Ο χρήστης P@ulet@ έγραψε:
Η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου είναι άλλη. Πόσο αξιόπιστο είναι; και πόσα χρόνια έχει δουλευτεί; γιατί αν είναι να βγει σαν το πρώτο DSG του group VAG, να λείπει το βύσσινο...
Μεγάλο ερωτηματικό αυτό, με τα 5 χρόνια εγγύησης είναι ένα μεγάλο συν και να αμβλύνουν λίγο τις αμφιβολίες.
Xλωμό, το θέμα είναι μηχανικό και μόνο. Η ροπή αυξάνεται επί λ, όπου λ ο λόγος μετάδοσης. Δεν έχει να κάνει με το τι μεσολαβεί.
Κάτι άλλο. Το αμάξι δεν έχει λεβιέ αυτόματων ταχυτήτων ούτε 'αυτιά', αλλά ένα περιστροφικό διακόπτη με τις κλασικές θέσεις P-R-N-D πάνω του και έξτρα κουμπάκι για ζμπορ κ.α.
Eπίσης, το αυτόματο δεν έχει 3ο πεντάλ για συμπλέκτη. Κάνει μόνο του τις αλλαγές.
Δεν είναι το 1ο αυτοκίνητο με περιστροφικό διακόπτη για το αυτόματο κιβώτιο, ούτε σημαίνει κάτι αυτό. Έτσι και αλλιώς στα περισσότερα αυτοκίνητα ο λεβιές είναι ηλεκτρονικός, οπότε είναι θέμα καθαρά στυλ και εργονομίας.
Αυτό για τον συμπλέκτη και το 3ο πετάλ δεν το κατάλαβα ομολογώ!
Όσο για τον μετατροπέα ροπής , σαφώς και αυξάνει την ροπή λόγω στροβιλισμού του υγρού.
*
The key characteristic of a torque converter is its ability **to multiply torque *when the output rotational speed is so low that it allows the fluid coming off the curved vanes of the turbine to be deflected off the stator while it is locked against its one-way clutch, thus providing the equivalent of a reduction gear