-
Καλησπερα σε ολους.παραθετω κατευθειαν το προβλημα μου ελπιζοντας να μην σας κουρασω.το αμαξι,honda civic ek του 97.το αγορασα το 2009,σε 'μαμα' κατασταση.στον μηνα επανω μπηκαν ζαντες 15'' και καινουργια ελαστικα.στο 6μηνο μπηκαν κ αμορτισερ-ελατηρια κ το αμαξι εγινε ακομα καλυτερο.πολυ σταθερο με λιγοτερες κλισεις κ τα σχετικα...2χρονια μετα,χωρις να εχει συμβει κατι μπαινω αττικη οδο.πληρωνω κ φευγω.μετα την αλλαγη δευτερας σε τριτη,σταματαει το ραδιο να παιζει,τα λαμπακια αναμενα ομως.ριχνω μια ματια στο βολτομετρο που εχω κ δειχνει 16V!Ξαφνικα ομως κ η αισθηση του τιμονιου αλλαξε δραματικα.εστριβε πανευκολα με το μικρο δαχτυλακι.Αλλαξα λοιπον δυναμο-μπαταρια(γιατι την ειχε λιωσει σχεδον)κ το εβγαλα ξανα στο δρομο.η ελαφρια αισθηση του τιμονιου ηταν εκει ακομα.Ερχομαι λοιπον στο σημερα οπου το προβλημα ακομα καλα κραταει.αλλαξα ελαστικα γιατι ο μηχανικος πιστευε οτι ειναι τα λαστιχα.οχι μονο δεν διορθωσε το προβλημα,εγινε κ ποιο αντιληπτο!αλλαξα τρομπα υδραυλικου τιμονιου-καμια διαφορα,ξαναβαλα την δικια μου.αλλαξα βαλβιδα υδραυλικου τιμονιου(αυτη που ειναι στο σωληνακι που παει νομιζω στην κρεμαγιερα)δεν ειδα διαφορα και ξαναβαλλα την δικια μου.εχω αλλαξει κ τα 2 ακρομπαρα κρεμαγιερας δεξι-αριστερο παλι τιποτα.το αμαξι ειναι σαν να μην παταει καλα η μουρη κατω.παλια εδεινε την αισθηση οτι ηταν 'βιδωμενο' κατω.τωρα πανω απο τα 80χλμ γινεται αυτο το πραγμα,παει ομως καρφι ευθεια και στριβει κανονικοτατα,αν δεν το φοβασαι στριβει μεχρι κ σε φουρκετες με πολλα χλμ,κανει τα παντα κανονικα.αν ομως φρεναρεις με πανω απο 100χλμ νομιζεις οτι θα φυγει το πισω μερος,κ πρεπει να κραταω το τιμονι αρκετα γερα!Ακομα κ στις λακουβες της αθηνας το τιμονι κουναει πολυ ευκολα,σαν να τις διαβαζει κ να τις μεταφερει στα χερια μου.ολα αυτα ΔΕΝ τα εκανε παλια,κ δεν εχω παρεμβει σε τιποτα που να αλλαζει το πατημα του απο τοτε που εβαλα ζαντες-αμορτισερ-ελατηρια. Εχω κανει απο τοτε που ξεκινησε αυτο τουλαχιστων 10 ναι 10 ευθυγραμισεις,κ δεν εχει αλλαξει τιποτα.οι ζαντες ειναι ολοισιες,τσεκαριστηκανε κ αυτες φυσικα. Αλλαξα επισης σινεμπλοκ πισω ψαλιδιων,μηπως ηταν η αιτια που ειχε την ταση να φυγει το πισω μερος,φυσικα δεν ειδα διαφορα παλι!!!!! Μεχρι κ την βιδα που εχει η κρεμαγιερα μου σφηξανε(μια μεγαλη που εχει απο κατω) μηπως ηταν απο εκει.διαφορα?μονο οταν το αμαξι ειναι σηκωμενο σε ραμπα.οι τροχοι στριβουν δυσκολα με το χερι.στο δρομο καμια διαφορα. Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι κατα τις μανουβρες παρκαρισματος-ξεπαρκαρισματος η αισθηση 'βαρους' του τιμονιου ειναι νορμαλ,ουτε ελαφρυ ουτε βαρυ.
Δοκιμασα λοιπον κ εγω μια μερα να ξεμπριζωσω την βαλβιδα του υδραυλικου(εχει ενα φυς με 2 καλλωδια επανω)κ να το κανω μια βολτα.παλι ομως δεν ειδα διαφορα. Μηχανικος δεν ειμαι,απλα σκεφτομαι,αυτη την βαλβιδα αφου την ξεμπριζωσα δεν επρεπε να γινει βαρυ το τιμονι?μηπως,λεω εγω τωρα,εχει μεινει 'ανοιχτη' κ περνανε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου χωρις να τα κοβει?το λεω γιατι οταν εκανε την υπερταση το δυναμο ημουν περιπου στα 100χλμ.υπαρχει περιπτωση να παιρνει λαθος εντολη με το που τσουλαει το αμαξι κ να ανοιγει πληρως?ανοιγει σταδιακα η κατευθειαν?γνωριζει καποιος πως λειτουργει αυτη η βαλβιδα κ απο που παιρνει εντολες? Το 1 που σκεφτομαι ειναι reset στον εγκεφαλο.να βγαλω τους πολους της μπαταριας για λιγο κ οταν τους ξαναβαλω να το αφησω 15 λεπτα στο ρελαντι κ μετα να το κανω βολτα.(Γινεται κατι τετοιο η λενε οτι να'ναι?) Το 2 μετα που σκεφτομαι ειναι η κρεμαγιερα.ο μηχανικος την βλεπει μια χαρα ομως.τζογους δεν εχει βρει ουτε σε κρεμαγιερα ουτε πουθενα,το εχουμε σκισει στο ψαξιμο κ δεν εχει μποσικα πουθενα.διαβασα ομως οτι στην αρχη φθορας της κρεμαγιερας παρουσιαζεται το φαινομενο να 'κουναει' το τιμονι συμφωνα με το οδοστρομα(αυτο που προανεφερα αισθηση οτι διαβαζει τον δρομο)Ισχυει κατι τετοιο? Ζητω συγνωμη για το κειμενο-εκθεση απο ολους,αλλα πλεον με εχει κουρασει αυτη του η συμπεριφορα.οποιος γνωριζει κατι η εχει κατι να προτεινει δεκτο.η καποιον πολυ καλο γνωστη συστηματων διευθηνσης μηπως κ βγαλω ακρη. -
Καλησπερα σε ολους.παραθετω κατευθειαν το προβλημα μου ελπιζοντας να μην σας κουρασω.το αμαξι,honda civic ek του 97.το αγορασα το 2009,σε 'μαμα' κατασταση.στον μηνα επανω μπηκαν ζαντες 15'' και καινουργια ελαστικα.στο 6μηνο μπηκαν κ αμορτισερ-ελατηρια κ το αμαξι εγινε ακομα καλυτερο.πολυ σταθερο με λιγοτερες κλισεις κ τα σχετικα...2χρονια μετα,χωρις να εχει συμβει κατι μπαινω αττικη οδο.πληρωνω κ φευγω.μετα την αλλαγη δευτερας σε τριτη,σταματαει το ραδιο να παιζει,τα λαμπακια αναμενα ομως.ριχνω μια ματια στο βολτομετρο που εχω κ δειχνει 16V!Ξαφνικα ομως κ η αισθηση του τιμονιου αλλαξε δραματικα.εστριβε πανευκολα με το μικρο δαχτυλακι.Αλλαξα λοιπον δυναμο-μπαταρια(γιατι την ειχε λιωσει σχεδον)κ το εβγαλα ξανα στο δρομο.η ελαφρια αισθηση του τιμονιου ηταν εκει ακομα.Ερχομαι λοιπον στο σημερα οπου το προβλημα ακομα καλα κραταει.αλλαξα ελαστικα γιατι ο μηχανικος πιστευε οτι ειναι τα λαστιχα.οχι μονο δεν διορθωσε το προβλημα,εγινε κ ποιο αντιληπτο!αλλαξα τρομπα υδραυλικου τιμονιου-καμια διαφορα,ξαναβαλα την δικια μου.αλλαξα βαλβιδα υδραυλικου τιμονιου(αυτη που ειναι στο σωληνακι που παει νομιζω στην κρεμαγιερα)δεν ειδα διαφορα και ξαναβαλλα την δικια μου.εχω αλλαξει κ τα 2 ακρομπαρα κρεμαγιερας δεξι-αριστερο παλι τιποτα.το αμαξι ειναι σαν να μην παταει καλα η μουρη κατω.παλια εδεινε την αισθηση οτι ηταν 'βιδωμενο' κατω.τωρα πανω απο τα 80χλμ γινεται αυτο το πραγμα,παει ομως καρφι ευθεια και στριβει κανονικοτατα,αν δεν το φοβασαι στριβει μεχρι κ σε φουρκετες με πολλα χλμ,κανει τα παντα κανονικα.αν ομως φρεναρεις με πανω απο 100χλμ νομιζεις οτι θα φυγει το πισω μερος,κ πρεπει να κραταω το τιμονι αρκετα γερα!Ακομα κ στις λακουβες της αθηνας το τιμονι κουναει πολυ ευκολα,σαν να τις διαβαζει κ να τις μεταφερει στα χερια μου.ολα αυτα ΔΕΝ τα εκανε παλια,κ δεν εχω παρεμβει σε τιποτα που να αλλαζει το πατημα του απο τοτε που εβαλα ζαντες-αμορτισερ-ελατηρια. Εχω κανει απο τοτε που ξεκινησε αυτο τουλαχιστων 10 ναι 10 ευθυγραμισεις,κ δεν εχει αλλαξει τιποτα.οι ζαντες ειναι ολοισιες,τσεκαριστηκανε κ αυτες φυσικα. Αλλαξα επισης σινεμπλοκ πισω ψαλιδιων,μηπως ηταν η αιτια που ειχε την ταση να φυγει το πισω μερος,φυσικα δεν ειδα διαφορα παλι!!!!! Μεχρι κ την βιδα που εχει η κρεμαγιερα μου σφηξανε(μια μεγαλη που εχει απο κατω) μηπως ηταν απο εκει.διαφορα?μονο οταν το αμαξι ειναι σηκωμενο σε ραμπα.οι τροχοι στριβουν δυσκολα με το χερι.στο δρομο καμια διαφορα. Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι κατα τις μανουβρες παρκαρισματος-ξεπαρκαρισματος η αισθηση 'βαρους' του τιμονιου ειναι νορμαλ,ουτε ελαφρυ ουτε βαρυ.
Δοκιμασα λοιπον κ εγω μια μερα να ξεμπριζωσω την βαλβιδα του υδραυλικου(εχει ενα φυς με 2 καλλωδια επανω)κ να το κανω μια βολτα.παλι ομως δεν ειδα διαφορα. Μηχανικος δεν ειμαι,απλα σκεφτομαι,αυτη την βαλβιδα αφου την ξεμπριζωσα δεν επρεπε να γινει βαρυ το τιμονι?μηπως,λεω εγω τωρα,εχει μεινει 'ανοιχτη' κ περνανε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου χωρις να τα κοβει?το λεω γιατι οταν εκανε την υπερταση το δυναμο ημουν περιπου στα 100χλμ.υπαρχει περιπτωση να παιρνει λαθος εντολη με το που τσουλαει το αμαξι κ να ανοιγει πληρως?ανοιγει σταδιακα η κατευθειαν?γνωριζει καποιος πως λειτουργει αυτη η βαλβιδα κ απο που παιρνει εντολες? Το 1 που σκεφτομαι ειναι reset στον εγκεφαλο.να βγαλω τους πολους της μπαταριας για λιγο κ οταν τους ξαναβαλω να το αφησω 15 λεπτα στο ρελαντι κ μετα να το κανω βολτα.(Γινεται κατι τετοιο η λενε οτι να'ναι?) Το 2 μετα που σκεφτομαι ειναι η κρεμαγιερα.ο μηχανικος την βλεπει μια χαρα ομως.τζογους δεν εχει βρει ουτε σε κρεμαγιερα ουτε πουθενα,το εχουμε σκισει στο ψαξιμο κ δεν εχει μποσικα πουθενα.διαβασα ομως οτι στην αρχη φθορας της κρεμαγιερας παρουσιαζεται το φαινομενο να 'κουναει' το τιμονι συμφωνα με το οδοστρομα(αυτο που προανεφερα αισθηση οτι διαβαζει τον δρομο)Ισχυει κατι τετοιο? Ζητω συγνωμη για το κειμενο-εκθεση απο ολους,αλλα πλεον με εχει κουρασει αυτη του η συμπεριφορα.οποιος γνωριζει κατι η εχει κατι να προτεινει δεκτο.η καποιον πολυ καλο γνωστη συστηματων διευθηνσης μηπως κ βγαλω ακρη. -
Καλησπερα σε ολους.παραθετω κατευθειαν το προβλημα μου ελπιζοντας να μην σας κουρασω.το αμαξι,honda civic ek του 97.το αγορασα το 2009,σε 'μαμα' κατασταση.στον μηνα επανω μπηκαν ζαντες 15'' και καινουργια ελαστικα.στο 6μηνο μπηκαν κ αμορτισερ-ελατηρια κ το αμαξι εγινε ακομα καλυτερο.πολυ σταθερο με λιγοτερες κλισεις κ τα σχετικα...2χρονια μετα,χωρις να εχει συμβει κατι μπαινω αττικη οδο.πληρωνω κ φευγω.μετα την αλλαγη δευτερας σε τριτη,σταματαει το ραδιο να παιζει,τα λαμπακια αναμενα ομως.ριχνω μια ματια στο βολτομετρο που εχω κ δειχνει 16V!Ξαφνικα ομως κ η αισθηση του τιμονιου αλλαξε δραματικα.εστριβε πανευκολα με το μικρο δαχτυλακι.Αλλαξα λοιπον δυναμο-μπαταρια(γιατι την ειχε λιωσει σχεδον)κ το εβγαλα ξανα στο δρομο.η ελαφρια αισθηση του τιμονιου ηταν εκει ακομα.Ερχομαι λοιπον στο σημερα οπου το προβλημα ακομα καλα κραταει.αλλαξα ελαστικα γιατι ο μηχανικος πιστευε οτι ειναι τα λαστιχα.οχι μονο δεν διορθωσε το προβλημα,εγινε κ ποιο αντιληπτο!αλλαξα τρομπα υδραυλικου τιμονιου-καμια διαφορα,ξαναβαλα την δικια μου.αλλαξα βαλβιδα υδραυλικου τιμονιου(αυτη που ειναι στο σωληνακι που παει νομιζω στην κρεμαγιερα)δεν ειδα διαφορα και ξαναβαλλα την δικια μου.εχω αλλαξει κ τα 2 ακρομπαρα κρεμαγιερας δεξι-αριστερο παλι τιποτα.το αμαξι ειναι σαν να μην παταει καλα η μουρη κατω.παλια εδεινε την αισθηση οτι ηταν 'βιδωμενο' κατω.τωρα πανω απο τα 80χλμ γινεται αυτο το πραγμα,παει ομως καρφι ευθεια και στριβει κανονικοτατα,αν δεν το φοβασαι στριβει μεχρι κ σε φουρκετες με πολλα χλμ,κανει τα παντα κανονικα.αν ομως φρεναρεις με πανω απο 100χλμ νομιζεις οτι θα φυγει το πισω μερος,κ πρεπει να κραταω το τιμονι αρκετα γερα!Ακομα κ στις λακουβες της αθηνας το τιμονι κουναει πολυ ευκολα,σαν να τις διαβαζει κ να τις μεταφερει στα χερια μου.ολα αυτα ΔΕΝ τα εκανε παλια,κ δεν εχω παρεμβει σε τιποτα που να αλλαζει το πατημα του απο τοτε που εβαλα ζαντες-αμορτισερ-ελατηρια. Εχω κανει απο τοτε που ξεκινησε αυτο τουλαχιστων 10 ναι 10 ευθυγραμισεις,κ δεν εχει αλλαξει τιποτα.οι ζαντες ειναι ολοισιες,τσεκαριστηκανε κ αυτες φυσικα. Αλλαξα επισης σινεμπλοκ πισω ψαλιδιων,μηπως ηταν η αιτια που ειχε την ταση να φυγει το πισω μερος,φυσικα δεν ειδα διαφορα παλι!!!!! Μεχρι κ την βιδα που εχει η κρεμαγιερα μου σφηξανε(μια μεγαλη που εχει απο κατω) μηπως ηταν απο εκει.διαφορα?μονο οταν το αμαξι ειναι σηκωμενο σε ραμπα.οι τροχοι στριβουν δυσκολα με το χερι.στο δρομο καμια διαφορα. Το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι κατα τις μανουβρες παρκαρισματος-ξεπαρκαρισματος η αισθηση 'βαρους' του τιμονιου ειναι νορμαλ,ουτε ελαφρυ ουτε βαρυ.
Δοκιμασα λοιπον κ εγω μια μερα να ξεμπριζωσω την βαλβιδα του υδραυλικου(εχει ενα φυς με 2 καλλωδια επανω)κ να το κανω μια βολτα.παλι ομως δεν ειδα διαφορα. Μηχανικος δεν ειμαι,απλα σκεφτομαι,αυτη την βαλβιδα αφου την ξεμπριζωσα δεν επρεπε να γινει βαρυ το τιμονι?μηπως,λεω εγω τωρα,εχει μεινει 'ανοιχτη' κ περνανε τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου χωρις να τα κοβει?το λεω γιατι οταν εκανε την υπερταση το δυναμο ημουν περιπου στα 100χλμ.υπαρχει περιπτωση να παιρνει λαθος εντολη με το που τσουλαει το αμαξι κ να ανοιγει πληρως?ανοιγει σταδιακα η κατευθειαν?γνωριζει καποιος πως λειτουργει αυτη η βαλβιδα κ απο που παιρνει εντολες? Το 1 που σκεφτομαι ειναι reset στον εγκεφαλο.να βγαλω τους πολους της μπαταριας για λιγο κ οταν τους ξαναβαλω να το αφησω 15 λεπτα στο ρελαντι κ μετα να το κανω βολτα.(Γινεται κατι τετοιο η λενε οτι να'ναι?) Το 2 μετα που σκεφτομαι ειναι η κρεμαγιερα.ο μηχανικος την βλεπει μια χαρα ομως.τζογους δεν εχει βρει ουτε σε κρεμαγιερα ουτε πουθενα,το εχουμε σκισει στο ψαξιμο κ δεν εχει μποσικα πουθενα.διαβασα ομως οτι στην αρχη φθορας της κρεμαγιερας παρουσιαζεται το φαινομενο να 'κουναει' το τιμονι συμφωνα με το οδοστρομα(αυτο που προανεφερα αισθηση οτι διαβαζει τον δρομο)Ισχυει κατι τετοιο? Ζητω συγνωμη για το κειμενο-εκθεση απο ολους,αλλα πλεον με εχει κουρασει αυτη του η συμπεριφορα.οποιος γνωριζει κατι η εχει κατι να προτεινει δεκτο.η καποιον πολυ καλο γνωστη συστηματων διευθηνσης μηπως κ βγαλω ακρη. -
Έχεις το ίδιο υδραυλικό τιμόνι με το δικό μου σιβίκ και δεν έχει κανένα ηλεκτρικό εξάρτημα που να ρυθμίζει την υποβοήθηση.
Δεν έπρεπε να σφίξεις την κρεμαγιέρα, θα φθαρεί γρήγορα.
-
την εσφιξαν σε μια ευθυγραμιση απο ολες γιατι πιστευαν οτι θα λυσει το προβλημα.κ αντε να ξαναβρεις που ηταν!Και αυτη η βαλβιδουλα στον σωληνα που παει προς την κρεμαγιερα απο το δοχειο του υδραυλικου τιμονιου τι ειναι?
-
Πόσο αέρα έχεις στα λάστιχα; Αν τα έχεις μπαλωνιάσει πολύ θα είναι πολύ ελαφρύ το τιμόνι. Η πίεση λειτουργείας δεν είναι αυτή που λέει στο πλαινό του ελαστικού ως max αλλά αυτή που αναφέρετε στην κολώνα της πόρτας του οδηγού ή στο ντουλαπάκι.
-
η πιεση ειναι σωστη.την κοιταω ανα 2 βδομαδες σχεδον.αλλα να διευκρινησω οτι εχω δοκιμασει κ με 25 λιμπρες στα λαστιχα για να δω αν θα αλλαξει κατι.Ε,ακομα κ τοτε ηταν ακριβως το ιδιο πραγμα!!!!
-
Το υδραυλικό τιμόνι σου έχει σταθερή υποβοήθηση.
Αν ισχύει αυτό που λες (ξαφνικά το τιμόνι έγινε πολύ ελαφρύ) τότε αυτά που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι:
- Κάτι έσπασε ή βγήκε από τη θέση του στο μπροστινό σύστημα,
- Οι ζάντες που έβαλες έχουν μικρό (νούμερο) οφσετ και έχουν βγει προς τα έξω - γι αυτό 'διαβάζεις' τις λακκούβες.
Αν ισχύει το 1, πήγαινε σ' αυτόν που σου άλλαξε ελατήρια να δει το αμάξι.
Ελπίζω να μην είναι ο ίδιος που κάνει ευθυγραμμίσεις γιατί το πρόβλημα θα φαινόταν από την πρώτη ευθυγράμμιση. -
Στο αν εσπασε κατι,η βγηκε δεν το γνωριζω.Αλλα δεν θα το εβλεπε καποιος μηχανικος?(εκτος απο τον δικο μου το εχουν κοιταξει αλλοι 3 και 2 ακομα φαναρτζιδες)κανενας απο αυτους τους 6 δεν εχει βρει εστω κατι στραβο η να εχει τζογο-μποσικα. Οσο για τις ζαντες,τις εβαλα το 2009.Το καλοκαιρι του 2011 επηρεαστικε το οφσετ?το 2009 μπηκαν κ τα αμορτισερ-ελατηρια,μεχρι το 2011δεν ειχα προβλημα.
-
Μου φαίνεται πως τα υδραυλικά τιμόνια έχουν μεταβλητη υποβοήθηση ώστε να βαραίνουν όταν κινείσαι με ταχύτητα. Την ταχύτητα την καταλαβαίνουν συνήθως με κάποιο σωληνάκι υποπίεσης , είτε από την μηχανή είτε από το σασμάν.
Μήπως με την αλλαγή δυναμό κάποιο σωληνάκι κοπήκε τρύπησε ή βγήκε;
Δείχνει σαν να έχει φουλ υποβοήθηση , σαν σε παρκάρισμα και στην πορέια είναι υπερβολικό
Η υπερβολική υποβοήθηση μπορεί να επηρεάζει και το φρενάρισμα καθλως μπορέι άθελά σου να στρίβεις ελάχιστα τις ρόδες και να αποσταθεροποιήσαι πίσω -
και κάτι ακόμα, Αν το καταλαβαίνει με ηλεκτρικό τρόπο, ίσως ο αισθητήρας να τα έχει παίξει από την υπέρταση
-
Λίγα υδραυλικά τιμόνια έχουν μεταβλητή υποβοήθηση. Το να καταλαβαίνουν την ταχύτητα μέσω υποπίεσης είναι μάλλον απίθανο, αφού η υποπίεση δεν σχετίζεται με την ταχύτητα του οχήματος αλλά με το φορτίο του κινητήρα.
-
Απλη υδραυλική, έχει μια βαλβίδα μόνο για να κρατάει σταθερή την πίεση όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Υπάρχεις και η μεταβλητή, με δυο υπόκατηγορίες, ανάλογα με την ταχύτητα και ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Απο μια τετοια βαλβιδα εβγαλα το φυς.εχει επανω της 2 καλωδια.ειναι πανω σε ενα σωληνα απο το δοχειο υδραυλικου τιμονιου παει προς την κρεμαγιερα.(ειναι κοντα στον καθρεφτη της μηχανης,αν βοηθαει).αρα απο καπου παιρνει ρευμα,ετσι δεν ειναι?οσο για τα σωληνακια 4χρονια τωρα τα υγρα του δοχειου υδραυλικου δεν εχου κατεβει καθολου κ ποτε δεν χρειαστικε να συμπληρωσω.Πραγματικα καποιες φορες ευχομαι να εχανε μηπως εβγαζα ακρη.
-
Τι σχέση μπορεί να έχουν οι στροφές του κινητήρα με την υποβοήθηση του τιμονιού; Μου φαίνεται χαζό. Ενώ η ταχύτητα, έχει τη λογική ότι μειώνει την υποβοήθηση σε μεγάλες ταχύτητες για καλύτερη αίσθηση.
Όσο για τη βαλβίδα, σε κάποια παλαιότερα αμάξια υπάρχει μια βαλβίδα 'idle-up', η οποία όταν αντιλαμβάνεται αυξημένη πίεση στο κύκλωμα του τιμονιού (όταν γυρνάς το τιμόνι) ανεβάζει λίγο το ρελαντί για να αντισταθμίσει την πτώση που προκαλείται από την αυξημένη αντίσταση της αντλίας. Δεν ξέρω αν ισχύει για την περίπτωση του smurf, απλά το αναφέρω.
-
Αυτο με τις στροφες του κινητηρα στο ρελαντι το κανει.το εχω παρατηρησει.αρα λειτουργει κ σωστα.απο την στιγμη που θα ξεκινησει η κυλιση τι μπορει να αλλαζει τοσο πια?
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Τι σχέση μπορεί να έχουν οι στροφές του κινητήρα με την υποβοήθηση του τιμονιού; Μου φαίνεται χαζό. Ενώ η ταχύτητα, έχει τη λογική ότι μειώνει την υποβοήθηση σε μεγάλες ταχύτητες για καλύτερη αίσθηση.Όσο για τη βαλβίδα, σε κάποια παλαιότερα αμάξια υπάρχει μια βαλβίδα 'idle-up', η οποία όταν αντιλαμβάνεται αυξημένη πίεση στο κύκλωμα του τιμονιού (όταν γυρνάς το τιμόνι) ανεβάζει λίγο το ρελαντί για να αντισταθμίσει την πτώση που προκαλείται από την αυξημένη αντίσταση της αντλίας. Δεν ξέρω αν ισχύει για την περίπτωση του smurf, απλά το αναφέρω.
Πιο φθηνό σε υλοποίηση, δεδομένου ότι η αντλία παίρνει κίνηση από το μοτέρ.
Sent from my Note II using smoke signals.
-
Το ότι έβγαλες το φισ δεν λέει κάτι γιατί μπορέι να έχει καεί και να μην στέλνει ρεύμα ,οπότε είτε καμμένη είτε χωρίς φίσ το ίδιο
Η βαλβίδα είναι και βαλβίδα παράκαμψης για την υψηλή πίεση κατά το στρίψιμο
Μήπως έχει χαλαρώσει ο ιμάντας και δεν πέρνει στροφές η αντλία άρα δεν σηκώνει πίεση άρα δεν μπαίνει σε mode οδήγηση και μένει σε mode παρκάρισμα άρα πολύ ελαφρύ
Προσπάθώ να εξαντλήσω τα εύκολα και απλά δεδομένου ότι είχες υπέρταση και λύσιμο δέσιμο στην μηχανή και όχι στις αναρτήσεις -
αυτη την βαλβιδα την αλλαξαμε με μια αλλη,αλλα επειδη δεν ειχε καμια διαφορα,ξαναεβαλα την δικια μου.αυτα τα καλωδιακια που εχει επανω απο που μπορει να παιρνουν εντολη,ξερουμε?ελεγα να το μετρησω με βολτομετρο αλλα δεν ξερω αν γινεται η αν εχει μονιμα ρευμα απο την στιγμη που θα βαλω μπροστα το αμαξι.τωρα για το αν σηκωνει πιεση,δεν εχω δει να εχει κοψει το αμαξι γενικα.μια χαρα παει κ αν μετραει σωστα κ ενα υποπιεσομετρο της πλακας που εχω μεσα στο ταμπλο δειχνει οτι η πιεση ανεβαινει κανονικα.
-
Εννοώ την πίεση στο κύκλωμα του υδραυλικού τιμονιού, όχι την πίεση εισαγωγής
Ασταθεια αυτοκινητου