-
Το faul της VW δεν ήταν οτι της έτυχαν ελατωματικοί γρύλοι. Το πρόβλημα είναι για μεγάλο χρονικό διάστημα πούλαγε τρέλα στους άτυχους ιδιοκτήτες golf4 , ειδικά όλα τα τρίπορτα είχαν ένα συμβαν με γρύλο ανα εξάμηνο. Μου έχει πέσει γρύλος 14/8 την ώρα που πηγαίνα διακοπές και πήγα να δαγκώσω τον τεχνικό σύμβουλο οταν πήγε να με ρωτήσει ειρωνικά έαν χτύπησα δυνατά την πόρτα.
-
Vw golf 1.5 150ps
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... evo-150-ps
Με την ισχύ να απλώνεται ιδανικά και να επικουρείται από το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με το θετικότατο λεβιέ και την όχι υπερβολικά μακριά κλιμάκωση, καλύπτει τα πρώτα 1.000 m σε 29,3”, όταν η Giulietta 1.4 MultiAir 170 PS χρειάζεται 29,1 και το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS ισοβαθμεί με τοOpel Astra 1.4T 150 PS στα 29,5”. Ο αντίστοιχος χρόνος για το 150άρι Golf 1.4 TSI ACT με DSG κιβώτιο, ήταν 29,9”.
Αντίστοιχα είναι τα αποτελέσματα στις εν κινήσει επιταχύνσεις, όπου για παράδειγμα τα80-110 km/h με 3η ολοκληρώνονται σε 3,8”για το Golf των 1.260 kg, σε 3,7” για το Civicτων 1.290 kg και σε 3,9” για τη Giulietta των 1.390 kg. Κατ’ αντιστοιχία, οι χρόνοι για τα110-140 με 5η είναι 6,9, 7,0 και 7,1”.
Test 4 τροχων
http://www.4troxoi.gr/odigoyme/dokimes/ ... evo-150-ps
Arteon
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... 20-tdi-dsg
Κουκλι το ατιμο.
Εχει αρθρο στο νεο τευχος των 4τ το οποιο αγορασα σημερα
Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης george1977 έγραψε:
Το faul της VW δεν ήταν οτι της έτυχαν ελατωματικοί γρύλοι. Το πρόβλημα είναι για μεγάλο χρονικό διάστημα πούλαγε τρέλα στους άτυχους ιδιοκτήτες golf4 , ειδικά όλα τα τρίπορτα είχαν ένα συμβαν με γρύλο ανα εξάμηνο. Μου έχει πέσει γρύλος 14/8 την ώρα που πηγαίνα διακοπές και πήγα να δαγκώσω τον τεχνικό σύμβουλο οταν πήγε να με ρωτήσει ειρωνικά έαν χτύπησα δυνατά την πόρτα.Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που προσπαθούν να παρουσιάσουν το άσπρο μαύρο. Λες και απευθύνονται σε ανθρώπους χαμηλής νοημοσύνης ή έχουν όφελος από την vw και κάθε vw, hyundai ή όποια άλλη εταιρία θέλετε..
Ευτυχώς που βρήκα πολλούς υπερασπιστές σε όσα αρχικά είχα γράψει. Τουλάχιστον στο φόρουμ των 4τ εξακολουθεί να επικρατεί η λογική...
-
Οι λόγοι που θα προτιμούσα την Τζουλιέτα ή το honda είναι πολύ περισσότεροι από κάποια δέκατα του δευτερολέπτου. Εντυπωσιάστηκα με την περιγραφή του drive ως προς τις λεπτομέρειες που αφορούσαν τον νέο κινητήρα. Μάλλον η δοκιμή δεν περιορίστηκε σε απλές μετρήσεις αλλά έπεσε και πολύ κατσαβίδι...
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Οι λόγοι που θα προτιμούσα την Τζουλιέτα ή το honda είναι πολύ περισσότεροι από κάποια δέκατα του δευτερολέπτου. Εντυπωσιάστηκα με την περιγραφή του drive ως προς τις λεπτομέρειες που αφορούσαν τον νέο κινητήρα. Μάλλον η δοκιμή δεν περιορίστηκε σε απλές μετρήσεις αλλά έπεσε και πολύ κατσαβίδι...Copy paste από το drive:
Κατά τα άλλα, το Golf 1.5 TSI είναι ένα εντυπωσιακά ολοκληρωμένο πακέτο σε κάθε πτυχή του. Η συμπεριφορά του στο δρόμο δεν έχει το ακόνισμα και την ακρίβεια μιας Giulietta ή ενός Focus, όμως η αποτελεσματικότητά του είναι πειστική και το πίσω σύστημα τεσσάρων συνδέσμων εξασφαλίζει κορυφαία άνεση και κύλιση παρά τη σφιχτή ρύθμιση.
-
Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν πως σίγουρα έχει γίνει πολύ καλή προσπάθεια όπως για παράδειγμα ο άμεσος ψεκασμός αλλά με την vw και τους tsi δεν είναι λίγοι τελικά αυτοί που έκλαψαν σε βάθος χρόνου και χλμ και αναφέρομαι σε θέματα που έχουν ειπωθεί πολλές φορές και αφορούν σε σοβαρότατες μηχανικές βλάβες.
-
Αναμφίβολα το golf είναι ναυαρχίδα της vw κ από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα παγκοσμίως.
Έκανα το paste για να επικροτήσω την προτίμησή σου στην ιταλίδα κ τη δική μου στο focus
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@REALZEUS
Εσύ εκτίθεσαι με αυτά που γράφεις.Όπως βλέπεις οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί μου, οπότε καταλαβαίνεις ποιος εκτίθεται...
Δεν ξέρω και μάλλον δεν καταλαβαίνω ποια είναι παραπάνω η διαφωνία
Στο ότι θίχτηκε ο εκπρόσωπος της VW.
Πολύ φτηνό και το πρώτο και το δεύτερο σχόλιο. Χάνεις την ψυχραιμία αλλά δε χρειάζεται τόσο χαμηλά.
Δεν έχει σημασία αν ήταν αναμενόμενο, αλλά μια φορά γνωριζόμαστε.κυριοι,
σας βρισκω ιδιαιτερα κακους με τους φιλους μας του γερμανους...
ολα τα κάρα εχουν τις ιδιαιτερότητες τους. σαν διεμφυλλικά ενα πραμα...
ας κρατησουμε τα καλά και ας αναφερουμε τα άσχημα.
γατος δεν κατανοει εμπαθεια με φαου και βε...
γατος ειχε παρει και απο τετοιο, οκ δεν εταιριαξαν αι χαρακτηραι μας, εδωσον, τελείωσον,
δηλαδή δια τα σχιστοματικα πρεμια, του γιοσιχιρο, που μου εβγαλε το σκώτι, τι να το καμω?
το γουσταρα και θα παρω και αλλο. και ας το μοιραζομαι με τον νάκο στα 'κεντρικά'σωστός φίλε γάτε
ΥΓ: Η περίπτωση των γρύλων ήταν ανάλογης ευθύνης για τους κατασκευαστές με τους αερόσακους
με τη διαφορά πως οι αερόσακοι ήταν επιπλέον και επικίνδυνοι για τη ζωή των επιβαινόντων.
Η διαφορά έγκειται στον χειρισμό της υπόθεσης,
που και για την περίπτωση των γρύλων θα όφειλε να είχε γίνει μια ανάκληση από τους εμπλεκόμενους κατασκευαστές.
Αυτά λέει ο 'εκπρόσωπος', να βλέπαμε όμως και τους άλλους εκπροσώπους...
ΥΓ: Πόσο σύμπλεγμαΧθες το απόγευμα στην Μαραθώνος μπαίνω με την μικρή σε ένα μεγάλο κατάστημα που πουλά ποιοτικά παιχνίδια και σχολικά είδη. 'Μπαμπά ξέχασα να ανεβάσω το τζάμι...'. Οκ λέω δεν πειράζει και βγαίνουμε έξω μόνο για αυτό το λόγο. Στο παρκιν δίπλα μου παρκάρει ένα σχετικά παλιό και ταλαιπωρημένο Πασάτ. Όλη η οικογένεια (γονείς και κουτσούβελα!) βγήκαν έξω και όρμησαν στο κατάστημα αφήνωντας κατεβασμένα όλα τα παράθυρα! Είμαι σχεδόν έτοιμος κάτι να πω στον πατέρα που μπαίνει στο κατάστημα λίγο πριν από εμένα και την κόρη αλλά ευτυχώς δεν πρόλαβα... Τα παράθυρα ανέβηκαν μόνα τους! χαχαχαχα! Το ξέρω, το έχω δει ξανά πολλάκις αλλά δεν το συνάντησα ποτέ σε άλλο αυτοκίνητο εκτός του γκρουπ. Αν και όχι θιασώτης είναι κάτι που μ' αρέσει. Να τα λέμε κι αυτά...
Πόσες φορές έχει αλλάξει γρύλους έπρεπε να ρωτήσεις.. Επίσης δεν είναι τι καλύτερο για την μπαταρία.. Παρόλα αυτά είναι χρήσιμο
να μπαίνουν οι τυχαίοι σε φόρουμ για να κράξουν. Η επιβεβαίωση όμως.
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
ΥΓ: Η περίπτωση των γρύλων ήταν ανάλογης ευθύνης για τους κατασκευαστές με τους αερόσακους
με τη διαφορά πως οι αερόσακοι ήταν επιπλέον και επικίνδυνοι για τη ζωή των επιβαινόντων.
Η διαφορά έγκειται στον χειρισμό της υπόθεσης,
που και για την περίπτωση των γρύλων θα όφειλε να είχε γίνει μια ανάκληση από τους εμπλεκόμενους κατασκευαστές.Όχι βέβαια. Στην περίπτωση των γρύλων δεν έγινε καμία ανάκληση και εκτός αυτού συνέχιζαν να τους βάζουν. Ξέραν το πρόβλημα αλλά ούτε ανέλαβαν το κόστος ούτε άλλαξαν τροπάριο. Στην περίπτωση της ΤΑΚΑΤΑ με το που ανακαλύφθηκε το πρόβλημα γύρισαν το σύμπαν ανάποδα. Μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
ΥΓ: Πόσο σύμπλεγμα να μπαίνουν τυχαίοι σε φόρουμ για να κράξουν. Η επιβεβαίωση όμως.
Που το είδες αυτό; Όλοι τουλάχιστον σε αυτό το νήμα έχουν ένα εύλογο νούμερο από ποσταρίσματα.
-
@ Αδράνεια:
Ήταν φτηνή η επισήμανση ότι οι περισσότεροι, σε αντίθεση με σένα, αναγνωρίζουν το σφάλμα της VW? Ή το γεγονός ότι μόνον εσύ φέρθηκες ως εκπρόσωπος κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας; Έχω BMW και παρόλα αυτά είμαι από τους πρώτους που την κράζει! Εσύ γιατί ένιωσες την ανάγκη να υπεραμυνθείς της VW για τα fouls της;
-
Ο χρήστης inertia έγραψε:
@REALZEUS
Εσύ εκτίθεσαι με αυτά που γράφεις.Όπως βλέπεις οι περισσότεροι συμφωνούν μαζί μου, οπότε καταλαβαίνεις ποιος εκτίθεται...
Δεν ξέρω και μάλλον δεν καταλαβαίνω ποια είναι παραπάνω η διαφωνία
Στο ότι θίχτηκε ο εκπρόσωπος της VW.
Πολύ φτηνό και το πρώτο και το δεύτερο σχόλιο. Χάνεις την ψυχραιμία αλλά δε χρειάζεται τόσο χαμηλά.
Δεν έχει σημασία αν ήταν αναμενόμενο, αλλά μια φορά γνωριζόμαστε.κυριοι,
σας βρισκω ιδιαιτερα κακους με τους φιλους μας του γερμανους...
ολα τα κάρα εχουν τις ιδιαιτερότητες τους. σαν διεμφυλλικά ενα πραμα...
ας κρατησουμε τα καλά και ας αναφερουμε τα άσχημα.
γατος δεν κατανοει εμπαθεια με φαου και βε...
γατος ειχε παρει και απο τετοιο, οκ δεν εταιριαξαν αι χαρακτηραι μας, εδωσον, τελείωσον,
δηλαδή δια τα σχιστοματικα πρεμια, του γιοσιχιρο, που μου εβγαλε το σκώτι, τι να το καμω?
το γουσταρα και θα παρω και αλλο. και ας το μοιραζομαι με τον νάκο στα 'κεντρικά'σωστός φίλε γάτε
ΥΓ: Η περίπτωση των γρύλων ήταν ανάλογης ευθύνης για τους κατασκευαστές με τους αερόσακους
με τη διαφορά πως οι αερόσακοι ήταν επιπλέον και επικίνδυνοι για τη ζωή των επιβαινόντων.
Η διαφορά έγκειται στον χειρισμό της υπόθεσης,
που και για την περίπτωση των γρύλων θα όφειλε να είχε γίνει μια ανάκληση από τους εμπλεκόμενους κατασκευαστές.
Αυτά λέει ο 'εκπρόσωπος', να βλέπαμε όμως και τους άλλους εκπροσώπους...
ΥΓ: Πόσο σύμπλεγμαΧθες το απόγευμα στην Μαραθώνος μπαίνω με την μικρή σε ένα μεγάλο κατάστημα που πουλά ποιοτικά παιχνίδια και σχολικά είδη. 'Μπαμπά ξέχασα να ανεβάσω το τζάμι...'. Οκ λέω δεν πειράζει και βγαίνουμε έξω μόνο για αυτό το λόγο. Στο παρκιν δίπλα μου παρκάρει ένα σχετικά παλιό και ταλαιπωρημένο Πασάτ. Όλη η οικογένεια (γονείς και κουτσούβελα!) βγήκαν έξω και όρμησαν στο κατάστημα αφήνωντας κατεβασμένα όλα τα παράθυρα! Είμαι σχεδόν έτοιμος κάτι να πω στον πατέρα που μπαίνει στο κατάστημα λίγο πριν από εμένα και την κόρη αλλά ευτυχώς δεν πρόλαβα... Τα παράθυρα ανέβηκαν μόνα τους! χαχαχαχα! Το ξέρω, το έχω δει ξανά πολλάκις αλλά δεν το συνάντησα ποτέ σε άλλο αυτοκίνητο εκτός του γκρουπ. Αν και όχι θιασώτης είναι κάτι που μ' αρέσει. Να τα λέμε κι αυτά...
Πόσες φορές έχει αλλάξει γρύλους έπρεπε να ρωτήσεις.. Επίσης δεν είναι τι καλύτερο για την μπαταρία.. Παρόλα αυτά είναι χρήσιμο
να μπαίνουν οι τυχαίοι σε φόρουμ για να κράξουν. Η επιβεβαίωση όμως.
Αν το λες για μένα έχω παραπάνω ποσταρισματα από σένα αν και ούτε αυτό είναι σοβαρό κριτηριο...
Πες ότι έκανες ένα λάθος να τελειώνει το θέμα.. Κουράζεις.. Ρε μήπως και πραγματικά έχεις ωφελος υπερασπιζόμενος την vw;; Αν ναι τότε πάω πάσο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@ Αδράνεια:Ήταν φτηνή η επισήμανση ότι οι περισσότεροι, σε αντίθεση με σένα, αναγνωρίζουν το σφάλμα της VW? Ή το γεγονός ότι μόνον εσύ φέρθηκες ως εκπρόσωπος κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας; Έχω BMW και παρόλα αυτά είμαι από τους πρώτους που την κράζει! Εσύ γιατί ένιωσες την ανάγκη να υπεραμυνθείς της VW για τα fouls της;
τη μπεμπε κραξε τη...
τη ματσουντα ποτες....
ειχες ρε συ ξεντος!!! σλουρπ λεμε, σλουρπ... να σου λεει για γαλλικα ο νουνος και να τρως σοκοφρετα...
τοτες δουλευα 24/7 με ονειρο ενα σε ασπρο, το ενα τ'αλογο να ειναι άσπρο, το αλλο τ'αλογο να ειναι άσπρο, και τα εκατον δεκα πεντε να ειναι ασπρα...
τελικά πηρα μια που επρεπε να της λεω οτι ειναι στα ιδια κιλα και ενα τετρακιλο που επρεπε να λεω οτι μου μοιαζει. μετα αλλο ενα που πρεπει να λεω οτι μου μοιαζει επισης. και δεν ειμαι διμετρος. που αυτα ειναι...R.S.
ο μονος ασχετος, ειμαι εγώ κυριοι... ευχαριστώ... -
Τι τρισδιάστατο μπεφαπ έχετε ρίξει αυτές τις μέρες;
Peugeot 106 XN 1.1
Suzuki sx4 mk1 -
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Χθες το απόγευμα στην Μαραθώνος μπαίνω με την μικρή σε ένα μεγάλο κατάστημα που πουλά ποιοτικά παιχνίδια και σχολικά είδη. 'Μπαμπά ξέχασα να ανεβάσω το τζάμι...'. Οκ λέω δεν πειράζει και βγαίνουμε έξω μόνο για αυτό το λόγο. Στο παρκιν δίπλα μου παρκάρει ένα σχετικά παλιό και ταλαιπωρημένο Πασάτ. Όλη η οικογένεια (γονείς και κουτσούβελα!) βγήκαν έξω και όρμησαν στο κατάστημα αφήνωντας κατεβασμένα όλα τα παράθυρα! Είμαι σχεδόν έτοιμος κάτι να πω στον πατέρα που μπαίνει στο κατάστημα λίγο πριν από εμένα και την κόρη αλλά ευτυχώς δεν πρόλαβα... Τα παράθυρα ανέβηκαν μόνα τους! χαχαχαχα! Το ξέρω, το έχω δει ξανά πολλάκις αλλά δεν το συνάντησα ποτέ σε άλλο αυτοκίνητο εκτός του γκρουπ. Αν και όχι θιασώτης είναι κάτι που μ' αρέσει. Να τα λέμε κι αυτά...Συγγνωμη αλλα renault scenic του 2004 το εχει. Και εχουμε 2017..
Στάλθηκε από το 5015X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Citroën C4 του 12 το έχει, BMW E90 του 2008 το έχει, Renault Megane του 2005 ....το έχει, BMW 116d του 2017 το έχει. Δεν είναι κάτι πρωτοποριακό απλά η φαου το είχε πουλήσει σαν ινοβετιο!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Τα λόγια είναι περιττά. Ακόμη και αν μπήκε ως κάτι εξτρά στα μοντέλα κάποιων εταιρειών στην vw βρήκε ευρεία απήχηση όπως και κάποια άλλα πράγματα. Αυτό παρατήρησα και τίποτε άλλο. Από εκεί και μετά ανέφερα και άλλα όπως τα φώτα led της audi, το ανάποδο άνοιγμα πόρτας σε μοντέλα της mazda, την κόρνα στον μοχλό της renault που αφορούσε κυρίως την γαλλική σχολή. Πριν λίγο καιρό κάπου εδώ είχα διαβάσει κάτι και για φώτα που βοηθούν την νύχτα φωτίζοντας νεκρές γωνίες. Σε κάτι τέτοιες λεπτομέρειες δίνει προσοχή το γκρουπ και αν αυτό είναι κάτι που σποραδικά εφαρμόζεται και από άλλους δεν είναι κάτι μεμπτό ούτε απαραίτητα η ειδοποιός διαφορά ώστε να προτιμήσει ένας έμπειρος κατασταλαγμένος οδηγός ένα αυτοκίνητο έναντι των ανταγωνιστών.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
ΥΓ: Η περίπτωση των γρύλων ήταν ανάλογης ευθύνης για τους κατασκευαστές με τους αερόσακους
με τη διαφορά πως οι αερόσακοι ήταν επιπλέον και επικίνδυνοι για τη ζωή των επιβαινόντων.
Η διαφορά έγκειται στον χειρισμό της υπόθεσης,
που και για την περίπτωση των γρύλων θα όφειλε να είχε γίνει μια ανάκληση από τους εμπλεκόμενους κατασκευαστές.Όχι βέβαια. Στην περίπτωση των γρύλων δεν έγινε καμία ανάκληση και εκτός αυτού συνέχιζαν να τους βάζουν. Ξέραν το πρόβλημα αλλά ούτε ανέλαβαν το κόστος ούτε άλλαξαν τροπάριο. Στην περίπτωση της ΤΑΚΑΤΑ με το που ανακαλύφθηκε το πρόβλημα γύρισαν το σύμπαν ανάποδα. Μη συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
ΥΓ: Πόσο σύμπλεγμα να μπαίνουν τυχαίοι σε φόρουμ για να κράξουν. Η επιβεβαίωση όμως.
Που το είδες αυτό; Όλοι τουλάχιστον σε αυτό το νήμα έχουν ένα εύλογο νούμερο από ποσταρίσματα.
Για το θεμα των παραθυρων που επεφταν στην πορτα αυτο πραγματικα ηταν κατι αμελητεο (μακαρι να ηταν αυτο το προβλημα στα Φαου Βε). Ενα πλαστικο ελασμα ηταν που εσπαγε και σου εβαζαν μεταλλικα δωρεαν και στις δυο πορτες οταν το πηγαινες. Υπηρχε ανακληση εννοειται και το ηξεραν το προβλημα και το εφτιαχναν δωρεαν. Απλα κανενας δεν καιγονταν οσο δουλευαν τα παραθυρα.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
ειχες ρε συ ξεντος!!!Ακόμα το έχω.
Τα λόγια είναι περιττά. Ακόμη και αν μπήκε ως κάτι εξτρά στα μοντέλα κάποιων εταιρειών στην vw βρήκε ευρεία απήχηση όπως και κάποια άλλα πράγματα. Αυτό παρατήρησα και τίποτε άλλο. Από εκεί και μετά ανέφερα και άλλα όπως τα φώτα led της audi, το ανάποδο άνοιγμα πόρτας σε μοντέλα της mazda, την κόρνα στον μοχλό της renault που αφορούσε κυρίως την γαλλική σχολή. Πριν λίγο καιρό κάπου εδώ είχα διαβάσει κάτι και για φώτα που βοηθούν την νύχτα φωτίζοντας νεκρές γωνίες. Σε κάτι τέτοιες λεπτομέρειες δίνει προσοχή το γκρουπ και αν αυτό είναι κάτι που σποραδικά εφαρμόζεται και από άλλους δεν είναι κάτι μεμπτό ούτε απαραίτητα η ειδοποιός διαφορά ώστε να προτιμήσει ένας έμπειρος κατασταλαγμένος οδηγός ένα αυτοκίνητο έναντι των ανταγωνιστών.
Σπύρο μου η διαφορά είναι ότι αυτά δεν εμφανίζονται σποραδικά στον ανταγωνισμό. Τα έχει πολλά χρόνια τώρα και σε πολλές περιπτώσεις πριν από την VW.
-
Αλέξανδρε αλλού είναι το θέμα με την vw. Όποια πέτρα σκανδάλου και να σηκώσεις από κάτω θα την βρεις. Το χειρότερο είναι πως η χώρα προέλευσης της φίρμας είναι από τους πλέον ισχυρούς παίκτες στον πλανήτη και έχω την αίσθηση πως σε πολλά ατοπήματα της η φίρμα παίρνει 'Χάρη' λόγω εντοπιότητας...
Παραθέτω νεότερα από τον θαυμαστό κόσμο του γκρουπ...
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/b ... iomixanion -
Αυτά είναι...
https://www.autoblog.gr/2017/06/15/h-vw ... ieselgate/
'Μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης' - πολύ μα πολύ (σικ!!!)
VW FORUM