Έχει καταλάβει κάποιος ποιά ειναι η διαφορά "Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Ακινήτου" (που είναι σε ισχύ εδώ και 1-2 χρόνια) και του νέου "Ηλεκτρονικού Φακέλου Ακινήτου"? Επίσης, είναι κάπως διαθέσιμα στον ιδιοκτήτη τα έγγραφα που έχουν συλλεχθεί στην ηλεκτρονική ταυτότητα ακινήτου (π.χ. όπως ειναι στο κτηματολόγιο?). Βλέπω η εφαρμογή έπιτρέπει είσοδο μόνο σε μηχανικούς.
Latest posts made by thednick
-
RE: AN ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟ 2005 Ή ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ!!!
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Έχω αγοράσει ένα αυτοκίνητο και ο έμπορος μου έβαλε αυτά τα γνωστά χαρτιά που βάζουν στο μπροστά παρμπρίζ και το πίσω με τον αριθμό κυκλοφορίας. Έχει περάσει περίπου ένας μήνας και ακόμη δεν είναι έτοιμες οι πινακίδες.
Η απορία μου είναι η εξής:
α) Είναι όντως νόμιμη η κυκλοφορία με αυτές τις χάρτινες πινακίδες, δεδομένου ότι δεν έχουν εκδοθεί ακόμη οι κανονικές? Αν είναι όντως νόμιμη η κυκλοφορία, ποιό είναι το μέγιστο διάστημα που μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί έτσι (μέχρι να είναι έτοιμες ή υπάρχει χρονικός περιορισμός)?
β) Αν ο έμπορος τις έχει παραλάβει αλλά δεν με ειδοποιήσει αμέσως, θα έχω πρόβλημα σε έλεγχο? Το λέω γιατί κάθε φορά που τον ενοχλώ μου λέει ότι θα με ειδοποιήσει αυτός.
γ) Υπάρχει κάποιος τρόπος μέσω taxisnet, π.χ. να δω αν όντως εχουν εκδοθεί οι πινακίδες? Για παράδειγμα πρίν 2-3 μέρες είδα οτι το αμάξι εμφανίστηκε στα οχήματα μου στο taxisnet (ενώ πριν δεν εμφανίζονταν - οπότε υποθέτω υπήρξε κάποια προοδος).
-
RE: Πίσω καθίσμα TOYOTA AVENSIS 2004 δεν πέφτει
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Το αλλο μισο πέφτει απλά πατώντας το κουμπί προς τα κάτω. Σε αυτό υπάρχει ένα συρμα που φαινεται αγκιστρωμένο κάπου μέσα (αλλά δεν χωράω να κοιτάξω μέσα). Επισυνάπτω και μια φωτογραφία για να γίνει πιο κατανοητό.
Εχω δοκιμάσει να το τραβήξω προς τα πάνω και να το πιέσω προς τα κάτω, αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί. Γενικά το σύρμα αυτό ανεβαίνει αρκετά πιο πάνω αν το τραβήξω οπότε υποθέτω (?) οτι η αλλη ακρη του εχει απαγκιστρωθεί από το σημείο στο οποίο κατέληγε. Αλλά δεν μπορω να βρω τρόπο να εχω πρόσβαση εκεί και απο πάνω μου φαίνεται αδύνατο να το επιδιορθώσω στα τυφλά. Οποιαδήποτε βοηθεία ή ιδέα ευπροσδεκτη μήπως και καταφέρω κάπως να το διορθώσω. Θα βγάλω φωτογραφία και από τη πλευρά που λειτουργεί.
-
Πίσω καθίσμα TOYOTA AVENSIS 2004 δεν πέφτει
Καλησπέρα σε όλους,
Σε ένα AVENSIS 2004 sedan το ένα από τα δυο πίσω καθίσματα (είναι διαιρούμενα 60/40) δεν πέφτει. Πιο συγκεκριμένα, το κουμπί που υπήρχε για να απελευθερωθεί το κάθισμα έχει φύγει (μάλλον έχει πέσει μέσα στο κάθισμα) και υπάρχει μόνο ένα συρμα στη θέση του, το οποίο όσο και να το πιέζω δεν απελευθερώνει το κάθισμα.
Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να ρίξω το κάθισμα ή πως μπορώ να το αφαιρέσω για να δω αν μπορώ να το επισκευάσω? Υπάρχει κάπου φωτογραφία του μηχανισμού για να καταλάβω πως δουλεύει για να δω αν μπορώ να το απελευθερώσω?
Ευχαριστώ!
-
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#
Την Πέμπτη που μας πέρασε διασταυρωση Λαγκαδά, βενζινάδικο Ελίν Θεσσαλονίκη, δώδεκα όροφες (περιοχή ) ήμουν σταθμευμένη στο φανάρι που στρίβει δεξιά για να πάει μετα προσ Αγίου Δημητρίου (πάει ευθεία για Νεάπολη κιολασ )
Θέλει πάρα πολύ προσοχή στα φανάρια που βγάζουν στη Λαγκαδά (τόσο σε αυτό όσο και στα πιο πάνω που είναι και πιο επικίνδυνα) γιατί συχνά παραβιάζουν το κόκκινο στην Λαγκαδα με απίστευτη ταχύτητα και τα φανάρια κρατάνε λίγο, οπότε ξεκινάνε με κατευθείαν όλοι. Ρώτησες αν υπήρχε κάποιος που να παρακολούθησε το συμβαν (π.χ. από το βενζινάδικο) και θα μπορούσε να καταθέσει για το ποιος πέρασε με κόκκινο? Δεν έπρεπε να αφήσετε να φύγουν οι μάρτυρες. Είναι υποχρεωμένοι από τον ΚΟΚ να περιμένουν την τροχαία ή έστω να κρατούσατε τα στοιχεία τους.
OFF-TOPIC:
Η περιοχή ονομάζεται δωδεκαόροφες (όχι δωδεκα οροφές ...) από τις 2 δωδεκαόροφες πολυκατοικίες που έχει.
-
RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Ψάχνομαι για αγορά μεταχειρισμένου yaris δεύτερης γενιάς και από όσο καταλαβαίνω ο 1.33 κινητήρας (1ΝR-FE) απορρίπεται. Το ερώτημα είναι, ο χιλίάρης τρικίλυνδρος 1KR-FE εμφανίζει τελικά το ίδιο πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού? Βρήκα κάποιες σκόρπιες αναφορές, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι ούτε το 5% των αναφορών για το 1NR-FE. Ξέρει κανένας πόσες τρύπες έχουν τα πιστόνια του 1KR-FE ή αν είναι βελτιωμένα σε σχέση με του 1NR-FE (που μου φαίνεται δύσκολο, δεδομένου οτι η toyota έλυσε οριστικά το θέμα αυτό μετά το 2013 για τον 1NR-FE).
Είναι ο 1KR-FE, αν και πιο αδύναμος, είναι μια λύση για όποιον δεν θέλει να πάει σε αυτοκίνητα νεότερα του 2013 για να αποφύγει το πρόβλημα του 1ΝR-FE?
Γενικά πόσο τελικά προβλημα είναι η κατανάλωση λαδιού σε αυτά τα αυτοκίνητα, δεδομένου ότι από όσο καταλάβει αρκετά toyota της εποχής αυτής (και πριν από αυτή) πάσχουν σε αυτό (π.χ. και ένα avensis 1zz-fe που έχω υποτίθεται έχει πάρομοιο πρόβλημα, αλλά είμαι αισίως στα 150.000km χωρίς κάποια ιδιαίτερη κατανάλωση - αλλάζω βέβαια αυστηρά στα 7500km λάδια). Βλέπω άπειρα yaris αυτής της εποχής να κυκλοφορούν και δεν μπορώ να καταλάβω αν τα πράγματα είναι όντως τόσο σόβαρα ή αν τελικά το πρόβλημα επηρεάζει ένα μικρό αριθμό αυτοκινήτων (π.χ. όσα τραβούσαν πάρα πολύ αργά τις αλλαγές λαδιών).
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
Καταρχάς συγγνώμη αν ανοίγω ξανά ένα θέμα που έχει ειπωθεί αρκετές φορές, αλλά οι συνθήκες της αγοράς αλλάζουν διαρκώς και νομίζω θα ενδιαφέρει αρκετούς.
Κατάσταση: Με 5-8 (άντε 10) χιλιάρικα βρίσκει κάποιος τις παρακάτω επιλογές σε πολλά μικρά-σουπερμινι-μικρομεσαία:
-
Κλασική (και αγαπημένη) βενζίνη
-
Πετρέλαιο (το απωθημένο)
-
Υβριδικό βενζίνης (το high tech)
-
Βενζίνης + Μετατροπή σε υγραέριο (αφήνω έξω τις εργοστασιακές μετατροπές, γιατί σε αρκετές περιπτώσεις είναι επίσης κιτ που μπαίνουν απο αντιπροσωπίεΣ)
-
Εργοστασιακά φυσικού αερίου.
Οπότε ο μέσος οδηγός που κάνει 10-15 χιλ τον χρόνο έχει όλες αυτές τις επιλογές στη διάθεση του. Λαβάνοντας μια μέση κατανάλωση 7λ/100km για βενζίνη, 8λ/100km για άεριο, 4kg για φυσικόι αέριο, 5l/100km για diesel και 6λ/100λ για υβριδικά (τυχαίες τιμές, δεν τις έχω ψάξει πολύ) τότε το συνολικό κόστος καύσιμων για διάστημα 100.000km διαμορφώνεται ως εξής:
Βενζίνη: ~10.000E
**Πετρέλαιο: **~6.000E
Υβριδικό: ~8500E
**LPG: **~6500Ε
**CNG: **~4.000E
Μην με φάτε στις τιμές, δεν έχω ψάξει ούτε καταναλώσεις ακριβώς ούτε τιμές καυσίμων, είναι μια προσέγγιση της τάξης μεγέθους. Αλλά βλέπουμε ότι πρακτικά το κόστος καυσίμων τυπικά ξεπερνά το κόστος αγοράς του οχήματος για το ωφέλιμο διάστημα ζωής του, γεγονός που κάνει τη σωστή επιλογή καυσίμου ιδιαίτερα κρίσιμη.
Το CNG θα εμοιαζε μονόδρομος, αλλά η περιορισμένη ποικιλία μοντέλων, το μικρό πλήθος διαθέσιμων μεταχειρισμένων (πέρα από κάποια panda, vw up / κτλ) και των περιορισμών του δικτύου διανομής, νομίζω το βγάζει προς το παρόν εκτός (αλλά υποψιάζομαι ότι σύντομα θα αλλάξει αυτό).
**Ερώτημα: **Οπότε πρακτικά ο οδηγός που αναζητεί μεταχειρισμένο σήμερα έχει να επιλέξει ανάμεσα σε αυτά. Το πρώτο ερώτημα που έχει να απαντήσει είναι ποιά τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα κάθε καυσίμου?
Μια πρώτη προσέγγιση για απάντηση (συμπληρώστε/διορθώστε με):
Βενζίνη:
-
Φθηνή (?) συντήρηση
-
Δεν εχουν ιδιαίτερα θέματα με την ποιότητα καυσίμου/μικρές διαδρομές
- Ακριβότερη επιλογή σε βάθος χρόνου
Diesel
- Η φθηνότερη επιλογή μετά το CNG
- Ευπάθεια σε ποιότητα καυσίμου και μικρές διαδρομής (λόγω dpf)
Υβριδικό:
Για να είμαι ειλικρινής δεν βλέπω κάποιο ιδιαίτερα θετικό - ειδικά για τα μεταχειρισμένα σε αυτά τα λεφτά. Τα περισσότερα είναι φορτωμένα με χιλιόμετρα οπότε θα χρειαστούν μπαταρίες που αυξάνει το κόστος και πρακτικά μάλλον μηδενίζει το όποιο όφελος.
LPG
- Πολύ οικονομική λύση
-
Ευπάθεια σε βαλβίδες μειώνει το όφελος σε κάποια μοντέλα
-
Μετατροπή που δεν γνωρίζουμε πόσο καλά έχει γινει από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη
Αν κάποιος δεν θέλει να μπλέξει με LPG και την ποιότητα της μετροπής από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ή/και αν το μοντέλο που ψάχνει δεν φημίζεται για την αντοχή του με LPG γυρνάει στο κλασικό διλημμα βενζίνη ή πετρελαιο?
Η αγορά μεταχειρισμένων πλέον έχει άπειρα diesel εισαγωγής σε τιμές ίδιες (ή και φθηνότερες) των βενζίνης, με κάποια από αυτά να είναι euro 5, οπότε θεωρητικά να κυκλοφορούν σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη. Επίσης, λόγω του απωθημένου του diesel υπάρχει και αρκετά ελληνικά αυτοκινήτα σε λογικές τιμές και ανταγωνιστικές της βενζίνης.
**Ποιά είναι λοιπόν η απάντηση στο ερώτημα βενζίνη η diesel αν κάποιος μπορεί να βρει δύο αυτοκίνητα στην περίπου κατάσταση και τιμή? **Υπάρχει κάποια παγίδα που δεν βλέπω, δεδομένου ότι η ζυγαριά γέρνει προς τους diesel? Για παράδειγμα, ένας καλός diesel (π.χ. 1.5 dci) θα του βγάζει προβληματα (είτε λογω χρήσης μέσα στην πόλη είτε λόγω ποιότητας καυσιμου) τα οποία τελικά θα μηδενίσουν το όποιο όφελος θα έχει? Επίσης, υπάρχει ο κίνδυνος απαγόρευσης των euro 5 (σε αθήνα ειδικά), αλλά δεδομένου ότι θα υπάρχει περίοδος μετάβασης αν γίνει αυτό, φαντάζομαι για τα επόμενα 4-5 χρόνια θα είναι οκ.
Φυσικά είμαι ανοικτός σε διορθώσεις σε όσα έγγραψα πιο πάνω, απλά ξεδίπλωσα τις σκέψεις που μάλλον κάνει όποιος αναζητεί μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε αυτά τα λέφτα και διαβάζει σε διάφορα forums. Προσωπικά δεν έχω εμπειρια με αυτοκίνητα εκτός βενζίνης, οπού από αυτό και οι περισσότερες απορίες.
Ενσωματώθηκε σε ήδη υπάρχον σχετικό θέμα. [Admin]
-
-
RE: Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
Αν γράφει long-life και 30.000χλμ τότε συνήθως έχει και service interval calculator που λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες λειτουργίας (και θα μου πει να τα αλλάξω νωρίτερα - όπως όντως γίνεται). Παρόλα δεν διαφωνώ στη μία αλλαγή τον χρόνο (οι περισσότεροι κατασκευαστές προβλέπουν και σταθερού interval αλλαγές στον χρόνο για αυτούς που τους βολεύει καλύτερα αυτό ή όντως έχουν δύσκολες συνθήκες λειτουργίας). Αυτό που ήθελα κυρίως να πω είναι ότι κάποια συνεργεία κάνουν ότι αλχημεία τους κατέβει, πχ δεν αλλάζουν πράγματα που ο κατασκευαστής λεει ότι πρέπει να αλλαχθουν και αλλάζουν πράγματα που δεν χρειάζονται αλλαγή. Σε κάθε περίπτωση από τη μία αλλαγή στον χρόνο μέχρι το αλλάζω τα λάδια στα 1000χλμ υπάρχει μια (μεγάλη) απόσταση.
-
RE: Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....
Αν ρωτήσεις 10 διαφορετικά συνεργεία θα πάρεις 10 διαφορετικές απόψεις για το πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγές.
Εγώ πάντως πάντα έκανα αυτό που έλεγε ο κατασκευαστής (ο κατασκευαστής ΟΧΙ η ελληνική αντιπροσωπεία) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Απο εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα είναι πειράματα που κάνει ο καθένας.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Και η VW πάντως το γράφει αυτο στο manual.