-
Αυτό έλλειπε, να ζητά ένα σκασμό λεφτά και να μην παρέχει ότι και ο ανταγωνισμός. Απλά επειδή έχω την υποψία πως δεν είναι δα και λουσμένο με χρυσόσκονη, τα χρήματα που ζητά είναι πολλά. Με κριτήρια χρηστικότητας δεν μπορώ να βρω επιχείρημα να το στηρίξω. Χαρακτηριστικά έχω αναφέρει στο παρελθόν πως μόνο για δεύτερο ευκατάστατης οικογένειας που δεν λογαριάζει διαφορές μερικών χιλιάρικων σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μόνο τότε. Από εκεί και μετά προτιμώ να διαβάζω από τους ενδιαφερόμενους επιχειρήματα του στυλ 'ναι βρε πραγματικά μου άρεσε και για αυτό το πήρα' . Τα υπόλοιπα είναι εκ του περισσού.
-
Βρε Σπυρο εννοειτε , ειπαμε ειναι απο τα ακριβοτερα για την κατηγορια του συμφωνουμε ολοι σ αυτο και τα εχουμε αναλυσει και δεν ειναι σιγουρα λουσμενο με χρυσοσκονη και αστεροσκομνη με τιποτες και με τοσα λεφτα στα 22.500 να μην παρεχει οτι και ο ανταγωνισμος θα ηταν μην πω τι. Αλλα ετσι οπως το λεει ο cruizer εμενα μου αφηνει την εντυπωση οτι του λειπει κατι βασικο στο εξοπλισμο του που το παρεχουν οι αλλοι και προσπαθω να δω με τα αλλα αυτοκινητα που εχω μαζεψει πληροφοριες και κανω συγκρισεις εξοπλισμου. Γι αυτο και λεω οτι δε τον χαρακτηριζω μικρομεσαιο τον εξοπλισμο του , μια χαρα εξοπλισμο εχει, αλλα ναι ειναι αρκετα υπερτιμημενο λογω σηματος τελος.
-
Θα τον δω αναλυτικά τον εξοπλισμό και θα τα πούμε αργότερα . Καλό μεσημέρι .
-
Δίνεται με 16ρα ζάντα όταν οι άλλοι δίνουν 18ρα.
Μόνο αυτό του λείπει και έχει το καλύτερο multimedia απ όλα τ άλλα.
Δεν έχει κάμερα όπισθεν (είναι στα έξτρα) και δεν δίνονται οι χάρτες.
-
Οκ το t roc είναι λίγο υπερτιμημένο αλλά σου δίνει χώρους καλύτερους απο το αρονα captur και τα λοιπά της κατηγορίας b suv. Είναι κάτι ενδιάμεσο σε σχέση με τα μεγαλύτερα της κατηγορίας πχ του kuga xtrail κλπ.
Διαβάζω ότι προτείνεται το πχ το captur για καλύτερο και οικονομικότερο. Συγνώμη έχετε μπει και στα δυο; Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Με το συρτάρι που ανοίγει λες και θέλω να βάλω μέσα μαχαιροπίρουνα! Έλεος !
Τι έχουν οι 16 άρες ζάντες; Και πιο φθηνά λαστιχα και καλύτερη άνεση.
Μια χαρά είναι το τ ροκ αν επαρκούν οι χωροι. Ο ενδοιασμός μου είναι μονο η άξιοπιστια του. Τα 2 χρόνια εγγύηση μόνο τα οποία άντε να γινουν4.
Για το φίλο μας να πω ότι να τα δει ολα να τα οδηγήσει και τελικά να πάρει αυτό που λέει η καρδιά του.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εγω θα προτεινα να πας να δεις το xtrail 22500 ευρωπουλα εκδοση energy, κινητηρας 1.6 βενζινη 163αλογα. Ενταξει δεν ειναι σουπερ φορτωμενο αλλα εχει τα βασικα και επισης μπρος-πισω αισθητηρες παρκαρισματος. 3+2 χρονια εγγυση και ειναι φτιαγμενο στην Ιαπωνια !!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Γιατί τόση επιθετικότητα; Δεν χρειάζεται. Ο καθένας τα βάζει κάτω και κρίνει βάση γούστου, αναγκών, οικον. δυνατοτήτων, τι προσλαμβάνουσες έχει, εμπειρίες κτλ. Δεν τα παίρνει απ'την τσέπη σας. Εγώ βλέπω εκεί έξω πολλά υπέροχα αυτοκίνητα, που υπό προϋποθέσεις θα ήθελα να τα έχω στο γκαράζ μου. Το που θα κάτσει τελικά η μπίλια για τον καθένα, δεν κάνει τα υπόλοιπα ανεπαρκή ή λάθος αγορά για κάποιον άλλο.
Για παράδειγμα άλλος έχει ανάγκη τους χώρους του X-Trail και του Kodiaq, την ίδια ώρα που για κάποιον άλλο ο όγκος τους είναι το μειονέκτημά τους. Μην είστε αφοριστικοί και δογματικοί, η ζωή θα βρει τον τρόπο να σας διαψεύδει.
Μιλάω ως παθών, έβλεπα Vag και έστριβα και τώρα τους τα σκασα. Θεωρητικά με αυτά που ήθελα, ήταν το ιδανικό για μένα την δεδομένη στιγμή, ενώ κάποιο άλλο όχι, αν είχα κανα 2 χιλιάρικα παραπάνω ή παρακάτω να διαθέσω, θα ίσχυε πιθανώς το ανάποδο. Αυτό θα το έκανε αυτομάτως χειρότερο απ' ότι είναι τώρα; -
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Ανέλυσε λίγο αν μπορείς ποιο είναι το budget σου (ντούκου-δόσεις) και τι θέλεις από εξοπλισμό στο αμάξι..Ανέφερες 4 αυτοκίνητα τα οποία μεταξύ τους είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας και κοστολόγησης. Επίσης, το καθένα έχει κάποιες εκδόσεις, τις γνωρίζεις, ενδιαφέρεσαι για κάποια συγκεκριμένη? Πας για ανταλλαγή, σου έκαναν κάποια προσφορά? Θα κοιτούσες κάποιο άλλο μοντέλο?
Αν μπορείς όρισε λίγο καλύτερα τα κριτήριά σου για να έχεις και την αντίστοιχη βοήθεια.
Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση.Τα μόνα χρήματα που θα δώσω για προκαταβολή είναι περίπου 3000-3500€ που υπολογίζω να δώσω το fabia.Απο εξοπλισμό θα ήθελα να εχω(όπως όλοι φαντάζομαι)ότι περισσότερο μπορω να έχω από συστήματα ασφαλείας και άνεσης χωρίς να ξεφύγω πολύ απο τον προϋπολογισμό.Η maximum δόση που μπορώ να πληρώσω είναι 370-380€ σε 60 μήνες.Οι προσφορές που έχω πάρει μέχρι στιγμής είναι:Skoda karoq:375$ το 1000αρι ambition με προκαταβολή 3350.Nissan Qashqai(έκδοση N-connecta),3000$ προκαταβολή 382€ δόση.Suzuki scross έκδοση Gl+ 3000€ προκαταβολή 340€ δόση.Το t-roq βγαινει στα 399€ στο 1000αρι τον μήνα με την ίδια προκαταβολή ενώ η αρχική του τιμή είναι σχεδόν ίδια με το Karoq(Ίσως μεγαλύτερο επιτόκιο;;)!!Το φ.αεριο που ανέφερε κάποιος φίλος παραπάνω εκτός του ότι δεν το έχω βρει σε κάποιο μοντέλο σίγουρα θα μείωνε τον χώρο αποσκευών που είναι σημαντικός για μένα.Οσο για το Kadjar η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω δει αν και μου φαίνεται αρκετά ογκώδες.
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λοιπόν μετά από ανάγνωση των σχετικών με το Τ-ροκ , μπορώ να πω ότι ο εξοπλισμός της μεσαίας έκδοσης είναι απόλυτα επαρκής . Δεν είχα διαβάσει τα σχετικά και θεωρούσα ότι θα είναι ανάλογος του μεσαίου του Κάροκ που είναι υποδεέστερος .
Οπότε πράγματι στα 22500 έχουμε ένα όμορφο και καλοεξοπλισμένο αυτοκίνητο που είναι ακριβότερο από όλα τα αδελφάκια του της κατηγορίας Β σουβ και τα μειονεκτήματα του είναι ο μικρότερος κινητήρας και ότι παρ΄ ότι είναι μεγαλύτερο κατά 10 εκ σε μήκος δεν έχει ούτε μεγαλύτερο μεταξόνιο , ούτε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από τον ανταγωνισμό , ο οποίος σε ανάλογη ισχύ κινητήρα , μεσαίας έκδοσης και βενζίνης , είναι 4-5000 φτηνότερος , κόστος αρκετά σημαντικό , αφού η διαφορά τιμής σε ποσοστό είναι της τάξης του 22-28 % .
Και εδώ μπαίνει πάντα το κυρίαρχο ερώτημα . Η αγοράζουμε αυτό που μας γουστάρει , ακόμα και αν οικονομικά δεν είναι η καλύτερη επιλογή , ή παίρνουμε το περισσότερο αυτοκίνητο που μπορούμε στα λεφτά μας , ακόμα και αν δεν μας γουστάρει και ότι άλλο βέβαια ανάμεσα στις δύο ακραίες επιλογές .
Να θυμίσω στον φίλο ότι το Κατζάρ είναι το νεώτερο δίδυμο αδελφάκι του Κασκάι .
-
Να προσθέσω ότι στα χρήματα που κοιτάς, μπορείς να πάρεις το S Cross το 1.4, το οποίο είναι πολύ καλύτερο από το 1.000αρι, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και πολύ οικονομικό.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Να προσθέσω ότι στα χρήματα που κοιτάς, μπορείς να πάρεις το S Cross το 1.4, το οποίο είναι πολύ καλύτερο από το 1.000αρι, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και πολύ οικονομικό.Αυτό. Τα έχουμε πει τόσες φορές, που θα μας κατηγορήσουν στο τέλος Μέχρι τα 20Κ€, ως συνολικό πακέτο, παίρνεις το 'μικρό' S-Cross. Από την άλλη, επειδή αναφέρεις χώρους, το Karoq παίζει μόνο του σε αυτή τη κατηγορία, αλλά λες ότι σε χαλάει ο βασικός εξοπλισμός του στα 20Κ€ (και συμφωνώ). Τα βλέπεις, τα οδηγείς, παίρνεις τελικές προσφορές, και ζυγίζεις στην τελική τι θες περισσότερο.
-
Μετά και τις προτροπές σας πήγα σήμερα για test drive του s cross.Μαζι και η οικογένεια μιας και ήθελα να το δουν κι εκείνες και να το οδηγήσω με 'πλήρες φορτίο'. Στην αντιπροσωπεία που πήγα για test drive ήταν διαθέσιμο το 1000αρι.Μπορω να πω πως με εξέπληξε ο κινητήρας του αφού ήταν αθόρυβος και ανταποκρινόταν μια χαρά.Αυτο που με ενόχλησε περισσότερο ήταν η θέση του 'τεμπέλη' ο οποίος με ενοχλούσε στην αλλαγή ταχυτήτων.Το επίπεδο εξοπλισμού στην gl+ παρά πολύ καλό σε συνάρτηση με την τιμή.Η έλλειψη της ρεζερβας όμως μπορώ να πω ότι μου κακοφανηκε.
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης sailor247 έγραψε:
Μετά και τις προτροπές σας πήγα σήμερα για test drive του s cross.Μαζι και η οικογένεια μιας και ήθελα να το δουν κι εκείνες και να το οδηγήσω με 'πλήρες φορτίο'. Στην αντιπροσωπεία που πήγα για test drive ήταν διαθέσιμο το 1000αρι.Μπορω να πω πως με εξέπληξε ο κινητήρας του αφού ήταν αθόρυβος και ανταποκρινόταν μια χαρά.Αυτο που με ενόχλησε περισσότερο ήταν η θέση του 'τεμπέλη' ο οποίος με ενοχλούσε στην αλλαγή ταχυτήτων.Το επίπεδο εξοπλισμού στην gl+ παρά πολύ καλό σε συνάρτηση με την τιμή.Η έλλειψη της ρεζερβας όμως μπορώ να πω ότι μου κακοφανηκε.Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
O τεμπέλης στο Scross είναι πολύ καλός.Να επισημάνω οτι είναι συρόμενος.Μήπως ήταν πολύ μπροστά και σε εμπόδιζε;
Στη χειρότερη θέση είναι στα ιταλικά (και σε 147 και σε Giulietta τον είχα μόνο ως αποθηκ.χώρο και πάντα σε όρθια θέση,γιατί όντως με εμπόδιζε). -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Μετά και τις προτροπές σας πήγα σήμερα για test drive του s cross.Μαζι και η οικογένεια μιας και ήθελα να το δουν κι εκείνες και να το οδηγήσω με 'πλήρες φορτίο'. Στην αντιπροσωπεία που πήγα για test drive ήταν διαθέσιμο το 1000αρι.Μπορω να πω πως με εξέπληξε ο κινητήρας του αφού ήταν αθόρυβος και ανταποκρινόταν μια χαρά.Αυτο που με ενόχλησε περισσότερο ήταν η θέση του 'τεμπέλη' ο οποίος με ενοχλούσε στην αλλαγή ταχυτήτων.Το επίπεδο εξοπλισμού στην gl+ παρά πολύ καλό σε συνάρτηση με την τιμή.Η έλλειψη της ρεζερβας όμως μπορώ να πω ότι μου κακοφανηκε.
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
O τεμπέλης στο Scross είναι πολύ καλός.Να επισημάνω οτι είναι συρόμενος.Μήπως ήταν πολύ μπροστά και σε εμπόδιζε;
Στη χειρότερη θέση είναι στα ιταλικά (και σε** 147 **και σε Giulietta τον είχα μόνο ως αποθηκ.χώρο και πάντα σε όρθια θέση,γιατί όντως με εμπόδιζε).Και η γυναίκα μου πάντα οριζοντιωμένο τον έχει(ΟΚ, αυτό δεν ακούστηκε καλά...). Εμένα πάλι, μια χαρά με βολεύει.
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Μετά και τις προτροπές σας πήγα σήμερα για test drive του s cross.Μαζι και η οικογένεια μιας και ήθελα να το δουν κι εκείνες και να το οδηγήσω με 'πλήρες φορτίο'. Στην αντιπροσωπεία που πήγα για test drive ήταν διαθέσιμο το 1000αρι.Μπορω να πω πως με εξέπληξε ο κινητήρας του αφού ήταν αθόρυβος και ανταποκρινόταν μια χαρά.Αυτο που με ενόχλησε περισσότερο ήταν η θέση του 'τεμπέλη' ο οποίος με ενοχλούσε στην αλλαγή ταχυτήτων.Το επίπεδο εξοπλισμού στην gl+ παρά πολύ καλό σε συνάρτηση με την τιμή.Η έλλειψη της ρεζερβας όμως μπορώ να πω ότι μου κακοφανηκε.
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
O τεμπέλης στο Scross είναι πολύ καλός.Να επισημάνω οτι είναι συρόμενος.Μήπως ήταν πολύ μπροστά και σε εμπόδιζε;
Στη χειρότερη θέση είναι στα ιταλικά (και σε 147 και σε Giulietta τον είχα μόνο ως αποθηκ.χώρο και πάντα σε όρθια θέση,γιατί όντως με εμπόδιζε).Δεν ξέρω μιας και ο πωλητής που ήταν μαζί μου στο test μάλλον παραηταν κουρασμένος και ακουμπούσε εκείνος στον τεμπέλη [emoji21][emoji21][emoji21].Και η βλακεία μου ήταν που δεν του το είπα.Αλλα δεν έδινε και πολλά περιθώρια για συζήτηση ο συγκεκριμένος
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Να κάνω μία ''χαζή'' ερώτηση σχετικά με τα SUV.
Αν κινείσαι στο δρόμο με 80 KM για παράδειγμα και περάσει κάποιος ένα στοπ ή περάσει με κόκκινο και χτυπήσει το SUV στο πλάι, αυτό δεν έχει μεγάλη πιθανότητα να τουμπάρει σε αντίθεση με ένα ''χαμηλό'' που θα περιστραφεί γύρω από τον άξονά του;
Το λέω αυτό με βάση ένα περιστατικό που έγινε, νομίζω στο Βόλο, όπου ένα μπλε Schoda νομίζω, έκανε αναστροφή στην εθνική και χτύπησε ένα τύπου τζιπ το οποίο μετά τη σύγκρουση τούμπαρε με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά η συνοδηγός.
Επίσης κάποιος συγγενής μου στο εξωτερικό οδηγούσε SUV, φόραγε ζώνη, πέρασε κάποιος μεθυσμένος ένα στοπ, τον χτύπησε στο πλάι με αποτέλεσμα να κάνει τούμπες το αυτοκίνητό του και να τραυματιστεί σοβαρά.
Οι αστυνομικοί είπαν στην κόρη του ότι αν είχε ''χαμηλό'' αυτοκίνητο δεν θα είχε πάθει τέτοια ζημιά γιατί δεν θα είχε τουμπάρει.
Παρακαλώ τις απόψεις σας! -
Κοίτα, είναι προφανές ότι όσο πιο ψηλά είναι το κέντρο βάρους, όσο πιο μεγάλη είναι η διαδρομή των αναρτήσεων τότε τόσο πιο πιθανό θα είναι να ντελαπάρει ένα αυτοκίνητο. Επίσης, είναι γνωστό ότι τα ψηλότερα αυτοκίνητα έχουν χειρότερη ενεργητική και (σε πολλές περιπτώσεις και) παθητική ασφάλεια από τα χαμηλά αδερφάκια τους. Όμως οι διαφορές είναι μάλλον μικρές σήμερα όπως μικρά είναι και τα ύψη των σημερινών ψηλών αυτοκινήτων.
-
Τα ψηλά οχήματα όπως λέει και ο Σαργός είναι ευκολότερο να ντελαπάρουν. Για αυτό το λόγο οι κατασκευαστές έχουν προχωρήσει σε διάφορες βελτιώσεις - προληπτικές ενέργειες κλπ. Για παράδειγμα δίνουν περισσότερη προσοχή στις ενισχύσεις στις κολώνες ώστε να μην καταρρέουν εύκολα όταν το όχημα βρεθεί ανάποδα, τα εφοδιάζουν με πιο επεμβατικά esp ώστε να μην εκτρέπονται τόσο εύκολα από την πορεία τους κλπ. Για σπορ οδήγηση αλλά και γενικότερα για γρήγορους ρυθμούς δεν έχουν την ίδια ελαστικότητα στη συμπεριφορά τους όσο τα καθαρόαιμα στριτάδικα. Σε κάποιες ελάχιστες περιπτώσεις και μόνο υπάρχουν σουβ με σπορ προσανατολισμούς τα οποία όμως σε μεγάλο βαθμό απεμπολούν τον χαρακτήρα του offroad. Για εμένα θυμίζω η χρυσή τομή αυτή την εποχή είναι το τιγκ. Χωμάτινο χαρακτήρα; Ναι έχει. Στριτάδικη συμπεριφορά; Φυσικά. Καλή κατανομή βάρους, ισορροπημένη ρύθμιση ανάρτησης για ονοφ και επεμβατικό esp ώστε να κρατά στον δρόμο ακόμη και τον μαλάκα που νομίζει πως οδηγεί γκολφ gt. Όλα αυτά εγκολπωμένα σε στιβαρό σασί και συνεπικουρούμενα από ένα μεγάλο πακέτο γεμάτο ασφαλιστικές δικλείδες. Από τις λίγες περιπτώσεις που οι Ούνοι δεν προσπαθούν να ξεγελάσουν κανένα.
-
Ολα ειναι σχετικα.
Αν ενα σουβ ειναι σταματημενο και πεσει πλαγιομετωπικα πανω του ενα κανονικο αυτοκινητο. Τοτε πολυ δυσκολα θα ντελαπαρει. Αν κινηται λογω του υψηλου κεντρου βαρους και τις αμεσες πλευρικες επιταχυνσεις σε υψηλοτερο επιπεδο απο το εδαφος, ισως τραβηξει τις ροδες να σηκωθουν. Αν η ταχυτητα ειναι μεγαλη το σηκωμα των τροχων θα φερει και ντελαπαρισμα.
Απο την αλλη στην μετωπικη συγκρουση ενα σουβ καβαλαει ενα κανονικο αυτοκινητο και οι περιοχες που ειναι πολυ ακαμπτες (συγκριτικα με το υπολοιπο οχημα) οπως οι μπαρες πισω απο τον εμπροσθιο προφυλακτηρα εισβαλουν στις 'μαλακες περιοχες' των κανονικων αυτοκινητων και τα φερνει σε υπερβολικα δυσκολη θεση.
Σε ενα σουβ θεωρητικα ο επιβατης θα ηταν σε ασφαλεστερο οχημα, τουλαχιστον σε πρωτο χρονο συγκρουσης.
Ειναι ενα θεμα που πιστευω αξιζει μεγαλυτερη προσοχη απο τα απαιτουμενα προτυπα κατασκευης των απλων και των σουβ αυτοκινητων, μιας και τα σουβ ειναι μοδα και αυξανονται φερνονας σε μειονεκτικη θεση τα απλα αυτοκινητα. -
Η κρούση που απαιτείται από τα πλάγια για να ντελαπάρει ένα βαρύ όχημα όντας αυτό ακίνητο είναι τόσο ισχυρή, που τη ζημιά, τις κακώσεις, τους τραυματισμούς, τους ακρωτηριασμούς ή και το θάνατο οι επιβαίνοντές του θα τα πάθουν μάλλον από την αρχική σύγκρουση, την πλαγιομετωπική.
Πολύ πιο δύσκολα από το ντελαπάρισμα που θα τυχόν ακολουθήσει και το οποίο θα γίνει με αστεία ταχύτητα σε σχέση με αυτή του αυτοκινήτου που θα τους εμβολίσει.Προφανώς όταν κινείσαι, τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά.
Πριν από πολλά χρόνια έτυχα αυτόπτης μάρτυρας μιας τέτοιας σύγκρουσης, με ολέθριες αλυσιδωτές επιπτώσεις. Ένας σταμάτησε σε μια διασταύρωση, αλλά η μούρη του ΙΧ του πέρασε λίγο στον κάθετο δρόμο όπου εκείνη τη στιγμή διερχόταν ένα αγροτικό φορτωμένο, το οποίο και βρήκε στα τελευταία 20-30 εκ. του μήκους του. Εμείς ήμασταν το αμέσως επόμενο ΙΧ από το αγροτικό και το έζησα από κοντά. Το αγροτικό, μπορεί να δέχτηκε μία σχετικά μικρή δύναμη, αλλά επειδή αυτή ήταν κάθετα στην κίνησή του και δημιούργησε μεγάλο μοχλοβραχίονα ροπής ως προς το κέντρο βάρους του, παρεκτράπηκε σε μιλισεκόντ χωρίς ο οδηγός να προλάβει να αντιδράσει. Εν συνεχεία ντελαπάρισε στο παρακείμενο χωράφι το οποίο βρισκόταν σε λίγο χαμηλότερο επίπεδο από την άσφαλτο. Έγινε χαμός, οι δε επιβαίνοντες έζησαν αλλά έπαθαν ένα σωρό τραυματισμούς, τους πήραν σηκωτούς για το νοσοκομείο.
Δεν πήγαινε με πολλά το αγροτικό, π.χ. κάτι σε 50-60 χαω, δεν θυμάμαι και καλά. Αλλά ήταν τέτοια η φύση του αρχικού (παρότι μικρού) χτυπήματος, οι κλίσεις του δρόμου και η υψομετρική διαφορά του πρανούς από το χωράφι, που τους πήρε μπάλλα.
Αναζήτηση νέου αυτοκινήτου SUV