Μας κ@@@@σες μεσημεριάτικα!
//Pornhub mode off//
the-flying-dutchman
@the-flying-dutchman
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by the-flying-dutchman
-
RE: Οδήγησα....
-
RE: VW T-Roc
Παίδες, γνώμη μου είναι οτι ο τελευταίος λόγος για να μην επιλέξεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (θα έπρεπε να) είναι τα σκληρά πλαστικά. Υπάρχουν αρκετοί άλλοι λόγοι που θα απέτρεπαν την αγορά του πιθανόν, αλλά όχι αυτός. Άλλωστε σε όψη και συναρμογή είναι αξιοπρεπέστατα.
Αυτά που πιάνουμε κάθε μέρα, είναι ο λεβιές και το τιμόνι και εκεί οι γερμανοί έχουν δώσει ρέστα. Ειδικά το τιμόνι το θεωρώ εκπληκτικά καλόγουστο και ποιοτικό και πολύ μακριά απ'οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία.
Στα πιο σημαντικά , που είναι ο κινητήρας, το πλαίσιο, το στήσιμο, η άνεση, οι χώροι κτλ., ναι το καταλαβαίνω να γίνεται συζήτηση για το αν αξίζει τα λεφτά του ή όχι. -
RE: VW T-Roc
Ο χρήστης Tobajara έγραψε:
Θα ηθελα να παρακαλεσω κατοχους των 1.0 και 1.5 λιτρων να αναφερουν με ενα γεμισμα ποσα χιλιομετρα κανουν μεχρι το επομενο γεμισμα.Σας ευχαριστω πολυ ιδιαιτερως.Γέμισμα; Τι είμαστε βιομήχανοι;
-
RE: Μετά το scirocco..ΤΙ???
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Το T-ROC το απορρίπτεις; Σε ρωτάω γιατί στην ουσία η VW, 'έκοψε' το Scirocco εξαιτίας του, σαν τον φυσικό του-μοδάτο-
συνεχιστή. Και είναι και ότι πρέπει σε μέγεθος, με την προοπτική να χωρέσει και πιθανά 'ατυχήματα' εντός του .
Επίσης είναι αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά(ειδικά όταν πρόκειται να αντικαταστήσει ένα αμάξι σαν το Scirocco).
Απ'τα υπόλοιπα, το Karoq είναι πολύ αμάξι γι' αυτό που κοστίζει και αρκετά ποιοτικό(δεν θα πάθεις πολυτισμικό σοκ μετά το δικό σου). Ενώ το i30 fastback, είναι στα μάτια μου πολύ όμορφο και ιδιαίτερο, αν και ποιοτικά έχει κάποιες εκπτώσεις έτσι όπως το είδα. Πολύ όμορφο και το Megane σε GT-Line.
Γενικώς, προσωπικά δεν θα άλλαζα ένα τέτοιο αμάξι με κάποιο που δεν θα μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και οδηγικά(στο μέτρο του δυνατού), γιατί θα το μετάνιωνα κάθε μέρα που θα το έβλεπα/οδηγούσα.
Happy hunting!Ολλανδέ, όσο πλησιάζει η μέρα που θα το δώσω άλλο τόσο το σκέφτομαι να ακυρώσω το deal...
Έκανα πρόσφατα test drive το 1.0 tsi και μου άφησε αρκετές θετικές εντυπώσεις, αλλά το diesel ξεφεύγει από το όριο των 23000. Πήρα προσφορά για το 1.6 diesel advance, με διχρωμία και 17 ζάντες κάπου στα 26.000 (δεν θυμάμαι ακριβώς, το χαρτί είναι 700χλμ μακριά). Δεν μπορώ να πω ότι δε το σκέφτομαι, αλλά μαγκώνω αρκετά στη τιμή. Άσε που μου είπαν ότι και να το κάνουμε παραγγελία δεν ξέρουμε πότε θα έρθει λόγω wltp
Όχι, για μένα σε αυτά τα λεφτά δεν αξίζει. Ο χιλιάρης πάντως πιστεύω θα σε καλύψει και είναι και πάρα πολύ οικονομικός. Για το diesel είναι πολλά τα χρήματα που ζητάνε και δεν είναι και ο καλύτερος κινητήρας αυτή τη στιγμή στην αγορά, αντίθετα με τον TSI.
Όσο για το Scirocco σε νιώθω. Και εγώ μετά την 147 δεν μπορούσα να με φανταστώ σε ψευτο-SUV, αλλά έτσι τα φέρνει η ζωή.
-
RE: Επιλογή SUV έως 23.000€
+1 για το Hybrid CH-R. Παρόλο που εγώ προτίμησα το T-ROC και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, έχω την εντύπωση οτι αυτό σου κάνει πιο πολύ κλικ και θα είναι κρίμα να το μετανιώνεις μετά. Ενώ σίγουρα συμβαδίζει και με την εποχή που θέλει εξηλεκτρισμό των κινητήρων τα επόμενα χρόνια.
Στα μείον οτι είναι πιο στριμόκωλο κυρίως σε χώρο αποσκευών παρόλο που είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις. Επίσης έχει πολύ outdated infotainment σε σχέση με το T-ROC, ενώ είναι αρκετά πιο ακριβό το υβριδικό σε σχέση με την βασική έκδοση που λες οτι είδες.
Καλό θα είναι να τα οδηγήσεις κιόλας, ειδικά το hybrid που είναι κάτι πολύ διαφορετικό απ΄τα συμβατικά αυτοκίνητα.
Τέλος, δες και αυτά που σου πρότειναν παραπάνω(C3 Aircross/Crossland X και Vitara.) Τα πρώτα είναι πολύ πρακτικά και το άλλο value for money γι'αυτά που προσφέρει. -
RE: Μετά το scirocco..ΤΙ???
Το T-ROC το απορρίπτεις; Σε ρωτάω γιατί στην ουσία η VW, 'έκοψε' το Scirocco εξαιτίας του, σαν τον φυσικό του-μοδάτο-
συνεχιστή. Και είναι και ότι πρέπει σε μέγεθος, με την προοπτική να χωρέσει και πιθανά 'ατυχήματα' εντός του .
Επίσης είναι αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά(ειδικά όταν πρόκειται να αντικαταστήσει ένα αμάξι σαν το Scirocco).
Απ'τα υπόλοιπα, το Karoq είναι πολύ αμάξι γι' αυτό που κοστίζει και αρκετά ποιοτικό(δεν θα πάθεις πολυτισμικό σοκ μετά το δικό σου). Ενώ το i30 fastback, είναι στα μάτια μου πολύ όμορφο και ιδιαίτερο, αν και ποιοτικά έχει κάποιες εκπτώσεις έτσι όπως το είδα. Πολύ όμορφο και το Megane σε GT-Line.
Γενικώς, προσωπικά δεν θα άλλαζα ένα τέτοιο αμάξι με κάποιο που δεν θα μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και οδηγικά(στο μέτρο του δυνατού), γιατί θα το μετάνιωνα κάθε μέρα που θα το έβλεπα/οδηγούσα.
Happy hunting! -
RE: Επιλογή οικογενειακού SUV / Sedan
Ωραίος! Καλοτάξιδο.
Και πολύ ενδιαφέρον χρώμα. Αν και μόνο το ασημί δεν μου αρέσει απ'όσα έχω δει και λίγο το μαύρο που κρύβει κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Περιμένουμε αναλυτικό review. -
RE: VW T-Roc
Επιστροφή από διακοπές και επιτέλους οδήγησα και εγώ λίγο το καινούριο αμάξι και το ευχαριστήθηκα.
Έγραψα κανά 2χίλιαρο χιλιόμετρα, ανέβασα κανά λίτρο την μέση κατανάλωση και γενικώς του ήπια το αίμα.Το λέω ευθής εξαρχής, για να μην υπάρχουν παρερμηνείες. Όσο καλό και να είναι ένα (ψευτό?)SUV στο δρόμο, δεν θα φτάσει ποτέ την αίσθηση που σου δίνει ένα χαμηλό. Πάντα αισθάνεσαι οτι είσαι πιο πάνω από εκεί που πρέπει, κάθε κίνηση του τιμονιού δίνει μια τάση στο αμάξι να συμπεριφέρεται σαν εκκρεμές κτλ.
Παρόλα αυτά στις διακοπές το καταευχαριστήθηκα το λίγο παραπάνω ground clearence σε παρκαρίσματα σε παραλίες που άλλες χρονιές θα κόλλαγα και θα αναγκαζόμουν να παρκάρω πολύ πιο μακριά, φορτώματα-ξεφορτώματα παιδιών και θαλάσσιων αξεσουάρ χωρίς να αναπτύξω κήλη και απόλυτα επαρκείς χώροι για ένα αμάξι μικρότερο και από Golf. Σε σημείο που όταν γύρισα Αθήνα και άρχισα να χρησιμοποιώ πάλι τα 'χαμηλά', ξενέρωσα τελείως με την μη πρακτικότητά τους στην καθημερινότητα.Από εκεί και πέρα το αυτοκίνητο μας πήγε σε όλες τις συνθήκες πολύ καλά, στήσιμο αρκετά καλό αλλά απλά επαρκές για όποιον έχει μάθει σε Alfa 147 π.χ. όπως εγώ. Ο κινητήρας δεν με πρόδωσε ποτέ, απλά ήθελε αρκετά ανεβοκατεβάσματα για να έχει δύναμη σε προσπεράσεις σε επαρχιακές οδούς, ενώ στην Ε.Ο. ταξιδεύεις τρένο με άνεση γύρω στα 140-150 χωρίς να νιώθεις οτι κάπου τον ζορίζεις, Παρόλα αυτά με 2 ενήλικες-2 παιδιά, Clima και φορτωμένο με πολύ βάρος μέχρι τα αυτιά, μου έδειξε τα όρια του στο πόσο καλά τραβάγε μέχρι τότε σε μια επιτάχυνση, ενώ μετά τα 140 έκαιγε πλέον πολύ. Το σίγουρο είναι οτι δεν είναι ένας κινητήρας που σε προδιαθέτει να πηγαίνεις γρήγορα και σίγουρα δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο, απλά είναι πιστεύω για day-to-day οδήγηση απόλυτα επαρκής και πολύ οικονομικός.
Συνεχίζει και με εκνευρίζει αφόρητα το οτι σε πολλές επαννεκινήσεις του κινητήρα 'έχανε' την μνήμη του τελευταίου τραγουδιού που έπαιζε το USB stick και έπαιζε κάτι που είχα ακούσει παλιότερα, αλλά γενικώς το infotainment σύστημά του είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ. Τέλος τα ηλεκτρονικά του μπιχλιμπίδια(adaptive CC, emergency brake, αισθητήρες παρκαρίσματος, lane keep κτλ.), λειτουργούν όλα άρτια και μου έχουν φανεί όλα πολύ χρήσιμα μέχρι στιγμής. Μου έχει βγάλει και δυό φορές μηνύματα για να κάνω coffee break λόγω κόπωσης που 'ένιωσε' το αμάξι και είχε απόλυτο δίκιο.
Αυτά εν τάχει, αν σκεφτώ κάτι άλλο θα επανέλθω. Καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι!
Υ.Γ. Ειλικρινά λυπάμαι πολύ για τα προβλήματα που φαίνεται να αντιμετωπίζει το παλικάρι παραπάνω και ελπίζω να βρεθεί μια λύση το συντομότερο.
-
RE: VW T-Roc
Ο χρήστης scorpio571 έγραψε:
Παιδιά από κατανάλωση τι βλέπετε;Αν εννοείς τον χιλιάρι, με 2500χμ μέχρι σήμερα, είναι στα 6.5 μέση, με κίνηση στην πόλη, χωρίς όμως τραγικά σταμάτα ξεκίνα και καμιά 300ρια χιλιόμετρα ταξίδι.
Εχθές το πήγα και Εύβοια μέσω Ωρωπού, πρώτη φορά στρωμένο και το οδήγησα σαν άνθρωπος!
Ο κινητήρας με εντυπωσίασε, σε ανάβαση φορτωμένος ελαφρώς και clima. Ανέβαινα με 4η, με έκοβε ο μπροστινός και χωρίς να χρειαστεί κατέβασμα φώρτωνε γρήγορα από χαμηλές στροφές και προσπερνούσα αέρα. Ειλικρινά θεωρώ οτι είναι πολύ μικρός συμβιβασμός αυτός ο κινητήρας σε σχέση με αυτό που θα περίμενε κάποιος από ένα τρικύλινδρο χιλιάρι για αυτό το σκαρί.Έχω καταφέρει να βάλω και το android auto και είμαι κομπλέ. Μόνα παράπονα για το infotainment οτι δεν βρήκα πως να πληκτρολογώ στα ελληνικά στους χάρτες και οτι δεν κρατάει πάντα στη μνήμη το σημείο που είχε σταματήσει η μουσική απ'το στικάκι.
Στα στροφιλίκια στον Ωρωπό πάντως, το αμάξι έδειξε οτι έχει πολλές αρετές. Έμπαινε παντού τρένο, έγαιρνε ανεπαίσθητα σε οριακές και μόνο συνθήκες και το τιμόνι του έδινε καλή σχετικά πληροφόρηση και ακρίβεια. Με ακολουθούσε το 4κίνητο Duster του ξάδερφου και μου είπε οτι 2-3 φορές το μάζεψε κακήν κακώς.
Τέλος, όποιος αγχώνεται για τα 'σκληρά πλαστικά', που έχουν γίνει τόσο μεγάλο θέμα, κατανοώ να τον ενοχλέι αυτό, αλλά ειλικρινά η ποιότητα της καμπίνας δεν σε προδιαθέτει για φτηνή κατασκευή. Όλες οι συναρμογές είναι καλές και η ποιότητα τον υλικών δείχνει καλή. Επίσης τα ηλεκτρονικά βοηθήματα λειτουργούν άψογα και είναι όλα πολύ χρήσιμα στην καθημερινότητα.
Με όλα αυτά, για να μην παρεξηγηθώ, δεν θεωρώ οτι είναι το αμάξι-λαχείο, απλά είναι ένα καλό οικογενειακό αμάξι πόλης, που πετυχαίνει με αξιοπρέπεια σε αρκετούς σημαντικούς τομείς. Από εμένα όποιος σκέφτεται να το πάρει(για τους σωστούς όμως λόγους) και έχει ενδοιασμούς, ας προχωρήσει άφοβα.
-
RE: Νέο Honda Civic 2017
Με το καλό και η κόρη και το 'αίσθημα' σαργέ! Πώς εψησες την σύζυγο ρε άτιμε;
Το έχω ξαναπεί και εγώ αυτό ακριβώς θα έπαιρνα αν αποφάσιζα μόνος(και το οδηγούσα εγώ καθημερινά βέβαια!).
Τέλεια επιλογή, να το χαρείτε!