη φαμίλια όλη μέσα, το cruise control ήταν άγνωστο για εμένα μέχρι σήμερα.Έτυχε να ταξιδέψω μόνος προς Πάτρα και είπα να το δοκιμάσω. Ρε σεις αυτό το μαραφέτι οδηγαει μονο του! Μαζι με το lkas το ταξιδι στον αυτοκινητοδρομο το αμάξι το κάνει μόνο του, έπαθα πλάκα το πώς έστριβε, φρέναρε και επιτάχυνε ανάλογα με τα αμάξια μπροστά και το όριο που του είχα ρυθμίσει. Για να μη μιλήσω για κατανάλωση. Αθηνα-Κορινθος με κίνηση και το acc στα 120 καθώς ήμουν ψαρωμενος έγραψε... 4.5!!!! Έπαθα σοκ! Στη συνέχεια ανέβασα ρυθμό και έτσι το όλο πήγαινε έλα έφτασε τα 5.5 λτ/100χλμ. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα νομίζω ότι μόλις πήρα μια γεύση από την οδήγηση του μέλλοντος και περιέργως μου ...αρεσε!
Στα 120 km/h πόσες στροφές έχεις;
-
Ο χρήστης Super@T έγραψε:
Στα 120 km/h πόσες στροφές έχεις;
Με 6η 2900
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!Ούτε εγώ. Μια φορά το δοκίμασα και από τότε δεν το ξαναχρησιμοποίησα. Τώρα σε καμιά τεράστια ευθεία, αν θες απλά να ακολουθείς το όριο, ίσως και να βολεύει.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!+1
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!
Ούτε εγώ. Μια φορά το δοκίμασα και από τότε δεν το ξαναχρησιμοποίησα. Τώρα σε καμιά τεράστια ευθεία, αν θες απλά να ακολουθείς το όριο, ίσως και να βολεύει.
Μάλλον εννοείς το απλό cruise control καθώς το adaptive cruise control μαζί με το lane keeping assist (lkas) ουσιαστικά το αμάξι οδηγεί μονο του αφού στρίβει βάσει της λωρίδας που κινείται πάνω και αυξομειωνει την ταχύτητα ανάλογα με το όριο αλλά και το μπροστινό αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικά δεν το είχα δει ποτέ μου στην πράξη μέχρι χθες και δηλώνω εντυπωσιασμένος παρόλο που είμαι υπέρμαχος της ενεργης συμμετοχης του οδηγου στην οδήγηση μιας και μου αρέσει πολύ να οδηγώ και να νιώθω το αμάξι.
@Super@T Στα 120χλμ με 6η πρέπει να είναι λίγο πιο κάτω από τις 3000 στροφές μάλλον 2900 όπως γράφει ο φίλος Rapture
-
Ο χρήστης elefasgr έγραψε:
Μάλλον εννοείς το απλό cruise control καθώς το adaptive cruise control μαζί με το lane keeping assist (lkas) ουσιαστικά το αμάξι οδηγεί μονο τουΕδώ δεν του επιτρέπω να λειτουργεί τους υαλοκαθαριστήρες μόνο του, θα του επιτρέψω να πηγαίνει μόνο του; Ακόμα και το απλό CC μου φαίνεται αφύσικο και με αγχώνει περισσότερο, καθώς νιώθω ότι δεν έχω τον απόλυτο έλεγχο. Φαντάσου να αρχίσει και να στρίβει...
-
Ενα επισης πολυ βοηθητικο πραγμα ειναι τα αυτοματα φωτα. Σε επαρχιακο δρομο βραδυ αναβει κ σβηνει μονο του τους προβολεις αναλογα με το αν εχει φωτισμο ο δρομος, ερχεται αυτοκινητο απο απεναντι ή σε προσπερνα καποιος απο το ρευμα σου. Ειδικα σε στροφες βοηθα πολυ. >Ο χρήστης elefasgr έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!
Ούτε εγώ. Μια φορά το δοκίμασα και από τότε δεν το ξαναχρησιμοποίησα. Τώρα σε καμιά τεράστια ευθεία, αν θες απλά να ακολουθείς το όριο, ίσως και να βολεύει.
Μάλλον εννοείς το απλό cruise control καθώς το adaptive cruise control μαζί με το lane keeping assist (lkas) ουσιαστικά το αμάξι οδηγεί μονο του αφού στρίβει βάσει της λωρίδας που κινείται πάνω και αυξομειωνει την ταχύτητα ανάλογα με το όριο αλλά και το μπροστινό αυτοκίνητο. Εγώ προσωπικά δεν το είχα δει ποτέ μου στην πράξη μέχρι χθες και δηλώνω εντυπωσιασμένος παρόλο που είμαι υπέρμαχος της ενεργης συμμετοχης του οδηγου στην οδήγηση μιας και μου αρέσει πολύ να οδηγώ και να νιώθω το αμάξι.
@Super@T Στα 120χλμ με 6η πρέπει να είναι λίγο πιο κάτω από τις 3000 στροφές μάλλον 2900 όπως γράφει ο φίλος Rapture
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!Μάλλον εννοείς το απλό cruise control καθώς το adaptive cruise control μαζί με το lane keeping assist (lkas) ουσιαστικά το αμάξι οδηγεί μονο του αφού στρίβει βάσει της λωρίδας που κινείται πάνω και αυξομειωνει την ταχύτητα ανάλογα με το όριο αλλά και το μπροστινό αυτοκίνητο.Οχι και το adaptive, δεν μπορω με τιποτα την αισθηση οτι δεν εχω τον ελεγχο και επισης με πιανει βαρεμαρα και υπνηλία.
-
Ο χρήστης Rapture έγραψε:
Στα 120 km/h πόσες στροφές έχεις;
Με 6η 2900
Θα περιμένα λιγότερες στροφές στα 120 χλμ/ω να πω την αλήθεια.
Για την ιστορία ΄το πετρέλαιο στα 120χλμ/ω βρίσκεται στις 2050 στρ/λ -
Σπορτίβικο αυτοκίνητο σημαίνει και κοντή κλιμάκωση. Και φυσικά εντελώς διαφορετικά τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός ντίζελ.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!Δλδ με το συμπαθιο κιόλας σε ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη έχεις cc και δεν το χρησιμοποιείς; Τόσο γυμνασμενη γάμπα έχεις και δεν πιάνεται;
Εντάξει και εγώ στην ΕΟ όταν έχω χιλιόμετρα και μπαίνω σε στροφή παίρνω το γκάζι πάνω μου γιατί νιώθω μια ανασφάλεια αλλά στις άπειρες ευθείες?Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δλδ με το συμπαθιο κιόλας σε ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη έχεις cc και δεν το χρησιμοποιείς; Τόσο γυμνασμενη γάμπα έχεις και δεν πιάνεται;
Εντάξει και εγώ στην ΕΟ όταν έχω χιλιόμετρα και μπαίνω σε στροφή παίρνω το γκάζι πάνω μου γιατί νιώθω μια ανασφάλεια αλλά στις άπειρες ευθείες?Το χρησιμοποιώ πολύ σπάνια και για λίγη ώρα, δεν μου αρέσει η αίσθηση ότι δεν έχω τον έλεγχο.
CC (το απλό) είχαν τα τελευταία 5 αυτοκίνητα που είχα (δηλαδή από το 2005)...συνολικά το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα. Δεν πιάνεται το πόδι μου...τι να πώ, ίσως είναι θέμα συνήθειας.
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!
+1
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Βρε σεις, τώρα το διάβασα. +1 κι από εμένα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Μαλλον είμαι οποσθοδρομικός δινόσαυρος...δεν το μπορώ με τίποτα το cruise control!!
+1
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Βρε σεις, τώρα το διάβασα. +1 κι από εμένα.
Τί +1 & +2 ρε την παλεύετε;;;;;
Σε ανοιχτό δρόμο δεν υπάρχει πιο ξεκούραστο πράγμα. Ούτε τον έλεγχο χάνεις, ούτε τίποτα........δεν λέω να το έχεις εντός στα 180 βέβαια. Για το ενεργό δεν ξέρω, ίσως με αγχωνε το αν θα φρενάρει ή όχι, αλλά το απλό που εγώ ελέγχω το φρένο είναι πραγματικά τέλειο. -
+1
Για μενα το cc είναι από τα απαραίτητα βοηθήματα ενός αυτοκινήτου. Το βάζω σχεδόν παντού, συν ότι η κατανάλωση είναι πολύ καλύτερη.
-
Εδώ αλλάζουμε αυτοκίνητο για να πάμε από cc σε acc, τί λέμε τώρα...:-)
-
Τον προηγούμενο μήνα έκανα 4200 χλμ σε 9 μέρες....πάντα με cc....χωρίς αυτό ακόμα σε σανατόριο θα ήμουν....
Πέρυσι τον Οκτώβριο οδήγησα νοικιάρικο XC60 με acc....πραγματικά απίστευτα ξεκούραστο.....να ταξιδεύεις σε autobahn και απλά να κρατάς το τιμόνι....
Νέο Honda Civic 2017