Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
παιδια λεμε σε απολυτα επιπεδο εδαφος στο κλασικο τσεκαριμα της διασταυρωσης, αμα δε βαλεις πρωτη κινδινευσεις να μεινει σβηστος στη μεση του δρομου, και οταν παει να σου σβησει οσο γκαζι και να πατησεις σε γραφει,
στο σπορ ειναι καλυτερα τα πραγματα σαφως, και λογικα το start-stop δε παιζει ρολο σε ολο αυτο
Όπως είπα, είναι λογικό και φυσιολογικό και χειροτερεύει από το ηλεκτρονικό γκάζι (για αυτό και βελτιώνεται κάπως στο sport πρόγραμμα). Πολύ απλά ο κινητήρας δεν έχει την ροπή (σε συνδυασμό με το βάρος του στροφάλου - λογικά διπλής μάζας - και την κλιμάκωση του κιβωτίου) για να κινήσει το αυτοκίνητο με τόσο μικρή ταχύτητα και 2α στο κιβώτιο. Και το Kuga θέλει πολύ συχνά 1η ταχύτητα (ελέω βάρους και κινητήρα), σε δρόμους και περιπτώσεις που με άλλο αυτοκίνητο ανέβαινα με 2α.
Ασχετο: θα έχετε παρατηρήσει ότι στο αυτόματο, από στάση είτε επιλέγοντας το D είτε το R το αμάξι κινείται χωρίς καθόλου γκαζι. Μεγάλη ευκολία κ για το παρκάρισμα αυτό, αφού πατάς μόνο φρένο, κ για σταμάτα ξεκίνα σε κίνηση...
Εγγενής λειτουργία των αυτόματων κιβωτίων με μετατροπέα ροπής (τα 2πλου συμπλέκτη δεν το κάνουν αυτό), αφού το 'πατινάρισμα' είναι ο τρόπος λειτουργίας του μετατροπέα ροπής (στρόβιλοι που κολυμπάνε σε λάδι). Εξαιρετικά χρήσιμο σε ανηφόρες, παρκάρισμα και κίνηση εκτός δρόμου!