εχω ενα μαναβικο και λογο οτι βολευωμε προς το παρον σε θεμα μεταφορας προιοντων απο λαχαναγορα,και μιασ και ειμαι κοντα αν δεν χωρεσουν ολα παω δευτερη φορα..ειναι μονο 5 χιλιομετρα.. και οταν χρειαζομε κατι περισοτερο περνω και το τρειλορ μου ..επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι πρεπει να μειωσω τα λειτουργικα εξοδα ..δεν μπορω να παρω φορτιγακι ..δεν εχω .και λεω αν μπορω να αλλαξω την αδεια του ιχ μου σε επαγγελματικο ..να εχω μειωμενο κοστος τελων και δικαιολογιση καυσιμου ,στην εφορια ως εξοδα ...γινεται αυτο?....απο που μπορω να παρω μια απαντηση ?...
Best posts made by xaris-cd
-
μπορω το ιχ μου να το μετατρεψω σε εππαγελματικο ?
Latest posts made by xaris-cd
-
RE: Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998
Τελικα να τι έφταιγε
σπασμενη φτερωτή της αντλίας νερού..πως ανεβαζω φωτό; -
RE: Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998
λοιπον σημερα αποφασισα να βγαλω τον θερμοστατη και το αποτελεσμα ειναι οτι πανω απο μια ωρα δοκιμες και η θερμοκρασια δεν ανεβηκε πανω απο του 95 .μαλλον αυτος που μου αλλαξε τον θερμοστατη και εβαλε εναν αλλον και ανοιξε και τρυπες ισως ηταν κολιμενος και υπηρχε αυτο το αποτελεσμα .δεν εχω καινουριο να τον βαλω να δω πως παει αλλα προς το παρον κινουμε χωρις να εχω προβλημα .
-
RE: Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998
η καμενη φλαντζα δικαιολογει να μην γυρναν τα νερα στο καλοριφερ .ασ πουμε δηλαδη περνει αερα η αντλια απο τα καυσαερια και δεν μπορει να σπρωξει τα νερα ? κατι τετοιο μπορει να συμβαινει?
-
RE: Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998
το θερμοστατη τον αλλαξα πριν 2 μηνες αρα ειναι καινουριος .ομως μου ειπε ο μαστορας οτι τον εκανε μια τρυπα ,δεν καταλαβα γιατι ...και μετα απο αυτο το πηρα...δεν καταλαβα καλα αν τον ξαναλλαξε αυτος η ανοιξε στον δικο μου τρυπα
-
RE: Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998
Μια αντλια νερου μονο με ολο το σετ ιμαντα και τα γυρω ρουλεμάν θα μου βγει γυρο στα 150,αν το κανω μονος,αν αν ειναι κατι ποιο βαθυ,τζαπα και αυτα συν την υποχρέωση σε εναν φιλο....
-
Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998
Καλησπέρα ,να πω και εγώ τον πόνο μου .Κάτοχος Audi A4 B5 του 1998 εδώ και 7 μήνες .160000χιλ.
Κατοικώ στην Γερμάνια εδώ και 2 χρονιά πλέον και πριν 7 μήνες το αγόρασα για να μπορώ να εξυπηρετούμε 1200 ευρώ.
γυρνώντας από ένα μακρινό ταξίδι 400 χιλιομέτρων καθώς έτρεχα για αρκετή ώρα με 150 χιλιόμετρα στη autoban φυσικά ,μου άναψε κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας στο καντράν και βλέπω την βελόνα στο τέρμα ...αμάν λέω και το σταματώ κατευθείαν και το σβήνω ,βλέπω από κάτω να τρέχουν νερά και θεώρησα ότι μάλλον έχασα όλα τα νερά και φοβήθηκα να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά και φώναξα οδική και με μετέφερε σε ένα συνεργείο ,λέγοντας μου ότι ή φλάντζα είναι ή αντλία νερού (τελικά είχε χάσει μόνο μισό λίτρο ). Ο μάστορας που το είδε μου λέει ότι μάλλον είναι ή ραγισμένος κινητήρας ή φλάντζα ,πιστεύει ότι δεν φταίει η αντλία μιας και αλλάχτηκε πριν 35000 χιλ. και το αφίσε πάνω μου να αποφασίσω τι θα κάνω μιας και θα χρειαζόταν 1000 ευρώ και βλέπουμε .αυτό που έκανε είναι να δει τον θερμοστάτη και τον άνοιξε και μια τρυπούλα νομίζω μου είπε Ετσι το περνώ το αυτοκίνητο από αυτόν χωρίς να επισκευαστή μιας και να πάρω ένα άλλο μπορεί να ήταν πιο συμφέρων .τόσο καιρό που το οδηγώ πηγαίνοντας μόνο σπίτι- δουλειά ,μιας και είναι μόνο 3 χιλιόμετρα απόσταση και δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία παρατήρησα τα εξής .
1.Δεν κατεβαίνει η στάθμη του νερού πάρα μόνο αν κάνω μεγάλυτερη διαδρομή και ετσι ανεβάσει κοντά στους 110 βαθμούς και σταματήσω και φουσκώσουν τα νερά .
2.Το καλοριφέρ δεν φέρνει καθόλου ζεστό αέρα πάρα μόνο χλιαρό εφόσον κάνω μεγαλύτερη διαδρομή όχι μόνο σπίτι δουλειά.
3.Τα λάδια δεν έχουν αφρούς ,παρατηρώντας τον δείκτη για ένδειξη νερού στο λαδί ,και δεν τα καεί .
4.η θερμοκρασία πάντα ανεβαίνει στους 110 και κάπου εκεί φαίνεται ότι ξεκινάν να γυρνάν τα νερά λόγο του βρασμού ,και δεν πάει παραπάνω .
όταν μετά από διαδρομή από την δουλειά δεν το σβήσω και βλέποντας το δοχείο διαστολής του νερού βλέπω πολλούς αφρούς σαν σαπουνάδα και γυρναν τα νερα με το ζορι.το παραφλού είναι καινούριο .έχω την εντύπωση ότι δεν γυρνάνε τα νερά πάρα μόνο όταν φτάσουν σε σημείο βρασμού ,πάνω από 100 βαθμούς και γιαυτό δεν βγάζει ζεστό αέρα το καλοριφέρ πάρα μόνο μετά από μεγαλύτερη διαδρομή .
5.η εξάτμιση βγάζει πολύ νερό ,αν και ίσως είναι φυσιολογικό γιατί ακόμα είναι κρύο το αυτοκίνητο ,δεν πρόβαλε να ζεσταθεί και φτάνω στον προορισμό μου .
Τι θα μπορούσε να φταίει? λάδια μέσα στο δοχείο διαστολής δεν διαπίστωσα.
Να ασχοληθώ η να πάρω άλλο ? ιδού η απορία .θα μπορούσε να είναι αντλία νερού; Για ποιο λόγο δεν γυρνάνε τα νερα; Εξαέρωση; περνάει αέρας στην αντλία απο τα καυσαέρια και δεν γίνεται εξαερωση; με τι ρυθμό θα μπορούσε να χάνει νερα , γιατί οταν κανω μεγαλύτερη διαδρομή και ανεβάσει μεγαλη θερμοκρασία βλέπω σταγόνες κατω στο δρόμο και συμπλήρωνω ,ετσι ισως δεν καταλαβαίνω αν τα χάνει ή καεί και λίγα. -
RE: Στους 110 η θερμοκρασια στο Audi a4 b5 του 1998
Καλησπέρα ,να πω και εγώ τον πόνο μου .Κάτοχος Audi A4 B5 του 1998 εδώ και 7 μήνες .160000χιλ.
Κατοικώ στην Γερμάνια εδώ και 2 χρονιά πλέον και πριν 7 μήνες το αγόρασα για να μπορώ να εξυπηρετούμε 1200 ευρώ.
γυρνώντας από ένα μακρινό ταξίδι 400 χιλιομέτρων καθώς έτρεχα για αρκετή ώρα με 150 χιλιόμετρα στη autoban φυσικά ,μου άναψε κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας στο καντράν και βλέπω την βελόνα στο τέρμα ...αμάν λέω και το σταματώ κατευθείαν και το σβήνω ,βλέπω από κάτω να τρέχουν νερά και θεώρησα ότι μάλλον έχασα όλα τα νερά και φοβήθηκα να δοκιμάσω να το βάλω μπροστά και φώναξα οδική και με μετέφερε σε ένα συνεργείο ,λέγοντας μου ότι ή φλάντζα είναι ή αντλία νερού (τελικά είχε χάσει μόνο μισό λίτρο ). Ο μάστορας που το είδε μου λέει ότι μάλλον είναι ή ραγισμένος κινητήρας ή φλάντζα ,πιστεύει ότι δεν φταίει η αντλία μιας και αλλάχτηκε πριν 35000 χιλ. και το αφίσε πάνω μου να αποφασίσω τι θα κάνω μιας και θα χρειαζόταν 1000 ευρώ και βλέπουμε .αυτό που έκανε είναι να δει τον θερμοστάτη και τον άνοιξε και μια τρυπούλα νομίζω μου είπε Ετσι το περνώ το αυτοκίνητο από αυτόν χωρίς να επισκευαστή μιας και να πάρω ένα άλλο μπορεί να ήταν πιο συμφέρων .τόσο καιρό που το οδηγώ πηγαίνοντας μόνο σπίτι- δουλειά ,μιας και είναι μόνο 3 χιλιόμετρα απόσταση και δεν προλαβαίνει να ανεβάσει θερμοκρασία παρατήρησα τα εξής .
1.Δεν κατεβαίνει η στάθμη του νερού πάρα μόνο αν κάνω μεγάλυτερη διαδρομή και ετσι ανεβάσει κοντά στους 110 βαθμούς και σταματήσω και φουσκώσουν τα νερά .
2.Το καλοριφέρ δεν φέρνει καθόλου ζεστό αέρα πάρα μόνο χλιαρό εφόσον κάνω μεγαλύτερη διαδρομή όχι μόνο σπίτι δουλειά.
3.Τα λάδια δεν έχουν αφρούς ,παρατηρώντας τον δείκτη για ένδειξη νερού στο λαδί ,και δεν τα καεί .
4.η θερμοκρασία πάντα ανεβαίνει στους 110 και κάπου εκεί φαίνεται ότι ξεκινάν να γυρνάν τα νερά λόγο του βρασμού ,και δεν πάει παραπάνω .
όταν μετά από διαδρομή από την δουλειά δεν το σβήσω και βλέποντας το δοχείο διαστολής του νερού βλέπω πολλούς αφρούς σαν σαπουνάδα και γυρναν τα νερα με το ζορι.το παραφλού είναι καινούριο .έχω την εντύπωση ότι δεν γυρνάνε τα νερά πάρα μόνο όταν φτάσουν σε σημείο βρασμού ,πάνω από 100 βαθμούς και γιαυτό δεν βγάζει ζεστό αέρα το καλοριφέρ πάρα μόνο μετά από μεγαλύτερη διαδρομή .
5.η εξάτμιση βγάζει πολύ νερό ,αν και ίσως είναι φυσιολογικό γιατί ακόμα είναι κρύο το αυτοκίνητο ,δεν πρόβαλε να ζεσταθεί και φτάνω στον προορισμό μου .
Τι θα μπορούσε να φταίει? λάδια μέσα στο δοχείο διαστολής δεν διαπίστωσα.
Να ασχοληθώ η να πάρω άλλο ? ιδού η απορία .θα μπορούσε να είναι αντλία νερού; Για ποιο λόγο δεν γυρνάνε τα νερα; Εξαέρωση; περνάει αέρας στην αντλία απο τα καυσαέρια και δεν γίνεται εξαερωση; με τι ρυθμό θα μπορούσε να χάνει νερα , γιατί οταν κανω μεγαλύτερη διαδρομή και ανεβάσει μεγαλη θερμοκρασία βλέπω σταγόνες κατω στο δρόμο και συμπλήρωνω ,ετσι ισως δεν καταλαβαίνω αν τα χάνει ή καεί και λίγα. -
RE: μπορω το ιχ μου να το μετατρεψω σε εππαγελματικο ?
ευχαριστω ολους ,νομιζω με καλυψατε....
-
RE: μπορω το ιχ μου να το μετατρεψω σε εππαγελματικο ?
ευχαριστω ολουσ για τισ αμεσες απαντησεις ...δεν περιμενα τοσο γρηγορα να εχω τοσες απαντησεις...ε ρε τι σου ειναι το ιντερνετ ....μαλλον θα το αφισω οπως ειναι με αυτα που διαβασα...
οσο για το τρειλορ που σερνω ,εχω προβλημα με την αδεια οδηγισεις?...εχω την κλασικη αδεια που εχουμε ολοι ...την Β δηλαδη
ενοειτε οτι ολα τα μεταφερω με τιμολογια ...το μαναβικο τωρα το ανοιξα νεος ειμαι ...αλλα δεν βλεπω αποτελεσματα ....ειναι πολυ ζορικα τα πραγματα οτι περρισευει ισα ισα πληρωνω το τεβε ρευμα οτε.οποτε ουτε απο την ακρη του μυαλου μου δεν περνα να αγορασω επαγγελματικο ...για τωρα τουλαχιστον ...πολυ ζορι τα καρπουζια ρε παιδια ....ενα ενα στα καθισματα ... -
μπορω το ιχ μου να το μετατρεψω σε εππαγελματικο ?
εχω ενα μαναβικο και λογο οτι βολευωμε προς το παρον σε θεμα μεταφορας προιοντων απο λαχαναγορα,και μιασ και ειμαι κοντα αν δεν χωρεσουν ολα παω δευτερη φορα..ειναι μονο 5 χιλιομετρα.. και οταν χρειαζομε κατι περισοτερο περνω και το τρειλορ μου ..επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι πρεπει να μειωσω τα λειτουργικα εξοδα ..δεν μπορω να παρω φορτιγακι ..δεν εχω .και λεω αν μπορω να αλλαξω την αδεια του ιχ μου σε επαγγελματικο ..να εχω μειωμενο κοστος τελων και δικαιολογιση καυσιμου ,στην εφορια ως εξοδα ...γινεται αυτο?....απο που μπορω να παρω μια απαντηση ?...