Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5900
    • Best 0
    • Groups 0

    citastak

    @citastak

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    5900
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Στον ακατανόμαστο....

    citastak Unfollow Follow

    Latest posts made by citastak

    • RE: Soda blasting

      H ΒMW για wallnut blasting (τριμμένο καρυδότσουφλο) ζητάει πάνω απο 800 ευρώ για καθάρισμα βαλβίδων εισαγωγής. Στο εξειδικευμένο συνεργείο που πήγα, που έχει μόνο ΜΙΝΙ, μου έδειξαν το μηχάνημα και ήταν το ίδιο ακριβως με της BMW (το είχε αγοράσει) και μου κόστισε 250+ ΦΠΑ.

      Εγώ το έκανα στις 60 χιλ χλμ. Οι φωτό έδειχναν λερωμένες βαλβίδες, αλλά όχι τα τραγικά που είδα στο northamericanmotoring, όπου οι βαλβίδες δεν μπορούσαν να κλείσουν από τη μάκα. Κατάλαβα διαφορά κυρίως στο ρελαντί, το οποίο έγινε πολύ πιο σταθερό, στις ψηλές στροφές, όπου το αυτοκίνητο φαινόταν πιο δυνατό και στην κατανάλωση όπου η μέση έπεσε περίπου 8-10% στις ίδιες συνθήκες χρήσης. Τέλος, το OBD έγραψε και αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες καυσαερίων, αλλά αυτό δεν καταλαβαίνω πως συνδέεται με τις βαλβίδες εισαγωγής.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      citastak
    • RE: Αλλαγη μοτερ σαξο 1.4

      Δες πολλαπλασιαστές/μπουζοκαλώδια/μπουζί και τον χρονισμό του.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      citastak
    • RE: New MINI Forum

      Ο χρήστης vi έγραψε:
      ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.
      Σε τι θερμοκρασιες πρεπει να δουλευει ο κινητηρας? εχω διαβασει κατι μεταξυ 80 και 105? πηγα και εκανα εκ νεου διαγνωση σε δευτερο συνεργειο και η λειτουργεια του ειναι σωστη συμφωνα με αυτους. Παρ ολα αυτα το αυτοκινητο οταν σταματα ο κινητηρας το βεντιλατερ του βουιζει σαν F-16 :):). υπαρχει περιπτωση να μου εχουν βαλει θερμοστατη που δουλευει σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες? δεν θα το ειχαν βρει με το διαγνωστικο αυτο? ειναι πραγματικα περιεργο ποσο διαφορετικα δουλευει απ οτι πριν. Σκεφτομαι τον Αυγουστο με 30+ θερμοκρασια αναρωτιεμαι τι θα γινεται...
      η αλλαγη καδενας χρονισμου μπορει να εχει αναγκασει τον κινητηρα να δουλευει σε ψηλοτερες θερμοκρασιες?

      80-105? Το S? ποιός σου το είπε αυτό;
      90-115 η φυσιολογική εν κινήσει. Σταματημένος στους 117 μπαίνει το βεντιλατέρ.
      Πάρε ένα obd και μέτρα θερμοκρασίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      citastak
    • RE: New MINI Forum

      Έχω το ίδιο (2010) με εσένα.
      Κατ' αρχάς, μην ξαναπάς σε αντιπροσωπεία.
      Εγώ βρήκα ένα εξειδικευμένο συνεργείο και το πηγαίνω εκει΄. Για σετ καδένας χρονισμού, παραφλού και αντλία πλήρωσα το 1/4 περίπου της τιμής που έδωσες εσύ, συν ΦΠΑ.
      Επίσης εκεί έκανα και καθαρισμό βαλβίδων εισαγωγής με 250 + ΦΠΑ με το μηχάνημα της BMW.
      Πάντα γνήσια ανταλλακτικά.

      βεβαιώσου ότι έχεις παραφλού και βάλε obd reader να δεις σε τί δουλεύεις. Και εμένα τώρα που ζέστανε δουλεύει περισσότερο. Αλλά πάντα έτσι έκανε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      citastak
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Ελεύθερη αγορά και προσφορά και ζήτηση.
      Βασικές έννοιες που συζητήθηκαν παραπάνω.
      Ναι, το detailing είναι added value υπηρεσία, οπότε δεν μπορεί να συγκριθεί με κόστη απλού πλυσίματος ούτε με οτιδήποτε άλλο. Καλώς ο κάθε sway, ads κτλ χρεώνει ότι νομίζει. Αντίστοιχα καλώς και ο Στέφαν και οι υπόλοιποι εν δυνάμει πελάτες μπορούν να κρίνουν τις τιμές. Είτε αισχροκέρδεια, ή value for money, όλα υπόκεινται σε μια βασική αρχή της οικονομικής θεωρίας: ο πελάτης προτίθεται να πληρώσει όσο αξίζει για αυτόν η υπηρεσία που παρέχει. Και εκεί, το αόρατο χέρι της αγοράς ρυθμίζει τα πάντα (ναι είμαι φιλελές).

      Στο δια ταύτα και για να αφήσουμε τις φιλοσοφίες για τους φοιτητές του ΟΠΑ, η άποψή μου είναι ότι σε αυτοκίνητο των 35 χιλ το οποίο το χρησιμοποιώ και δεν είναι κουκουλωμένο (δλδ δεν είναι ειδικής χρήσης) είναι παράλογο να δώσω 1200 για να κάνω detailing ή να βάλω clear bra, που αναφέρθηκε και πιο πάνω. Ειδικά όταν αυτό είναι καινούριο. Καταλαβαίνω ότι το detailing καλύπτει έντονα το OCD μου αλλά από την άλλη δεν έχω στοιχεία/πεισθεί ότι μετά από 6-7 χρόνια ένα καλό detailing των 1200 ευρώ θα έχει κρατήσει σημαντικά καλύτερα το καθημερινής χρήσης αυτοκίνητό μου.

      Αντίθετα, DIY με καλά υλικά, πλύσιμο στο χέρι και γενικά στοιχειώδης προσοχή είναι αυτά που έχω καταλάβει από τα αυτοκίνητα που είχα μέχρι στιγμής ότι αφήνουν θετικά το στίγμα τους και κάνουν τη μεταπώληση πιο εύκολη. Στο Cooper μου, μια φορά στα 2 χρόνια το περνάω με πηλό Meguiars και αλοιφή 3Μ ψιλή και αλοιφαδόρο και κάποιο κερί για σφράγισμα (ΖΑΙΝΟ). Μετά από κάθε πλύσιμο που κάνω με διαδικασία δύο κουβάδων, το περνάω με υγρό quicx detailers κερί για προστασία από ρύπους και πουλιά και με αυτό είμαι χαρούμενος. Επιπλέον βγάζω ζάντες, πλένω θόλους και καθαρίζω και το πάνω μέρος της μηχανής (χωρίς νερά). Περνάω με meguiars τα μαύρα πλαστικά.
      Μέχρι στιγμής 2 φορές που έχει μετρηθεί το πάχος του clear coat έχει βρεθεί σε πολύ καλή κατάσταση. Επίσης το πήγα μια φορά στο ADS για βιολογικό καθαρισμό και έμεινα σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος - πλήρωσα 140 ευρώ με ΦΠΑ (είχε και με 80 ευρώ). Τα βρίσκω ακριβά τα 140 αλλά επειδή τα καθίσματα περάστηκαν πάνω από 2 φορές για να καθαρίσουν (μάλιστα του οδηγού περάστηκε παραπάνω) νομίζω ότι έκανα καλά. Επιπλέον, στο δικό μου μυαλό, το εσωτερικό είναι αυτό που βλέπεις και ζεις περισσότερο, είναι λιγότερο εκτεθειμένο στις συνθήκες (σε σχέση με το έξω) και τα 140 ευρώ μου θα έχουν αξία για περισσότερο καιρό.

      Μου έκανε εντύπωση η σύγκριση που έγινε με τους γιατρούς. Ατυχής σύγκριση νομίζω.

      Για να κλείσω το μακροσκελές ποστ, νομίζω πως σε κάθε περίπτωση αυτές οι συζητήσεις στα φόρα κάνουν καλό τόσο σε εμάς τους χρήστες που αποκτάμε γνώσεις επί του θέματος και γινόμαστε καλύτεροι καταναλωτές, όσο και για τους επαγγελματίες που παίρνουν ένα γρήγορο παλμό της αγοράς.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      citastak
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης shumakos έγραψε:
      Πέραν αυτού η Βελμάρ δίνει και αρκετά δίκαιες αξίες ανταλλαγής. Για το δικό μου αυτοκίνητο, η αξία ανταλλαγής που μου έδιναν, ήταν μόλις 500 ευρώ χαμηλότερη από ό,τι τελικά το πούλησα ιδιωτικά πριν 3 μήνες. Ήταν αυτοκίνητο σε πολύ καλή κατάσταση, με πλήρη χαρτιά όσον αφορά τη συντήρησή του κάτι που και οι ίδιοι έλεγξαν διεξοδικά. Μάλιστα πέρα από τα υποχρεωτικά χαρτιά, ήθελαν και μία υπεύθυνη δήλωση για τα km του αυτοκινήτου. Οι υπόλοιπoι έμποροι της Ford μου έδιναν από 1000 έως 1500 χαμηλότερη αξία ανταλλαγής.

      Και εγώ έκανα ανταλλαγή σε ΒΕΛΜΑΡ αλλά μου έδιναν αρχικά πολύ χαμηλή τιμή για το αυτοκίνητο (4.500 χιλ.).Με παζάρι τη σήκωσα λίγο και το έδωσα 5.500. Πουλήθηκε στο car κάπου κοντά στα 6.500. Θα συμφωνήσω ωστόσο στο κομμάτι του ελέγχου - πριν τσεκάρουν το αυτοκίνητο μου είπαν ότι αν έχουν χτυπηθεί ράμφη και λοιπά μέρη σασί, δεν πρόκειται να το πάρουν ανταλλαγή.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      citastak
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Για την Karenta τί γνώμη έχετε, είναι αξιόπιστοι;

      Δεν γνωρίζω, αλλά η λογική (η δικιά μου) λέει ότι όλα τα μεταχειρισμένα από επίσημους εμπόρους (π.χ. Καρέντα, Σφακιανάκης, Σπανός κλπ.) είναι ελεγμένα και ΟΚ.

      Φάνη δυστυχώς δεν ισχύει αυτό.
      το 2014 βρήκα ένα Xsara από αγγελία που ήταν σε εγκαταστάσεις επίσημου εμπόρου από τον οποίο είχαμε ήδη ψωνίσει ένα καινούριο αυτοκίνητο.
      Πήγα να το δω και ο πωλητής με άφησε και πήγε να κάνει κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο στο car διαφημιζόταν με 70χιλ χλμ και ατρακάριστο. Ψαχουλεύοντάς το, άνοιξα το ντουλαπάκι του συνοδηγού και βρήκα το service book. Τελευταίο σέρβις 200+ χιλ χλμ. Όταν τον φώναξα άρχισε να μου λέει δικαιολογίες (αλλάξαμε κοντερ και ξεχάσαμε να το ενημερώσουμε κτλ). Έφυγα αλλά δεν πρόλαβα να κάνω printscreen την αγγελία - μέχρι να φτάσω σπίτι την είχαν αλλάξει (έσβησαν τα χιλιόμετρα). Δυστυχώς δεν το χειρίστηκα καλά - έπρεπε να τους είχα κάνει μεγάλη φασαρία.

      Το παραπάνω δεν ξέρω αν είναι αντιπροσωπευτικό, αλλά σίγουρα είναι ανησυχητικό. Αγορά μεταχειρισμένου = ΠΟΛΥ καλός έλεγχος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      citastak
    • RE: Περί Αναρτήσεων

      Ο χρήστης Lap έγραψε:

      Youtube Video

      Τεστακι για καταστασεις εκτακτων αναγκων. Ειναι ξεκαθαρο πως τα αουβ δυσκολευονται και οτι χωρις esp τα αυτοκινητα ει αι στο ιδιο επιπεδο με πριν 30 ετη πισω.

      Α ρε ακτιβα.
      Θα θελα να δω αυτα τα αυτοκινητα με 5 ατομα και αποσκευες σε αυτο το τεστ, ε ρε γελια.

      Οθονες παντου, τεχνολογια αναρτησεων τα ιδια.

      Πρέπει το παντελόνι του και το κάθισμα να έγινε καφέ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      citastak
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Νομίζω το παράδειγμα των ΗΠΑ είναι πολύ καλό σε αυτό.
      Ειδικοί τίτλοι (άδειες κυκλοφορίας) για οχήματα που είναι από flood, total loss/writeoff, από κλοπή κτλ. Ξέρεις τί αγοράζεις και τουλάχιστον είναι δύσκολο να αγοράσεις χωρίς να το ξέρεις αυτοκίνητο που το έβγαλε η ασφαλιστική ολική και το πήρε κάποιος έξυπνος κοψοχρονιά, το επισκεύασε και το πουλάει για ατρακάριστο. Μπορείς να το αγοράσεις, γνωρίζοντας το ιστορικό του και πληρώνοντας την πραγματική αξία του αυτοκινήτου. Επιπλέον, τα ανακατεσκευασμένα περνάνε ξανά από το εκεί Μεταφορών, όπου ελέγχονται βασικά πράγματα όπως ότι δεν είναι ραμμένο με λάθος τρόπο το σασί, ότι έχουν εγκατασταθεί νέοι προεντατήρες και αερόσακοι και τα τιμολόγια αγοράς αυτών.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      citastak
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Αν κάνει όσο έξω, δλδ κανα δυο χιλιάρικα ανάλογα το αυτοκίνητο δεν νομίζω ότι αξίζει για τα δικά μας ταπεινά αυτοκίνητα που με 2 χιλιάρικα τα βάφεις εξ' αρχής.
      Έξω το φοράνε σε ακριβά αυτοκίνητα.

      Το φάμπια το χρησιμοποιεί άλλο μέλος της οικογένειας ή το έχεις 'αποθηκεύσει';

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      C
      citastak
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr