Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 183
    • 314
    • 315
    • 181 / 315
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6288
    155732
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-ace last edited by

      Γι'αυτό σου λέω, άλλο το sterotyping -δηλαδή π.χ. το 'τα ιαπωνικά δεν σπάνε-δεν χαλάνε', 'οι alfa έχουν ψυχή' κλπ- και άλλο τα αντικειμενικά χαρακτηριστικά και κριτήρια που κάνουν σχεδόν 'ίδια' αυτοκίνητα να διαφέρουν τόσο πολύ.

      Και επειδή έχω σχετικά πρόσφατο παράδειγμα ακριβώς στην κατηγορία που περιγράφεις, αρκούν 10' οδήγησης μιας 159 και μιας C5 (ίδιο segment, ίδια διάταξη, ίδια αρχιτεκτονική, κοντινές διαστάσεις, παρόμοιο target group, παραπλήσιες τιμές) για να δεις ότι διαφέρουν η νύχτα με τη μέρα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Μιας και μιλάμε για Toyota, ένας φίλος είχε για μερικά χρόνια ένα εταιρικό Focus Mk2 1400. Τάφος στην ευθεία, αλλά με το γνωστό εκπληκτικό στήσιμο των Ford. Όταν ήρθε η ώρα της αλλαγής του έδωσαν ένα Auris 1.33 πρώτης γενιάς. Ο φίλος δεν είναι καυλόγκαζος σαν μερικούς από εμάς εδώ, αλλά δυο πράγματα περί αυτοκίνησης τα νιώθει. Το πρώτο πράγμα που μου είπε είναι πόσο χάλια είναι το Auris στον δρόμο σε σχέση με το Focus. Μπαίνεις σβέλτα σε στροφή και κάνεις τον σταυρό σου ήταν το σχόλιό του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • monman2
          monman2 last edited by

          Πάντως η εταιρία που ήταν το συνώνυμο του συντηρητισμού με τις επιλογές που έκανε πριν 20 περίπου χρόνια για την ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας έχει καταστεί πλέον η πιο προηγμένη από τις παλιές αυτοκινητοβιομηχανίες !(αν έχει μείνει καμία σε λίγα χρόνια, η tesla θα τις φάει όλες)

          Αυτά τα γράφω με αφορμή το testdrive του υβριδικού c-hr που έκανα πρόσφατα, μπαίνεις σε ένα αυτοκίνητο (που έχει λογική τιμή) και λες ναι ρε γαμώτο είναι 2017 ,έζησα και το είδα και αυτό!
          2017 , 21ος αιώνας οπως τον ονειρευόμαστε πιτσιρικάδες με αυτοκίνητα - ρομπότ , 'διαστημικά' στην εμφάνιση και με ηλεκτρονικά καλούδια που ούτε οι συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας δεν ονειρεύτηκαν!

          Ήταν και καλή έκδοση (C-ULT) , δεν χρειάζεται να πω τίποτα πάρα μόνο το εξής ,το πρώτο αμάξι που οδήγησα και έκανε ενδιαφέρον το μποτιλιάρισμα ,ναι είχε πλάκα να παίζεις με το δεξί πόδι όσο πρέπει κρατώντας την ένδειξη EV αναμμένη αλλά και να δίνεις φούλ γκάζι για να ξεφορτωθείς τα mega scooter (τελικά το 0-100 δε λέει όλη την αλήθεια ) και να ακούς κάπου στο βάθος το μοτέρ να στροφάρει , ο ήχος του δεν είναι ενοχλητικός το πολύ να τον πεις περίεργο , μάλλον τον μονώσανε καλά!
          Όποτε άνοιγε ο δρόμος του έδινα τέρμα γκάζι για να δω αν τελικά είναι ενοχλητικός ο ήχος του μοτέρ και το άτιμο 5,4 μέση κατανάλωση. Δυστυχώς δε μπορώ να πω για οδική συμπεριφορά οι συνθήκες δεν επέτρεψαν.
          Έχει και ψηλή θέση οδήγησης το ιδανικό αυτοκίνητο για αστικές και περιαστικές διαδρομές, αν είχα να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά θα είχα παραγγείλει ένα με το φούλ εξοπλισμό (C-HIC),JBL, navi τα πάντα όλα και δε πάει να είχε έργα στον περιφερειακό! Χωρίς να χρειαστεί να σκάσω 40-50άρες σε MB,BMW, άρχοντας!Το made in turkey μάλλον έδωσε το πλεονέκτημα τιμής!

          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            black_sun last edited by

            Επιβεβαιώνετε αυτό που έγραψα, ότι πολλές κουβέντες γίνονται με διηγήσεις και παράθεση προσωπικών εμπειριών χωρίς αντικειμενικά ή καν συγκεκριμένα στοιχεία.

            'αρκούν 10' οδήγησης .... για να δεις ότι διαφέρουν η νύχτα με τη μέρα'. Σε τι και για ποιον τεχνικό λόγο; Θα δω μέρα με νύχτα διαφορά σε παρόμοιες εκδόσεις ως προς βάρος/ιπποδύναμη;

            'Μπαίνεις σβέλτα σε στροφή και κάνεις τον σταυρό σου'. Καταλαβαίνεις την υποκειμενικότητα αυτού του statement.
            Δεν αναφέρεις καν ποιο ήταν το πρόβλημα. Έγερνε; Πέταγε κώλο; . Φαντάσου να μεταφέρω με τη σειρά μου σε κάποιον το παραπάνω πώς θα ακουστεί: ξέρω από γνωστό, αγνώστου ατόμου που διάβασα σε φόρουμ, ότι με το Auris κάνεις το σταυρό σου σε στροφιλίκια, αλλά δεν ξέρω γιατι ακριβώς. Πάντως είναι επικίνδυνο σε σχέση με focus!

            Παρεμπιπτόντως μια και η κουβέντα είναι περι Toyota, έχω κι εγώ υποκειμενική προσωπική εμπειρία να παραθέσω, απόλυτα θετική, από Auris πρώτης γενιάς 1.6 125hp! Δεν θυμάμαι να κινδύνευσα σε σβέλτη οδηγηση σε στροφές. Αντιθέτως ήταν στιβαρό και άνετο. Εμένα αυτό μου άρεσε, αλλος μπορεί να το θέλει με πιο σκληρές αναρτήσεις να 'καταλαβαίνει' το οδόστρωμα. Ίσως είναι αυτό που στα γιαπωνέζικα αποκαλείται 'βαρετό' αλλά στα γαλλικά 'άνετο/premium-like'!! Ο λόγος που δεν το έχω πλέον έχει να κάνει με άλλους παράγοντες παρά με την ικανοποίηση από το αμάξι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-ace last edited by

              Ο χρήστης black_sun έγραψε:
              ...'αρκούν 10' οδήγησης .... για να δεις ότι διαφέρουν η νύχτα με τη μέρα'. Σε τι και για ποιον τεχνικό λόγο; Θα δω μέρα με νύχτα διαφορά σε παρόμοιες εκδόσεις ως προς βάρος/ιπποδύναμη;...

              Τα εξήγησα ωραία και αναλυτικά, και μετέφερα και ακραία σύγκριση μεταξύ δύο αυτοκινήτων που είναι 'η μέρα και η νύχτα' σε ότι αφορά το στήσιμο, την οδηγική συμπεριφορά, τις αντιδράσεις τους κλπ. Το ίδιο ακριβώς θα σου πουν και οι 99 στους 100 οδηγούς που θα οδηγήσουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Σε αυτά λοιπόν διαφέρουν, και για τους τεχνικούς λόγους που επίσης είναι προφανείς και παρέθεσα, από κατανομή βάρους και γεωμετρία ανάρτησης, μέχρι ρυθμίσεις των χειριστηρίων.

              Αν θες, συμφωνείς και προχωράμε, αλλιώς μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις ότι θέλεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ken11
                ken11 last edited by

                Θα περιμενουμε τη supra bmw τοτε για να ξανανιωσουμε οδηγικη συμπεριφορα toyota,μαπαεισον το auris,αλλα τα 125 αλογα ηταν καλα.

                Αν ρωτησετε τους κατοχους toyota γιατι επελεξαν toyota,η απαντηση ειναι η ιδια κασετα,αξιοπιστια,κανενα αλλο χαρακτηριστικο,λες και αν τους δωσουν ενα βαγονι με το σημα πανω και τους πουν οτι ειναι αξιοπιστο,θα το παρουν με κλειστα ματια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Υπάρχουν όμως και οδηγοί που διαβαίνουν τον Ρουβικωνα !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ken11
                    ken11 last edited by

                    Και σε τελικη αναλυση,προτιμω i20 diesel full extra με 7 χρονια εγγυηση,παρα γυμνο yaris.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης black_sun έγραψε:
                      'Μπαίνεις σβέλτα σε στροφή και κάνεις τον σταυρό σου'. Καταλαβαίνεις την υποκειμενικότητα αυτού του statement.
                      Δεν αναφέρεις καν ποιο ήταν το πρόβλημα. Έγερνε; Πέταγε κώλο; . Φαντάσου να μεταφέρω με τη σειρά μου σε κάποιον το παραπάνω πώς θα ακουστεί: ξέρω από γνωστό, αγνώστου ατόμου που διάβασα σε φόρουμ, ότι με το Auris κάνεις το σταυρό σου σε στροφιλίκια, αλλά δεν ξέρω γιατι ακριβώς. Πάντως είναι επικίνδυνο σε σχέση με focus!

                      Εννοείται ότι το έχω οδηγήσει κι εγώ και ήταν άθλιο. Ποιό ήταν το πρόβλημα; Τιμόνι με μηδενική αίσθηση, 'αναίσθητο' μπροστινό στο turn in, υποστροφή μέχρι αηδίας, κλίσεις, πλεύσεις, καμία τοποθέτηση με μεταφορά βάρους που το μόνο που είχε σαν αποτέλεσμα ήταν άγαρμπη επέμβαση ESP. Γενικά ψυγείο με ρόδες!

                      Άλλοι τα καταλαβαίνουν αυτά, άλλοι όχι.

                      @Monman: Εγώ πάντως πιτσιρικάς ονειρευόμουν Ferrari και sport αυτοκίνητα Τάσο, όχι ηλεκτρικές σκούπες. Η δε Tesla χάνει λεφτά σαν τρελή. Δεν την βλέπω να επιβιώνει για πολύ έτσι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        @real zeus καλά τα όνειρα αλλά οι σωστοί petrolheads δεν έχουν το 'καλό αμάξι' για τις καθημερινές αγγαρείες και το σωστό αμάξι πχ για να πηγαινοέρχεσαι στην δουλειά είναι και θα είναι πάντα αυτό που θα πάρει μπροστά με την πρώτη μιζιά, τώρα και αύριο και σε 10 χρόνια , έτσι κρατάς και τη δουλειά σου αν είσαι υπάλληλος , δίνεις το καλό παράδειγμα όταν είσαι αφεντικό και είσαι κύριος στα ραντεβού σου με τους πελάτες ,βγάζεις χρήμα και σε παίρνει να εχεις και ένα 'καλό αμάξι'.

                        Δεν φταίω εγώ που αυτά τα αυτοκίνητα τα φτιάχνουν ιαπωνικές εταιρίες και δεν φταίει κανένας που στην Ελλάδα από τις ιαπωνικές άλλες δεν έχουν καθόλου αντιπροσωπεία (mazda , subaru) άλλες δεν τις πολυνοιάζει (honda ) άλλες μπασταρδεύτηκαν (nissan) και έμεινε μόνο η ακριβή toyota (εδω έχει απόλυτο δίκιο ο nonos ) να κρατεί τις πατροπαράδοτες αξίες και η vfm suzuki!

                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          george1977 last edited by

                          Καλά τα λες για τα γιαπωνέζικα φίλε Μονμαν

                          Τα γιαπωνέζικα είναι σαν την καλή σύζυγο που σου μαγειρεύει , σε πλένει, σε έχει σιδερωμένο και η ερωτική ζωή είναι ρουτίνα. Με αυτήν θα γεράσεις καλά αλλά όσο περνάει η μπογιά σου θα κοιτάξεις και λίγο την αλανιάρα Ιταλίδα ή την ποσ Γερμανίδα.

                          Κάποιοι έχουν παντρεύτει τις Ιταλίδες / Γερμανίδες και έχουν θυσιάσει το καλό τηγάνι για το καλό ντιβάνι και είναι ευτυχισμένοι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Ο χρήστης george1977 έγραψε:
                            Καλά τα λες για τα γιαπωνέζικα φίλε Μονμαν

                            Τα γιαπωνέζικα είναι σαν την καλή σύζυγο που σου μαγειρεύει , σε πλένει, σε έχει σιδερωμένο και η ερωτική ζωή είναι ρουτίνα. Με αυτήν θα γεράσεις καλά αλλά όσο περνάει η μπογιά σου θα κοιτάξεις και λίγο την αλανιάρα Ιταλίδα ή την ποσ Γερμανίδα.

                            Κάποιοι έχουν παντρεύτει τις Ιταλίδες / Γερμανίδες και έχουν θυσιάσει το καλό τηγάνι για το καλό ντιβάνι και είναι ευτυχισμένοι.

                            Το θέμα ειναι το κέρατο ομως !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              george1977 last edited by

                              Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                              Καλά τα λες για τα γιαπωνέζικα φίλε Μονμαν

                              Τα γιαπωνέζικα είναι σαν την καλή σύζυγο που σου μαγειρεύει , σε πλένει, σε έχει σιδερωμένο και η ερωτική ζωή είναι ρουτίνα. Με αυτήν θα γεράσεις καλά αλλά όσο περνάει η μπογιά σου θα κοιτάξεις και λίγο την αλανιάρα Ιταλίδα ή την ποσ Γερμανίδα.

                              Κάποιοι έχουν παντρεύτει τις Ιταλίδες / Γερμανίδες και έχουν θυσιάσει το καλό τηγάνι για το καλό ντιβάνι και είναι ευτυχισμένοι.

                              Το θέμα ειναι το κέρατο ομως !

                              Θα κάνεις την περιπέτεια σου με την Γερμανίδα αλλά θα γυρίσεις στην στοργική γιαπωνέζα να γεράσεις καλά και να σου φέρνει τις παντόφλες στο κρεββάτι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                odiki_asfaleia last edited by

                                Ο χρήστης george1977 έγραψε:

                                Καλά τα λες για τα γιαπωνέζικα φίλε Μονμαν

                                Τα γιαπωνέζικα είναι σαν την καλή σύζυγο που σου μαγειρεύει , σε πλένει, σε έχει σιδερωμένο και η ερωτική ζωή είναι ρουτίνα. Με αυτήν θα γεράσεις καλά αλλά όσο περνάει η μπογιά σου θα κοιτάξεις και λίγο την αλανιάρα Ιταλίδα ή την ποσ Γερμανίδα.

                                Κάποιοι έχουν παντρεύτει τις Ιταλίδες / Γερμανίδες και έχουν θυσιάσει το καλό τηγάνι για το καλό ντιβάνι και είναι ευτυχισμένοι.

                                Το θέμα ειναι το κέρατο ομως !

                                Θα κάνεις την περιπέτεια σου με την Γερμανίδα αλλά θα γυρίσεις στην στοργική γιαπωνέζα να γεράσεις καλά και να σου φέρνει τις παντόφλες στο κρεββάτι.

                                Εδώ ταιριάζει το:
                                *Όταν ήμουν 14 χρονών, ήλπιζα ότι μια μέρα θα βρω ένα κορίτσι.
                                Όταν έγινα 16 βρήκα ένα κορίτσι, αλλά δεν είχε καθόλου πάθος,
                                κι έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με πάθος για ζωή...

                                Στο Πανεπιστήμιο έβγαινα ραντεβού με ένα παθιάρικο κορίτσι, αλλά παραήταν συναισθηματική. Όλα μαζί της ήταν μία κατάσταση εκρηκτική .
                                Ήταν μελοδραματική, έκλαιγε όλη μέρα και με απειλούσε με αυτοκτονίες.
                                Έτσι αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με συναισθηματική σταθερότητα.

                                Όταν έγινα 25 βρήκα ένα πολύ σταθερό κορίτσι, αλλά ήταν βαρετή.
                                Ήταν απόλυτα προβλέψιμη και δεν την ενθουσίαζε τίποτα.
                                Η ζωή μου μαζί της ήταν τόσο ανιαρή που αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι γεμάτο με ενθουσιασμό για ζωή.

                                Όταν έγινα 28 βρήκα ένα ενθουσιώδες κορίτσι, αλλά δεν μπορούσα να
                                παρακολουθήσω τους ρυθμούς της. Έτρεχε από το ένα πράγμα στο άλλο, ποτέ δεν καθόταν στα αυγά της.
                                Λειτουργούσε παρορμητικά και με έκανε τόσο ευτυχισμένο όσο και δυστυχή. Αρχικά ήταν πολύ ενθουσιώδης, αλλά αλλού
                                την έχανες κι αλλού την έβρισκες .Έτσι αποφάσισα να βρω ένα κορίτσι με πιο εφικτούς στόχους
                                στη ζωή του.

                                Όταν έφτασα τα τριάντα(30), βρήκα ένα έξυπνο και φιλόδοξο κορίτσι με τα δυο της πόδια να πατάνε γερά στη γη και ….. την παντρεύτηκα.
                                Ήταν τόσο φιλόδοξη που με χώρισε και πήρε ό,τι είχα και δεν είχα.

                                Τώρα είμαι πιο ώριμος και πιο σοφός, και ψάχνω για μια ξανθιά με μεγάλα
                                βυζιά*

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  http://www.newsauto.gr/xafnikos-thanato ... s-elladas/

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                    http://www.newsauto.gr/xafnikos-thanatos-gia-best-seller-tis-elladas/

                                    Τα λέγαμε..τα γράφαμε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      macedoniangr last edited by

                                      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                      http://www.newsauto.gr/xafnikos-thanatos-gia-best-seller-tis-elladas/

                                      Παιδιά, να ειδοποιήσουμε άμεσα την Toyota, γιατί μπορεί λόγω αυτής της απόφασης να κλείσει... Μα καλά τρελοί είναι και δεύτερο μοντέλο στο καπάκι, χωρίς diesel?

                                      Εγώ που διάβασα τις απόψεις του Σάκη, του Μάκη και του Τάκη, πιστεύω ότι το πετρέλαιο ήρθε για να μείνει και αξίζει να δώσω 30 και 35 χιλιάρικα για crossover 1,5 ή 1,6 diesel γιατί είδα και φωτογραφία από κοντέρ με 190χλμ και 2500 στροφές. άρα 220 τα έχει για πλάκα και καεί μόνο 5 lt στα 100χλμ, άσε που η ίδια η εταιρεία λέπει 5,5 lt.

                                      Ά και επίσης μου είπαν ότι είναι καλύτερα με δραχμή γιατί τότε αγόραζα τυρόπιτα 3 φορές φθηνότερα από τώρα.

                                      Να είναι καλά ο Νεοέλληνας που έχει απίστευτες γνώσεις σε όλα τα επίπεδα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g117 last edited by

                                        Τα γούστα διαφέρουν. Εμένα προσωπικά μου αρέσουν ιδιαίτερα τα Toyota. Είναι μια εταιρεία με πλήρης γκάμα αυτοκινήτων και με σεβασμό στον πελάτη της θεωρώ.

                                        Όσο για την οδήγηση τους που λέτε δεν συμφωνώ, πιστεύω ότι ίσως κάποια μοντέλα υστερούν από τον ανταγωνισμό αλλά τα σπορ είναι κατά πολύ πιο πάνω από άλλα. Π.χ. ένα Celica του 90 ας πούμε, απλά η οδήγηση του είναι απείρως απολαυστική και η συμπεριφορά του στον δρόμο πολύ πάνω από τα στάνταρ της κατηγορίας (αυτό το πιστεύω για όλα τα Celica). Ή ακόμα και αν απλά οδηγήσετε π.χ. ένα Corolla του 95 (το γνωρίζω καλά το αμάξι) και μετά πάτε να οδηγήσετε ένα Golf ή ένα Astra ή ένα Megane ή ένα Escort ή έστω ένα άλλο αυτοκίνητο της ίδια κατηγορίας και της ίδιας εποχής, πιστέψτε με, μετά απλά θα σας φανούν άχαρα. ίσως λόγω του πενταμάλακου και απολαυστικού σασμάν, της άμεσης απόκρισης του γκαζιού, του τιμονιού που δεν έχει στο ελάχιστο τζόγο, του καλού 'πατήματος' που έχει στον δρόμο (αν και το Astra και το Escort εδώ είναι καλά) αλλά και της χαμηλής θέσης οδήγησης του Corolla.

                                        Ενώ όσο αφορά τα σημερινά μοντέλα παραγωγής το τοπ είναι το GT86 σε θέμα οδηγικής απόλαυσης, όσο έχω ακουστά βέβαια. Ειδικά στην τιμή του δεν το ανταγωνίζεται κάποιο. Όσο για τα πιο μικρά και προσιτά μοντέλα κάποια μου αρέσουν πολύ ενώ κάποια με αφήνουν αδιάφορο, όπως και σε όλες τις μάρκες σχεδόν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          To GT86 είναι Subaru, για αυτό και είναι καλό.

                                          Τα Celica είναι αξιοπρεπή, αλλά τίποτα φοβερό. Είχε ο πατέρας μου ένα από τα πρώτα Μκ1 στην Ελλάδα, φερμένο το 1971 από Βέλγιο, την πατρίδα της μητέρας του. Εντυπωσιακό στην όψη (στην Ιταλία έκαναν κλοιό γύρω του) και αρκετά γκαζιάρικο για τότε, αλλά από συμπεριφορά και φρένα, ο θεός να σε φυλάει... Δεν το λέω εγώ, εκείνος το λέει ως πρώην οδηγός αγώνων. Χαρακτηριστική του φράση: 'Περνώντας πάνω από γέφυρα ποταμού, με την μυρωδιά και μόνο νερού από κάτω, ψάρευε αριστερά-δεξιά ο άκαμπτος πίσω!'. Το τελευταίας γενιάς πάντως θα το έπαιρνα, είναι καλό αυτοκίνητο. Όπως και τα δύο προηγούμενα (με τα ανακλινούμενα και τα τετραπλά φανάρια αντίστοιχα). Απλά τίποτα φοβερό (πλην ειδικών εκδόσεων, πχ Carlos Sainz προφανώς).

                                          Επίσης ντροπή να συγκρίνουμε ένα ωραιότατο Megane 1 με το αντίστοιχο Corolla. Καμία σχέση. Για να μην αναφέρουμε σωστά ιαπωνικά όπως το 323F! Τα Golf 3 άσ' τα... τριμπούρδελα!!!

                                          Το πρόβλημα με την Toyota είναι ότι άφησε τον εαυτόν της να γίνει το αντίστοιχο του Pampers. Παλιά είχε ένα ΑΕ86, μια Celica, ένα MR2, μια Supra. Ευτυχώς αρχίζει να ξυπνάει όμως. Θα έπαιρνα με μεγάλη ευχαρίστηση ένα GT86. Ελπίζω σε μερικά χρόνια να λέω ότι θα έχει ένα στριφτερό αντίστοιχο των Mazda 3, 6 κλπ. Μέχρι τότε όμως, είναι απλά μια εταιρεία που φτιάχνει ανθορωπομεταφορείς, όχι αυτοκίνητα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-papas last edited by

                                            Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία ανανέωσης του μοντέλου αποτελεί η προσθήκη του 1.500άρη ατμοσφαιρικού κινητήρα απόδοσης 112 ίππων με 138 Nm ροπής

                                            η βασική έκδοση με τον 1.500άρη βενζινοκινητήρα και μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ξεκινά από τις 17.590 ευρώ.

                                            Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... z4bbSuQvxr

                                            Τα ίδια έκανε και η Honda με το jazz και ουτε που το έχω δει στο δρόμο τοσο καιρό που κυκλοφορεί....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 181 / 315
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr