-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Σαραντή αφού ήσουν ικανοποιημένος με τα Sachs και απ' ότι λες όχι από τα ΚYB γιατί το ψάχνεις; Το Peugeot μας έχει γίνει πιο καλό απ' ότι με τα εργοστασιακά του καινούρια σε κάθε τομέα. Εκτός αυτού επειδή ξέρω ότι κατά 99,9% τα γνήσια του Opel μου είναι Sachs (αφήνω ποσοστό λάθους 0.1% στην αντιπροσωπεία που μου το είπε) πλέον παρατηρώ παρόμοια συμπεριφορά στο δρόμο με το Opel μου όσον αφορά την απόσβεση ανωμαλιών. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα καινούρια που μπήκαν τώρα είναι σαφώς πιο άνετα από τα δικά μου που έχουν μαζέψει χιλιόμετρα.Επίσης γενικά λόγια του τύπου τα ΚΥΒ είναι σκληρά, Sachs κρατάνε περισσότερο ξεχάστε τα... Το ότι δεν έκατσε καλά η μία μάρκα σε ένα αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι έτσι θα είναι και για τα υπόλοιπα... Πόσες αναφορές υπάρχουν και εδώ και σε άλλα φόρουμ ή από συγγενικά μας πρόσωπα που η ίδια σειρά αμορτισέρ στο ένα αυτοκίνητο της οικογένειας ήταν άψογη και στο άλλο 'κοπάναγε'...
Φιλικά
Φίλε μου πιο Peugeot έχεις;; έχω ένα 307cc και σκεφτομαι να αλλάξω σε κάνα δίμηνο γιατί έχω τα μαμά εδώ και 180.000χμ.. Αν του πω του μηχανικού ότι θέλω sachs πως θα βρούμε πόσο μαλακα τα θέλω.. Γενικά είμαι πλέον πιο πολύ της άμεσης πάρα της σκληρότητας.
ΕυχαριστώSent from my SM-G930F using Tapatalk
-
δεν εχεις πολλες επιλογες αν θες sachs, ενα μοντελο βγαζει
https://webcat.zf.com/index.asp?PKW=1&K ... e_info.asp
-
Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα και καλή άνοιξη!!
Σαραντή το Opel έχει ακόμη τα εργοστασιακά πάνω του. ~115.000χλμ και είναι ακόμη μάχιμα και άνετα παρότι έχω σπορ λάστιχα. Στο Peugeot βάλαμε Sachs, όχι KYB. Γι' αυτό έγραψα ότι εντοπίζω παρόμοια συμπεριφορά στην απορρόφηση των κραδασμών με το Opel μετά την αλλαγή. Επίσης το τιμόνι ειδικά είναι το κάτι άλλο... Είναι λες και σημαδεύεις με διαβήτη. Από πάντα είχε καλύτερη αίσθηση το τιμόνι στο Peugeot σε σχέση με το Opel μου - κλάσεις ανώτερη η αίσθηση του Peugeot - αλλά πλέον είναι το κάτι άλλο... Ειδικά αυτό που έχει ελαφρύνει μέσα στην πόλη τόσο πολύ και δεν πιάνονται τα χέρια σου είναι πολύ μεγάλο 'συν'. Είναι πολύ πιο ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Πριν κουράζονταν τα χέρια σου. Δεν κάνω πλάκα.
Φίλε κουλούρι πες μου τον κωδικό κινητήρα σου να σου πω ακριβώς τους κωδικούς που βγάζει η Sachs για το αυτοκίνητό σου αν και λογικά ένα μοντέλο θα βγάζει.
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Ειδικά αυτό που έχει ελαφρύνει μέσα στην πόλη τόσο πολύ και δεν πιάνονται τα χέρια σου είναι πολύ μεγάλο 'συν'. Είναι πολύ πιο ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Πριν κουράζονταν τα χέρια σου. Δεν κάνω πλάκα.Απο τα αμορτισερ αυτο?
-
Είναι VF33BRFJF84793601
Ευχαριστώ πολύSent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Ο χρήστης koulouri έγραψε:
Είναι VF33BRFJF84793601
Ευχαριστώ πολύSent from my SM-G930F using Tapatalk
Engine EW10A
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Καλημέρα παιδιά! Καλό μήνα και καλή άνοιξη!!Σαραντή το Opel έχει ακόμη τα εργοστασιακά πάνω του. ~115.000χλμ και είναι ακόμη μάχιμα και άνετα παρότι έχω σπορ λάστιχα. Στο Peugeot βάλαμε Sachs, όχι KYB. Γι' αυτό έγραψα ότι εντοπίζω παρόμοια συμπεριφορά στην απορρόφηση των κραδασμών με το Opel μετά την αλλαγή. Επίσης το τιμόνι ειδικά είναι το κάτι άλλο... Είναι λες και σημαδεύεις με διαβήτη. Από πάντα είχε καλύτερη αίσθηση το τιμόνι στο Peugeot σε σχέση με το Opel μου - κλάσεις ανώτερη η αίσθηση του Peugeot - αλλά πλέον είναι το κάτι άλλο... Ειδικά αυτό που έχει ελαφρύνει μέσα στην πόλη τόσο πολύ και δεν πιάνονται τα χέρια σου είναι πολύ μεγάλο 'συν'. Είναι πολύ πιο ξεκούραστο μέσα στην πόλη. Πριν κουράζονταν τα χέρια σου. Δεν κάνω πλάκα.
Φίλε κουλούρι πες μου τον κωδικό κινητήρα σου να σου πω ακριβώς τους κωδικούς που βγάζει η Sachs για το αυτοκίνητό σου αν και λογικά ένα μοντέλο θα βγάζει.
referravag στο Astra H με 130.000 και στο Corsa C με 140.000 xlm και εγώ τα εργοστασιακά έχω ακόμη. Το τιμόνι και στα δύο εντάξει δεν είναι άμεσο όπως σε ένα fiesta 2011 μοντέλο της δουλειάς και αυτό, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ανάρτηση
-
Ηλία ναι. Ήταν το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε στις δοκιμαστικές βόλτες που κάναμε με τον μάστορα αμέσως μετά την τοποθέτηση και την ευθυγράμμιση... Επίσης το άλλο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει 'ψηλώσει', δηλ κάθεται πιο ψηλά το αμάξωμα από πριν. Φαίνεται οπτικά και με το μάτι... Λογικό... Στην εθνική σκληραίνει κανονικά το τιμόνι και είναι πιο στιβαρό σχεδόν όπως πρώτα στην αίσθηση. Μέσα στην πόλη όμως έχει αλλάξει τελείως και έχει γίνει πάρα πολύ ωραίο και ελαφρύ. Δεν ξέρω αν αλλάχτηκαν και τίποτα ρουλεμάν ή άλλα εξαρτήματα που μπορεί να δυσχέραιναν την κίνηση κατά το στρίψιμο.
Σαραντή εγώ έχω να πω ότι παρότι το Opel ποιοτικά είναι πιο πάνω από το 207, εννοώ σαν αυτοκίνητο σαν υλικά κατασκευής, στιβαρότητα σιγουριά στο δρόμο κλπ, το τιμόνι που έχει το Peugeot είναι κλάσεις ανώτερο και έχει φοβερή αίσθηση... Και ας κοροϊδεύουν και ας μοιρολογούν αυτοί που βγαίνουν και κράζουν την Peugeot ότι 'πάνε τα Opel και θα πέσουν και θα χαλάσουν τώρα που εξαγοράστηκε ο όμιλος κλπ'... Και το C4 επίσης έχει καλύτερη πληροφόρηση και στρίψιμο από το Opel, παρόμοιο με το Peugeot...
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
Ηλία ναι. Ήταν το πρώτο πράγμα που παρατηρήσαμε στις δοκιμαστικές βόλτες που κάναμε με τον μάστορα αμέσως μετά την τοποθέτηση και την ευθυγράμμιση... Επίσης το άλλο είναι ότι το αυτοκίνητο έχει 'ψηλώσει', δηλ κάθεται πιο ψηλά το αμάξωμα από πριν. Φαίνεται οπτικά και με το μάτι... Λογικό... Στην εθνική σκληραίνει κανονικά το τιμόνι και είναι πιο στιβαρό σχεδόν όπως πρώτα στην αίσθηση. Μέσα στην πόλη όμως έχει αλλάξει τελείως και έχει γίνει πάρα πολύ ωραίο και ελαφρύ. Δεν ξέρω αν αλλάχτηκαν και τίποτα ρουλεμάν ή άλλα εξαρτήματα που μπορεί να δυσχέραιναν την κίνηση κατά το στρίψιμο.Σαραντή εγώ έχω να πω ότι παρότι το Opel ποιοτικά είναι πιο πάνω από το 207, εννοώ σαν αυτοκίνητο σαν υλικά κατασκευής, στιβαρότητα σιγουριά στο δρόμο κλπ, το τιμόνι που έχει το Peugeot είναι κλάσεις ανώτερο και έχει φοβερή αίσθηση... Και ας κοροϊδεύουν και ας μοιρολογούν αυτοί που βγαίνουν και κράζουν την Peugeot ότι 'πάνε τα Opel και θα πέσουν και θα χαλάσουν τώρα που εξαγοράστηκε ο όμιλος κλπ'... Και το C4 επίσης έχει καλύτερη πληροφόρηση και στρίψιμο από το Opel, παρόμοιο με το Peugeot...
Ρουλεμαν στα top mount.
-
Φίλε κουλούρι εδώ είσαι:
*Πρέπει να το δεις με τον μάστορά σου ποια ταιριάζουν γιατί δεν ξέρω τι τύπο σασί έχει το δικό σου... έχει διάφορες παραλλαγές... Και σε εμάς έτσι ήταν και ρώτησε στο τηλ τον μάστορά μας ο ανταλλακτικατζής να του πει την διάμετρο του γονάτου? αν το λέω καλά γιατί είχε 2 διαφορετικές εκδοχές, ώστε να του στείλει τα σωστά. -
referravag συμφωνώ για το όπελ. Καλό σε ποιότητα κατασκευής, πλαίσιο, αλλά το τιμόνι του είναι αργό.....Νομίζω ότι γενικά εδώ και χρόνια ένα από τα πλην στα όπελ είναι το αργό τους τιμόνι...
-
Επειδη δε βγαζω ευκολα ακρη για αμορτισερ sachs σε καταστημα θεσσαλονικης
πηρα σε εναν που παιρνω συχνα ανταλλακτικα ( μην πω ονομα και κανω διαφημιση )
και μου ειπε οτι εχει Record 190€ με εξτρα τις φυσουνες και τα top mounts ΑΝ χρειαστουν..
Ποια η γνωμη σας για αυτα; -
Φίλε κουλούρι προφανώς και δεν θα βγάλεις άκρη μόνος σου... Θα πας στο μάστορά σου και θα σου τα παραγγείλει ακριβώς ή αν πας στον ανταλλακτικατζή με τον αριθμό πλαισίου σου θα σου πει ακριβώς τους κωδικούς... Είναι πολύ απλό.
-
Σε προοδευτικο ελατηριο(Ιδια διαμετρος σπειρας,ιδια διαμετρος ελατηριου) με διαφορετικη αποσταση σπειρων μεταξυ τους (5-6 μεγαλύτερα ανοιγματα,3-4 πολύ μικροτερα) ποιο τμημα του ελατηριου εχει την υψηλοτερα σταθερα?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Σε προοδευτικο ελατηριο(Ιδια διαμετρος σπειρας,ιδια διαμετρος ελατηριου) με διαφορετικη αποσταση σπειρων μεταξυ τους (5-6 μεγαλύτερα ανοιγματα,3-4 πολύ μικροτερα) ποιο τμημα του ελατηριου εχει την υψηλοτερα σταθερα?Το κομμάτι με τα μεγαλύτερα ανοίγματα είναι το σκληρότερο.
-
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
Σε προοδευτικο ελατηριο(Ιδια διαμετρος σπειρας,ιδια διαμετρος ελατηριου) με διαφορετικη αποσταση σπειρων μεταξυ τους (5-6 μεγαλύτερα ανοιγματα,3-4 πολύ μικροτερα) ποιο τμημα του ελατηριου εχει την υψηλοτερα σταθερα?
Το κομμάτι με τα μεγαλύτερα ανοίγματα είναι το σκληρότερο.
Σιγουρο?Μιλαω για ελατηριο που δν παταει σε πιατο στο αμορτισέρ οπου εκει ναι 100% είναι ετσι όπως λες(ξεχασα να το διευκρινισω)
-
εντυπωσεις απο coilover AP?Η τουλαχιστον ST που ειναι απο το ιδιο εργοστασιο της kw?
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Σε προοδευτικο ελατηριο(Ιδια διαμετρος σπειρας,ιδια διαμετρος ελατηριου) με διαφορετικη αποσταση σπειρων μεταξυ τους (5-6 μεγαλύτερα ανοιγματα,3-4 πολύ μικροτερα) ποιο τμημα του ελατηριου εχει την υψηλοτερα σταθερα?
Το κομμάτι με τα μεγαλύτερα ανοίγματα είναι το σκληρότερο.
Σιγουρο?Μιλαω για ελατηριο που δν παταει σε πιατο στο αμορτισέρ οπου εκει ναι 100% είναι ετσι όπως λες(ξεχασα να το διευκρινισω)
Επιβεβαιώνω τον προλαλήσαντα, το κομμάτι που έχουν μεγαλύτερη απόσταση οι σπείρες, πρακτικά λειτουργεί σαν σκληρότερο, σε σχέση με ίδιο ελατήριο με κοντινές τις σπείρες.
Επίσης, αυτό με τις αραιές σπείρες είναι πιο προοδευτικό. -
Χαιρετώ τη παρέα.
Το επόμενο διάστημα υπολογίζω την αλλαγή των αμορτισέρ στο GP 1.3 multijet μου, δεν γνωρίζω πόσα χλμ έχουνε τα παλιά, ήρθε μεταχειρισμένο στα χέρια μου και επειδή είναι αρκετά μαλακά θέλω να τα βγάλω..
Δεν έχω ιδιαίτερες εμπειρίες, θέλω απλά να είναι 'σχετικά' σφιχτά, όσο φυσικά αυτό είναι δυνατό από συμβατικά αμορτισέρ.
Προέρχομαι από Ιαπωνικά αυτοκίνητα, 2 φορές τοποθέτησα KYB και έμεινα ευχαριστημένος τόσο οδηγικά όσο και από τα χιλιόμετρα που έβγαλαν.
Έχω κακή εμπειρία από τα μαύρα Bilstein, τα τοποθέτησε ο πατέρας μου σε Fabia mk1 και το μετάνιωσε από το πρώτο λεπτό, ήτανε πιο μαλακά κι από τα εργοστασιακά που είχανε κάνει 140.000χλμ, βάρκα γιαλό.
Επίσης έχω ακούσει καλά λόγια για τα Sachs.. είμαι θετικός..
Γνωρίζει κάποιος τι φοράει εργοστασιακά η Fiat;Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή.. Ευχαριστώ.
-
Βαλε παλι kayaba.
Περί Αναρτήσεων