Δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα έχει αλλάξει σίγουρα προμηθευτή και βελτιώσει τα υλικά,Θεωρείς χαμηλόστροφο έναν ντίζελ με 4700στρ/λ .Ο κινητήρας αυτός είναι με ιπποδυνάμεις 136/170/204hp έχει φορεθεί απο το C,E,CLS,ML,GLK,CLS ως και S.Δεν υπάρχει λύση το επίτευγμα διακρίνεται στην εικόνα
Το ιδιο πρόβλημα μην πω και σοβαρότερο έχουν και οι BMW F10 diesel και στα όλα παραπάνω το χειρότερο για να γίνει πλήρη αντικατάσταση του κιτ καδένας πρέπει να βγει ο κινητήρας στον πάγκο
Latest posts made by nikos204
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Quadra
Συμφωνώ, στα πρώτα μοντέλα δεν έβγαζε τα 150.000χλμ στα facelift φτάνουν τις 200.000χλμ περίπου.
Κάποιοι που ασχολούνται μόνο με mercedes αν είδες και το βίντεο μετα το 2:07 το γυρισμα στις γλυστρες είναι γωνία,
Εχω 780.000χλμ στο δικό μου η καδενα δεν κάνει κιχ, αλλά ειναι διπλή και η διάταξη της είναι κατακόρυφα με τα γραναζια εκκεντροφορων, δεν τα αγγαλιαζει. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Παρατήρησε την διάταξη της καδένας
Youtube Video -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης costtsiolakkis έγραψε:
Παιδια για ενα Mercedes e220 bluetec του 2015 η Mercedes προτεινει λαδι 229.52 η 229.51 η 228.51 και απο ιξωδες επιτρεπει στη θεωρια τα παντα αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια. Η αντιπροσωπεια βαζει Mobil1 Esp formula 5w30. Εχει 160000km και σκεφτομαι να παω σε 5w40 για καλυτερη προστασια. Τι λετε? Δεν καιει λαδι. Αλλαχτηκε προσφατα tensioner καδενας γιατι εκανε τον χαρακτηριστικο ηχο στο ξεκινημα. Αλλαγες λαδιων θα γινονται καθε 8-10χιλ χλμΑν είναι τεχνολογίας bluetec η προδιαγραφή πρέπει να είναι αυστηρά ΜΒ229.52.
Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν θέμα σοβαρό με την καδενα !
Κωδικός κινητήρα OM651 αν έχει 150.000χλμ και άνω καλο θα ηταν να σου μετρήσουν την ανοχή της. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
MB Approval 229.5 να επιλέξεις ως προδιαγραφή,
Προτεινόμενο Mobil 1 FS 0W40 -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Έτσι ακριβώς,
Ορισμενοι δεν θέλουν να καταλάβουν οτι αλλάζει η ετικέτα ανάλογα σε ποια χώρα θα πωληθούν, Όπως ανέφερες πολύ σωστά κάποιες χώρες έχουν θεσπίσει αυστηρά την κατάταξη με το τι είδους βάση είναι στο λιπαντικό. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Που πήγαν ΌΛΟΙ αυτοί που κάποτε έπρηζαν τον κοζμάκη με την Ams oil, και συγκεκριμένα 2-3 λαδάκια από τη γκάμα της?
Τι έγινε ρε παιδιά? Που είναι τα AMS oil? Κάποια στιγμή για τρολάρισμα είχα αρχίσει να τα προτείνω και εγώ, ιδιαίτερα όταν οι προηγούμενοι το είχαν γυρίσει σε ΤΟΤΑL.Υπαρχει και το μαρκετιγκ καποιων στα φορουμ προωθησης και στηριξης για τα καλυτερα λιπαντικα οπως και τα καλυτερα καταστηματα πωλησης αυτων .
Γιατι οπως λενε και οι ιδιοι ακουσαν διαβασαν καπου τα χειροτερα,για καποια αλλα. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
σχετικά με τα JASO
JASO MA – This was the standard for single unit engines where the wet clutch, gearbox and engine used the same oil. JASO-MA oils don’t contain friction modifiers.JASO MB – This lower standard was for bikes that use separate oils for the engine, clutch and gearbox (e.g Harley Davidson’s and BMW’s).
Then in 2006 JASO introduced…..
JASO-MA2 – This specification was introduced in 2006 for modern motorcycle engines. As well as being a higher standard of oil the JASO-MA2 approval means the oil is suitable for use in bikes with catalytic converts in the exhaust system.
Τα σκούτερ δεν χρειάζονται κάποια προδιαγραφή JASO καθώς δεν έχουν κιβώτιο ούτε συμπλέκτη δίσκους μέσα σε λαδι,Έκτος και το απαιτεί ο κατασκευαστής Μονο η Honda ζητά σε κάποια μοντέλα Jaso MB .
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Έχεις την εντύπωση ότι αν στουμπωσει το φίλτρο λαδιού ότι έχεις λίπανση στον κινητήρα σου
Ένα καλό λιπαντικό φίλτρο λαδιού σε κάθε αλλαγή τού. δεν χρειάζονται πρόσθετα! -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Κάποιος γκουρού των λιπαντικων ,είχε πει κάποτε για τα πρόσθετα λαδιού ,ότι το μόνο που προσφέρουν είναι να στουμπώσουν το φίλτρο λαδιου με αποτελέσματα δυσάρεστα για τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα.