-
Στις 07/03/2016 αγόρασα ενα Chevrolet Spark 1200cc με κωδικό ABS KL.....9950 από ιδιώτη. Στις 21/04/2016 το πούλησα σε γνωστή εταιρεία έκθεσης αυτοκινήτων στην Κηφισιά. Το παρελθόν του αυτοκινήτου πριν το αγοράσω: παρουσίαζε προβλήματα στην πέδηση, επισκευάστηκε η μονάδα ABS και το συστημα σεβρό-φρένου από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Chevrolet(ιδια εταιρεία με την εκθεση αυτοκινητου στην Κηφισια) και δόθηκε εγγύηση για ένα χρόνο. Όταν το αγόρασα παρουσιαστηκε πρόβλημα καθώς με αυξημένη ταχύτητα φρεναρε απότομα, δεν έμπαιναν οι ταχύτητες (μόνο η πρωτη) και με την πρώτη ταχύτητα σερνόταν για 20 μετρα και έσβηνε η μηχανη. Κινδυνέψαμε και εγώ και η κόρη μου να σκοτωθούμε. Αυτο σε 800χλμ έγινε αλλές 7 φορές είτε με χαμηλη είτε με υψηλή ταχύτητα. Επικοινώνησα προσωπικά με την CHEVELLAS A.E. οπου ρητά και κατηγορηματικά μου απάντησαν πως οι μοναδες ABS και σεβρο φρενου δεν επισκευαζονται αλλα αντικαθιστανται απο καινουριες με εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών.
Παρακαλω όσοι έχουν αντιμετωπίσει ίδιο ή παρομοιο πρόβλημα με το παραπανω, να επικοινωνησουν μαζι μου στο aggkla@yahoo.gr. -
Στις 07/03/2016 αγόρασα ενα Chevrolet Spark 1200cc με κωδικό ABS KL.....9950 από ιδιώτη. Στις 21/04/2016 το πούλησα σε γνωστή εταιρεία έκθεσης αυτοκινήτων στην Κηφισιά. Το παρελθόν του αυτοκινήτου πριν το αγοράσω: παρουσίαζε προβλήματα στην πέδηση, επισκευάστηκε η μονάδα ABS και το συστημα σεβρό-φρένου από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Chevrolet(ιδια εταιρεία με την εκθεση αυτοκινητου στην Κηφισια) και δόθηκε εγγύηση για ένα χρόνο. Όταν το αγόρασα παρουσιαστηκε πρόβλημα καθώς με αυξημένη ταχύτητα φρεναρε απότομα, δεν έμπαιναν οι ταχύτητες (μόνο η πρωτη) και με την πρώτη ταχύτητα σερνόταν για 20 μετρα και έσβηνε η μηχανη. Κινδυνέψαμε και εγώ και η κόρη μου να σκοτωθούμε. Αυτο σε 800χλμ έγινε αλλές 7 φορές είτε με χαμηλη είτε με υψηλή ταχύτητα. Επικοινώνησα προσωπικά με την CHEVELLAS A.E. οπου ρητά και κατηγορηματικά μου απάντησαν πως οι μοναδες ABS και σεβρο φρενου δεν επισκευαζονται αλλα αντικαθιστανται απο καινουριες με εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών.
Παρακαλω όσοι έχουν αντιμετωπίσει ίδιο ή παρομοιο πρόβλημα με το παραπανω, να επικοινωνησουν μαζι μου στο aggkla@yahoo.gr. -
Στις 07/03/2016 αγόρασα ενα Chevrolet Spark 1200cc με κωδικό ABS KL.....9950 από ιδιώτη. Στις 21/04/2016 το πούλησα σε γνωστή εταιρεία έκθεσης αυτοκινήτων στην Κηφισιά. Το παρελθόν του αυτοκινήτου πριν το αγοράσω: παρουσίαζε προβλήματα στην πέδηση, επισκευάστηκε η μονάδα ABS και το συστημα σεβρό-φρένου από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Chevrolet(ιδια εταιρεία με την εκθεση αυτοκινητου στην Κηφισια) και δόθηκε εγγύηση για ένα χρόνο. Όταν το αγόρασα παρουσιαστηκε πρόβλημα καθώς με αυξημένη ταχύτητα φρεναρε απότομα, δεν έμπαιναν οι ταχύτητες (μόνο η πρωτη) και με την πρώτη ταχύτητα σερνόταν για 20 μετρα και έσβηνε η μηχανη. Κινδυνέψαμε και εγώ και η κόρη μου να σκοτωθούμε. Αυτο σε 800χλμ έγινε αλλές 7 φορές είτε με χαμηλη είτε με υψηλή ταχύτητα. Επικοινώνησα προσωπικά με την CHEVELLAS A.E. οπου ρητά και κατηγορηματικά μου απάντησαν πως οι μοναδες ABS και σεβρο φρενου δεν επισκευαζονται αλλα αντικαθιστανται απο καινουριες με εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών.
Παρακαλω όσοι έχουν αντιμετωπίσει ίδιο ή παρομοιο πρόβλημα με το παραπανω, να επικοινωνησουν μαζι μου στο aggkla@yahoo.gr. -
Γνωστό πρόβλημα το abs των Chevrolet που εμφάνιζε το matiz έντονα αλλά έχω δει να το βγάζει και aveo 1.2 του 2007. Αν εμφανίστηκε και στο spark μάλλον από ότι καταλαβαίνω ειναι γενικό πρόβλημα των Chevrolet τελικά.
-
Αν καταλαβαίνω καλά ,αγόρασες το αυτοκίνητο θεωρώντας ότι έχει γίνει επισκευή , η επισκευή μαλλον απετυχε και η αντιπροσωπεια δεν κάλυπτε με την εγγυηση την επισκευή;;
Το ότι δεν έμπαιναν οι ταχύτητες τι σχέση έχει με το ABS;;;
Άναβε κανένα λαμπάκι για βλάβη τότε;;
-
Καλησπέρα. Κάτοχος και εγώ ενός chevrolet spark 1.0 του 2011. Το αμάξι έχει 150000 km με πολλά ταξίδια στο ενεργητικό του. Θα το χαρακτήριζα τίμιο στο σύνολο του. Και για να εξηγήσω, είναι ένα αυτοκίνητο που δε μου έχει βγάλει προβλήματα πλην ενός που θα αναφέρω παρακάτω. Φυσικά λόγω φθηνής κατασκευής τα τριξιματα είναι κάτι συνηθες. Το μοναδικό αλλά σοβαρό πρόβλημα μου το έβγαλε πρόσφατα και έχει να κάνει με τα φρένα. Κάποιες φορές όταν παταγα το φρένο δεν γινόταν σωστή επαναφορά με αποτέλεσμα να ανάβουν οι δίσκοι και αν ήμουν σε ταξίδι το τιμόνι να πηγαίνει σαν παλαβό. Σε πρώτη φάση αλλάξαμε με το μηχανικό δίσκους και τακάκια. Μου είπε ότι μάλλον δε θα ήταν αυτό αλλά αφού έχουν ανάψει τόσες φορές ας τα αλλάξουμε μήπως σταθούμε τυχεροί. Παρενθεση, ήταν δύσκολο να βρει τι είναι γιατί δεν το έκανε συνέχεια. Σε βόλτα που τον πήγα για να του δείξω τι κάνει, από Αθήνα μας το έκανε στην Ελευσίνα. Το πρόβλημα δε λύθηκε και μιλάω με γνωστό που δουλεύει στη chevrolet. Μου είπε αλλάζετε μαρκουτσια και υγρά φρένων και αν συνεχίσει σεβρο και τρόμπα (πάνε μαζί). Αλλάζοντας υγρά και μαρκουτσια το πρόβλημα παρέμεινε. Το πάω σε συνεργείο chevrolet σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου μπας και έχουν μεταχειρισμένο ανταλλακτικό για να μου κάνουν δοκιμές μέχρι να βρούνε τι είναι και γλιτώσω έτσι κάνα φράγκο (ο δικός μου φοβόταν για μονάδα abs). Μετά από 3 μέρες με καλούν και μου λένε είναι έτοιμο και έφταιγε το δεξιά μπροστά μουαγιε. Εξέφρασα τις αμφιβολίες μου,αλλά μου είπαν το τεσταραμε και είναι κομπλέ. Φυσικά και το πρόβλημα συνέχιζε. Τους το ξαναπάω και μου λένε τότε είναι σεβρο το οποίο το περίμενα από Γερμανία 1 μήνα αλλά χαλάλι γιατί όντως αυτό ήταν το πρόβλημα.
Ανεβάζω το σχόλιο μήπως και βοηθήσω κάποιον με το ίδιο πρόβλημα -
Ο χρήστης chris2121 έγραψε:
Καλησπέρα. Κάτοχος και εγώ ενός chevrolet spark 1.0 του 2011. Το αμάξι έχει 150000 km με πολλά ταξίδια στο ενεργητικό του. Θα το χαρακτήριζα τίμιο στο σύνολο του. Και για να εξηγήσω, είναι ένα αυτοκίνητο που δε μου έχει βγάλει προβλήματα πλην ενός που θα αναφέρω παρακάτω. Φυσικά λόγω φθηνής κατασκευής τα τριξιματα είναι κάτι συνηθες. Το μοναδικό αλλά σοβαρό πρόβλημα μου το έβγαλε πρόσφατα και έχει να κάνει με τα φρένα. Κάποιες φορές όταν παταγα το φρένο δεν γινόταν σωστή επαναφορά με αποτέλεσμα να ανάβουν οι δίσκοι και αν ήμουν σε ταξίδι το τιμόνι να πηγαίνει σαν παλαβό. Σε πρώτη φάση αλλάξαμε με το μηχανικό δίσκους και τακάκια. Μου είπε ότι μάλλον δε θα ήταν αυτό αλλά αφού έχουν ανάψει τόσες φορές ας τα αλλάξουμε μήπως σταθούμε τυχεροί. Παρενθεση, ήταν δύσκολο να βρει τι είναι γιατί δεν το έκανε συνέχεια. Σε βόλτα που τον πήγα για να του δείξω τι κάνει, από Αθήνα μας το έκανε στην Ελευσίνα. Το πρόβλημα δε λύθηκε και μιλάω με γνωστό που δουλεύει στη chevrolet. Μου είπε αλλάζετε μαρκουτσια και υγρά φρένων και αν συνεχίσει σεβρο και τρόμπα (πάνε μαζί). Αλλάζοντας υγρά και μαρκουτσια το πρόβλημα παρέμεινε. Το πάω σε συνεργείο chevrolet σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου μπας και έχουν μεταχειρισμένο ανταλλακτικό για να μου κάνουν δοκιμές μέχρι να βρούνε τι είναι και γλιτώσω έτσι κάνα φράγκο (ο δικός μου φοβόταν για μονάδα abs). Μετά από 3 μέρες με καλούν και μου λένε είναι έτοιμο και έφταιγε το δεξιά μπροστά μουαγιε. Εξέφρασα τις αμφιβολίες μου,αλλά μου είπαν το τεσταραμε και είναι κομπλέ. Φυσικά και το πρόβλημα συνέχιζε. Τους το ξαναπάω και μου λένε τότε είναι σεβρο το οποίο το περίμενα από Γερμανία 1 μήνα αλλά χαλάλι γιατί όντως αυτό ήταν το πρόβλημα.
Ανεβάζω το σχόλιο μήπως και βοηθήσω κάποιον με το ίδιο πρόβλημαΔεν κάνατε αυτό που έπρεπε να κάνετε πρώτα, ένα service στις δαγκάνες γιατί μάλλον αυτές κολλάνε και δεν επιστρέφουν τα έμβολα, το μουγιέ την έπαθε από της θερμοκρασία όταν είχα κολλήσει τα έμβολα και κοκκόινισαν οι δίσκοι σου.
Το σέρβο ανν δεν έχει τρυπήσει ( όταν τρυπήσει ακούγεται ένα σφύριγμα ) δεν παθαίνει κάτι άλλο, αυτό που παθαίνει είναι η πλαστική ανεπίστροφη βαλβίδα του που είναι ένα πολύ φτηνό εξάρτημα, 10 - 30€, μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο και να πας σε ένα συνεργείο που είναι μόνο για φρένα.
-
Καλησπέρα και από εμένα. Το καλοκαίρι του 2019 αγόρασα μεταχειρισμένο από μάντρα ένα chevroler kalos του 2007. Με τον καιρό διαπίστωσα ένα πρόβλημα σημαντικό. Ανάβει το λαμπάκι του abs. Όταν ανάβει το λαμπάκι αυτό όλα πάνε καλά. Μόλις σβήσει το λαμπάκι του abs τοτε μόλις πατάω φρένο κάνει σαν να μην πιάνει το φρένο. Σαν να αντιστέκεται το πετάλι και δεν μπορώ να το πατήσω με ευκολία και δυσκολεύομαι στο σταμάτημα. Είναι πολύ επικίνδυνο. Έχω σκοπό να το πάω αυτές τις μέρες σε συνεργείο chevrolet. Ο μηχανικός μου που του έκανε ένα γενικό σέρβις όταν το αγόρασα δεν βρήκε τι είναι. Δεν εντόπισε καν το πρόβλημα επειδή δεν το βγάζει πάντα.
Όσον αφορά τα τριξιματα που αναφέρατε πριν, τρίζουν όλα.
-
chris2121':1udvrav5 wrote:
Καλησπέρα. Κάτοχος και εγώ ενός chevrolet spark 1.0 του 2011. Το αμάξι έχει 150000 km με πολλά ταξίδια στο ενεργητικό του. Θα το χαρακτήριζα τίμιο στο σύνολο του. Και για να εξηγήσω, είναι ένα αυτοκίνητο που δε μου έχει βγάλει προβλήματα πλην ενός που θα αναφέρω παρακάτω. Φυσικά λόγω φθηνής κατασκευής τα τριξιματα είναι κάτι συνηθες. Το μοναδικό αλλά σοβαρό πρόβλημα μου το έβγαλε πρόσφατα και έχει να κάνει με τα φρένα. Κάποιες φορές όταν παταγα το φρένο δεν γινόταν σωστή επαναφορά με αποτέλεσμα να ανάβουν οι δίσκοι και αν ήμουν σε ταξίδι το τιμόνι να πηγαίνει σαν παλαβό. Σε πρώτη φάση αλλάξαμε με το μηχανικό δίσκους και τακάκια. Μου είπε ότι μάλλον δε θα ήταν αυτό αλλά αφού έχουν ανάψει τόσες φορές ας τα αλλάξουμε μήπως σταθούμε τυχεροί. Παρενθεση, ήταν δύσκολο να βρει τι είναι γιατί δεν το έκανε συνέχεια. Σε βόλτα που τον πήγα για να του δείξω τι κάνει, από Αθήνα μας το έκανε στην Ελευσίνα. Το πρόβλημα δε λύθηκε και μιλάω με γνωστό που δουλεύει στη chevrolet. Μου είπε αλλάζετε μαρκουτσια και υγρά φρένων και αν συνεχίσει σεβρο και τρόμπα (πάνε μαζί). Αλλάζοντας υγρά και μαρκουτσια το πρόβλημα παρέμεινε. Το πάω σε συνεργείο chevrolet σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου μπας και έχουν μεταχειρισμένο ανταλλακτικό για να μου κάνουν δοκιμές μέχρι να βρούνε τι είναι και γλιτώσω έτσι κάνα φράγκο (ο δικός μου φοβόταν για μονάδα abs). Μετά από 3 μέρες με καλούν και μου λένε είναι έτοιμο και έφταιγε το δεξιά μπροστά μουαγιε. Εξέφρασα τις αμφιβολίες μου,αλλά μου είπαν το τεσταραμε και είναι κομπλέ. Φυσικά και το πρόβλημα συνέχιζε. Τους το ξαναπάω και μου λένε τότε είναι σεβρο το οποίο το περίμενα από Γερμανία 1 μήνα αλλά χαλάλι γιατί όντως αυτό ήταν το πρόβλημα.
Ανεβάζω το σχόλιο μήπως και βοηθήσω κάποιον με το ίδιο πρόβλημαΔεν κάνατε αυτό που έπρεπε να κάνετε πρώτα, ένα service στις δαγκάνες γιατί μάλλον αυτές κολλάνε και δεν επιστρέφουν τα έμβολα, το μουγιέ την έπαθε από της θερμοκρασία όταν είχα κολλήσει τα έμβολα και κοκκόινισαν οι δίσκοι σου.
Το σέρβο ανν δεν έχει τρυπήσει ( όταν τρυπήσει ακούγεται ένα σφύριγμα ) δεν παθαίνει κάτι άλλο, αυτό που παθαίνει είναι η πλαστική ανεπίστροφη βαλβίδα του που είναι ένα πολύ φτηνό εξάρτημα, 10 - 30€, μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο και να πας σε ένα συνεργείο που είναι μόνο για φρένα.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Έχοντας κάνει πλέον περίπου τα 10000km αφού άλλαξα σερβο, το πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιαστηκε. Το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλοι κάτοχοι spark. Προς ενημέρωση, για να γλιτώσω κάποιον ομοιοπαθη από περιττά έξοδα . Τώρα και από Chevrolet και ο μηχανικός μου μου είπαν ότι δεν επισκευαζοταν και η αλήθεια είναι ότι και εγώ προτιμούσα καινούργιο
-
καλησπερα chevrolet spark 1200cc m300 b12b1 engine μοντελο 2010 το πηρα καινουργιο 1 χρονο εχει που αντιμετωπιζω το προβλημα με τα φρενα το πηγσ σε πολλους τεχνικους καποιοι λενε abs μοναδα καποιο λενε την κεντρικη αντλια φρενων,Τι κανει εκει που προχοραει το αμαξι φρεναρει μονο του αλλα απαλα οχι αμεσως δεν εχει αναψει λαμπακι abs ποτε ουτε τωρα που γραφω εδω και οταν τραβαω το πεταλ του φρενου προς τα επανω τα φρενα ξεκολλανε και μετα πηγαινει κανονικα σαν να μην ειναι χαλασμενο τωρα βρε παιδια πες τε μου ειναι abs η κεντρικη αντιλα φρενων?
-
@panos314 said in Πρόβλημα πέδησης Chevrolet Spark:
καλησπερα chevrolet spark 1200cc m300 b12b1 engine μοντελο 2010 το πηρα καινουργιο 1 χρονο εχει που αντιμετωπιζω το προβλημα με τα φρενα το πηγσ σε πολλους τεχνικους καποιοι λενε abs μοναδα καποιο λενε την κεντρικη αντλια φρενων,Τι κανει εκει που προχοραει το αμαξι φρεναρει μονο του αλλα απαλα οχι αμεσως δεν εχει αναψει λαμπακι abs ποτε ουτε τωρα που γραφω εδω και οταν τραβαω το πεταλ του φρενου προς τα επανω τα φρενα ξεκολλανε και μετα πηγαινει κανονικα σαν να μην ειναι χαλασμενο τωρα βρε παιδια πες τε μου ειναι abs η κεντρικη αντιλα φρενων?
Πρωτα αλλαζεις το φθηνοτερο, αντλια φρενων δηλαδη.
-
Ρώτησα στην chrvyhellas 400 ευρώ το ανταλλακτικό δεν βρήκα πουθενά μεταχειρισμένο ανταλλακτικό
-
@panos314 said in Πρόβλημα πέδησης Chevrolet Spark:
Ρώτησα στην chrvyhellas 400 ευρώ το ανταλλακτικό δεν βρήκα πουθενά μεταχειρισμένο ανταλλακτικό
Καινουριο παντα εστω και εμποριου καλης ποιοτητας, εχει αρκετα χαμηλοτερη τιμη.
-
που να βρω στελε μου αν ξες καποιο site που το εχει εψαξα σε παρα πολλα και δεν υπαρχει
-
@panos314 said in Πρόβλημα πέδησης Chevrolet Spark:
που να βρω στελε μου αν ξες καποιο site που το εχει εψαξα σε παρα πολλα και δεν υπαρχει
Αθηνα εισαι?
-
οχι δεν ειμαι απο αθηνα
-
Κοιτα στην Ιαπωνικη και αν δεν εχει παρε τηλεφωνο 2104202150 https://amorteam.gr/, εχε τον αριθμο πλαισιου μαζι σου.
-
Πήρα τηλέφωνο δεν υπάρχει πουθενά το ανταλλακτικό δεν το βγάζει καμία εταιρεία
-
@panos314 said in Πρόβλημα πέδησης Chevrolet Spark:
Πήρα τηλέφωνο δεν υπάρχει πουθενά το ανταλλακτικό δεν το βγάζει καμία εταιρεία
Ελπίζω να έχεις βρει λύση. Γενικά για ανταλλακτικά μπορείς να ρωτάς και στην κορεατισα (στον Άγιο Δημήτριο). Όπως ανέφερα και παραπάνω είχα παρόμοιο πρόβλημα. Φυσικά εμένα κολαγαν τα φρένα ανεπαίσθητα μετά από φρενάρισμα. Αυτό με μικρή ταχύτητα δεν γινόταν αντιληπτό, μέχρι που αναβανε οι δίσκοι. Σε μεγάλες ταχύτητες έτρεμε το τιμόνι. Το πρόβλημα αυτό πλέον είναι γνωστό στα spark και έχει να κάνει με αντλία φρένων- σερβο (είναι μαζί). Δυστυχώς και εγώ τότε ζοριστηκα να βρω αντλία. Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι πριν από οτιδήποτε άλλο, να γίνει ένα σέρβις στις δαγκάνες. Ωστόσο στα σπαρκ όπως ανέφερα το πρόβλημα στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι η αντλία (το ίδιο και στο δικό μου)
Πρόβλημα πέδησης Chevrolet Spark