Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA YARIS HYBRID 1.5 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA YARIS HYBRID 1.5 2018
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    99
    8686
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      balex last edited by

      Δε ξέρω αν το CVT του Γιάρις είναι το ίδιο με του Lexus 400 που έχω αλλά στην περίπτωση του Λέξους πραγματικά δε βλέπω κανένα μειονέκτημα σε σχέση με DCG κλπ Βέβαια με 2 ηλεκτροκινητήρες στο κικντάουν και ροπή αντίστοιχη 3λιτρου ντίζελ ούτε βουητά ακούω ούτε τπτ, μιλάμε για πολύ δύναμη και επιταχύνσεις σαν να οδηγείς 1 τόνο και όχι 2

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alejandro last edited by

        Και εγώ στο RX 270 της γυναίκας μου ποτέ δεν άκουσα θορύβους σε επιταχύνσεις κλπ. Μια χαρά ήσυχο και τρομερά απαλό στις αλλαγές. Ε, βεβαια στα κικ-νταουν δεν ειναι και το πιο γρήγορο αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ειναι φτιαγμένο για ταρζανιές. Δε ξέρω τι ακούει ο κόσμος... εκτός αν της Λεξους έχει κάποια ειδική τεχνολογία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Απλά οι Lexus έχουν ηχομόνωση.

          Sent from my Mi A1 using Tapatalk

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Περισσότερα db θορύβου από τον D4D diesel δεν νομίζω να κάνει το hybrid. Απλά κρατάει σταθερά στροφές μέχρι να επιτευχθεί το μωτ που θέλουμε. Ναι δεν είναι το πιο άμεσο αλλά είναι αρκετά αξιόπιστο. Αλλιώς δεν θα στηριζόταν σε αυτόν τον τρόπο μετάδοσης μια ολόκληρη κατηγορία οχημάτων (scooters).
            Aν δεν βυθίζεις το πόδι μέχρι πχ μέση/πάτωμα για να πιάσεις παραπάνω χιλιόμετρα αλλά ανοίγεις προοδευτικά το γκάζι δεν κάνει ούτε κιχ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
              Να “κουράσει” το ημιαυτόματο του 108/aygo που έχει το φαινόμενο του λοξυγγα να το συζητήσουμε.

              Έχεις προσπαθήσει να αφήνεις λίγο το γκάζι την ώρα της αλλαγής για περιορίζεται το φαινόμενο του λοξυγγα;

              Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Σε αυτο το κιβωτιο αν κινησε σε ρυθμους βολτας και σηκωνεις το ποδι οταν αλλαζεις απο τα αυτακια ή ενστικτωδως εχεις μαθει ποτε να σηκωνεις το ποδι στην επιλογη της αυτοματης λειτουργιας, ειναι τοσο ομαλο που δεν καταλαβαινεις την αλλαγη.
                Αν οδηγεις οπως στα αλλα αυτοματα πατιναρει σε καθε αλλαγη.
                Δεν ειναι αυτοματο αλλα χειροκινητο με αυτοματοποιημενη διαδικασια αλλαγης σχεσης. Εχει διαφορα στον τροπο λειτουργιας. Αν δουλευτει με τον τροπο που δουλευεται και το χειροκινητο ειναι απολαυστικο και ξεκουραστο

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Το έχω ήδη ανακαλύψει μετά από 2 χρονια καθημερινής χρήσης πως λειτουργεί και πράγματι μειώνεται αισθητά το φαινόμενο. Απλά για τον άνθρωπο που θα κάτσει πρώτη φορα ή θα το οδηγεί εδώ και εκεί το κλώτσημα είναι ικανό να τον εκνευρίσει ή απλά ξενισει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • monman2
                    monman2 last edited by

                    Τώρα μιλάτε για cvt γενικά ή για το e-cvt του υβριδικού Yaris που είναι τελείως άλλο πράγμα γιατί κλωτσήματα και περίεργα δεν διαπίστωσα , ο δε θόρυβος που κάποιοι λενε εγω τον ακούω σαν σοφιστικέ ήχο σε σχέση πχ με τον σαν τρακτέρ θόρυβο που ακόμα και σήμερα κάνουν κάποια πετρέλαια , πχ fiesta , corsa πόσο μπροστά το D4-D μοτερ και σε αυτόν τον τομέα!

                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Νομίζω μιλάνε για τα αυτόματο κιβώτια του PSA που μπαίνουν στα Aygo , 108 , C1 , και στο προηγούμενο C4 cactus , που είναι σαν ημιαυτόματο κιβώτιο , κάπως...όπως τα παπάκια αν το θέτω σωστά, θέλουν τρόπο με το γκάζι για να αλλάζουν ταχύτητες ανεπαίσθητα.

                      Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Και καλα της πσα.. Της αισιν ειναι αλλα η πσα βαζει το ονομα της.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Το κιβώτιο είναι όντως ένα θέμα και η ηχομόνωση είναι απλά αποδεκτή. Όμως στην περίπτωση του yaris απλά δεν σε νοιάζει. Στο auris για παράδειγμα που σαν μεγαλύτερο αυτοκίνητο που είναι έχεις περισσότερες απαιτήσεις τα δύο συγκεκριμένα μειονεκτήματα εμένα προσωπικά με απομάκρυναν από την ιδέα κατοχής του. Σαν τιμωρία το έβλεπα. Η ανάμνηση που έχω από το test drive του είναι ότι ήταν αργό και θορυβώδης (το auris πάντα).
                          Στην περίπτωση του yaris όμως τα πράγματα αλλάζουν. Μαζί με το VW e-up (αποκλειστικά ηλεκτρικό) είναι οι δύο κορυφαίες επιλογές για κίνηση στην πόλη άντε και λίγο έξω από αυτή. Το yaris που οδήγησα εκτός των άλλων είχε μάλιστα και κάμερα οπισθοπορείας! Επίσης μου άρεσε πάρα πολύ και το i3 αλλά το κόστος απόκτησης είναι εξωφρενικό.
                          Yaris και e-up λοιπόν για κίνηση στην πόλη. Αυτός που θέλει και το κάτι παραπάνω σε χώρους και αποστάσεις πάει στο yaris αυτός που θα μείνει 'εντός των τειχών' στο e-up.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            george1977 last edited by

                            Για να μην δημιουργουνται παρεξηγήσεις το μοντελο hybrid 2018 έχει αρκετές βελτιωσεις στην ηχομόνωση όποτε είναι διαφορετική η εμπειρία των χρηστων. Ο κινητήρας ακόμη και έαν βρεθεί στα βαθυα κόκκινα του power (ασπρα για να κυριολεκτούμε) έρχεται διακριτικότερα από οτι στο παρελθόν ενώ κάποιοι ήχοι από την μετάδοση πλεον δεν μπαίνουν στο εσωτερικό.

                            Τα i3 ,e-up τα είχα δοκιμάσει και παρότι το ι3 μας άρεσε πολύ, το μεγαλύτερο κόστος και η έλλειψη γνώσης των ανθρώπων εδώ μας στείλανε σε πιο συμβατικές λύσεις.

                            Για μένα το yaris hybrid έχει μια σημαντική έλλειψη. Βρίσκω ανουσια την διχρωμία στο bi-tone (η μαύρη οροφή τραβάει περισσότερο τον ήλιο και καις περισσοτερο για κλιματισμό) . Στην οροφη θα έπρεπε να έχει φωτοβολταικό πανελ ώστε να φορτίζει μια βοηθητική μπαταρία η όποια θα τροφοδοτει τα δευτερεύοντα ηλεκτρικά στοιχεία του αυτοκινήτου (φώτα, κλιματισμό, ραδιο κα). ήδη το κάνουν στο prius και δεν θα ήταν μεγάλο το κόστος για το yaris hybrid.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              futurist last edited by

                              Καλησπέρα,

                              Καθώς είμαι σε αναζήτηση αντικατάσταση του δεύτερου (της οικογένειας) αυτοκινήτου πόλης, είμαι μεταξύ του Yaris 1.0 και του Hybrid.

                              Ως μελλοντική τεχνολογία και ευκολία, ξεκάθαρα κλίνω προς το Hybrid.

                              Ένα σημείο μόνο με ξενερώνει στην Toyota. Γίνεται να αγοράζεις τόσο σύγχρονο αυτοκίνητο με τόσα ηλεκτρονικά και να έχει η βασική έκδοση (Active), πίσω παράθυρα με ΧΕΡΟΥΛΙΑ;;;

                              Πού ζούμε;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Ναι είναι δυνατόν! Σε όλα τα supermini οι βασικές εκδόσεις έχουν χειροκίνητα πίσω παράθυρα.
                                Εδώ υπάρχουν κάποια supermini που και στις (παν)ακριβες τους εκδόσεις δεν έχουν καν τη δυνατότητα πίσω ηλεκτρικών παραθύρων (π.χ. Nissan Micra).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  futurist last edited by

                                  Στην βασική του Yaris με τον 1000ρη κινητήρα που κάνει ~12000 ευρώ, ίσως άλλες εποχές να ήταν πιο κατανοητό.

                                  Στο Yaris το Hybrid με τα 16500 ευρώ όμως, είναι αστείο να μιλάμε για πίσω μη ηλεκτρικά παράθυρα.

                                  Κατά τα άλλα η Toyota φοράει σε ΟΛΕΣ τις εκδόσεις του Yaris το Safety Sense, για λόγους ασφαλείας.

                                  Πέραν της πρακτικότητας, έχει ενδιαφέρον να μάς αναλύσει σε επίπεδο ασφάλειας, τί γίνεται όταν οδηγάς και ένα παιδί πίσω έχει την ικανότητα να ανοίξει το παράθυρο μόνο του και να πηδήξει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    harisma23 last edited by

                                    Ο χρήστης futurist έγραψε:
                                    Στην βασική του Yaris με τον 1000ρη κινητήρα που κάνει ~12000 ευρώ, ίσως άλλες εποχές να ήταν πιο κατανοητό.

                                    Στο Yaris το Hybrid με τα 16500 ευρώ όμως, είναι αστείο να μιλάμε για πίσω μη ηλεκτρικά παράθυρα.

                                    Τότε τι να πουν κι αυτοί που έδωσαν 18 χιλιάρικα για τη σούπερ ντούπερ έκδοση του Micra και δεν μπορούν να βάλουν πίσω ηλεκτρικά παράθυρα ούτε ως έξτρα;

                                    Εσύ παρόλ' αυτά με το Yaris είσαι 'τυχερός': αν συνεχίζει να σε ενοχλεί η έλλειψη πίσω ηλεκτρικών παραθύρων, μπορείς να σκάσεις καναδυό χιλιάρικα παραπάνω να ανέβεις έκδοση και να λυθεί το πρόβλημα.

                                    Πέραν της πρακτικότητας, έχει ενδιαφέρον να μάς αναλύσει σε επίπεδο ασφάλειας, τί γίνεται όταν οδηγάς και ένα παιδί πίσω έχει την ικανότητα να ανοίξει το παράθυρο μόνο του και να πηδήξει.

                                    Εντάξει, μην το χοντραίνουμε. Εξοπλισμός άνεσης είναι, όχι ασφαλείας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      futurist last edited by

                                      Στο Hybrid, για την επόμενη έκδοση που έχει ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, ανεβαίνεις περίπου 1200 ευρώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        george1977 last edited by

                                        Με κλειστα μάτια πάρε το yaris hybrid active plus.

                                        αξίζει με το παραπάνω τα λεφτα του. Δεν είναι μόνο τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.

                                        Υπάρχει η ιδανική για την πόλη πίσω κάμερα καθώς και στοιχεία που κάνουν την αστική διαδρομή απολαυση (δερματινο τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          futurist last edited by

                                          Δηλαδή να δώσει κανείς σχεδόν 18000 για αυτοκίνητο πόλης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Δεν θελω να φανω ως κριτης των λεγομενων καποιου, αλλα το δερματινο τιμονι με ποια εννοια ειναι απολαυση στην πολη σε συγκριση με ενα μαλακο μεν πλαστικο δε.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr