Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    tasos_perama

    @tasos_perama

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tasos_perama Unfollow Follow

    Latest posts made by tasos_perama

    • RE: Πρόβλημα σε Fiat Seicento

      Εν τέλει χθες πρωί πριν πιαστώ με το αμάξι, κατέβηκα αγόρασα κι έναν πολλαπλασιαστη. Και χρειάστηκε!

      Άλλαζα ένα ένα τα πράγματα και όχι όλα μαζί για να καταλάβω και τι έφταιγε.

      Ξεκίνησα με το μπουζι του 1ου κυλίνδρου, καμιά αλλαγή.. Μετά έβαλα και τα υπόλοιπα. Καμιά αλλαγή..

      Μετά άλλαξα το μπουζοκαλωδιο του 1ου.. Τίποτα! Αλλάζω και τα υπόλοιπα τρία, τίποτα και πάλι...

      Μετά άλλαξα θέση τα μπουζοκαλωδια στον προβληματικο  πολλαπλασιαστη, για να δω εάν τα μου δείξει βλάβη στον 4ο κυλινδρο αντί του 1ου. Κάτι που δεν έγινε, και με μπέρδεψε....

      Για να μην τα πολυλογω, άλλαξα τον πολλαπλασιαστη του 1ου-4ου και ως δια μαγείας όλα έφτιαξαν!

      Ευχαριστώ πολυ όσους ασχολήθηκαν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • RE: Πρόβλημα σε Fiat Seicento

      Δεν είναι ασυντήρητο το αμάξι, τα μπουζί αλλαχθηκαν στη περασμένη αλλαγή λαδιών, έχουν δλδ 6-7 χιλιάδες χλμ.

      Παρόλα αυτα αγόρασα καινούργια μήπως υπάρχει αστοχία ή κάποιο βραχυκυκλωμενο ή οτιδήποτε. Όπως επίσης και νέα μπουζοκαλωδια. Το Σάββατο θα τα περάσω και θα επανέλθω στο τοπικ.

      Τον πολλαπλασιαστη δεν τον αγόρασα παροτι ήτανε φτηνός έχοντας στο νου μου πως εάν χαλάσει τέλος.. Δεν είναι δυνατόν μια να δουλευει κ μια οχι, όπως συμβαίνει στο προβλημα μου.  Το σκεφτομαι σωστά ή υπάρχουν άραγε εξαιρέσεις;

      Ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις σας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • Πρόβλημα σε Fiat Seicento

      Καλησπέρα σας.

      Αγόρασα πρόσφατα ένα Seicento 1.1 κι εξαρχής είχε αναμμένο check engine. Το πήρα σε καλή τιμή οπότε δεν το έψαξα πριν την αγορά εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε χωρίς σημαντικά προβλήματα.

      Στο διαταύτα τώρα... η βλάβη που διάβασα με το Torque pro μέσω της ODB, είναι η P0351. Τα αγγλικά μου δεν είναι καλά αλλά κάτι για ρεύματα κατάλαβα... ανάφλεξη(;) στον πρώτο κύλινδρο.. πολλαπλασιαστής ίσως; Θα εκτιμούσα τη βοήθεια σας πάνω στις πιθανές αιτίες.

      Τα συμπτώματα που παρουσιάζει είναι κραδασμοί του κινητήρα κατά το άναμμα, σαν να λειτουργεί με τρεις κιλυνδρους και δυσκολία στο στροφάρισμα. Θέλει λίγες γκαζιές για να στρώσει, και μετά λειρουργεί κανονικότατα! Εϊναι όμως κρίμα να το μαρσάρω κρύο στο καταχείμωνο. Ενώ έχει στρώσει, εάν σβήσω τη μηχανή και ξαναβάλω μπροστά, είτε είναι ζεστό, είτε είναι κρύο, κάνει πάλι τα ίδια... Να αναφέρω πως εαν ξεκινήσω χωρίς να φτιάξει, αρνείται να στροφάρει κι ενω πατώ βαθιά το γκάζι στο πάτωμα, κάποια στιγμή μετά από 100-200 μέτρα,  στρώνει απότομα το δουλεμα του και μου ρίχνει μια 'κλωτσιά' σαν να χει 40 κιλά ροπή!

      Καμιά ιδέα; Μπορεί να είναι πολλαπλασιαστής; Έχει δύο απ ότι είδα, ο πρώτος δίνει στους κυλινδρους 1-4,  και ο άλλος στους 2-3. Σύμφωνα με τον κωδικο βλάβης, το θέμα μου είναι στον 1ο. Θα μπορούσα να τους κανω τραμπα μεταξυ τους για να δω εαν θα μεταφερθει η βλάβη στον 2 κυλινδρο; Εαν γίνει αυτό τότε το πρόβλημα εντοπίστηκε και λύνεται με 20 ευρώ. Οι πολλαπλασιαστές όμως ήξερα ότι είτε λειτουργουν είτε όχι, μπορει να έχει κάτι και να φτιάχνει μετά από λίγο; Αλλιώς τι; Μπουζοκαλώδια; Εγκέφαλος;

      Οποιαδήποτε ιδέα δεκτή..

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Καλησπέρα σας, θα ήθελα βοήθεια στην επιλογή ελαστικών για Toyota Aygo στις διαστάσεις 155/65 R14.

      Αυτοκίνητο μικρό, ελαφρυ, γύρω στις 10.000χλμ το χρόνο, με το 80℅ των χιλιομέτρων να γράφονται στους γλυστερους δρόμους της πόλης, καθημερινά, με όλες τις καιρικές συνθήκες.

      Κύρια οδηγός κοπελα με βαρυ θα έλεγα ποδι, χωρις ιδιαίτερη εμπειρία. Όπως καταλαβαίνετε πέρα από το καθημερινό κήρυγμα για τον τρόπο οδήγησης, θα ήθελα να επιλέξω ότι καλύτερο.

      Μίλησα με 4 καταστήματα, οι δυο εξ αυτών σχεδόν καθετοι στην τοποθέτηση all season ελαστικών σε τόσο μικρο όχημα, λόγω μαλακοτερης γομας, άρα κ καλύτερης προσφυσης. Κάπου εδώ να σημειώσω πως τα χιόνια κ οι θερμοκρασίες κάτω του μηδέν στην Καβάλα που ζουμε, δεν είναι συχνές. Ουτε και τα 40ρια το καλοκαίρι..

      Αρχικά αυτό πως σας φαίνεται, στέκει σαν λογική;

      Η πρόταση και των δυο ήταν τα Continental all season contact και τα Goodyear vector 4seasons παρουσιάζοντας τα ως ισάξια.

      Άλλες προτάσεις, θερινών ελαστικών ήταν τα Continental EcoContact 6 και τα Bridgestone Turanza T005.  Η Michelin δεν έχει κανένα μοντέλο σε αυτές τις διαστάσεις.

      Κύριο κριτήριο η πρόσφυση σε βρεγμενο -κυριως-, στο στεγνό είναι πάντα πιο ελεγχόμενα τα πραγματα. Θόρυβος, κατανάλωση και διάρκεια ζωής είναι είναι μικρότερης σημασίας, μιας κ δεν με τα χιλιόμετρα που καλύπτει ετησίως θα βγάλει όπως και να χει 3-4 χρόνια.

      Εάν έχετε να μου προτείνετε κάποιο, ή οποιαδήποτε συμβουλή σχετική με αυτά που ανέφερα θα ήμουν υπόχρεος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • RE: FIAT FORUM

      Καλησπέρα στην παρέα.

      Κάτοχος grande punto, εμφάνισε το γνωστό πρόβλημα στο τιμόνι.
      Τριγμο στην κολώνα(?) όταν στριβω αριστερά, κυρίως στο παρκάρισμα όταν οι ροδες δεν τσουλουν.
      Στο παρελθόν είχα 3-4 φορές κόκκινο λαμπάκι τιμονιού, κλείνοντας όμως τον διακόπτη και ξανά ανοίγοντας έφευγε και όλα ήταν καλά.
      Αυτή τη στιγμή δεν έχω λαμπάκι και με εξαίρεση τον τριγμο δουλεύει κανονικά.
      Στο εξουσιοδοτημενο της περιοχής μου είπαν πως ετοιμάζεται να τα φτύσει το μοτέρ υποβοήθησης.
      Πρέπει να βγει ολόκληρη η κολώνα, να μπει ανακατασκευασμενο μοτερακι, καλιμπραρετε επάνω στην κολώνα και μπαίνει ξανά στο αυτοκίνητο.
      Στο ανακατασκευασμενο μοτέρ δίνουν 1 χρόνο εγγύηση.
      Η τιμή που ζητούν είναι 350€ συμπεριλαμβανομένης ανακατασκευής και εργασίας.

      Με δεδομένο πως δεν είναι κάτι βιαστικό και έχω(ελπίζω!) λίγο χρόνο να το ψάξω, το κόστος πως σας φαίνεται;
      Γενικά είμαι ευχαριστημένος από τις εργασίες τους, όμως πόσο έχουν πληρώσει άλλοι για αυτή την επισκευή; αξίζει να ψαχτω για αλλά συνεργεία;

      Περιμένω γνώμες, ευχαριστώ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tasos_perama
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

      elvet, τα 'γνησια' εαν πάω στην αντιπροσωπία θα τα πληρώσω σίγουρα 350€ βάλε εργατικά, top mount, κάποιο silent block ενδεχομένως, θα ξεφύγουμε πολύ, άρα προτιμώ aftermarket.

      Επίσης αυτό το 'μαλακό κ άνετο' είναι που δε με ικανοποιεί και θέλω να διορθώσω.
      Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν Celica με επιπλέον χαμηλωμένη κ σφιχτότερη ανάρτηση και όπως καταλαβαίνεις δεν έχω συνηθίσει σε πλεύσεις και κουνήματα.
      Έχω και ψηλό προφίλ λάστιχο λόγω 15ρας ζάντας και σηκώνεται πολύ.

      Εννοείται πως δεν περιμένω να στρίψει σα Celica, oύτε επιζητώ κάτι τέτοιο, πλέον έχω οικογένεια και το να κοπανάει δεν είναι ευχάριστο, αυτός είναι ο λόγος που άλλαξα και κατηγορία..

      Θέλω μόνο, σε λογικά πλαίσια και με συμβατικά αμορτισέρ(χωρίς να πάω σε σπορ τύπου) να βελτιώσω τη συμπεριφορά στο στρίψιμο. Δε ξέρω εάν η εκδόσεις sporting φορούσαν κάτι σφιχτότερο και αυτός ο κωδικός(aftermarket) μπαίνει και στο δικό μου;;; Τα abarth ήταν σίγουρα χαμηλωμένα άρα δε το ψάχνω καν..

      Εν κατακλείδι τα Kayaba έχουν τη φήμη των 'σκληρών' αυτός είναι ο λόγος που προσανατολίζομαι εκεί, χωρίς όμως να είμαι απόλυτος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Χαιρετώ τη παρέα.

      Το επόμενο διάστημα υπολογίζω την αλλαγή των αμορτισέρ στο GP 1.3 multijet μου, δεν γνωρίζω πόσα χλμ έχουνε τα παλιά, ήρθε μεταχειρισμένο στα χέρια μου και επειδή είναι αρκετά μαλακά θέλω να τα βγάλω..

      Δεν έχω ιδιαίτερες εμπειρίες, θέλω απλά να είναι 'σχετικά' σφιχτά, όσο φυσικά αυτό είναι δυνατό από συμβατικά αμορτισέρ.

      Προέρχομαι από Ιαπωνικά αυτοκίνητα, 2 φορές τοποθέτησα KYB και έμεινα ευχαριστημένος τόσο οδηγικά όσο και από τα χιλιόμετρα που έβγαλαν.

      Έχω κακή εμπειρία από τα μαύρα Bilstein, τα τοποθέτησε ο πατέρας μου σε Fabia mk1 και το μετάνιωσε από το πρώτο λεπτό, ήτανε πιο μαλακά κι από τα εργοστασιακά που είχανε κάνει 140.000χλμ, βάρκα γιαλό.

      Επίσης έχω ακούσει καλά λόγια για τα Sachs.. είμαι θετικός..
      Γνωρίζει κάποιος τι φοράει εργοστασιακά η Fiat;

      Οποιαδήποτε πρόταση δεκτή.. Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Καλημέρα παλικάρια ελπίζω να μην εκτροχιαζω τη συζήτηση.
      Απόψεις για τα λιπαντικά της Agip(ENI πλεον) υπαρχουν;; Θεωρούνται 'καλά, κακά 'η μέτρια'; αν μπορούμε να χαρακτηρισουμε έτσι κάποιο λιπαντικό...
      Αναφέρομαι συγκεκριμένα στο i-sint ms 5-30.
      Μου τα βάλανε σε εξουσιοδότημενο συνεργείο Fiat σε multijet 1.3 με οδηγία να τα κρατήσω 15.000χλμ.

      eni i-Sint MS 5W-30
      eni spa Via Laurentina 449, 00142 Rome
       +39 06 5988.1
      eni.com
      07/2015
      EN1021-03
      Page 1 of 1

      P R O D U C T D A T A S H E E T

      eni i-Sint MS 5W-30 is an innovative synthetic technology lubricant with “Mid SAPS” (MS)
      characteristics, specifically formulated to lubricate gasoline or diesel engines of passenger cars
      or light vans which require lubricants of the newest technology. These lubricants are to meet
      new performance specifications from important OEMs. They reduce exhaust pollutants in
      combination with Diesel Particulate Filter (DPF) and comply with the latest emission legislation.

      CHARACTERISTICS (TYPICAL VALUES)
      SAE Grade 5W-30
      Density at 15 °C kg/m3 850
      Viscosity at 100 °C mm²/s 12.3
      Viscosity at 40 °C mm²/s 70
      Viscosity at –30 °C mPa·s 6280
      Viscosity Index - 170
      Flash Point °C 230
      Pour Point °C -33

      PROPERTIES AND PERFORMANCES

       High levels of metal-based additives in engine oils can contribute to long term blocking of
      exhaust systems, increasing harmful emissions. eni i-Sint MS 5W-30 uses low levels of
      these additives to prolong the life of after-treatment systems.
       eni i-Sint MS 5W-30 strongly resists to oxidation due to high temperatures in presence of
      air and other agents thus allowing the long drain intervals provided by car manufacturers
      with a wide qualitative margin.
       eni i-Sint MS 5W-30 is free-flowing at cold temperatures which allows easier engine
      start-up. It has high fuel economy characteristics, which turn into reduced fuel
      consumption and therefore reduced CO2 emissions.
       eni i-Sint MS 5W-30 exhibits exceptional resistance to mechanical shear stress, therefore
      the product provides the highest level of protection against viscosity loss in service.

      **INTERNATIONAL SPECIFICATIONS
       ACEA C3
       API SN

      APPROVALS
       MB Approval 229.51, 229.52
       VW 502 00, 505 01
       BMW LL-04
       GM DEXOS™ 2 quality

      **

      Τι λέτε;
      Ευχαριστώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • RE: Fiat Grande Punto 1.3 Diesel - Αυξημένη κατανάλωση

      'αν φταίει ο θερμοστάτης θά πρέπει τό πάνω κολλάρο νά ειναι ζεστό κ τό κάτω κρύο'
      (Συγχωρέστε με από το κιν δε μπορώ να κάνω σωστό quote)

      Αριστο νομίζω πως αυτό που λες ισχύει σε περίπτωση που ο θερμοστατης κολλήσει κλειστός.
      Στη δική μου περίπτωση κόλλησε ανοιχτός, μισανοιχτος για την ακρίβεια.
      Οπότε βάζοντας μπροστά τη μηχανή τα νερά κυκλοφορούσαν απευθείας με συνέπεια να μη μπορούν να ζεσταθούν ποτέ κανονικά.

      Στο δια ταύτα τώρα, αλλαξα σήμερα τον θερμοστατη, 50€ o ιμιτασιον, 90ε ο γνήσιος.
      Έβαλα τον πρώτο + 25ε εργασία με αποδειξη + 1 λίτρο παραφλου γιατί χύθηκε λίγο.

      Ήτανε όντος ανοιχτός, αυτή τη στιγμή ανεβαίνει γρηγορότερα η θερμοκρασία, στους 88 ανοίγει κ περνάνε τα ζεστά και στο κάτω κολλαρο.
      Στη πράξη οι θερμοκρασίες μου παίζουν κάπου στους 86-89 βαθμούς, 4-6 επάνω από πριν.

      Οσον αφορά τη κατανάλωση, νομίζω κάτι έγινε. Παρατηρώντας την άμεση κατανάλωση βλεπω συχνότερα μικρά νούμερα 3,5-4,5 λ/100 ενώ πριν ηταν σχεδόν ανέφικτο να πέσει κάτω απ' το 5.

      Για να δούμε.... Θα επανελθω μετά από ~500χλμ που θα ξαναφιυλαρω για να δούμε εαν έπεσε στο φυσιολογικό.

      Ευχαριστώ οσους ασχοληθήκατε με τα θέμα μου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • RE: Fiat Grande Punto 1.3 Diesel - Αυξημένη κατανάλωση

      Θα τσεκάρω τις θερμοκρασίες μου 1-2 φορές ακόμη κι αν επιβεβαιωθούν θα τον αλλάξω.
      Μακάρι να είναι αυτό να ξενοιασω.

      Ευχαριστώ που ασχοληθήκατε.
      Θα επανέλθω μόλις τον αλλάξω

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasos_perama
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr