-
Καλησπέρα ,να πω και εγώ τον πόνο μου .Κάτοχος Audi A4 B5 του 1998 εδώ και 7 μήνες .160000χιλ.
Κατοικώ στην Γερμάνια εδώ και 2 χρονιά πλέον και πριν 7 μήνες το αγόρασα για να μπορώ να εξυπηρετούμε 1200 ευρώ.
γυρνώντας από ένα μακρινό ταξίδι 400 χιλιομέτρων καθώς έτρεχα για αρκετή ώρα με 150 χιλιόμετρα στη autoban φυσικά ,μου άναψε κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας στο καντράν και βλέπω την βελόνα στο τέρμα ...αμάν λέω και το σταματώ κατευθείαν και το σβήνω ,βλέπω από κάτω να τρέχουν νερά και θεώρησα ότι μάλλον έχασα όλα τα νερά και φοβήθηκα να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά και φώναξα οδική και με μετέφερε σε ένα συνεργείο ,λέγοντας μου ότι ή φλάντζα είναι ή αντλία νερού (τελικά είχε χάσει μόνο μισό λίτρο ). Ο μάστορας που το είδε μου λέει ότι μάλλον είναι ή ραγισμένος κινητήρας ή φλάντζα ,πιστεύει ότι δεν φταίει η αντλία μιας και αλλάχτηκε πριν 35000 χιλ. και το αφίσε πάνω μου να αποφασίσω τι θα κάνω μιας και θα χρειαζόταν 1000 ευρώ και βλέπουμε .αυτό που έκανε είναι να δει τον θερμοστάτη και τον άνοιξε και μια τρυπούλα νομίζω μου είπε Ετσι το περνώ το αυτοκίνητο από αυτόν χωρίς να επισκευαστή μιας και να πάρω ένα άλλο μπορεί να ήταν πιο συμφέρων .τόσο καιρό που το οδηγώ πηγαίνοντας μόνο σπίτι- δουλειά ,μιας και είναι μόνο 3 χιλιόμετρα απόσταση και δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία παρατήρησα τα εξής .
1.Δεν κατεβαίνει η στάθμη του νερού πάρα μόνο αν κάνω μεγάλυτερη διαδρομή και ετσι ανεβάσει κοντά στους 110 βαθμούς και σταματήσω και φουσκώσουν τα νερά .
2.Το καλοριφέρ δεν φέρνει καθόλου ζεστό αέρα πάρα μόνο χλιαρό εφόσον κάνω μεγαλύτερη διαδρομή όχι μόνο σπίτι δουλειά.
3.Τα λάδια δεν έχουν αφρούς ,παρατηρώντας τον δείκτη για ένδειξη νερού στο λαδί ,και δεν τα καεί .
4.η θερμοκρασία πάντα ανεβαίνει στους 110 και κάπου εκεί φαίνεται ότι ξεκινάν να γυρνάν τα νερά λόγο του βρασμού ,και δεν πάει παραπάνω .
όταν μετά από διαδρομή από την δουλειά δεν το σβήσω και βλέποντας το δοχείο διαστολής του νερού βλέπω πολλούς αφρούς σαν σαπουνάδα και γυρναν τα νερα με το ζορι.το παραφλού είναι καινούριο .έχω την εντύπωση ότι δεν γυρνάνε τα νερά πάρα μόνο όταν φτάσουν σε σημείο βρασμού ,πάνω από 100 βαθμούς και γιαυτό δεν βγάζει ζεστό αέρα το καλοριφέρ πάρα μόνο μετά από μεγαλύτερη διαδρομή .
5.η εξάτμιση βγάζει πολύ νερό ,αν και ίσως είναι φυσιολογικό γιατί ακόμα είναι κρύο το αυτοκίνητο ,δεν πρόβαλε να ζεσταθεί και φτάνω στον προορισμό μου .
Τι θα μπορούσε να φταίει? λάδια μέσα στο δοχείο διαστολής δεν διαπίστωσα.
Να ασχοληθώ η να πάρω άλλο ? ιδού η απορία .θα μπορούσε να είναι αντλία νερού; Για ποιο λόγο δεν γυρνάνε τα νερα; Εξαέρωση; περνάει αέρας στην αντλία απο τα καυσαέρια και δεν γίνεται εξαερωση; με τι ρυθμό θα μπορούσε να χάνει νερα , γιατί οταν κανω μεγαλύτερη διαδρομή και ανεβάσει μεγαλη θερμοκρασία βλέπω σταγόνες κατω στο δρόμο και συμπλήρωνω ,ετσι ισως δεν καταλαβαίνω αν τα χάνει ή καεί και λίγα. -
Καλησπέρα ,να πω και εγώ τον πόνο μου .Κάτοχος Audi A4 B5 του 1998 εδώ και 7 μήνες .160000χιλ.
Κατοικώ στην Γερμάνια εδώ και 2 χρονιά πλέον και πριν 7 μήνες το αγόρασα για να μπορώ να εξυπηρετούμε 1200 ευρώ.
γυρνώντας από ένα μακρινό ταξίδι 400 χιλιομέτρων καθώς έτρεχα για αρκετή ώρα με 150 χιλιόμετρα στη autoban φυσικά ,μου άναψε κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας στο καντράν και βλέπω την βελόνα στο τέρμα ...αμάν λέω και το σταματώ κατευθείαν και το σβήνω ,βλέπω από κάτω να τρέχουν νερά και θεώρησα ότι μάλλον έχασα όλα τα νερά και φοβήθηκα να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά και φώναξα οδική και με μετέφερε σε ένα συνεργείο ,λέγοντας μου ότι ή φλάντζα είναι ή αντλία νερού (τελικά είχε χάσει μόνο μισό λίτρο ). Ο μάστορας που το είδε μου λέει ότι μάλλον είναι ή ραγισμένος κινητήρας ή φλάντζα ,πιστεύει ότι δεν φταίει η αντλία μιας και αλλάχτηκε πριν 35000 χιλ. και το αφίσε πάνω μου να αποφασίσω τι θα κάνω μιας και θα χρειαζόταν 1000 ευρώ και βλέπουμε .αυτό που έκανε είναι να δει τον θερμοστάτη και τον άνοιξε και μια τρυπούλα νομίζω μου είπε Ετσι το περνώ το αυτοκίνητο από αυτόν χωρίς να επισκευαστή μιας και να πάρω ένα άλλο μπορεί να ήταν πιο συμφέρων .τόσο καιρό που το οδηγώ πηγαίνοντας μόνο σπίτι- δουλειά ,μιας και είναι μόνο 3 χιλιόμετρα απόσταση και δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία παρατήρησα τα εξής .
1.Δεν κατεβαίνει η στάθμη του νερού πάρα μόνο αν κάνω μεγάλυτερη διαδρομή και ετσι ανεβάσει κοντά στους 110 βαθμούς και σταματήσω και φουσκώσουν τα νερά .
2.Το καλοριφέρ δεν φέρνει καθόλου ζεστό αέρα πάρα μόνο χλιαρό εφόσον κάνω μεγαλύτερη διαδρομή όχι μόνο σπίτι δουλειά.
3.Τα λάδια δεν έχουν αφρούς ,παρατηρώντας τον δείκτη για ένδειξη νερού στο λαδί ,και δεν τα καεί .
4.η θερμοκρασία πάντα ανεβαίνει στους 110 και κάπου εκεί φαίνεται ότι ξεκινάν να γυρνάν τα νερά λόγο του βρασμού ,και δεν πάει παραπάνω .
όταν μετά από διαδρομή από την δουλειά δεν το σβήσω και βλέποντας το δοχείο διαστολής του νερού βλέπω πολλούς αφρούς σαν σαπουνάδα και γυρναν τα νερα με το ζορι.το παραφλού είναι καινούριο .έχω την εντύπωση ότι δεν γυρνάνε τα νερά πάρα μόνο όταν φτάσουν σε σημείο βρασμού ,πάνω από 100 βαθμούς και γιαυτό δεν βγάζει ζεστό αέρα το καλοριφέρ πάρα μόνο μετά από μεγαλύτερη διαδρομή .
5.η εξάτμιση βγάζει πολύ νερό ,αν και ίσως είναι φυσιολογικό γιατί ακόμα είναι κρύο το αυτοκίνητο ,δεν πρόβαλε να ζεσταθεί και φτάνω στον προορισμό μου .
Τι θα μπορούσε να φταίει? λάδια μέσα στο δοχείο διαστολής δεν διαπίστωσα.
Να ασχοληθώ η να πάρω άλλο ? ιδού η απορία .θα μπορούσε να είναι αντλία νερού; Για ποιο λόγο δεν γυρνάνε τα νερα; Εξαέρωση; περνάει αέρας στην αντλία απο τα καυσαέρια και δεν γίνεται εξαερωση; με τι ρυθμό θα μπορούσε να χάνει νερα , γιατί οταν κανω μεγαλύτερη διαδρομή και ανεβάσει μεγαλη θερμοκρασία βλέπω σταγόνες κατω στο δρόμο και συμπλήρωνω ,ετσι ισως δεν καταλαβαίνω αν τα χάνει ή καεί και λίγα. -
Καλησπέρα ,να πω και εγώ τον πόνο μου .Κάτοχος Audi A4 B5 του 1998 εδώ και 7 μήνες .160000χιλ.
Κατοικώ στην Γερμάνια εδώ και 2 χρονιά πλέον και πριν 7 μήνες το αγόρασα για να μπορώ να εξυπηρετούμε 1200 ευρώ.
γυρνώντας από ένα μακρινό ταξίδι 400 χιλιομέτρων καθώς έτρεχα για αρκετή ώρα με 150 χιλιόμετρα στη autoban φυσικά ,μου άναψε κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας στο καντράν και βλέπω την βελόνα στο τέρμα ...αμάν λέω και το σταματώ κατευθείαν και το σβήνω ,βλέπω από κάτω να τρέχουν νερά και θεώρησα ότι μάλλον έχασα όλα τα νερά και φοβήθηκα να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά και φώναξα οδική και με μετέφερε σε ένα συνεργείο ,λέγοντας μου ότι ή φλάντζα είναι ή αντλία νερού (τελικά είχε χάσει μόνο μισό λίτρο ). Ο μάστορας που το είδε μου λέει ότι μάλλον είναι ή ραγισμένος κινητήρας ή φλάντζα ,πιστεύει ότι δεν φταίει η αντλία μιας και αλλάχτηκε πριν 35000 χιλ. και το αφίσε πάνω μου να αποφασίσω τι θα κάνω μιας και θα χρειαζόταν 1000 ευρώ και βλέπουμε .αυτό που έκανε είναι να δει τον θερμοστάτη και τον άνοιξε και μια τρυπούλα νομίζω μου είπε Ετσι το περνώ το αυτοκίνητο από αυτόν χωρίς να επισκευαστή μιας και να πάρω ένα άλλο μπορεί να ήταν πιο συμφέρων .τόσο καιρό που το οδηγώ πηγαίνοντας μόνο σπίτι- δουλειά ,μιας και είναι μόνο 3 χιλιόμετρα απόσταση και δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία παρατήρησα τα εξής .
1.Δεν κατεβαίνει η στάθμη του νερού πάρα μόνο αν κάνω μεγάλυτερη διαδρομή και ετσι ανεβάσει κοντά στους 110 βαθμούς και σταματήσω και φουσκώσουν τα νερά .
2.Το καλοριφέρ δεν φέρνει καθόλου ζεστό αέρα πάρα μόνο χλιαρό εφόσον κάνω μεγαλύτερη διαδρομή όχι μόνο σπίτι δουλειά.
3.Τα λάδια δεν έχουν αφρούς ,παρατηρώντας τον δείκτη για ένδειξη νερού στο λαδί ,και δεν τα καεί .
4.η θερμοκρασία πάντα ανεβαίνει στους 110 και κάπου εκεί φαίνεται ότι ξεκινάν να γυρνάν τα νερά λόγο του βρασμού ,και δεν πάει παραπάνω .
όταν μετά από διαδρομή από την δουλειά δεν το σβήσω και βλέποντας το δοχείο διαστολής του νερού βλέπω πολλούς αφρούς σαν σαπουνάδα και γυρναν τα νερα με το ζορι.το παραφλού είναι καινούριο .έχω την εντύπωση ότι δεν γυρνάνε τα νερά πάρα μόνο όταν φτάσουν σε σημείο βρασμού ,πάνω από 100 βαθμούς και γιαυτό δεν βγάζει ζεστό αέρα το καλοριφέρ πάρα μόνο μετά από μεγαλύτερη διαδρομή .
5.η εξάτμιση βγάζει πολύ νερό ,αν και ίσως είναι φυσιολογικό γιατί ακόμα είναι κρύο το αυτοκίνητο ,δεν πρόβαλε να ζεσταθεί και φτάνω στον προορισμό μου .
Τι θα μπορούσε να φταίει? λάδια μέσα στο δοχείο διαστολής δεν διαπίστωσα.
Να ασχοληθώ η να πάρω άλλο ? ιδού η απορία .θα μπορούσε να είναι αντλία νερού; Για ποιο λόγο δεν γυρνάνε τα νερα; Εξαέρωση; περνάει αέρας στην αντλία απο τα καυσαέρια και δεν γίνεται εξαερωση; με τι ρυθμό θα μπορούσε να χάνει νερα , γιατί οταν κανω μεγαλύτερη διαδρομή και ανεβάσει μεγαλη θερμοκρασία βλέπω σταγόνες κατω στο δρόμο και συμπλήρωνω ,ετσι ισως δεν καταλαβαίνω αν τα χάνει ή καεί και λίγα. -
Με 1200 ευρώ που το πήρες, να δώσεις για επισκευή ή αλλαγή κινητήρα άλλα 1000 ευρώ; Δεν ξέρω αν συμφέρει αυτό ή να δεις για άλλο αυτοκίνητο....Εκεί απ' όσο ξέρω οι επισκευές κοστίζουν. 20ετίας αυτοκίνητο είναι...
-
Μια αντλια νερου μονο με ολο το σετ ιμαντα και τα γυρω ρουλεμάν θα μου βγει γυρο στα 150,αν το κανω μονος,αν αν ειναι κατι ποιο βαθυ,τζαπα και αυτα συν την υποχρέωση σε εναν φιλο....
-
1.δεν καταλαβα, τελικα ο θερμοστατης αντικατασταθηκε με καινουριο;
2. η αντλια νερου ηταν με πλαστικη φτερωτη;
μια αποψη απο οσα περιγραφεις, μπορει για κολλημενο κλειστο θερμοστατη, ισως να μην κυκλοφορει τα νερα η αντλια κ τελευταιο βουλωμενο το ψυγειο νερου, βεβαια ολα αυτα ειναι εικασιες εφοσον δεν ανοιχτει κ δεν ελεγχθει.... -
το θερμοστατη τον αλλαξα πριν 2 μηνες αρα ειναι καινουριος .ομως μου ειπε ο μαστορας οτι τον εκανε μια τρυπα ,δεν καταλαβα γιατι ...και μετα απο αυτο το πηρα...δεν καταλαβα καλα αν τον ξαναλλαξε αυτος η ανοιξε στον δικο μου τρυπα
-
Ο χρήστης xaris-cd έγραψε:
το θερμοστατη τον αλλαξα πριν 2 μηνες αρα ειναι καινουριος .ομως μου ειπε ο μαστορας οτι τον εκανε μια τρυπα ,δεν καταλαβα γιατι ...και μετα απο αυτο το πηρα...δεν καταλαβα καλα αν τον ξαναλλαξε αυτος η ανοιξε στον δικο μου τρυπαΆνοιξε τρύπα (ή τον αφήνουν ανοιχτό ή τον βγάζουν εντελώς) για να κυκλοφορεί πάντα το ψυκτικό και να μην ανεβάσει θερμοκρασία. Με αυτό το τρόπο βέβαια δεν ανεβάζει γρήγορα θερμοκρασία, οπότε έχεις λίγο χειρότερη κατανάλωση, ενώ μπορεί να έχεις μικροπροβλήματα σε πολύ κρύα.
Ο θερμοστάτης είναι ο αυθεντικός ? Δηλαδή ανοίγει/κλείνει στις σωστές θερμοκρασίες ? Αν το αυτοκίνητο χάνει υγρά, και δεν φαίνεται να υπάρχει διαρροή, τότε τα καίει, και άρα πρέπει να βρεις που πάνε (πιθανότατα στους θαλάμους). Αν είναι έτσι, τότε έχει δίκιο ο μηχανικός, είτε φλάντζα είτε ράγισμα, και τα δύο σημαίνουν ότι το αυτοκίνητο δεν αξίζει να επισκευαστεί.
-
Ο χρήστης xaris-cd έγραψε:
και βλέποντας το δοχείο διαστολής του νερού βλέπω πολλούς αφρούς σαν σαπουνάδα και γυρναν τα νερα με το ζορι.το παραφλού είναι καινούριο .gmorgen , διάβασε τι θα κάνεις για να δεις αν είναι φλάντζα. Εχεις δει το μαρκουτσι που βάζουν στην εξάτμιση και μετράνε καυσαέρια. Λοιπόν εκεί που θα πας, θα βάλει το μαρκούτσι στο δοχείο διαστολής, ίσα-ίσα να μπει μέσα να διαβάσει τους ατμούς , και όχι να βραχεί.Το φράζει με το χέρι του από πάνω να μη φύγουν οι ατμοί, και διαβάζει στην οθόνη τιμή για υδρογονάνθρακες. Αν δείξει κάτω από 100, είσαι οκ, αν δείξει όμως 700 - 1.000 και θα πάει αμέσως εκεί, τότε οι αφροί που βλέπεις είναι καυσαέρια μπόλικα, και βγαίνει πόρισμα έχει πάρει φλάντζα. Κάντο και γράψε τι νούμερο έγραψε, και συνεχίζουμε. ΥΓ. αυτό ειναι το πιο γρήγορο τεστ απ΄ολα, αφου έχεις αφρούς.
-
-
η καμενη φλαντζα δικαιολογει να μην γυρναν τα νερα στο καλοριφερ .ασ πουμε δηλαδη περνει αερα η αντλια απο τα καυσαερια και δεν μπορει να σπρωξει τα νερα ? κατι τετοιο μπορει να συμβαινει?
-
ναι υπαρχει αυτη η περιπτωση, απο αερα στο κυκλωμα ψυξης, να μην εχεις θερμανση στο καλοριφερ, αλλα να σου ανεβαζει κ θερμοκρασια
-
Κάποιοι κινητήρες του group που οι αντλίες τους έπερναν κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού ( μεγάλη πατάτα ) είχαν πλαστικά impeller και διαλύονταν με αποτέλεσμα να γυρνάει η αντλία αλλά όχι τα νερά, ρίξε μια ματιά στην αντλία νερού, άσχετα αν την είχες αλλάξει πρίν 35.000 χλμ. βγάλτην και κάνε ένα έλεγχο.
-
Αν σου βγάζει ατμό από την εξάτμιση όταν είναι κρυο, και μετά εξαφανίζεται, αυτό δεν είναι σίγουρα από αρπαγμένη φλάντζα; Περνάει τα νερά στον κύλινδρο και τα καίει με την ανάφλεξη!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Αν σου βγάζει ατμό από την εξάτμιση όταν είναι κρυο, και μετά εξαφανίζεται, αυτό δεν είναι σίγουρα από αρπαγμένη φλάντζα; Περνάει τα νερά στον κύλινδρο και τα καίει με την ανάφλεξη!Καίγεται το νερό ;Αν περνάνε στον κύλινδρο το πιο πιθανό είναι να κάνουν υδραυλική πίεση και να τα σπάσει όλα.
Ο ατμός το πρωί είναι απο υγρασία που έχει η εξάτμιση.Σε πολλά αμάξια που δεν κάνουν αρκετά χλμ για να φευγει η υγρασία τρέχουν νερά απο την εξάτμιση και σαπίζουν γρήγορα τα καζανάκια. -
Πάντως σύμφωνα με την βασική χημεία, το αποτέλεσμα της καύσης υδρογονανθράκων δίνει και νερό στα προϊόντα. Σε αέρια μορφή, αλλά στην αρχή που τα πάντα είναι κρύα, όλο και κάποια ποσότητα θα συμπυκνώνεται.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Αν σου βγάζει ατμό από την εξάτμιση όταν είναι κρυο, και μετά εξαφανίζεται, αυτό δεν είναι σίγουρα από αρπαγμένη φλάντζα; Περνάει τα νερά στον κύλινδρο και τα καίει με την ανάφλεξη!
Καίγεται το νερό ;Αν περνάνε στον κύλινδρο το πιο πιθανό είναι να κάνουν υδραυλική πίεση και να τα σπάσει όλα.
Ο ατμός το πρωί είναι απο υγρασία που έχει η εξάτμιση.Σε πολλά αμάξια που δεν κάνουν αρκετά χλμ για να φευγει η υγρασία τρέχουν νερά απο την εξάτμιση και σαπίζουν γρήγορα τα καζανάκια.Η υγρασία με τα κατάλοιπα της καύσης ( θείαφι ) μετατρέπεται σε υδροχλωρικό οξύ και τρυπάνε τα καζανάκια, παλιότερα που η περιεκτικότητα σε θειάφι ήταν πολύ μεγαλύτερη τα καζανάκια τρυπούσαν με αρκετά μεγαλύτερη συχνότητα, η μόνιμη λύση είναι όλη η εξάτμιση να γίνει ανοξείδωτη.
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Αν σου βγάζει ατμό από την εξάτμιση όταν είναι κρυο, και μετά εξαφανίζεται, αυτό δεν είναι σίγουρα από αρπαγμένη φλάντζα; Περνάει τα νερά στον κύλινδρο και τα καίει με την ανάφλεξη!
Καίγεται το νερό ;Αν περνάνε στον κύλινδρο το πιο πιθανό είναι να κάνουν υδραυλική πίεση και να τα σπάσει όλα.
Ο ατμός το πρωί είναι απο υγρασία που έχει η εξάτμιση.Σε πολλά αμάξια που δεν κάνουν αρκετά χλμ για να φευγει η υγρασία τρέχουν νερά απο την εξάτμιση και σαπίζουν γρήγορα τα καζανάκια.Με την αυστηρή έννοια της χημείας (καύση = αντίδραση με οξυγόνο προς παραγωγής διοξ/μονοξ και νερού) σαφώς και δεν καίγεται το νερό. Εντάξει, το πέρασα το τεστ ή να ξαναπεράσω από Σεπτέμβρη;
Υδραυλική συμπίεση κάνει μόνο όταν έχει περάσει αρκετό νερό (σε περιπτώσεις μεγάλης διαρροής). Συνήθως αν δεν έχει πάει κάτι πολύ στραβά, υπάρχει ένα σημείο που περνάει λίγο νερό το οποίο δεν φτάνει για να κάνει συμπίεση. Στην περίπτωση της φλάντζας, περνάει νερά στον κύλινδρο τα οποία ζεσταίνονται μετά την ανάφλεξη του κινητήρα και ο ατμός φεύγει από την εξάτμιση. Μόλις ζεσταθεί ο κινητήρας και τα νερά που εχουν περάσει μέσα εξατμιστούν, παύει να βγαίνει ατμός από την εξάτμιση. Been there δυστυχώς...
-
Στην θέση σου θα άλλαζα αντλία καθως για φλάτζα θα ήθελα πιο πολλές ενδείξεις (αν το αργησεις πολύ θα πας για φλάντζα)
-
λοιπον σημερα αποφασισα να βγαλω τον θερμοστατη και το αποτελεσμα ειναι οτι πανω απο μια ωρα δοκιμες και η θερμοκρασια δεν ανεβηκε πανω απο του 95 .μαλλον αυτος που μου αλλαξε τον θερμοστατη και εβαλε εναν αλλον και ανοιξε και τρυπες ισως ηταν κολιμενος και υπηρχε αυτο το αποτελεσμα .δεν εχω καινουριο να τον βαλω να δω πως παει αλλα προς το παρον κινουμε χωρις να εχω προβλημα .
Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998