Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 33
    • Best 0
    • Groups 0

    macedoniangr

    @macedoniangr

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    33
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    macedoniangr Unfollow Follow

    Latest posts made by macedoniangr

    • Ford Kuga PHEV st-line x vs VW Tiguan PHEV r-line

      Αγαπητοί φίλοι,

      ειμαι στη διαδικασία επιλογής plug in hybrid εταιρικού αυτοκινήτου, και έχω καταλήξει στα ακόλουθα :

      • Ford Kuga PHEV st-line x

      • VW Tiguan PHEV r-line

      Ποια η γνώμη σας;

      εχετε να προτείνετε κανένα άλλο ανάλογης κατηγορίας;

      Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Λίγα χιλιόμετρα πόλης: υβριδικό ή βενζίνη?

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις!

      Σχετικά με θορύβους στο εσωτερικό του fiesta (τριξήματα από την οθόνη κτλ), όντως είναι λόγος ανησυχίας ή έχει εμφανιστεί σε μεμονωμένες περιπτώσεις?

      Επίσης, η συντήριση του υβριδικού απαιτεί κάτι ιδιαίτερο? Για παράδειγμα, τα service είναι σε φυσιολογικές τιμές Toyota ή απαιτούν κάτι ιδιαίτερο;

      Το service στα υβριδικά είναι φθηνότερο από τα κανονικά.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Από την στιγμή που το υβριδικό είναι ένα κανονικό με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα δεν ισχύει αυτό. Στα υβριδικά πρέπει κάκοιος να υπολογίσει και το κόστος των μπαταριών όταν θα έρθει η ώρα της αντικατάστασης.

      Λιγότερα μηχανικά μέρη – μικρότερες ανάγκες συντήρησης

      Το υβριδικό Τοyota διαθέτει λιγότερα μηχανικά μέρη από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, ενώ αποτελεί πρότυπο διάρκειας ζωής και οικονομίας στη συντήρηση:

      • Δεν έχει εναλλάκτη ή μίζα χάρη στον ηλεκτροκινητήρα

      • Το σύστημα μετάδοσης e-CVT δεν περιέχει υλικό τριβής (δίσκο πλατώ)

      • Τα τακάκια φρένων καταπονούνται λιγότερο

      • Τα υβριδικά μέρη δεν απαιτούν καμία συντήρηση, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Λίγα χιλιόμετρα πόλης: υβριδικό ή βενζίνη?

      Ο χρήστης gi έγραψε:
      Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις!

      Σχετικά με θορύβους στο εσωτερικό του fiesta (τριξήματα από την οθόνη κτλ), όντως είναι λόγος ανησυχίας ή έχει εμφανιστεί σε μεμονωμένες περιπτώσεις?

      Επίσης, η συντήριση του υβριδικού απαιτεί κάτι ιδιαίτερο? Για παράδειγμα, τα service είναι σε φυσιολογικές τιμές Toyota ή απαιτούν κάτι ιδιαίτερο;

      Το service στα υβριδικά είναι φθηνότερο από τα κανονικά.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Seat Ibiza Tsi 115ps Xcellence ή Toyata Yaris Hybrid

      Ο χρήστης inertia έγραψε:

      Από επιδόσεις πως συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα;

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Το Ibiza έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι πιο ευχάριστο οδηγικά.
      Να επισημάνω ότι το αυτοκίνητο θα το έχει κυρίως η γυναίκα μου και το χρησιμοποιεί 90% πόλη.

      Φοβάμαι το Tsi μήπως στην καθημερινότητα και κυρίως στη πόλη μου καίει γύρω στα 7 λτ.

      Σαφώς η συντήρηση και θα είναι υψηλότερη για τον Tsi.

      Σήμερα μπήκε ακόμη μια παράμετρος : Mercedes A 160 diesel 90 ps στα 20900€ τελική τιμή κλειδί.

      Τα μικρά είναι υπερτιμημένα επειδή ακριβώς οι εταιρείες πατάνε στο ότι χρειάζεσαι όχημα με ευελιξία στην πόλη.
      Σου πουλάνε τις εξωτερικές διαστάσεις για μεταξωτές κορδέλες.

      Με MB A160 αγοράζεις περισσότερο αυτοκίνητο σαφώς, με συμβιβασμούς δε.
      Αν πείσεις τον εαυτό σου ότι εγκαταλείπεις την ιδέα του αυτοκινήτου πόλης,
      πας σε C segment και diesel
      με το οποίο δε θα φοβάσαι να κινηθείς εκτός πόλης.

      Φοβάμαι το μέλλον των diesel ... μήπως με ορισμένα τερτίπια η κατοχή τους γίνει ασύμφορη.

      Ακόμη δεν έχω λάβει μια πειστική απάντηση, γιατί στο C-HR δεν βάλανε καθόλου πετρελαιοκινητήρα και στο Yaris από αρχές 2019 δεν θα διατίθεται πετρέλαιο. Αυτό κάτι υποδηλώνει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Seat Ibiza Tsi 115ps Xcellence ή Toyata Yaris Hybrid

      Ο χρήστης famas έγραψε:
      Από επιδόσεις πως συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα;

      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Το Ibiza έχει καλύτερες επιδόσεις και είναι πιο ευχάριστο οδηγικά.
      Να επισημάνω ότι το αυτοκίνητο θα το έχει κυρίως η γυναίκα μου και το χρησιμοποιεί 90% πόλη.

      Φοβάμαι το Tsi μήπως στην καθημερινότητα και κυρίως στη πόλη μου καίει γύρω στα 7 λτ.

      Σαφώς η συντήρηση και θα είναι υψηλότερη για τον Tsi.

      Σήμερα μπήκε ακόμη μια παράμετρος : Mercedes A 160 diesel 90 ps στα 20900€ τελική τιμή κλειδί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • Seat Ibiza Tsi 115ps Xcellence ή Toyata Yaris Hybrid

      Είμαστε σε αναζήτηση νέου 'μικρού' αυτοκίνητου κυρίως για την πόλη για την γυναίκα μου. Οδήγησα σχεδόν όλη την κατηγορία και καταλήξαμε στα Seat Ibiza Tsi 115ps Xcellence ή Toyata Yaris Hybrid, τα οποία είναι πάνω κάτω στην ίδια τιμή.

      Θετικά Ibiza :

      1. Πιο όμορφο
      2. Καλύτερους χώρους
      3. Πορτ - Μπαγκαζ άλλης κατηγορίας
      4. Πολύ ελαστικός κινητήρας
      5. Πολύ καλή ηχομόνωση
        6.Θωρείται το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία από όλο τον ξένο τύπο.

      Θετικά Toyata Yaris Hybrid :

      1. Αυτόματο
      2. Πλήρες πακέτο Toyota Safety sence.
      3. Hybrid
      4. Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
      5. 6 + 2 χρόνια εγγύηση και 10 χρόνια για την μπαταρία
      6. Μικρότερα κόστη συντήρησης
      7. Περίπου 2 λίτρα διαφορά στην κατανάλωση στην πράξη (4.5 - 6.5)
      8. Καλύτερη μεταπωλιτική αξία.
      9. Καλύτερη υποστήριξη από πλευράς εταιρείας

      Να επισημάνω ότι σε ανάλογο πρόσφατο δίλημμα ανάμεσα σε Audi Q2 1,6 TDI , Honda H-RV & Toyota C-HR, επέλεξα το C-HR.

      Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα εμπεριστατωμένες απόψεις.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Seat Ibiza Tsi 115ps Xcellence ή Toyata Yaris Hybrid

      Είμαστε σε αναζήτηση νέου 'μικρού' αυτοκίνητου κυρίως για την πόλη για την γυναίκα μου. Οδήγησα σχεδόν όλη την κατηγορία και καταλήξαμε στα Seat Ibiza Tsi 115ps Xcellence ή Toyata Yaris Hybrid, τα οποία είναι πάνω κάτω στην ίδια τιμή.

      Θετικά Ibiza :

      1. Πιο όμορφο
      2. Καλύτερους χώρους
      3. Πορτ - Μπαγκαζ άλλης κατηγορίας
      4. Πολύ ελαστικός κινητήρας
      5. Πολύ καλή ηχομόνωση
        6.Θωρείται το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία από όλο τον ξένο τύπο.

      Θετικά Toyata Yaris Hybrid :

      1. Αυτόματο
      2. Πλήρες πακέτο Toyota Safety sence.
      3. Hybrid
      4. Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
      5. 6 + 2 χρόνια εγγύηση και 10 χρόνια για την μπαταρία
      6. Μικρότερα κόστη συντήρησης
      7. Περίπου 2 λίτρα διαφορά στην κατανάλωση στην πράξη (4.5 - 6.5)
      8. Καλύτερη μεταπωλιτική αξία.
      9. Καλύτερη υποστήριξη από πλευράς εταιρείας

      Να επισημάνω ότι σε ανάλογο πρόσφατο δίλημμα ανάμεσα σε Audi Q2 1,6 TDI , Honda H-RV & Toyota C-HR, επέλεξα το C-HR.

      Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα εμπεριστατωμένες απόψεις.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης christosd έγραψε:

      Εάν στα 130 είναι 6 λίτρα είναι πολύ καλά
      Με το qashkai έχω 80 χιλιόμετρα 4 λίτρα στα 100 5 λίτρα και 130 6,5 λίτρα
      και φυσικά θόρυβο από το diesel

      Ναι, αλλά έχεις την χαμηλότερη τιμή του diesel και δεν έχεις τον θόρυβο του CVT που πάει πακέτο με το υβριδικό.

      Και την δύναμη του diesel
      Δεν νομίζω ότι στην ανηφόρα στην Θήβα μετά το Κάστρο όταν η μπαταρίες έχουν αδειάσει ότι θά δείτε 130 χιλιόμετρα
      Εκεί θα λέμε το τραγούδι της Τζένη Καρέζη '' στις ανηφόριες....''

      Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

      Εκεί τέρμα το γκάζι άρα θόρυβος από cvt και αντίο σούπερ οικονομία αλλά πάει μια χαρά γιατί ο ηλεκτροκινητήρας έχει άμεση και μεγάλη ροπή που προστίθεται στο βενζινοκινητήρα. Τη κάνω συχνά τη διαδρομή και τα έχω δοκιμάσει όλα τα καύσιμα.

      Στα 130 χλμ δε χρειάζεται να δουλεύει στο power, άρα στην εθνική με 130 χλμ ο θόρυβος είναι μηδενικός.
      Οι μπαταρίες φορτίζουν με ρολάρισμα , με φρενάρισμα και όταν λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας. Άρα, αυτό που λέει ο φίλος δεν ισχύει. Όταν βάζεις στο cruise control 130 χλμ θα τις ανεβεί με 130 χλμ.
      130 χλμ είπαμε όχι 170χλμ.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Καλή η θεωρία αλλά στην πράξη τι γίνετε
      Όταν έχουμε μία παρατεταμένη ανηφόρα η μπαταρίες αδειάζουν και ο κινητήρας δίνει δύναμη για ανέβει την ανηφόρα που να φτάσουν το 90 άλογο ! για να φορτώσουν τις μπαταρίες

      Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

      Φίλε μου αναφέρομαι στην πράξη.
      Το αυτοκίνητο δεν είναι επιδόσεων, όπως και κανένα diesel 1,6. Σου δίνει ένα πολύ καλό πακέτο, που χαίρεσαι να το βλέπεις και ορισμένα χαρακτηριστικά που γίνονται αντιληπτά μακροπρόθεσμα, αξιοπιστία και οικονομική συντήρηση. + ότι έχεις να κανείς με Μακραν την πιο οργανωμένη εταιρεία.

      Το κακό είναι ότι όταν προσπαθήσεις να οδηγήσεις με γνώμονα την οικονομία, τρέχεις περισσότερο από όσο πρέπει. Believe me.

      Ιστορίες του τύπου με Kuga πάω με 180 και έχω 3000 στόφες, άρα μέχρι τον κόφτη πιάνω 220 και καίω μόνο 4,5 λίτρα πετρέλαιο, είναι στην κρίση του καθενός.
      Στα 1,6 πετρέλαιο μακραν το καλύτερο είναι το HRV, αλλά για να το πάρεις όπως πρέπει θέλεις 28000€ plus. Όλα τα παραπάνω από ίδια άποψη, όχι από ότι διαβάζουμε στα περιοδικά παι στα φόρουμ.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

      Εάν στα 130 είναι 6 λίτρα είναι πολύ καλά
      Με το qashkai έχω 80 χιλιόμετρα 4 λίτρα στα 100 5 λίτρα και 130 6,5 λίτρα
      και φυσικά θόρυβο από το diesel

      Ναι, αλλά έχεις την χαμηλότερη τιμή του diesel και δεν έχεις τον θόρυβο του CVT που πάει πακέτο με το υβριδικό.

      Και την δύναμη του diesel
      Δεν νομίζω ότι στην ανηφόρα στην Θήβα μετά το Κάστρο όταν η μπαταρίες έχουν αδειάσει ότι θά δείτε 130 χιλιόμετρα
      Εκεί θα λέμε το τραγούδι της Τζένη Καρέζη '' στις ανηφόριες....''

      Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

      Εκεί τέρμα το γκάζι άρα θόρυβος από cvt και αντίο σούπερ οικονομία αλλά πάει μια χαρά γιατί ο ηλεκτροκινητήρας έχει άμεση και μεγάλη ροπή που προστίθεται στο βενζινοκινητήρα. Τη κάνω συχνά τη διαδρομή και τα έχω δοκιμάσει όλα τα καύσιμα.

      Στα 130 χλμ δε χρειάζεται να δουλεύει στο power, άρα στην εθνική με 130 χλμ ο θόρυβος είναι μηδενικός.
      Οι μπαταρίες φορτίζουν με ρολάρισμα , με φρενάρισμα και όταν λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας. Άρα, αυτό που λέει ο φίλος δεν ισχύει. Όταν βάζεις στο cruise control 130 χλμ θα τις ανεβεί με 130 χλμ.
      130 χλμ είπαμε όχι 170χλμ.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Ο χρήστης christosd έγραψε:
      Εάν μπορεί κάποιος να μας πει με 80 χιλιόμετρα ,100, και 130 αντίστοιχα τη κατανάλωση έχει.
      Και με το cruise στα 130 χιλιόμετρα εάν στις ανηφόριες κόβει στις μεγάλες στην εθνική για Θεσσαλονίκη

      Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

      Γενικότερα με cruise control έχεις μεγαλύτερες καταναλώσεις σε Δύση κρίση με ενδεδειγμένη οδήγηση για υβριδικά.

      Σε γενικές γραμμές με cruise control :
      80 χλμ 4 λίτρα
      100 χλμ 4,5 λίτρα
      130 χλμ 5,8 λίτρα με 6 λίτρα.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      macedoniangr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr