chris2121':1udvrav5 wrote:
Καλησπέρα. Κάτοχος και εγώ ενός chevrolet spark 1.0 του 2011. Το αμάξι έχει 150000 km με πολλά ταξίδια στο ενεργητικό του. Θα το χαρακτήριζα τίμιο στο σύνολο του. Και για να εξηγήσω, είναι ένα αυτοκίνητο που δε μου έχει βγάλει προβλήματα πλην ενός που θα αναφέρω παρακάτω. Φυσικά λόγω φθηνής κατασκευής τα τριξιματα είναι κάτι συνηθες. Το μοναδικό αλλά σοβαρό πρόβλημα μου το έβγαλε πρόσφατα και έχει να κάνει με τα φρένα. Κάποιες φορές όταν παταγα το φρένο δεν γινόταν σωστή επαναφορά με αποτέλεσμα να ανάβουν οι δίσκοι και αν ήμουν σε ταξίδι το τιμόνι να πηγαίνει σαν παλαβό. Σε πρώτη φάση αλλάξαμε με το μηχανικό δίσκους και τακάκια. Μου είπε ότι μάλλον δε θα ήταν αυτό αλλά αφού έχουν ανάψει τόσες φορές ας τα αλλάξουμε μήπως σταθούμε τυχεροί. Παρενθεση, ήταν δύσκολο να βρει τι είναι γιατί δεν το έκανε συνέχεια. Σε βόλτα που τον πήγα για να του δείξω τι κάνει, από Αθήνα μας το έκανε στην Ελευσίνα. Το πρόβλημα δε λύθηκε και μιλάω με γνωστό που δουλεύει στη chevrolet. Μου είπε αλλάζετε μαρκουτσια και υγρά φρένων και αν συνεχίσει σεβρο και τρόμπα (πάνε μαζί). Αλλάζοντας υγρά και μαρκουτσια το πρόβλημα παρέμεινε. Το πάω σε συνεργείο chevrolet σε συνεννόηση με τον μηχανικό μου μπας και έχουν μεταχειρισμένο ανταλλακτικό για να μου κάνουν δοκιμές μέχρι να βρούνε τι είναι και γλιτώσω έτσι κάνα φράγκο (ο δικός μου φοβόταν για μονάδα abs). Μετά από 3 μέρες με καλούν και μου λένε είναι έτοιμο και έφταιγε το δεξιά μπροστά μουαγιε. Εξέφρασα τις αμφιβολίες μου,αλλά μου είπαν το τεσταραμε και είναι κομπλέ. Φυσικά και το πρόβλημα συνέχιζε. Τους το ξαναπάω και μου λένε τότε είναι σεβρο το οποίο το περίμενα από Γερμανία 1 μήνα αλλά χαλάλι γιατί όντως αυτό ήταν το πρόβλημα.
Ανεβάζω το σχόλιο μήπως και βοηθήσω κάποιον με το ίδιο πρόβλημαΔεν κάνατε αυτό που έπρεπε να κάνετε πρώτα, ένα service στις δαγκάνες γιατί μάλλον αυτές κολλάνε και δεν επιστρέφουν τα έμβολα, το μουγιέ την έπαθε από της θερμοκρασία όταν είχα κολλήσει τα έμβολα και κοκκόινισαν οι δίσκοι σου.
Το σέρβο ανν δεν έχει τρυπήσει ( όταν τρυπήσει ακούγεται ένα σφύριγμα ) δεν παθαίνει κάτι άλλο, αυτό που παθαίνει είναι η πλαστική ανεπίστροφη βαλβίδα του που είναι ένα πολύ φτηνό εξάρτημα, 10 - 30€, μάλλον πρέπει να αλλάξεις συνεργείο και να πας σε ένα συνεργείο που είναι μόνο για φρένα.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Έχοντας κάνει πλέον περίπου τα 10000km αφού άλλαξα σερβο, το πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιαστηκε. Το ίδιο πρόβλημα είχαν και άλλοι κάτοχοι spark. Προς ενημέρωση, για να γλιτώσω κάποιον ομοιοπαθη από περιττά έξοδα . Τώρα και από Chevrolet και ο μηχανικός μου μου είπαν ότι δεν επισκευαζοταν και η αλήθεια είναι ότι και εγώ προτιμούσα καινούργιο