-
Καλημέρα Νίκο. Έχω σχεδόν 108.000χλμ. Η επόμενη αλλαγή λαδιών θα γίνει στα 110.000χλμ.
Κοίταξα στην σελίδα που παραθέτεις αλλά δεν βρήκα κάποια αναφορά ή κάποιο σχόλιο σχετικά με το πρόσθετο λαδιού που ρωτάω πιο πάνω...
-
Σου δίνω ένα παράδειγμα από τον κινητήρα μου με 660.000χλμ που όταν το ανοίξαμε για να αλλάξουν ψευτοκαπακο ούτε το συνεργείο δεν πίστευε αυτό που είδε ,όπως θα δεις και εσύ στην φωτογραφία με το λινκ.
Σωστή συντήρηση αλλαγή λαδιού και φίλτρου και επιλογή ποιοτικών προϊόντων και δεν χρειάζεται κανένα πρόσθετο,το καλό λιπαντικό μακροπρόθεσμα θα δείξει την αξία του .. -
Τι μάρκα λάδι βάζεις;
-
Παιδιά, τελευταία δοκιμάζουμε στο golf ενός φίλου τα Xcel synthetic. Πολύ καλές εντυπώσεις στα πρώτα 5000 χλμ, με σαφή βελτίωση στην κατανάλωση λαδιού.
-
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
Σου δίνω ένα παράδειγμα από τον κινητήρα μου με 660.000χλμ που όταν το ανοίξαμε για να αλλάξουν ψευτοκαπακο ούτε το συνεργείο δεν πίστευε αυτό που είδε ,όπως θα δεις και εσύ στην φωτογραφία με το λινκ.
Σωστή συντήρηση αλλαγή λαδιού και φίλτρου και επιλογή ποιοτικών προϊόντων και δεν χρειάζεται κανένα πρόσθετο,το καλό λιπαντικό μακροπρόθεσμα θα δείξει την αξία του ..Αυτό είναι αποτέλεσμα συχνών αλλαγών κάθε 5000χλμ μη πω. Δεν παίζει ρολο τοσο αν είναι ακριβο λάδι. Έτσι ακριβώς είναι το μοτέρ μου σε 25 ετων skoda με 300.000χλμ χώρις να έχει την τάση να μαυρισει. Αλλαγές κάθε 5000 με οπελολαδα 17 ευρώ το 5 λίτρο.
-
Για τα τελευταία περίπου 153.000χλμ βάζω Mobil 1 New Life.
Εχω ξεκινήσει με Shell Ultra (στην αντιπροσωπεία αυτά μου βάζανε)τα περισσότερα χλμ τα έχω κάνει με Aral super tronic 0w40,έχω βάλει κατά διαστήματα και Fuchs.
Τα περισσότερα τα έχω κάνει και ανάλυση (απο τα 426.000χλμ ως ≈ 597.000) υπάρχει στο forumΔεν έχω αλλάξει ποτέ κάτω από 13.000χλμ ο κατασκευαστής προτείνει 25.000χλμ η έτος .
Επίσης είναι Ντίζελ με τα διπλάσια χλμ από το δικό σου και με σχεδόν 700.000χλμ πλέον με αγρατσουνιστους εκκεντροφορους -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Χιούστον υπάρχει πρόβλημα.Εδώ και 2 μήνες από απροσεξία μου και μόνο άφησα το Quadra με πολύ χαμηλή στάθμη λαδιού και σε ένα καλό κυνηγητό ενώ είδα την θερμοκρασία του νερού να είναι νορμάλ, μέσα στην βιασύνη μου και το άγχος της δουλειάς δεν υποψιάστηκα ότι έχω χαμηλή στάθμη όταν ταυτόχρονα με την κανονική θερμοκρασία του νερού το λάδι έδειχνε 150c, ήμουν εντελώς απαράδεκτος για την πείρα και την εμπειρία μου, την βλακεία μου την ανακάλυψα το επόμενο πρωϊ όταν βάζοντας το εμπρός ακούστηκε η μπιέλα στη μισή Αγ.Παρασκευή.
Μοτέρ άλλο ίδιο μισοέτοιμο υπάρχει αλλά χρειάζεται χρόνο για ολοκλήρωση, και αυτό που δεν υπάρχει είναι ο χρόνος, οπότε το έκανα πάσα στον γιό να το ανοίξει από κάτω να δούμε τα μαντάτα, η νεκροψία έδειξε γύρισμα του κουζινέτου στον κύλινδρο Νο1 ( η Renault μετράει το Νο1 από το σαζμάν ) και το κομβίο του στροφάλου να έχει αποκτήσει ένα ελαφρύ οβάλ ( δεν θυμάμαι τα νούμερα τώρα ) μετρημένα με plastigage.
H προσωρινή λύση ήταν η τοποθέτηση μεταχειρισμένων μετάλλων από το άλλο μοτέρ και κλείσιμο γιατί το αυτοκίνητο το χρειάζομαι συνεχώς οπότε το κλείσαμε και σταυρώσαμε τα δάχτυλα μας, βάλαμε 15/40 πάλι του Lidl και του έριξα 2 μπουκάλια motorkote.
To αποτέλεσμα είναι ότι ακούγεται η μπιέλα στην 1η μιζιά αμέσως σταματάει, ακούγεται και στο ελαφρύ γκάζι, συνεχίζω και το οδηγώ κανονικά με τον ίδιο ρυθμό σχεδόν στους κόφτες και ακούω το μοτέρ να στενάζει αλλά λέω άστο μέχρι να σπάσει, Αττική κυκλοφορώ και ο γερανός της ασφάλειας θα το φέρει πίσω και θα αναγκαστώ τα αλλάξω μοτέρ.
Προχτές μετά από 5.000 χλμ μετά το 1ο ξεκίνημα από το επεισόδιο του άλλαξα τα λάδια, είπα να δοκιμάσω κάτι παχύτερο εκεί γύρω στους 100c και έβαλα ένα φτηνό συνθετικό 10/60 που έχει κάνει το μοτέρ να έχει πιο γλυκό χτύπημα η μπιέλα του.
1η παρατήρηση.
Τα 2 μπουκάλια motorkote μου έριξαν την κατανάλωση κατά 1.5 λίτρο, με το 10/60 ανέβηκα πάλι 0.5 λίτρο.2η παρατήρηση.
Η τουρμπίνα μου θέλει άλλαγμα εδώ και πολύ καιρό και ακουγότανε έντονα το thrust στην γεμάτη γκαζιά, τώρα δεν ακούγεται, άρα το motorkote έκανε και εκεί δουλειά.3η παρατήρηση.
Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδεικνύεται άσπαστο όπως λέμε αφού παρόλο τον τραυματισμό του σε απόλυτα καίριο σημείο συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά εκτός τον θόρυβο έχοντας νορμάλ θερμοκρασίες και πιέσεις και έχοντας 345.000 βάναυσα χλμ, στην πλάτη του, όταν σπάσει ή όταν το αλλάξω θα ανεβάσω φωτό από το εσωτερικό του.4η παρατήρηση.
Το λάδι που άλλαξα επειδή λερώθηκα κατά την αλλαγή του φίλτρου μου έκανε εντύπωση η απίστευτη λιπαντικότητα του στο χέρι μου, χρόνια πασαλείβομαι όταν αλλάζω λάδια, τέτοια γλύστρα το λάδι στο χέρι μου δεν την έχω ξαναδεί, το έχω φυλάξει γιατί η εντύπωση που μου έκανε είναι τεράστια, πιστεύω ότι είναι αποτέλεσμα από τα 2 μπουκάλια του motorkote που περιέχει.5η παρατήρηση
Πήρα ένα φίλτρο Γαλλικού καφέ και σούρωσα 0.5 λίτρο λάδι, επειδή το φολτρόχαρτο είναι πολύ πυκνό το άφησα 2 ημέρες να στραγγίξει το λάδι σε ένα μικρό δοχείο, στο χαρτί του φίλτρου δεν υπάρχει το παραμικρό ρίνισμα.Συμπέρασμα, αν αντέξει άλλες 5.000 χλμ που θα του αλλάξω τα λάδια πάλι ( είμαι σίγουρος ότι θα πάει πολύ καιρό ακόμα έτσι τραυματισμένο ) θα έχω παρατηρήσεις και για το χοντρόλαδο που έβαλα για δοκιμή αναγκαστικά, προς το παρόν συνεχίζω, οι βλακείες πληρώνονται με χρήμα, με χρόνο και κόπο, και λέω βλακεία γιατί το αμάξι έχει όλα τα όργανα μέσα για τις θερμοκρασίες και τις πιέσεις όλων των ζωτικών υγρών του και μου φώναζαν ότι υπάρχει πρόβλημα αλλά εγώ στην κοσμάρα μου.
Η κατάσταση έχει ξεφύγει πλέο από κάθε κανονικότητα και το μοτέρ δουλεύει ακόμα γιατί είναι καλή κατασκευή, είναι όλο κατασκευής της Mahle με ατσάλινο στρόφαλο και υγρά χιτώνια από την Kolbensmith, έχει μια τεράστια πλάκα αλουμινίου στο κάτω μέρος που κλειδώνει όλο το ανοιχτό μέρος του στροφαλοθαλάμου εξ΄ού και η αθόρυβη λειτουργία του, αλλά χωρίς λάδι και αυτό το μοτέρ δεν δουλεύει, αυτό είναι το επιμύθιο.
Σημ: Καμμία μομφή για το λάδι του Lidl που του βάζω εδώ και κοντά 200.000 χλμ, όταν από τα 6.2 λίτρα έχουν μείνει 2.5 και το γκάζι είναι στο πάτωμα σε κινητήρα με 1.3 bar πίεση από την Τ3 τουρμπίνα τι να σου κάνει το λάδι, το όποιο λάδι ? Το διαρκές έγκλημα μου στο μοτέρ αυτό είναι ότι εδώ και 2 χρόνια ήθελα να αλλάξω το μοτέρ και είχα σταματήσει να του βάζω motorkote περισσότερο από αδιαφορία ενώ ξέρω ότι το ζουμί αυτό είναι θαυματουργό,** ίσως** το ότι δεν την άκουσε χειρότερα να ήταν από ότι είχε παραμείνει στον στρόφαλο από το παλιό motorkote, λέω ίσως.
Το απολαυσα πραγματικα αυτο ποστ, απο ενα μελος που κατεχει και οδηγαει αυτη την αμαξαρα Τα σεβη μου κυριε Παναγιωτη!
-
Λίγο motorkote θα θέλει και θα φτιάξει!
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Λίγο motorkote θα θέλει και θα φτιάξει!Εϊναι καλό προιόν; Αν έχει κανείς προσωπική εμπειρία....Διαβάζω και για το....'διαστημικό' Χ1R. Τι λέει δαύτο;
http://www.ebay.co.uk/itm/X-1R-Performance-Car-Petrol-Diesel-Engine-Oil-Treatment-NASA-Used-Approved-/142188451585?hash=item211b179701:g:XTYAAOSwa39UscLy -
Προσωπικα σε Accord βαζω της Havoline Texaco ή της Feg Gold 10-40.
Σε καθε αλλαγη λαδιων , γινετε και αντικατασταση φιλτρου.
Στις αλλαγες καθε 9000 -10000 καιει περιπου 200ml.
Ο κινητηρας κοντευει να συμπληρωσει 400000χλμ -
Σε doblo του 2017 1.6 diesel 120hp το βιβλίο γράφει αλλαγές λαδιών κάθε 35000 χλμ εκτός εαν ανάψει νωρίτερα η λυχνία φθοράς λαδιου. Τι μετράει ακριβως ? Δεν μιλαω για τη στάθμη αλλά για μέτρηση ποιότητας.
Το αμάξι τώρα έχει κανει 30.000 σε 2 μηνες και έχω συμπληρώσει μονο 500 ml που έκαψε. -
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3274308/
Συμφωνα με το παραπάνω άρθρο κυρίως αγωγιμότητα και διηλεκτρική αντοχή βάση αισθητήρα στο κάρτερ
ο εγκέφαλος, συνυπολογιζοντας και άλλες παραμέτρους, πχ ώρες λειτουργίας , αθροιστική κατανάλωση κλπ να διορθώνει την ένδειξη χλμ για σέρβις προς τα πάνω ή και κάτω
Στην BMW μετά από μια καλή διαδρομή για ξεκάπνισμα η ένδειξη για χλμ ώς την αλλαγή λαδιών αυξήθηκε, ίσως γιατί μειώθηκε η υγρασία από τις πολλές μικρές διαδρομές
-
kospapad έγραψε:
Στην BMW μετά από μια καλή διαδρομή για ξεκάπνισμα η ένδειξη για χλμ ώς την αλλαγή λαδιών αυξήθηκε, ίσως γιατί μειώθηκε η υγρασία από τις πολλές μικρές διαδρομέςΚαλό θα είναι να το αναφέρεις σε τεχνικό της BMW. Η μείωση της ένδειξης φθοράς το λαδιού, όταν προκύπτει από χωρητικό αισθητήρα πιθανό να σημαίνει διαρροή καυσίμου στον θάλαμο καύσης και είναι δυνατό να προσδιορισθεί σύμφωνα με το παρακάτω, από το:
http://www.lubricheck.com/PDF/Support/L ... _sheet.pdfIf oil quality does not
drop as expected over time, or seems to
improve, check engine for fuel leaks. (Try
a drop of oil on paper. Look for a grey
ring). -
Ποια η γνώμη σας για το νεο λάδι molygen της liqui moly? Έχει δοκιμάσει κανείς?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποια η γνώμη σας για το νεο λάδι molygen της liqui moly? Έχει δοκιμάσει κανείς?Και μολις παρηγγειλα για 2 αλλαγες τα Mos2 +προσθετα Mos2
-
Ο χρήστης Ηνίοχος έγραψε:
kospapad έγραψε:
Στην BMW μετά από μια καλή διαδρομή για ξεκάπνισμα η ένδειξη για χλμ ώς την αλλαγή λαδιών αυξήθηκε, ίσως γιατί μειώθηκε η υγρασία από τις πολλές μικρές διαδρομέςΚαλό θα είναι να το αναφέρεις σε τεχνικό της BMW. Η μείωση της ένδειξης φθοράς το λαδιού, όταν προκύπτει από χωρητικό αισθητήρα πιθανό να σημαίνει διαρροή καυσίμου στον θάλαμο καύσης και είναι δυνατό να προσδιορισθεί σύμφωνα με το παρακάτω, από το:
http://www.lubricheck.com/PDF/Support/L ... _sheet.pdfIf oil quality does not
drop as expected over time, or seems to
improve, check engine for fuel leaks. (Try
a drop of oil on paper. Look for a grey
ring).Θα το δω
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Ποια η γνώμη σας για το νεο λάδι molygen της liqui moly? Έχει δοκιμάσει κανείς?
Και μολις παρηγγειλα για 2 αλλαγες τα Mos2 +προσθετα Mos2
Βοήθησε με λίγο τι σημαίνουν τα ακρολεξα οου γραφείς?
Έχει δοκιμαστεί το λάδι αυτό απο ατομα μέσα? Δεν βρίσκω τίποτα σε αναζήτηση που εκανα. Έχει όντως πρασινο φωσφοριζε χρωμα το λάδι όπως γράφει η εταιρία? Πρεπει να είναι καλό λάδι τιγκα στα αντιτριβικα -
To MoS2 είναι συνθετικό μολυθβδαίνιο
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποια η γνώμη σας για το νεο λάδι molygen της liqui moly? Έχει δοκιμάσει κανείς?
Και μολις παρηγγειλα για 2 αλλαγες τα Mos2 +προσθετα Mos2
Βοήθησε με λίγο τι σημαίνουν τα ακρολεξα οου γραφείς?
Έχει δοκιμαστεί το λάδι αυτό απο ατομα μέσα? Δεν βρίσκω τίποτα σε αναζήτηση που εκανα. Έχει όντως πρασινο φωσφοριζε χρωμα το λάδι όπως γράφει η εταιρία? Πρεπει να είναι καλό λάδι τιγκα στα αντιτριβικαΓια το molygen δν γνωριζω.Το Mos2 ειναι οπως ειπε ο 21 Quadra.Αναφορες θα βρεις πολλες σε φορουμ του εξωτερικου και κυριως απο αμερικη.Υποσχονται πολυ ησυχη λειτουργια και τρομερα μειωμενες τριβες και κατ'επεκταση μειωση καταναλωσης.Περιμενω να τα παραλαβω και να δοκιμασω.Παντως αν αληθευουν οσα λενε για τα Mos2 ,σιγουρα και τα Molygen θα ειναι εξισου καλα και καλυτερα.Το μονο που βρηκα να συγκρινουν σε ενα φορουμ(οσο καταλαβα απο τα αγγλικα μου) ειναι πως το Mos2 κανει καλυτερη δουλεια οταν ο κινητηρας ειναι κρυος ενω το molygen ζεστος.
-
Προσωπικά Γράσσο δεν θα έβαζα στον κινητήρα μου
Πέρα από την πλάκα πρώτη εφαρμογή είχαν στα Γράσσο και μια βαλβολινη της Motul η οποία έμεινε στην βαλβολινη μονο.
Βλέπε και την Castrol με το τιτάνιο η Motul με τις εστερες κάτι έπρεπε να βάλουν και αυτοί μιας και ξαναβγήκαν δυναμικά στην αγορά.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]