Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 397
    • 398
    • 399
    • 400
    • 401
    • 491
    • 492
    • 399 / 492
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    85
    9836
    229799
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos2171
      panos2171 last edited by

      Ένας τέτοιος έλεγχος δεν έχει κόστος ούτε είναι χρονοβόρος οπότε δε χάνεις και κάτι να τον κάνεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        e36lover last edited by

        Ανεξαρτητως αν ενα αμαξι εχει τετοιου ειδους αισθητηρες η οχι ενας οδηγος πρεπει να κανει περιοδικο ελενχο στην πιεση των ελαστικων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το manual από ένα Fiat Talento.
          Διαβάζοντας για κάτι άσχετο, ανακάλυψα ότι ο κατασκευαστής προτίνει να μην στηρίζει ο οδηγός το χέρι του πάνω στολεβιέ ταχυτήτων διότι, όπωςλέει, υπάρχει κίνδυνος - με την πάροδο του χρόνου -να φαγωθούν τα γρανάζια.
          Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου.Μου έκανε εντύπωση γτ δεν το είχα ξαναδει σε άλλο manual.
          Τα φαγωμένα γρανάζια δηλαδή μπορεί να είναι υπεύθυνα για την δυσκολία στην αλλαγή ταχυτήτων, ειδικά 1τη και 2ρα? Τί ζημιά μπορεί να προκληθεί? Είναι βλάβη που είναι σοβαρότερη σε αμάξια βενζίνης, πετρελαίου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
            Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το manual από ένα Fiat Talento.
            Διαβάζοντας για κάτι άσχετο, ανακάλυψα ότι ο κατασκευαστής προτίνει να μην στηρίζει ο οδηγός το χέρι του πάνω στολεβιέ ταχυτήτων διότι, όπωςλέει, υπάρχει κίνδυνος - με την πάροδο του χρόνου -να φαγωθούν τα γρανάζια.
            Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου.Μου έκανε εντύπωση γτ δεν το είχα ξαναδει σε άλλο manual.
            Τα φαγωμένα γρανάζια δηλαδή μπορεί να είναι υπεύθυνα για την δυσκολία στην αλλαγή ταχυτήτων, ειδικά 1τη και 2ρα? Τί ζημιά μπορεί να προκληθεί? Είναι βλάβη που είναι σοβαρότερη σε αμάξια βενζίνης, πετρελαίου?

            Τα γρανάζια είναι το σασμαν.......οποτε ακριβή βλάβη!!! Δεν έχει διάφορα το καύσιμο.....
            Υ.Γ μονο Φίατ θα μπορούσε να χαλάσει με αυτό τον τροπο......sorry!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              famas last edited by

              Έχω ακούσει κι εγώ ότι δεν κάνει να στηρίζουμε το χέρι πάνω στον λεβιέ.

              Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                megane98hp last edited by

                Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το manual από ένα Fiat Talento.
                Διαβάζοντας για κάτι άσχετο, ανακάλυψα ότι ο κατασκευαστής προτίνει να μην στηρίζει ο οδηγός το χέρι του πάνω στολεβιέ ταχυτήτων διότι, όπωςλέει, υπάρχει κίνδυνος - με την πάροδο του χρόνου -να φαγωθούν τα γρανάζια.
                Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου.Μου έκανε εντύπωση γτ δεν το είχα ξαναδει σε άλλο manual.
                Τα φαγωμένα γρανάζια δηλαδή μπορεί να είναι υπεύθυνα για την δυσκολία στην αλλαγή ταχυτήτων, ειδικά 1τη και 2ρα? Τί ζημιά μπορεί να προκληθεί? Είναι βλάβη που είναι σοβαρότερη σε αμάξια βενζίνης, πετρελαίου?

                Τα γρανάζια είναι το σασμαν.......οποτε ακριβή βλάβη!!! Δεν έχει διάφορα το καύσιμο.....
                Υ.Γ μονο Φίατ θα μπορούσε να χαλάσει με αυτό τον τροπο......sorry!!!

                Γιατί ρε, δικιά μου είναι η FIAT και φοβάσαι μη στραβώσω?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thednick last edited by

                  Και η VW πάντως το γράφει αυτο στο manual.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Δεν τρώγονται τα γρανάζια αλλά τα ( συνήθως ) μπρούτζινα συγχρονιζέ δαχτυλίδια των γραναζιώνμε αποτέλεσμα να μην μπορούν να εμπλακούν εύκολα ήσυχα και απαλά τα γρανάζια κατά την αλλαγή των ταχυτήτων, αυτό αφορά όλα τα χειροκίνητα σαζμάν, τον λεβιέ δεν πρέπει να τον έχουμε για ακουμπιστήρι ούτε και να τον ακουμπάμε όταν έχουμε ταχύτητα στο σαζμάν γιατί πρέπει να είναι στην θέση ηρεμίας που τον έχει ρυθμίσει ο κατασκευαστής αλλιώς οι φουρκέτες της αλλαγής των ταχυτήτων μέσα στο σαζμάν ακουμπάνε στα συγχρονιζέ και τα φθείρουν.

                    Είναι βοηθητικά γρανάζια δίπλα στα κύρια ατσάλινα γρανάζια και ο ρόλος τους είναι να συγχρονίζουν το γρανάζι της επόμενης ταχύτητας με την ταχύτητα περιστροφής των κύριων γραναζιών για να γίνονται ομαλότερα οι αλλαγές των ταχυτήτων

                    Αυτά εδώ είναι καινούργια για σαζμάν Lada ( fiat )

                    https://static1.car.gr/3680071_0_a.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Οχι φιλε μη το ξαναπεις, επειδη ειναι φιατ χαλαει. Αλλα ειπαμε εχει κολλησει η βελονα της μαλακιας δω μεσα σε ορισμενους χρονια τωρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το manual από ένα Fiat Talento.
                        Διαβάζοντας για κάτι άσχετο, ανακάλυψα ότι ο κατασκευαστής προτίνει να μην στηρίζει ο οδηγός το χέρι του πάνω στολεβιέ ταχυτήτων διότι, όπωςλέει, υπάρχει κίνδυνος - με την πάροδο του χρόνου -να φαγωθούν τα γρανάζια.
                        Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου.Μου έκανε εντύπωση γτ δεν το είχα ξαναδει σε άλλο manual.
                        Τα φαγωμένα γρανάζια δηλαδή μπορεί να είναι υπεύθυνα για την δυσκολία στην αλλαγή ταχυτήτων, ειδικά 1τη και 2ρα? Τί ζημιά μπορεί να προκληθεί? Είναι βλάβη που είναι σοβαρότερη σε αμάξια βενζίνης, πετρελαίου?

                        Το γραφει ξεκαθαρα και το βιβλιο στο tucson μου οτι προκαλει βλαβη στις φουρκετες του κιβωτιου η στηριξη πανω στο λεβιε.
                        Αλλα να λεμε την αληθεια ειναι το τελευταιο πραγμα που θα βγαλει το κιβωτιο off. Συνηθως καταστρεφονται πολυ νωριτερα απο κακη χρηση(δεν εννοω το στηριγμα στο λεβιε), και απο αντικατασταση βαλβολινων που δεν εγινε ποτε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kger last edited by

                          Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση, αξίζει να αγοράσω ένα μικρό κομπρέσερ αέρος για να φουσκώνω/ελεγχω τα λάστιχα στο σπίτι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nascar1 last edited by

                            Ο χρήστης Kger έγραψε:
                            Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση, αξίζει να αγοράσω ένα μικρό κομπρέσερ αέρος για να φουσκώνω/ελεγχω τα λάστιχα στο σπίτι;

                            Κάνει μια ώρα να φουσκώσει αλλά βολεύει.. Ειδικά με καμία παιδική βάρκα - στρώμα..

                            10 ευρώ έχει άλλωστε.. Παρτο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infidel last edited by

                              Μιλάς για αυτά τα 12v που μπαίνουν στον αναπτήρα ή για κανονικό κομπρεσέρ αέρος;
                              To 1o είναι μόνο για λάστιχα και μπάλες, το άλλο χρησιμεύει και σε άλλες δουλειές

                              VS

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                                Καλησπέρα, θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση, αξίζει να αγοράσω ένα μικρό κομπρέσερ αέρος για να φουσκώνω/ελεγχω τα λάστιχα στο σπίτι;

                                Κάνει μια ώρα να φουσκώσει αλλά βολεύει.. Ειδικά με καμία παιδική βάρκα - στρώμα..

                                10 ευρώ έχει άλλωστε.. Παρτο

                                Αξίζει,αλλά όχι αυτά των 10€ οπου η πίεση που θα σου δείχνει θα είναι στο περιπου και μέχρι να τσεκαρεις ενα λάστιχο θα έχει ανάψει/καεί.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  Οχι φιλε μη το ξαναπεις, επειδη ειναι φιατ χαλαει. Αλλα ειπαμε εχει κολλησει η βελονα της μαλακιας δω μεσα σε ορισμενους χρονια τωρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Είναι λογικό νούμερο τα 250 ευρώ που πλήρωσε γνωστός μου στην opel εργατικά για αλλαγή δίσκο πλατό;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
                                      Είναι λογικό νούμερο τα 250 ευρώ που πλήρωσε γνωστός μου στην opel εργατικά για αλλαγή δίσκο πλατό;

                                      Όχι καθόλου. Για εργατικά παντα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
                                        Είναι λογικό νούμερο τα 250 ευρώ που πλήρωσε γνωστός μου στην opel εργατικά για αλλαγή δίσκο πλατό;

                                        Εχεις ακουσει που λενε ''του πηρε το ρολοι'' σε καμια τριπλα στο ποδοσφαιρο? Ε εδω του πηρε το ρολοι, το πορτοφολι, τη ταυτοτητα και το νεφρο για να στο θεσω απλοικα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bassstarlet
                                          bassstarlet last edited by

                                          Μήπως κατέβηκε και η μηχανή;Για ποιό μοντέλο πρόκειται;
                                          Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να βλέπαμε το τιμολόγιο/απόδειξη.

                                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Αν ειναι κανα vectra b ή τετοιας δυσκολιας μοντελο και η τιμη ειναι με παραστατικο δεν ειναι παραλογη για εξουσιοδοτημενο, μην πω και για γενικο συνεργειο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 399 / 492
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr