Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 830
    • Best 0
    • Groups 0

    kospapad

    @kospapad

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    830
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kospapad Unfollow Follow

    Latest posts made by kospapad

    • RE: Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση

      όλα τα συμπτώματα παραπέμπουν σε ελλατωματική κυκλοφορία νερού η κακή ροή αέρα

      Δεδομένου ότι έχε αλλαχτεί ανλ΄τι α, ψυγειο και θερμοστατης θα πρότεινα για ανεξοδη λύσση το φύσημα και καθάρισμα του ψυγειου του ac
      Καθώς είνια μπροστά από το ψυγείο δεν αφήνει αέρα να πάει και να ψύξει
      Μετά θα έλεγχα κάποια από τις επισκευές

      Όταν αλλάχθηκε το ψυγείο και η αντλία σε τι κατάτσαη ήταν;;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: Επαναλαμβανόμενο Πρόβλημα με Λουρί Δυναμό-Megane

      Youtube Video

      Αν έχει χάσει την ευθυγράμμιση καποια τροχαλία από προηγούμενη επισκευη μπορεί να σου τρώει τον ιμάντα
      ελεγξε το!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: Προβλημα 318is e36

      Μάλλον σου μένει κομπλΑρισμενο συνεχώς το πηνίο ν της μίζες είναι το μικρό γρανάζι που μόνο κατά το μιζαρισμα εμπλέκεται με το βολάν
      Αν δεν επανέρχεται πίσω το γυρίζει τ μοτέρ συνέχεια
      Ξεκινά από εκεί και βλέπεις

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: βεντιλατερ a class w169 1500cc

      Μην αγχώνεσαι και σε δικά μου έτσι κάνει
      Ο εγκέφαλος πολλές φόρες αν διαβάζει μεγάλη εξωτερική θερμοκρασία η διαπιστώσει συχνή επανεκκίνηση άρα μποτιλιάρισμα ανάβει τα βεντιλατερ
      Συχνά τα κρατά ανάμενα και αφού το αμάξι σβήσει
      Επίσης τώρα τα βεντιλατερ δουλεύουν με μεταβαλλόμενες στροφες ανάλογα την εντολή από τον εγκέφαλο
      Γενικά δεν δουλεουουν όπως παλιά απλοϊκά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998

      Στην θέση σου θα άλλαζα αντλία καθως για φλάτζα θα ήθελα πιο πολλές ενδείξεις (αν το αργησεις πολύ θα πας για φλάντζα)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: ford focus 2008 (Πέφτουν οι στροφές)

      ΤΟ λαμπάκι ανάβει γιατί δεν βλέπει φυσιολογικές τιμές σε κάποιο λ
      Άλλος τρόπος είναι να δεις θερμοκρασίες με ένα θερμόμετρο υπερύθρων πριν και μετά τον καταλυτη

      Αν έχεις πρόβλημα μπροστά θα είναι πολύ πιο ζεστός

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: ford focus 2008 (Πέφτουν οι στροφές)

      Τι εννοείς λαμπάκι του καταλύτη;;
      Έχεις λαμπάκι βλάβης με κωδικό για καταλύτη ;;
      Αν είναι βουλωμένος δεν θα έπρεπε να το είχες συνέχεια ;;;
      Μήπως τα έχει παίξει κανένας λ;;

      Δες τουσ κωδικούς και βλέπουμε

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: Μιζάρει αλλά δεν παίρνει

      Αφού σου το έκανε αμέσως με την αλλαγη των λαδιων , και πριν ήταν όλα καλά , θα έψαχνα,μηπως έχει ξεκουμπώσει κάτι (πιθανότατα μάτι στροφάλου) η κάποιος αισθητήρας κοντά στο φίλτρο λαδιου.
      Τα άλλα που υποψιάζεσαι θέλουν χρόνο να συμβούν και υπάρχει προβλημα και μετά στην λειτουργία όχι μόνο στην εκκίνηση

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑ ΑΛΟΓΑ

      Μετά την τουρμπίνα μην βάλειw τίποτα μόνο θα χάσεις

      Πριν την τουρμπίνα πάλι δεν έχεις πρόβλημα εκτός αν κάνει καμία παράξενη στροφή

      Θα έβλεπα με διαγνωστικό την πίεση της τουρμπίνας ώστε να δώ αν έχει μικρη η μεγάλη πίεση

      Αν έχει μεγάλη (δύσκολο) μπορεί να κόβει το πρόγραμμα από ασφάλεια ή απο φτωχό μείγμα
      Πρέπει να δεις τα fuel trims

      Αν έχει μικρη , μπορεί να έχεις διαρροή καυσαερίων από κάπου και να μην πιάνει στροφές η τουρμπίνα

      Βάλε τον εξατμισά να ελέγξει για διαρροές και τίποτα άλλο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Ο χρήστης cson έγραψε:

      Σε ένα μοτέρ που καίει λάδια λόγω εργοστασιακής αστοχίας αξίζει να κάνεις ρεκτιφιέ; Αν βάλεις τα εργοστασιακά ανταλλακτικά δεν θα σου κάψεις πάλι λάδια σε χ χιλιόμετρα;

      Όχι, μια σωστη επισκευη σε μηχανουργείο φέρνει στα εργοστασιακά επίπεδα τις ανοχές με διάφορους τρόπους και εξαλείφει ενα εργοστασιακό πρόβλημα. Η επισκευή του μοτέρ δεν είναι μονο ανταλλακτικά.

      Οι εργοστασιακές ανοχές δεν είναι μέρος του προβλήματος, δλδ της καύσης των λαδιών;

      Όχι, το πρόβλημα είναι οτι για κάποιο λογο έχει ξεφύγει πολύ γρήγορα ο κινητήρας απο τις εργοστασιακές ανοχές.

      Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει καλή κυκλοφορία λαδιού στα δακτυλίδια στεγανοποίησησ οπότε με τον καιρό μαζεύονται επικαθίσεις και τα δακτυλίδια κολλάνε (έχουν μεσα ελατήρια για να είνια σε επαφή διαρκώς με τα τοιχώματα του κυλίνδρου)
      όταν κολλάνε δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα τοιχώματα και έχουμε κατανάλωση λαδιου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kospapad
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr