-
Kαλησπέρα, είμαι νέο μέλος. Θα ήθελα όποιος μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη/συμβουλή του.
Εχω ένα megane coupe 1.4 του 2002. Το αυτοκίνητο μεχρι το 2014 δεν ειχε κανενα σοβαρο μηχανικό θέμα. Εκανε τα σερβις του σχεδον παντα στην ωρα του κλπ.Το 2014 εσπασε 1η φορά το λουρί του δυναμό. Δυστυχώς λόγω μετακόμισης σε άλλη πόλη αναγκάστηκα τότε να το παω σε εναν καινουριο μαστορα που μου σύστησαν ντόπιοι. Να σημειώσω οτι δεν είχαν καν συμπληρωθεί ακόμα τα κανονικα χιλιόμετρα της επόμενης αλλαγής των λουριών (ηταν πριν τα 180.000 αν θυμαμαι καλα). Του το πήγα λοιπόν και αλλαξε το λουρί (μου ειπε οτι μπορει να ήταν αστοχία υλικού, ζέστη, γάτα!) και μαζι εκανε μικρό ελεγχο και σερβις. Σημειωση: το λουρί δεν είχε ξεραθεί, ήταν σε καλή κατάσταση.
Δυο χρόνια μετα, το 2016, ξανακόβει το λουρί του δυναμό αλλα αυτή τη φορά το έργο ήταν ακόμα καλύτερο. Με κάποιον τρόπο ταυτόχρονα πηδηξε δόντι ο ιμάντας χρονισμού και καταλαβαίνετε τι εγινε. Αλλαξε και τα δυο λουριά, την αντλία νερού(είχε και θέμα η τροχαλία της), τεντωτήρα, ανοιξε τον κινητήρα, είχαν χτυπήσει οι βαλβίδες, τις αλλαξε, εκανε ρεκτιφιέ και όλα τα συναφή. Η δικαιολογία του για το κοψιμο του ιμαντα του δυναμό ήταν παλι οτι το ροκανισε καποια γάτα! Για το πως ταυτόχρονα αρπαξε ο χρονισμου δεν πηρα ποτε απαντηση. Διαφωνουσαν με τον αρχιμαστορα του ο καθενας ελεγε τα δικά του. Εκανα υπομονη, πληρωσα το 500ρικό μου και ολα 'οκ'.
Πριν από λίγες μέρες, δηλαδη παλι 2 χρονια μετα... πάω να αναψω τη μηχανή καιμετα απο δευτερόλεπτα ακούω τον γνωστό θόρυβο. Δεν θυμαμαι σιγουρα αν εσβησε μονο του(κακο) ή αν το έσβησα εγω (καλό). Μυρισε καμενο λάστιχο (ελπίζω από την τριβή του ιμαντα), ανοιξα το καπο. τα ιδια. Κομμένος ο ιμάντας του δυναμό, αλλα παλι σε πολύ καλή κατάσταση. όλα τα υπόλοιπα εξωτερικα.. στη θέση τους. Ρωτώ, όποιον μπορεί να βοηθήσει, τα εξής:
- Εχει κανεις παρόμοια εμπειρία με το megane του? Μήπως είναι από αυτες τις περιπτώσεις που σε συγκεκριμένα μοντέλα έχουν βγεί συγκεκριμένα μέρη ελλατωματικά? αλλα αν ειναι ετσι.. γιατί το αμαξι 12 χρόνια δεν είχε τίποτα?
- Σκεφτομαι να το παω στον ίδιο, με τη λογική ότι από τοτε που αρχισε το προβλημα το αμαξι το εχει ακουμπήσει μονο αυτός, αρα είναι ευθυνη του να δει τι παει στραβα ή τι εχει κανει λαθος. Συμφωνείτε?
- Παίζει να είναι κάποιο θέμα με τις τροχαλίες ή με το τέντωμα ή να είναι ελαττωματικοί οι ιμάντες?
HELP!!!!!
-
Kαλησπέρα, είμαι νέο μέλος. Θα ήθελα όποιος μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη/συμβουλή του.
Εχω ένα megane coupe 1.4 του 2002. Το αυτοκίνητο μεχρι το 2014 δεν ειχε κανενα σοβαρο μηχανικό θέμα. Εκανε τα σερβις του σχεδον παντα στην ωρα του κλπ.Το 2014 εσπασε 1η φορά το λουρί του δυναμό. Δυστυχώς λόγω μετακόμισης σε άλλη πόλη αναγκάστηκα τότε να το παω σε εναν καινουριο μαστορα που μου σύστησαν ντόπιοι. Να σημειώσω οτι δεν είχαν καν συμπληρωθεί ακόμα τα κανονικα χιλιόμετρα της επόμενης αλλαγής των λουριών (ηταν πριν τα 180.000 αν θυμαμαι καλα). Του το πήγα λοιπόν και αλλαξε το λουρί (μου ειπε οτι μπορει να ήταν αστοχία υλικού, ζέστη, γάτα!) και μαζι εκανε μικρό ελεγχο και σερβις. Σημειωση: το λουρί δεν είχε ξεραθεί, ήταν σε καλή κατάσταση.
Δυο χρόνια μετα, το 2016, ξανακόβει το λουρί του δυναμό αλλα αυτή τη φορά το έργο ήταν ακόμα καλύτερο. Με κάποιον τρόπο ταυτόχρονα πηδηξε δόντι ο ιμάντας χρονισμού και καταλαβαίνετε τι εγινε. Αλλαξε και τα δυο λουριά, την αντλία νερού(είχε και θέμα η τροχαλία της), τεντωτήρα, ανοιξε τον κινητήρα, είχαν χτυπήσει οι βαλβίδες, τις αλλαξε, εκανε ρεκτιφιέ και όλα τα συναφή. Η δικαιολογία του για το κοψιμο του ιμαντα του δυναμό ήταν παλι οτι το ροκανισε καποια γάτα! Για το πως ταυτόχρονα αρπαξε ο χρονισμου δεν πηρα ποτε απαντηση. Διαφωνουσαν με τον αρχιμαστορα του ο καθενας ελεγε τα δικά του. Εκανα υπομονη, πληρωσα το 500ρικό μου και ολα 'οκ'.
Πριν από λίγες μέρες, δηλαδη παλι 2 χρονια μετα... πάω να αναψω τη μηχανή καιμετα απο δευτερόλεπτα ακούω τον γνωστό θόρυβο. Δεν θυμαμαι σιγουρα αν εσβησε μονο του(κακο) ή αν το έσβησα εγω (καλό). Μυρισε καμενο λάστιχο (ελπίζω από την τριβή του ιμαντα), ανοιξα το καπο. τα ιδια. Κομμένος ο ιμάντας του δυναμό, αλλα παλι σε πολύ καλή κατάσταση. όλα τα υπόλοιπα εξωτερικα.. στη θέση τους. Ρωτώ, όποιον μπορεί να βοηθήσει, τα εξής:
- Εχει κανεις παρόμοια εμπειρία με το megane του? Μήπως είναι από αυτες τις περιπτώσεις που σε συγκεκριμένα μοντέλα έχουν βγεί συγκεκριμένα μέρη ελλατωματικά? αλλα αν ειναι ετσι.. γιατί το αμαξι 12 χρόνια δεν είχε τίποτα?
- Σκεφτομαι να το παω στον ίδιο, με τη λογική ότι από τοτε που αρχισε το προβλημα το αμαξι το εχει ακουμπήσει μονο αυτός, αρα είναι ευθυνη του να δει τι παει στραβα ή τι εχει κανει λαθος. Συμφωνείτε?
- Παίζει να είναι κάποιο θέμα με τις τροχαλίες ή με το τέντωμα ή να είναι ελαττωματικοί οι ιμάντες?
HELP!!!!!
-
Kαλησπέρα, είμαι νέο μέλος. Θα ήθελα όποιος μπορεί να βοηθήσει με τη γνώμη/συμβουλή του.
Εχω ένα megane coupe 1.4 του 2002. Το αυτοκίνητο μεχρι το 2014 δεν ειχε κανενα σοβαρο μηχανικό θέμα. Εκανε τα σερβις του σχεδον παντα στην ωρα του κλπ.Το 2014 εσπασε 1η φορά το λουρί του δυναμό. Δυστυχώς λόγω μετακόμισης σε άλλη πόλη αναγκάστηκα τότε να το παω σε εναν καινουριο μαστορα που μου σύστησαν ντόπιοι. Να σημειώσω οτι δεν είχαν καν συμπληρωθεί ακόμα τα κανονικα χιλιόμετρα της επόμενης αλλαγής των λουριών (ηταν πριν τα 180.000 αν θυμαμαι καλα). Του το πήγα λοιπόν και αλλαξε το λουρί (μου ειπε οτι μπορει να ήταν αστοχία υλικού, ζέστη, γάτα!) και μαζι εκανε μικρό ελεγχο και σερβις. Σημειωση: το λουρί δεν είχε ξεραθεί, ήταν σε καλή κατάσταση.
Δυο χρόνια μετα, το 2016, ξανακόβει το λουρί του δυναμό αλλα αυτή τη φορά το έργο ήταν ακόμα καλύτερο. Με κάποιον τρόπο ταυτόχρονα πηδηξε δόντι ο ιμάντας χρονισμού και καταλαβαίνετε τι εγινε. Αλλαξε και τα δυο λουριά, την αντλία νερού(είχε και θέμα η τροχαλία της), τεντωτήρα, ανοιξε τον κινητήρα, είχαν χτυπήσει οι βαλβίδες, τις αλλαξε, εκανε ρεκτιφιέ και όλα τα συναφή. Η δικαιολογία του για το κοψιμο του ιμαντα του δυναμό ήταν παλι οτι το ροκανισε καποια γάτα! Για το πως ταυτόχρονα αρπαξε ο χρονισμου δεν πηρα ποτε απαντηση. Διαφωνουσαν με τον αρχιμαστορα του ο καθενας ελεγε τα δικά του. Εκανα υπομονη, πληρωσα το 500ρικό μου και ολα 'οκ'.
Πριν από λίγες μέρες, δηλαδη παλι 2 χρονια μετα... πάω να αναψω τη μηχανή καιμετα απο δευτερόλεπτα ακούω τον γνωστό θόρυβο. Δεν θυμαμαι σιγουρα αν εσβησε μονο του(κακο) ή αν το έσβησα εγω (καλό). Μυρισε καμενο λάστιχο (ελπίζω από την τριβή του ιμαντα), ανοιξα το καπο. τα ιδια. Κομμένος ο ιμάντας του δυναμό, αλλα παλι σε πολύ καλή κατάσταση. όλα τα υπόλοιπα εξωτερικα.. στη θέση τους. Ρωτώ, όποιον μπορεί να βοηθήσει, τα εξής:
- Εχει κανεις παρόμοια εμπειρία με το megane του? Μήπως είναι από αυτες τις περιπτώσεις που σε συγκεκριμένα μοντέλα έχουν βγεί συγκεκριμένα μέρη ελλατωματικά? αλλα αν ειναι ετσι.. γιατί το αμαξι 12 χρόνια δεν είχε τίποτα?
- Σκεφτομαι να το παω στον ίδιο, με τη λογική ότι από τοτε που αρχισε το προβλημα το αμαξι το εχει ακουμπήσει μονο αυτός, αρα είναι ευθυνη του να δει τι παει στραβα ή τι εχει κανει λαθος. Συμφωνείτε?
- Παίζει να είναι κάποιο θέμα με τις τροχαλίες ή με το τέντωμα ή να είναι ελαττωματικοί οι ιμάντες?
HELP!!!!!
-
Σε renault laguna του 2000 το δυναμο ειχε αλλαχτει 3 φορες! Προβλημα με τον ιμαντα δεν προεκυψε ποτε αλλα το δυναμο ειχε αποκτησει ρολο αναλωσιμου.
-
Ο γνήσιος ιμάντας σου κοβότανε κάθε φορά; Μήπως σου έβαζε του εμπορίου ενώ εσένα ο εργοστασιακός κρατούσε όσο προβλεπόταν; Να πας να σου πει ότι έφταιγε η γάτα; Μήπως αυτή τη φορά θα ήταν καλύτερο να πας στην αντιπροσωπεία αν δεν υπάρχει κάποιος καλύτερος από αυτόν τον μάστορα;
-
Ο χρήστης Kostas_ms έγραψε:
Σε renault laguna του 2000 το δυναμο ειχε αλλαχτει 3 φορες! Προβλημα με τον ιμαντα δεν προεκυψε ποτε αλλα το δυναμο ειχε αποκτησει ρολο αναλωσιμου.Κάτι δεν πάει καλά με τα ( ανακατασκευασμένα ) που βάζεις.
-
Κι εγώ στην αντιπροσωπεία είχα κάνει την αλλαγή Megane 1400 του 05 και μου έσπασε ο τεντοτήρας και τα ξέσκισε όλα. Όταν έκανα παράπονο στην αντιπροσωπεία, γιατί δεν είχε κάνει τα απαιτούμενα χλμ που έλεγε ο κατασκευαστής μου είπαν άλλα αντι άλλων και τελικά πούλησα το αμάξι με σπασμένο μοτέρ και πήγα παρακάτω.
Βασικά είναι να μην σου κάτσει στραβή. -
Παιδιά Ευχαριστώ πολύ!
Kostas_ms : Αλλο πρόβλημα βεβαια, αλλά ίδια ιστορία με τη Renault (και οχι μονο ισως). Σε συγκεκριμένα μοντέλα βγαίνουν συγκεκριμένα ανταλλακτικά ελαττωματικά. Αν σου κάτσει... την εκατσες!
sarantism: Ο εργοστασιασιακός δεν είχε ποτέ θέμα, αλλαζε με τα χιλιόμετρά του. Απο τοτε που το επιασε στα χερια του αυτος παει απο το κακο στο χειροτερο. Ναι δε θελω να παω, εννοείται θελω να παω στην αντιπροσωπεία.. το θέμα είναι οτι για μενα ειναι καταφανές οτι κάνει κάποιο λάθος αυτός. Εγω τι φταίω τώρα να ξαναπληρωσω? Γιαυτό πηγα και τη 2η φορα σε αυτον, γιαυτο λεω να παω και τωρα. Δικό του λάθος, δική του ζημιά, αυτός πρεπει να το φτιάξει (δωρεάν εννοω). Εγω θα πληρώνω τη δικη του ασχετοσυνη? Πραγματικά δεν ξερω τι θα κανω...
Megane98hp: Την καλύτερη δουλειά εκανες.. επρεπε να το εχω κανει προπολλού αλλα δυστυχώς μέχρι τώρα δεν ειμαι σε θεση να παρω άλλο (ετσι οπως το θελω τουλαχιστον). Αν μπορουσα, θα το ειχα διώξει απο καιρό. Κρίμα το meganάκι, αλλα εχει γινει υπερβολικά πολυεξοδο.
-
Δεν ξέρω efhMeganeCoupe αν θα βγάλεις άκρη μαζί του....Θα μου πεις στην αντιπροσωπεία θα βγάλεις άκρη; Το opel όταν το πάω στην αντιπροσωπεία και μου βάζουν γνήσιο ανταλλακτικό, έχω δύο χρόνια εγγύηση. Νομίζω ότι αυτό ισχύει σε πολλές αντιπροσωπείες. Βασικά είναι σε τι άτομο θα πέσεις....
-
στην αγορα υπαρχουν τουλαχιστον 7 εταιρειες με ιμαντες, καποιοι απο αυτους ειναι κοινη γραμμη παραγωγης με αλλη φιρμα για λογαριασμου τους, στην ξεφτιλα εχω κανει 100.000χλμ με ιμαντα poly-v, ακομη και σε μη τοσο γνωστη μαρκα
στο δικο σου μηπως απο υπερβολικο τεντωμα ή ειναι αρπαγμενη καποια τροχαλια και τον φθειρει ή καποιο ρουλεμαν γυριζει με σχετικα μεγαλη αντισταση
ειναι αδιανοητο 2 συνεχομενες φορες να αποδωθει σε σφαλμα υλικου -
sarantism: Ευχαριστώ. Γενικά στην πολη που ζουσα σταθερα εχω ενα εξουσιοδοτημένο που το εμπιστευομαι και παω το αμαξι πολλα χρονια (εκτος απο τα πρωτα χρονια που το πηγαινα αντιπροσωπεια), σε αυτους δεν ειχα ποτε μα ποτε τετοια θέματα. Εδω που ειμαι τα τελευταια χρονια (επαρχια) μαλλον επεσα στο λαθος ατομο.
r200: Ευχαριστώ για την απάντηση. Κι εγώ αυτό πιστεύω, οτι κάτι τετοιο παίζει. Γιαυτο λεω οτι ειναι 100% δικό του λάθος και δεν πρεπει να πληρωσω. Αντε να βγαλεις ακρη όμως...
-
O ιμαντας πως κόβεται? Σημάδια κοπωσης δν υπάρχουν? Τσεκαρε τον μόνος σου.
-
Αν έχει χάσει την ευθυγράμμιση καποια τροχαλία από προηγούμενη επισκευη μπορεί να σου τρώει τον ιμάντα
ελεγξε το! -
κατάλαβα... θα το πήγες σε μάστορα τής επαρχίας ,που φτιάχνει τα πάντα από fiat - lada -zastava- καρότσια οικοδομής -παπάκια - μπετονιέρες οικοδομής μέχρι τρακτέρ ...κάνε ενα κόπο κ πήγαινέ το σε μάστορα πού ξέρει πολύ καλά τα γαλλικά (εστω αντιπροσωπεία) και εξηγησέ τους ακριβώς το πρόβλημα πού αντιμετωπίζεις ...για μένα μήν το ξαναπάς στον ιδιο μάστορα που σίγουρα ειναι ασχετος ...(πάντως οσους φίλους κ γνωστούς γνωρίζω πού αγόρασαν γαλλικό αμάξι ,οι 8 στούς 10 δέν ξανααγόρασαν γαλλικό ,λόγω πολλών βλαβών - ακριβών service - ακριβών ανταλλ/κων - δύσκολη μεταπώληση μεταχ/νων )
-
W202 AMG: Αγνωστο πως κοβεται. Τις προηγουμενες φορες ειπε τον κοβουν οι γάτες! Παντως φθορα δε φαινεται να εχει. Χθες επεστρεψα απο διακοπες και το του το πηγα. Τον εβγαλε, ειδε τις τροχαλιες με μια γρηγορη ματια λεει δε φαινεται να εχουν τιποτα και δεν καταλαβαινει τι γινεται, οποτε θα αρχισει το ψαξιμο.
-
kospapad: Ευχαριστώ, θα το κοιτάξω!
-
manolis67: Εννοείται ποτέ ξανά γαλλικό. Για κανενα λόγο.
Επαναλαμβανόμενο Πρόβλημα με Λουρί Δυναμό-Megane