Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 126
    • Best 0
    • Groups 0

    referravag

    @referravag

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    126
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    referravag Unfollow Follow

    Latest posts made by referravag

    • RE: Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?

      ACCENTWIZARD +1 στα Liqui Moly, όπως και στα Shell. Τσέκαρε και αυτά τα ECT C3... Το έψαξα πολύ πριν κάνω την δοκιμή και για ακόμη μια φορά η έρευνα αποδείχθηκε σωστή όπως και με τα Liqui Moly. Εξαιρετικά και τα δύο. Εγώ έχω κι άλλο λάδι στο πρόγραμμα που είναι να δοκιμάσω άλλου κατασκευαστή. Όπως και να το κάνουμε κατά την ταπεινή μου άποψη τα GM είναι καλά μόνο από την άποψη της τιμής τους καθώς καμία σχέση δεν έχει το αυτοκίνητο από άποψη λειτουργίας σε σχέση με ακριβότερα λάδια... 25€ έχουν. Τα υπόλοιπα έχουν 40-50€ στις ίδιες ποσότητες... Οι άπιστοι ας βρουν δύο Α13DTE και ας ακούσουν από κοντά την διαφορά δίπλα δίπλα αντί να λαϊκίζουν στοχευμένα εναντίον συγκεκριμένων εταιρειών.

      Επιπλέον, επειδή αναφέρθηκε από πολλούς, ότι 'να εγώ βάζω GM και είναι γυαλί μέσα που άνοιξα καπάκι βαλβίδων' κλπ και αυτό δείχνει πόσο 'θαυματουργό είναι το GM' θα πρέπει να τους υπενθυμιστεί το γεγονός ότι και λάδι σουπερμάρκετ με σωστές προδιαγραφές να βάλει κάποιος, αν τηρεί τις προβλεπόμενες αλλαγές στα σωστά διαστήματα πάλι γυαλί θα είναι ο κινητήρας... Γι' αυτό και τόσα άτομα βάζουν W5 από τα Lidl και δεν έχουν κανένα πρόβλημα... Άλλο πράγμα όμως το ότι δεν έχει κατάλοιπα μέσα ο κινητήρας, τα οποία δημιουργούνται από τα μακρά διαστήματα αλλαγών και άλλο η ικανότητα λίπανσης που προσφέρει το λιπαντικό... Μην συγχέετε τις δύο έννοιες! Και εμένα δεν μου το έκαιγε το GM και μια φορά τα είχα κρατήσει 18-19.000χλμ και δεν είχε κάψει σταγόνα και κανένα πρόβλημα ή δυσλειτουργία δεν είχα με αυτό... Μέχρι εκεί όμως... Από εκεί και πέρα, απλά ουδεμία σχέση με LM και Shell δεν έχουν όσον αφορά την λειτουργία του αυτοκινήτου και είναι αδιαμφισβήτητα ένα υποδεέστερο λάδι με τόση ικανότητα όση για να λειτουργεί ΟΚ ο κινητήρας... Μην το μπερδεύετε με το παλιό 10W40 της Opel που γράφετε κάποιοι για αυτοκίνητα 15 χρόνων με εκατοντάδες χιλιάδες χλμ και γενικεύετε... Άλλο το 10W40 όπως και άλλο το 5W30 dexos 2 όπως και άλλο το 'Opel Super Synthetic 0W30' που είναι κλάσεις καλύτερο από το dexos2 σύμφωνα με την διεθνή κοινότητα.

      ACCENTWIZARD κάτι τελευταίο σχετικά με την κατανάλωση του λαδιού. Ο πατέρας μου στην Γερμανία είχε ένα Mondeo 2000κ.εκ που έκαιγε 1L/1000χλμ... Είχε δοκιμάσει ακριβά λάδια των 70-100€ και όλα του τα έκαιγε... Μόνο όταν άλλαξε σε LM κατόπιν προτροπής του (Έλληνα) μηχανικού του εκεί μειώθηκε πάνω από το μισό η κατανάλωση του λαδιού και υπάρχει πληθώρα παρόμοιων αναφορών σε ξένα φόρουμ.

      Προσωπικά σε 5 αυτοκίνητα του κύκλου μου που επιμελούμαι εγώ και βάζουμε Liqui Moly, από το ταπεινό Starlet του 1995 μέχρι το δικό μου που είναι το πιο πρόσφατο του 2011, όλοι έχουν να λένε μόνο καλά λόγια... Τώρα αν έτυχε και κάποιος από εδώ με διαφορετικό αυτοκίνητο δεν παρατήρησε διαφορά, δεν υπάρχει λόγος αμφισβήτησης. Αυτό όμως δεν υποβαθμίζει το συγκεκριμένο λάδι εφόσον είναι καταγεγραμμένες αμέτρητες θετικές κριτικές από άλλους. Στα πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και δεν σημαίνει πως ότι δουλεύει καλά στον έναν θα δουλεύει το ίδιο καλά και σε κάποιον άλλο με διαφορετικό αυτοκίνητο... Προσωπικά κατέληξα στα LM μετά από πολύ ψάξιμο και έρευνα στην διεθνή κοινότητα και κατόπιν προτροπής κάποιων μελών από φόρουμ της opel που τα χρησιμοποιούσαν και μόνο ευχαριστημένος είμαι. Το ίδιο και με τα Shell. Μεταξύ άλλων Shell λάδια άλλαζα για κάποια χρόνια σε πρατήριο στην Πάτρα στο παλιό FIAT Brava που είχαμε μοντέλο του 2000 και έχει πάνω από μισό εκατομμύρια χιλιόμετρα πλέον στα χέρια 3ου ιδιοκτήτη μετά από εμάς και ακόμη κυκλοφορεί. Μόνο η μπογιά του έχει ψωριάσει σε κάποια σημεία.

      Εν κατακλείδι φίλε ACCENTWIZARD, στο θέμα λάδια μην περιμένεις να βρεις άκρη. Κάποιοι είναι φανατικοί με εταιρείες, κάποιοι μιλούν γενικά για το τι νομίζουν ότι συμβαίνει, κάποιοι έχουν προκαταλήψεις και στερεότυπα θεωρώντας ότι πρέπει να προτιμούμε μόνο και μόνο γνήσια ανταλλακτικά γενικώς κοκ. Κάθε ένας έχει την δική του άποψη... Συμφωνία δεν πρόκειται να υπάρξει ποτέ... Μόνο δοκιμάζοντας μπορούμε να ξέρουμε. Από εκεί και πέρα καθένας είναι ελεύθερος να βάζει τα λάδια που θεωρεί καλά για το αυτοκίνητό του και την τσέπη του και έχει κάθε δικαίωμα να γράφει τις εμπειρίες του. Καλό θα ήταν όμως κάποιοι άλλοι να καταθέτουν και να κάνουν συγκρίσεις βάσει προσωπικών τους εμπειριών και όχι βάσει γνωστών και 'φανταστικών' τους φίλων.

      Με φιλικούς χαιρετισμούς

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Και στον δικό μου 1.3 multijet με EKO/BP απλά βρωμάει ο τόπος, η ατμόσφαιρα στο γκαράζ μέχρι να κάνω τις μανούβρες να ξεπαρκάρω γίνεται αποπνικτική οπότε και δεν κατεβάζω παράθυρα, ενώ το βράδυ βλέπεις και μαύρο συννεφάκι στα φώτα του από πίσω στα πατήματα, παρότι Euro 5 με DPF... Όλα αυτά μόνο με BP/EKO... Με τα υπόλοιπα μέχρι ώρας κανένα τέτοιο θέμα και ίσα ίσα που έχουν πολύ καθαρή μυρωδιά. Βάζω εδώ και καιρό το απλό της AVIN και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Συνεχίζω με αυτό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Φίλε κουλούρι προφανώς και δεν θα βγάλεις άκρη μόνος σου... Θα πας στο μάστορά σου και θα σου τα παραγγείλει ακριβώς ή αν πας στον ανταλλακτικατζή με τον αριθμό πλαισίου σου θα σου πει ακριβώς τους κωδικούς... Είναι πολύ απλό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Peugeot 207 - Υπολείμματα λαδιού στο κινητήρα!!

      Φίλε arj1383 να 'σαι καλά! Και εμάς 50eευρώ μας είχε πει αρχικά στο τηλ απλά προέκυψαν και κάποια έξτρα που έγραψα...

      Λάδι κάθε 10.000χλμ το πολύ. Αν το αλλάζεις και νωρίτερα ακόμη καλύτερα. Απλά επειδή έχει καδένα ο συγκεκριμένος κινητήρας και όπως θα γνωρίζεις για την μακροζωία της είναι ζωτικής σημασίας να μην αμελούνται οι αλλαγές λαδιών, το πολύ στα 10.000χλμ θα τα αλλάζεις. Και αυτό θα το τηρείς ευλαβικά. Αν θες και λίγο νωρίτερα στα 8.000-9.000χλμ ακόμη καλύτερα. Αυτό μόνο καλό είναι για τον κινητήρα. Το Top Tec 4100 έτσι κι αλλιώς το βρίσκεις σε οικονομική τιμή αν ψάξεις online. Εμείς το παίρνουμε 34,99/5L. Στο δικό μας κάθε 10.000χλμ τα αλλάζουμε και ο κινητήρας κάτω από το καπάκι που βγήκε μετά από 9,5 χρόνια και 175.000+ χλμ, ήταν σε άψογη κατάσταση... Γυαλί...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Φίλε κουλούρι εδώ είσαι:
      *Πρέπει να το δεις με τον μάστορά σου ποια ταιριάζουν γιατί δεν ξέρω τι τύπο σασί έχει το δικό σου... έχει διάφορες παραλλαγές... Και σε εμάς έτσι ήταν και ρώτησε στο τηλ τον μάστορά μας ο ανταλλακτικατζής να του πει την διάμετρο του γονάτου? αν το λέω καλά γιατί είχε 2 διαφορετικές εκδοχές, ώστε να του στείλει τα σωστά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Ηλία ναι. Ήταν το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε στις δοκιμαστικές βόλτες που κάναμε με τον μάστορα αμέσως μετά την τοποθέτηση και την ευθυγράμμιση... Επίσης το άλλο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει 'ψηλώσει', δηλ κάθεται πιο ψηλά το αμάξωμα από πριν. Φαίνεται οπτικά και με το μάτι... Λογικό... Στην εθνική σκληραίνει κανονικά το τιμόνι και είναι πιο στιβαρό σχεδόν όπως πρώτα στην αίσθηση. Μέσα στην πόλη όμως έχει αλλάξει τελείως και έχει γίνει πάρα πολύ ωραίο και ελαφρύ. Δεν ξέρω αν αλλάχτηκαν και τίποτα ρουλεμάν ή άλλα εξαρτήματα που μπορεί να δυσχέραιναν την κίνηση κατά το στρίψιμο.

      Σαραντή εγώ έχω να πω ότι παρότι το Opel ποιοτικά είναι πιο πάνω από το 207, εννοώ σαν αυτοκίνητο σαν υλικά κατασκευής, στιβαρότητα σιγουριά στο δρόμο κλπ, το τιμόνι που έχει το Peugeot είναι κλάσεις ανώτερο και έχει φοβερή αίσθηση... Και ας κοροϊδεύουν και ας μοιρολογούν αυτοί που βγαίνουν και κράζουν την Peugeot ότι 'πάνε τα Opel και θα πέσουν και θα χαλάσουν τώρα που εξαγοράστηκε ο όμιλος κλπ'... Και το C4 επίσης έχει καλύτερη πληροφόρηση και στρίψιμο από το Opel, παρόμοιο με το Peugeot...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Peugeot 207 - Υπολείμματα λαδιού στο κινητήρα!!

      W202 AMG εκ πείρας θα διαφωνίσω με αυτό που λες σχετικά με τα εξαρτήματα. Όποτε έχει χρειαστεί να αλλάξουμε κάποιο περιφερειακό στον κινητήρα αυτά τα 10 χρόνια και αυτά ήταν (τεντωτήρας καδένας, valve solenoid actuator στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, θερμοστάτης + δοχείο διαστολής και κολλάρο) όλα μα όλα τα εξαρτήματα ήταν αναθεωρημένα και διαφορετικά σε σχέση με αυτά που είχε πάνω το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο και πολύ πρόσφατης παραγωγής. Χαρακτηριστικά δε για το κολάρο που αμφιβάλεις, η ζημιά με το ιμιτασιόν (FEBI παρεπιπτόντως) που παραλίγο να καεί ο κινητήρας ήταν τον Σεπτέμβρη του 2017. Μια βδομάδα άντεξε στη θέση του. Μετά το σοκ που πάθαμε, του είπαμε να τα πάει πίσω εκεί που τα πήρε χωρίς να μας ρωτήσει και να βάλει τα γνήσια της Peugeot... Το γνήσιο κολλάρο που μπήκε έχει πάνω του χτυπημένη ημερομηνία η οποία ήταν πάρα πολύ πρόσφατη. 7/17 ή 8/17, δηλ ήταν ενός το πολύ δύο μηνών το κολλάρο... Και 6 μηνών να ήταν όμως πάλι πρόσφατο είναι. Ότι αναθεώρηση μπορεί να έχει βγάλει η Peugeot από το 2008 μέχρι τα μέσα του 2017 το γνήσιο εξάρτημα ξέρεις ότι θα είναι αναθεωρημένο. Το FEBI και τα λοιπά aftermarket το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν κάποια από τις αρκικές προδιαγραφές... Σε ποιότητα δε το κούμπωμα που έχει το γνήσιο κολλάρο στη μεριά που ασφαλίζει στο δοχείο διαστολής, σε σχέση με το ιμιτασιόν που μας είχε βάλει απλά καμία απολύτως σχέση... Γι' αυτό και όταν ένα μήνα μετά τρύπησε το κολάρο στο δικό μου πήγα κατευθείαν στην OPEL και ξεμπέρδεψα...

      Μιλάμε και συγκρίνουμε πάντα ανταλλακτικά ΟΕΜ αντίστοιχου εύρους τιμών και ποιότητας με τα γνήσια... Δεν μιλάμε για κολάρα ειδικά βελτιωμένα κλπ...

      Φίλε Σαραντή και εμένα μου είχε βγάλει μήνυμα για χαμηλή ένδειξη ψυκτικού και ήμουν ψιλιασμένος ότι μπορεί να φταίει ο αισητήρας στο δοχείο όπως έγραψες καθώς είχα διαβάσει για την συγκεκριμένη βλάβη. Όμως είχε δίκιο που παραπονιόταν γιατί το δοχείο ήταν σχεδόν άδειο καθώς είχε τρυπήσει το κολάρο... χιχι!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα και καλή άνοιξη!!

      Σαραντή το Opel έχει ακόμη τα εργοστασιακά πάνω του. ~115.000χλμ και είναι ακόμη μάχιμα και άνετα παρότι έχω σπορ λάστιχα. Στο Peugeot βάλαμε Sachs, όχι KYB. Γι' αυτό έγραψα ότι εντοπίζω παρόμοια συμπεριφορά στην απορρόφηση των κραδασμών με το Opel μετά την αλλαγή. Επίσης το τιμόνι ειδικά είναι το κάτι άλλο... Είναι λες και σημαδεύεις με διαβήτη. Από πάντα είχε καλύτερη αίσθηση το τιμόνι στο Peugeot σε σχέση με το Opel μου - κλάσεις ανώτερη η αίσθηση του Peugeot - αλλά πλέον είναι το κάτι άλλο... Ειδικά αυτό που έχει ελαφρύνει μέσα στην πόλη τόσο πολύ και δεν πιάνονται τα χέρια σου είναι πολύ μεγάλο 'συν'. Είναι πολύ πιο ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Πριν κουράζονταν τα χέρια σου. Δεν κάνω πλάκα.

      Φίλε κουλούρι πες μου τον κωδικό κινητήρα σου να σου πω ακριβώς τους κωδικούς που βγάζει η Sachs για το αυτοκίνητό σου αν και λογικά ένα μοντέλο θα βγάζει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Peugeot 207 - Υπολείμματα λαδιού στο κινητήρα!!

      Ευχαριστώ Σαραντη! Να 'σαι καλά!! Θα φανεί! Θα ενημερώσω εν καιρώ για την εξέλιξή του. Αν και τα παιδιά στο συνεργείο έκαναν εκπληκτική δουλειά... Τόσο προσεκτικοί ούτε στην αντιπροσωπεία... Φυσιολογικές φθορές είναι αυτά μας είπαν... 10 χρονών γίνεται το αυτοκίνητο το καλοκαίρι και αυτή τη στιγμή έχει 175.000χλμ. Μέσα τα μέταλλα γυάλιζαν σαν καινούρια... Μαζί με τα εργατικά + καινούριο ειδικό παραφλού κόκκινου χρώματος που αντέχει μέχρι 150°C (σε αυτόν τον κινητήρα πρέπει να κοιτάμε την πάνω θερμοκρασία που αντέχει το ψυκτικό γιατί δουλεύει σε ελαφρώς ανεβασμένες θερμοκρασίες εκ κατασκευής) το κόστος ανήλθε στα 100€. Χωρίς το παραφλού να ήταν κανά 25άρι πιο κάτω και αν δεν επιλέγαμε γνήσιο σετ φλατζών το συνολικό κόστος θα ήταν γύρω στα 50€ (χωρίς το παραφλού).

      Απλά πριν κάτι μήνες είχε χρειαστεί να αλλάξουμε ένα κολάρο και το δοχείο διαστολής και ο μάστορας που πηγαίναμε μέχρι πρότινος έβαλε ιμιτασιόν εξαρτήματα(υπ' ευθύνη του χωρίς να μας ρωτήσει) με αποτέλεσμα να ξεκουμπώσει μετά από μια βδομάδα το κολάρο γιατί είχε τελείως ψεύτικο κούμπωμα και να είμαστε τυχεροί που δεν μας κάηκε το αυτοκίνητο. Ήμασταν τυχεροί γιατί ακούστηκε το 'μπαμ' όπως ξεκούμπωσε το κολάρο και βγήκαν ατμοί από το καπό την ώρα που παρκάραμε... Αλλιώς αν ήμασταν σε καμιά εθνική θα καιγόταν τζάμπα ο κινητήρας από ανευθυνότητα του μάστορα που κοίταξε να βγάλει λεφτά από την υπόθεση... Αυτός έχασε 3 αυτοκίνητα αλλά είναι άλλο θέμα αυτό... Σε αναλώσιμα κλπ ΟΚ τα παίρνω από έξω μόνος μου φίλτρα, λάδια, ιμάντες, μπουζί, προθερμαντήρες κλπ... Απλά όταν πρόκειται για κάτι πιο σημαντικό πάνω στον κινητήρα εκεί μόνο γνήσια... Και εγώ στο Opel μου που τρύπησε το κάτω κολάρο του ψυγείου γνήσιο έβαλα κατευθείαν...

      Εξάλλου εάν υπάρχει περίπτωση να έχει βγει αναθεωρημένο εξάρτημα που διορθώνει κάποιο πρόβλημα, παίρνοντας γνήσιο ξέρεις ότι έχεις πάρει την τελευταία αναθεώρηση... Τα aftermarket δεν είσαι σίγουρος ότι θα είναι αναθεωρημένα και συνήθως δεν είναι.

      Anyway! Το μοτέρ αυτό γενικά μπορεί να έχει το θεματάκι του με την κατανάλωση του λαδιού (400ml στην περίπτωσή μας κατά μέσο όρο) αλλά οδηγικά επειδή έχουμε στο άλλο αυτοκίνητο C4 τον αντίστοιχο κινητήρα της Peugeot-Citroen 1.4 88PS, ο Valvetronic της BMW είναι κλάσεις ανώτερος και φαίνεται και στον δρόμο. Πολύ πιο ελαστικός και γραμμικός σε σχέση με αυτόν της Peugeot. Και εκτός αυτού και της PSA το καίει το λαδάκι του... Το 1/3-1/4 βέβαια αλλά δεν παύει και αυτός να καίει...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • RE: Peugeot 207 - Υπολείμματα λαδιού στο κινητήρα!!

      Σήμερα πραγματοποιήθηκε η επισκευή αλλαγής φλάτζας του καπακιού βαλβίδων. 35€ κόστισε το γνήσιο σετ φλατζών.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      R
      referravag
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr