-
Δυστυχώς οι πολλοί όχι μόνο αγοράζουν αυτοκίνητο δίχως σοβαρή έρευνα για το προϊόν αλλά ψηφίζουν κιόλας με χειρότερες συνέπειες όχι μόνο για τους ίδιους αλλά και για τους υπόλοιπους... Εταιρείες όπως το vw γκρουπ έχουν πολλούς οπαδούς και μπράβο τους που τα καταφέρνουν!
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Σε ότι αφορά το Σαξο, ήμουν κάτοχος έκδοσης VTS και έχω να πω προς όλους ότι σήμερα βλέπω το αμάξι αυτό και βάζω τα κλάματα. Τιμόνι από άλλο πλανήτη , υστερουντες βραχίονες που το έκαναν να συμπεριφέρεται σαν πισωκίνητο, αξιοπιστία Ιάπωνα. Αμάξια σαν το 106, Σαξο δεν ξαναβγαίνουν.Sent from my iPad using Tapatalk
Εγώ θα συμπληρωνα και τις απλές εκδόσεις του Saxo. Ένα 1,4 είναι το υπηρεσιακό στην δουλειά μου, έχω κάνει κάμποσες διαδρομές και ακόμα και τώρα στα γεράματα του δείχνει πόσο 'τίμιο' είναι.
Αραιά και που κάποιες φτηνες χαζοβλαβες τα θέματα του. Έχει βεβαια και την τύχη να έχει οδηγό έναν πολύ υπεύθυνο άνθρωπο που το φροντίζει καλύτερα και από το ΙΧ του. Και αυτό με την βασική του συντήρηση, βγάζει ακόμα πολλά χιλιόμετρα. -
To χειρότερο αμάξι απ'όσα έχω οδηγήσει ήταν ένα Seat ibiza FR 1.8 του 2005.
Και εξηγούμαι.Όχι για τον κινητήρα -που ήταν πραγματικά πολύ καλός και δυνατός-,όμως χαντακωνόταν από το υπόλοιπο αυτοκίνητο.Αναίσθητο τιμόνι,φρένα οριακά ικανοποιητικά,χωρίς αμεσότητα με μεγάλο νεκρό σημείο στο πεντάλ,αναρτήσεις σκληρές,αλλά το σασί δε μετέφερε καμια πληροφορία στον οδηγό.
Σε κλειστή στροφή που περνώ συχνά με 3 διαφορετικες AlfaRomeo,Focus ST,Fiat Punto(2001),Lancia Y(1998), Νissan micra(2005),Fiesta(2015) εως και Ηuyndai i10 ,μονο το ibiza άρχισε τις ζεμπεκιές και παλεύοντας με ανάποδα τιμόνια και φρένα,μπαίνοντας κ σε αντίθετο ρεύμα,(που από τύχη ήταν άδειο) κι επίσης από τύχη σταμάτησε λίγο πριν από γκρεμό 10μ.
Το αμάξι κατ'εμέ ,ήταν στημένο για μέχρι 90-95 άλογα ατμόσφαιρα.Δεν αρκούσαν χαμήλωμα,σκληρότερα αμορτισέρ και μια παχύτερη αντιστρεπτική για να έχει σωστό κράτημα και οδηγική συμπεριφορά,έχοντας να διαχειριστεί τέτοια ιπποδύναμη.Πιστεύω,τα νέα FR έχουν εξελιχθεί και ειναι πιο ασφαλή -το τότε μοντέλο είχε μόνο ΑBS-,γιατί εμένα μου εφερνε στα όρια του επικίνδυνου...
Ήταν ένα προσωπικό μάθημα,για τη διαφορά ενός καλοστημένου αμαξιού με ένα απλώς γρήγορο. -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
To χειρότερο αμάξι απ'όσα έχω οδηγήσει ήταν ένα Seat ibiza FR 1.8 του 2005.
Και εξηγούμαι.Όχι για τον κινητήρα -που ήταν πραγματικά πολύ καλός και δυνατός-,όμως χαντακωνόταν από το υπόλοιπο αυτοκίνητο.Αναίσθητο τιμόνι,φρένα οριακά ικανοποιητικά,χωρίς αμεσότητα με μεγάλο νεκρό σημείο στο πεντάλ,αναρτήσεις σκληρές,αλλά το σασί δε μετέφερε καμια πληροφορία στον οδηγό.
Σε κλειστή στροφή που περνώ συχνά με 3 διαφορετικες AlfaRomeo,Focus ST,Fiat Punto(2001),Lancia Y(1998), Νissan micra(2005),Fiesta(2015) εως και Ηuyndai i10 ,μονο το ibiza άρχισε τις ζεμπεκιές και παλεύοντας με ανάποδα τιμόνια και φρένα,μπαίνοντας κ σε αντίθετο ρεύμα,(που από τύχη ήταν άδειο) κι επίσης από τύχη σταμάτησε λίγο πριν από γκρεμό 10μ.
Το αμάξι κατ'εμέ ,ήταν στημένο για μέχρι 90-95 άλογα ατμόσφαιρα.Δεν αρκούσαν χαμήλωμα,σκληρότερα αμορτισέρ και μια παχύτερη αντιστρεπτική για να έχει σωστό κράτημα και οδηγική συμπεριφορά,έχοντας να διαχειριστεί τέτοια ιπποδύναμη.Πιστεύω,τα νέα FR έχουν εξελιχθεί και ειναι πιο ασφαλή -το τότε μοντέλο είχε μόνο ΑBS-,γιατί εμένα μου εφερνε στα όρια του επικίνδυνου...
Ήταν ένα προσωπικό μάθημα,για τη διαφορά ενός καλοστημένου αμαξιού με ένα απλώς γρήγορο.Το έχω οδηγήσει και σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο κακό. Μήπως ήταν σε κακή κατάσταση ή με επικίνδυνα λάστιχα αυτό που οδήγησες;
-
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ήταν ένα Chevrolet aveo του 2007. Το κρίνω ως απαράδεκτο και ως το χειρότερο, γιατί ενώ ήταν ένα αυτοκίνητο πιο σύγχρονης εποχής σε σχέση με πολλά άλλα παλιά αυτοκίνητα που έχουν αναφερθεί και σχεδόν καινούργιο τότε, με λιγότερα από 20.000χμ στο κοντέρ του είχα την ατυχία να το οδηγήσω για ένα μεγάλο ταξίδι ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη και πίσω.
Το τιμόνι ανύπαρκτης αίσθησης. Μηδενική πληροφόρηση για τη θέση των εμπρός τροχών. Ενώ οι κλίσεις στις στροφές τεράστιες και τα κρατήματα ανύπαρκτα. Ο κινητήρας των 1,2 κυβικών με κάπου 80 άλογα τα οποία δεν έχω ιδέα που μπορεί να κρυβόντουσαν, σε συνδυασμό με τις μακριές σχέσεις στο κιβώτιο, για να επιταχύνουν το αυτοκίνητο, έπρεπε να κολλήσεις το πόδι στο πάτωμα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κάψει τα κέρατα του για να ολοκληρώσει το ταξίδι. Τα φρένα του μου φάνηκαν αδύναμα και όταν έφτασα στον βροχερό εκείνη την ημέρα περιφερειακό της Θεσσαλονίκης, σε ένα απότομο φρενάρισμα μου έδωσε την αίσθηση, πως δεν θα σταματήσει με τίποτα. Σε αυτό όμως ίσως έχουν ευθύνη και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα οποία ήταν και υπερβολικά στενά. 155/70/13 αν δεν με απατάει η μνήμη μου.
Ο εξοπλισμός του ως αυτοκίνητο βασικής έκδοσης για το 2007 μου φαίνεται υπερβολικά λιτός και άδειος. Το αυτοκίνητο δεν είχε ούτε καν ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, ενώ δεν διέθετε ούτε στροφόμετρο στα όργανα του. Ουσιαστικά είχε μόνο κεντρικό κλείδωμα, χωρίς τηλεχειρισμό εννοείται, a/c και υδραυλικό τιμόνι.
Έχω οδηγήσει και αρκετά παλιά αυτοκίνητα με πολλά προβλήματα αλλά αυτά δεν τα βάζω στη κατηγορία του χειρότερου λόγω της ηλικίας τους και πολλές φορές της κάκιστης ή ανύπαρκτης συντήρησης τους. Αλλά με αυτά τα δεδομένα ως τώρα, το συγκεκριμένο είναι ότι χειρότερο έχει τύχει να οδηγήσω.Κρίνεις ένα αυτοκίνητο πόλης μετά από δοκιμή σε μεγάλο ταξίδι ΕΚΤΟΣ πόλης κάτι το οποίο είναι άτοπο.
-
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει και εντός πόλης στην Αθήνα αρκετές φορές. Όπως έκανα και μικρότερα ταξίδια με αυτό στην Πελοπόννησο. Απλώς στο ποστ ανέφερα αυτό το ταξίδι γιατί ήταν η μεγαλύτερη και συνεχόμενη διαδρομή που έκανα με αυτό. Σίγουρα είναι όχημα πόλης, αλλά είναι στην κατηγορία super mini. Ούτε καν απλό mini. Και μιλάμε για μοντέλο του 2007.
Εννοείται πως τα super mini είναι υποδεεστέρα σε ταξίδι σε σχέση με μεγαλύτερα. Και φυσικά και δεν έχω τις ίδιες απαιτήσεις. Αλλά επειδή έχει τύχει να κάνω ταξίδια με πολλά super mini τόσο εντός Ελλάδας τόσο και στο εξωτερικό, τόσο χάλια συμπεριφορά δεν συνάντησα σε καθένα. Και δεν μιλάω μόνο για super mini με πολύ καλή οδική συμπεριφορά που έχω ταξιδέψει όπως πχ με fiesta, αλλά γενικότερα για τη κατηγορία. Ακόμα και ταξίδια με απλά αυτοκίνητα κατηγορίας mini να βάλω που έχω κάνει όπως πχ με Fiat panda diesel, Hyundai i10 Κτλ, κανένα δε μου φάνηκε τόσο κακό στο δρόμο όσο το aveo. Το aveo είχε πραγματικά κακή οδική συμπεριφορά. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το έχω οδηγήσει και σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο κακό. Μήπως ήταν σε κακή κατάσταση ή με επικίνδυνα λάστιχα αυτό που οδήγησες;
Ήταν 1μησι έτους αυτοκίνητο(αγορασμένο καινούριο),με λιγότερο από 10.000km.
Σε μέτριο οδόστρωμα αναπηδούσε αρκετά στις μικρές ανωμαλίες κι αισθανόμουν πως έχαναν οι τροχοί επαφή με το δρόμο.
Για να πω κι ένα ακόμη θετικό-εκτός κινητήρα-,είχε πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων,με ακρίβεια και σπορτίφ αίσθηση στο κούμπωμα.
Προσωπικά,το αμάξι μου φαινόταν περισσότερο για GT, παρά GTi. -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Φίλου μου ξεφλούδισαν επίσης το Γκολφ 5 του παρ'όλο που το έιχε παντα σε υπογειο παρκινγκ και έχει κάνει περίπου 30.000χλμ μιας και ζει έξω . Ιδιο ξέφτισμα έβγαλε και το Λουπο (λαβές στις πόρτες).
Μην τα λες αυτά και θα πρέπει πάλι ο inertia να υπερασπιστεί την μάρκα του... Τον δυσκολεύεις πολύ..
Βεβαια, Αουντι α3 μκ1, μοντ. '10 που ειναι ολη μερα στον ήλιο τα πλαστικά του ειναι σα καινούργια. Το συγκεκριμενο, περα από το γρύλλο ( .. ε κλασσικα) το πρωτο μήνα, δεν εχει κανει κιχ τόσα χρόνια.
Μεχρι και απο καρεντα είπαν, μη το πουλησεις και κανεις κανα λαθος και παρεις καινουργιο. Βεβαια, ο συμβουλος σερβις εκεί το ξέρει το αυτοκίνητο 15 χρόνια και έχει πει οτι το συγκεκριμενο παίζει να ειναι το πιο αξιοπιστο του ΦΒ-γρουπ.
Κατι Α4 ειχαν βγάλει κατι θέματα με τρόμπες/αντίλιες κλπ. -
Εδώ να πούμε βέβαια ότι τα αυτοκίνητα είναι σαν τα δίδυμα αδέρφια. Έχουν το ίδιο DNA και γεννήθηκαν από την ίδια μάνα, αλλά καμιά φορά το ένα είναι πιο φιλάσθενο από το άλλο...
-
Matiz από μένα. Μετριότατο στο ταξίδι μέχρι τα 90-100. Καμία 'σιγουριά' για τον οδηγό, κουνάει σαν βάρκα, τιμόνι αλλού γι αλλού. Με διαφορά το πιο ασταθές αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και πιστέψτε με έχω οδηγήσει ... πολλά. Κι αν κάποιος μου πει ότι το αμαξάκι αυτό είναι για την πόλη, εντάξει θα το δεχτώ, αλλά ακόμα κι έτσι, δεν υπάρχει κανένα αυτοκίνητο πόλης υποδεέστερο του Matiz.
Χίλιες φορές με τα πόδια ή με το αστικό!!! -
Lancia Dedra 1.6 του 1991
Με αφηνε στο δρομο τουλαχιστον 2 φορες το μηνα, ο δε κινητηρας του κομπιαζε , εσβηνε, κλωτσαγε, μια τραγωδια συνολικα
-
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
Lancia Dedra 1.6 του 1991Με αφηνε στο δρομο τουλαχιστον 2 φορες το μηνα, ο δε κινητηρας του κομπιαζε , εσβηνε, κλωτσαγε, μια τραγωδια συνολικα
Έβλεπα συχνά 200 με το 1800. Με ενοχλούσε το οικονομόμετρο που τερμάτιζε ανάποδα και το ότι δεν είχε AC Γκάζι και συμπεριφορά είχε όμως!
-
Ο καθενας πιανει ενα παρταλι στα χερια του και μπαινει και γραφει, τα ξαναειπαμε...
-
Ο χρήστης ksenitias έγραψε:
Lancia Dedra 1.6 του 1991Με αφηνε στο δρομο τουλαχιστον 2 φορες το μηνα, ο δε κινητηρας του κομπιαζε , εσβηνε, κλωτσαγε, μια τραγωδια συνολικα
To είχε ο πατέρας μου. Αν εξαιρέσεις κάποια λαμπάκια που αναβόσβηναν μόνα τους και κάποια φορά που χρειάστηκε καθαρισμό μπεκ (γιατί κόμπιαζε και έσβηνε) μια χαρά αμάξι ήταν !!!
-
Λοιπον ενα γελοιο ηταν και το suzuki baleno station 1.6.Μιλαμε αυτο το πραμα αμαξι δε το λες-δυναμη καλυτερα παπι φρενα ποδηλατου κρατηματα παιδικου καροτσιου.1998 μοντ. Και μπεκρης πρωτος,απο καυσιμο.το lada 1.3 του 73 ηταν καλυτερο
-
Το χειροτερο αμαξι που οδηγησα ηταν μακραν ενα Hyundai Atos πρωτης γενιας,αντικαταστασης....
Αισθηση επιταχυνσης,δεν ενιωθες,μονο με πρωτη ισως,τραγικο τιμονι,εστριβες τωρα και 'ακουγε' με lag,μεγαλες κλισεις στις στροφες,φτηνια μεσα-εξω,δεν το επαιρνα ουτε να μου το χαριζαν... -
Επί σειρά ετών , ο Γάτος της Χιουντάι ήταν το αγαπημένο μου αυτοκίνητο ενοικίασης όταν βρισκόμουν σε νησιά για δουλειές. Υπεράνετη ανάρτηση με μεγάλες παλιές γαλλικές κλίσεις στις στροφές, απίστευτοι χώροι, ορατότητα και πρακτικότητα για σεμινάριο, πανεύκολο μπες-βγες, ερκοντίσιο όπως το ήθελα, να 'σκοτώνει' δηλαδή, και οικονομικό.
Κάτι Γιάρις, Πόλο, Κόρσα, Πάντα, Ματίς και συναφή που είχαν παράλληλα προς ενοικίαση, ούτε που ξανασχολήθηκα μαζί τους.
Καλό αυτοκίνητο, αυτά που ήταν σχεδιασμένο στοχευμένα να κάνει, τα έκανε καλά δοθείσης της τιμής του. -
Το ποσο καλο ηταν το Atos, το καταλαβαινες οταν οδηγουσες το matiz
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το ποσο καλο ηταν το Atos, το καταλαβαινες οταν οδηγουσες το matiz [emoji38]Χαχαχαχα, έγραψε Χρήστο!!!
Πόσο δίκιο έχεις!!!!Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Επί σειρά ετών , ο Γάτος της Χιουντάι ήταν το αγαπημένο μου αυτοκίνητο ενοικίασης όταν βρισκόμουν σε νησιά για δουλειές. Υπεράνετη ανάρτηση με μεγάλες παλιές γαλλικές κλίσεις στις στροφές, απίστευτοι χώροι, ορατότητα και πρακτικότητα για σεμινάριο, πανεύκολο μπες-βγες, ερκοντίσιο όπως το ήθελα, να 'σκοτώνει' δηλαδή, και οικονομικό.
Κάτι Γιάρις, Πόλο, Κόρσα, Πάντα, Ματίς και συναφή που είχαν παράλληλα προς ενοικίαση, ούτε που ξανασχολήθηκα μαζί τους.
Καλό αυτοκίνητο, αυτά που ήταν σχεδιασμένο στοχευμένα να κάνει, τα έκανε καλά δοθείσης της τιμής του.Οπως τα λες. Για αυτο που ηταν φτιαγμενο να κανει,το εκανε οικονομικα,απροβληματιστα και αν συνυπολογισεις το κοστος αγορας,ηταν deal......
Σε ανοιχτο δρομο ειχε θεμα με τους πλευρικους ανεμους και αν το πιεζες για το κατι παραπανω επινε την βενζινουλα του. Μια χαρα στην Αθηνα με υπηρετησε για 16 χρονια. Τωρα συνεχιζει στα χερια νεαρας κορασιδος,συναδελφου.....
Σιγουρα οσοι ετυχε να το οδηγησουν περιστασιακα,απογοητευτηκαν απο τιμονι,θορυβο,ποιοτητα εσωτερικου.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΑΣ - ΑΣ ΤΑ ΟΔΗΓΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ