Η διαφορά θεωρίας με πραγματικές συνθήκες είναι επειδή το επιπλέον φορτίο αυξάνει σημαντικά την αδράνεια, ενώ δεν αυξάνει το ίδιο σημαντικά την τριβή. Ο συντελεστής τριβής ορίζεται μεταξύ 2 σωμάτων. Το σύστημα δρόμος-τροχοί-αναρτήσεις-φρένα-τακάκια δεν είναι σύστημα 2 σωμάτων και έχει πιο πολύπλοκη συμπεριφορά. Οι τροχοί δεν ακινητοποιούνται εντελώς και αστραπιαία στο πάτημα του φρένου και το επιπλέον φορτίο δεν κάνει πιο αποτελεσματικά τα φρένα. Με ιδανικά φρένα, όπου στο πάτημα ακόμα και στα 120 χλμ/ώρα θα είχαμε άμεσο και ολικό κλείδωμα των τροχών (να μην περιστρέφονται καθόλου) και άκαμπτο πλαίσιο, χωρίς αναρτήσεις και φυσικά ABS, το όλο σύστημα θα πλησίαζε περισσότερο στο θεωρητικό 2 σωμάτων, με μία επιφάνεια επαφής (συνολική επιφάνεια πρόσφυσης 4 τροχών σε εντελώς επίπεδο δρόμο).
black_sun
@black_sun
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by black_sun
-
RE: Ford Kuga
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μετά από μερικές πρόσφατες βόλτες σε μάντρες διαπίστωσα τo εξής: ενώ ισχυρίζονται ότι τα αυτοκίνητα τα έχουν ελέγξει και είναι καλά, κανείς δεν διαθέτει μια έκθεση συνεργείου που να πιστοποιεί γραπτώς εκ των προτέρων την κατάσταση του αυτοκινήτου. Η απάντηση αν πιέσεις λίγο με ερωτήσεις είναι 'θα το πάμε ξανά μαζί και ό,τι χρειαστεί θα το φτιάξουμε'. Το κόλπο είναι προφανώς ότι στοχεύουν να σε βάλουν πρώτα στο ψήσιμο και στη διαδικασία αγοράς, να πάει σε 'δικό τους' συνεργείο για να περάσει πιο επιεικώς τον έλεγχο και μετά να κάνουν επισκευές μόνο αν είναι αναγκασμένοι σε κάτι χοντρό (και αν).
Άρα έμπορος με 'καλές συστάσεις' για εμένα είναι αυτός που συνοδεύει τα αυτοκίνητα προς πώληση με γραπτή έκθεση ελέγχου συνεργείου εκ των προτέρων. Όλα τα άλλα... Υπάρχει άραγε κανένας;
Προβλημα 1ο: 'εγω ο σοβαρο συνεργειο ταδε' πιστοποιω οτι σημερα το αυτοκινητο ειναι οκ/εχει τα ταδε θεματα. Για ποσες μερες ισχυει αυτο? Αν 3 μηνες μετα, που το αυτοκινητο ειναι στη μαντρα και κανει διαφορα test drive απο τους ενδιαφερομενους αγοραστες, δημιουργηθει ενα προβλημα στο ταδε μηχανικο μερος (πχ πεφτει ενας σε μια λακουβα και σκαει ενα αμορτισερ, το οποιο αρχιζει κ χανει), τοτε 'εγω ο σοβαρο συνεργειο που πιστοποιησα ταδε' μπλεκω σε προβληματα.
Προβλημα 2ο: 'εγω ο σοβαρο συνεργειο ταδε' πιστοποιω οτι σημερα το αυτοκινητο ειναι οκ/εχει τα ταδε θεματα'. Αγοραζεις εσυ το αυτοκινητο, και μεθαυριο βαζεις μια 3η αντι για 5η και καρφωνεις βαλβιδες.
Εσυ μεθαυριο: 'Κυριε δικαστα αγορασα αυτοκινητο που ειχε πιστοποιηθει απο το ΤΑΔΕ Α.Ε. σοβαρο συνεργειο, και μετα απο δυο μερες στα χερια μου εσπασε μοτερ', και τρεχα γυρευε ο ΤΑΔΕ Α.Ε.
Και αλλα 1002 που μπορω να σκεφτω.
Σωστές σκέψεις αν σκέφτεσαι ως μάντρα/συνεργείο! Σαν καταναλωτής πρέπει να σκέφτεσαι πώς θα ξεσκεπάσεις την απάτη πριν βάλεις μέσα την οικογένεια και τον εαυτό σου και πώς θα ελέγχεται η ασυδοσία. Τα προβλήματα που περιγράφεις είναι από την πλευρά του μαντρά, πώς θα βγάλει κέρδος ρίχνοντας οποιαδήποτε ευθύνη στον αγοραστή και πώς θα γλυτώσει από επισκευές αν τσιμπήσει κάποιος που δεν θα το πολυψάξει.
Μια πραγματογνωμοσύνη μπορεί να δείξει ότι κάποιο σύστημα ήταν σάπιο πολύ καιρό πριν από το ατύχημα (ή αντίστροφα έφαγε γερή στούκα πριν το ατύχημα σε καμιά λακούβα ή τοιχείο κτλ) και να αποδοθούν ευθύνες. Αν σκάσει η ανάρτηση από μια λακούβα ή διαλυθεί το σύμπαν από μια λάθος αλλαγή ταχύτητας, μάλλον είναι η περίπτωση σάπιου.
Συμφωνώ ότι έτσι δουλεύει η πιάτσα αλλά δεν είναι απαραίτητα το πιο λογικό. Ήττα του καταναλωτή είναι. Πρέπει να πάω να το παίξω μόνος μου CSI, να κάνω τον ειδικό και στο τέλος να υπογράψω ένα χαρτί αγοραπωλησίας όπου αποδέχομαι 'την άριστη κατάσταση του αυτοκινήτου', με προφορικές διαβεβαιώσεις (ή αόριστες σφραγίδες βιβλίου service)!
Το spotmechanic φαίνεται πολύ καλή περίπτωση και είναι ακριβώς αυτό που θα πρέπει να είχε από μόνος του κάθε έντιμος μαντράς! Δεν μπορεί να σου λένε 'τα αμάξια είναι εγγυημένα, καθαρά και έχουν περάσει έλεγχο' και μόλις τους λες δείξε μου τα χαρτιά να σου λένε 'θα το πάμε στο συνεργείο μαζί μήπως έχει ξεφύγει κάτι'. Τι άλλο πειστήριο κοροιδίας δηλαδή;
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Καταρχήν αν ρωτούσες εμένα, εγώ δεν θα αγόραζα 'ακριβό' μεταχειρισμένο.
Από εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θα ήθελες.Δηλαδή θέλεις να πουλάει μία μάντρα π.χ. Stock Center αυτοκίνητα που να δίνει έκθεση 'τεχνικής εγγύησης' , 'ατρακάριστου' και ελεγμένου από εξουσιοδοτημένο συνεργείο;
Αυτό το κάνουν σχεδόν όλες οι μάντρες, αλλά μπορεί εύκολα κάποιος να αμφισβητήσει αυτά τα χαρτιά όταν π.χ. τα συνεργεία είναι του ίδιου ομίλου ή συνεργάτες ή συνεργεία της πλάκας.
Εδώ δίνουν χαρτιά ΚΤΕΟ χωρίς καν να τα πάνε στα ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα, οπότε τι να λέμε τώρα...
Η καλύτερη λύση είναι ο έλεγχος σε (ολοκληρωμένο) συνεργείο επιλογής του πελάτη (είτε πριν, είτε μετά την αγορά).
Και όμως υπάρχουν πολλοί που αγοράζουν με ένα τυπικό επιτόπιο έλεγχο στην μάντρα. Πάρα πολλοί.
Όπως και εγώ...Όταν πάει κάποιος σε οποιοδήποτε σοβαρό συνεργείο δεν θα πάρει έκθεση τεχνικού ελέγχου που θα λέει ποια σημεία ελέγχθηκαν και σε τι κατάσταση βρέθηκαν, με την σφραγίδα του συνεργείου; Ε λοιπόν, αυτό θέλω, προκαταβολικά! Και θα το ξαναελέγξω και θα διασταυρώσω. Μιλάω για πρόσφατη ολοκληρωμένη έκθεση και όχι 'εγγυήσεις' με ψιλά γράμματα που εξαιρείται το ένα, το άλλo κτλ, ούτε για παλιά services. Και να μου δώσει εγγύηση ατρακάριστου τι να την κάνω, σημαίνει απλά ότι το αυτοκίνητο δεν έχει εμπλακεί σε σοβαρό ατύχημα με καταστροφή του πλαισίου. Μπορεί να είναι χρέπι και με άψογο πλαίσιο και να θέλει πολλά χιλιάρικα ευρώ αθροιστικά για να έρθει στα ίσια του.
Δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό κάνουν όλες οι μάντρες όπως λες. Ευχαρίστως να μου υποδειχθεί κάποια που το κάνει να πάω κατευθείαν (γι'αυτό και πόσταρα εδώ). Εγώ ζήτησα να δω τα χαρτιά των ελέγχων και με παρέπεμψαν σε έλεγχο μετά από προκαταβολή με τη διαβεβαίωση ότι θα διορθωθεί όποιο πρόβλημα προκύψει! Πολύ large οι τύποι, όχι τόσο βέβαια όσο να τα διορθώσουν από πριν!
Επιτόπιο έλεγχο εγώ δεν έχω την εμπειρία να κάνω σε βάθος και ούτως ή άλλως θα τον άφηνα σε επαγγελματίες με τη σφραγίδα τους για να πάρουν και τη νομική ευθύνη (πάντα γραπτώς). -
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μπορείς να εμπιστευτείς συνεργεία που συνεργάζονται με μαντράδες;
Ή μαντράδες που έχουν δικά τους συνεργεία;Εγώ πάντως δεν εμπιστεύομαι ούτε αυτές τις συνεργασίες, ούτε τα τεχνικά χαρτιά που θα έδιναν αυτά τα συνεργεία.
Στην χειρότερη ποιο πολύ εμπιστεύομαι το δικό μου έλεγχο... και το συνεργείο που θα πάω το αυτοκίνητο μετά την αγορά για φουλ έλεγχο.Παράλειψη: εννοούσα έκθεση από κάποιο σοβαρό συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) και φυσικά δυνατότητα επανελέγχου από δικό μου (όσο 'δικό μου' μπορεί να είναι). Μιλάω για μεταχειρισμένα μεν, ακριβά δε αυτοκίνητα, 5-7ετίας. Ζητάει ο άλλος 20.000 για μεταχειρισμένο και δεν έχει κάνει τον κόπο να το πάει σε ένα σοβαρό συνεργείο, να δώσει 50 ευρώ και να έχει ένα χαρτί στα χέρια του; Γιατί να μπω στη διασικασία αγοράς με προκαταβολή πριν το ελέγξω;
και το συνεργείο που θα πάω το αυτοκίνητο μετά την αγορά για φουλ έλεγχο.
Μετά την αγορά δεν θα είναι πολύ αργά;
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Μετά από μερικές πρόσφατες βόλτες σε μάντρες διαπίστωσα τo εξής: ενώ ισχυρίζονται ότι τα αυτοκίνητα τα έχουν ελέγξει και είναι καλά, κανείς δεν διαθέτει μια έκθεση συνεργείου που να πιστοποιεί γραπτώς εκ των προτέρων την κατάσταση του αυτοκινήτου. Η απάντηση αν πιέσεις λίγο με ερωτήσεις είναι 'θα το πάμε ξανά μαζί και ό,τι χρειαστεί θα το φτιάξουμε'. Το κόλπο είναι προφανώς ότι στοχεύουν να σε βάλουν πρώτα στο ψήσιμο και στη διαδικασία αγοράς, να πάει σε 'δικό τους' συνεργείο για να περάσει πιο επιεικώς τον έλεγχο και μετά να κάνουν επισκευές μόνο αν είναι αναγκασμένοι σε κάτι χοντρό (και αν).
Άρα έμπορος με 'καλές συστάσεις' για εμένα είναι αυτός που συνοδεύει τα αυτοκίνητα προς πώληση με γραπτή έκθεση ελέγχου συνεργείου εκ των προτέρων. Όλα τα άλλα... Υπάρχει άραγε κανένας;
-
RE: Ford Kuga
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Λογικά οι διαφορές πρέπει να είναι μικρές, οπότε δεν υπάρχει καλή/κακή επιλογή.
-
RE: Ford Kuga
Πώς σας φαίνεται το Kuga από άποψη πίσω θέσεων; Θα το προτείνατε για μικρά παιδιά, που ζαλίζονται εύκολα σε στροφές και αν ναι καλύτερα ανάρτηση Business ή STline; Πολύ δύσκολο να σχηματίσει κανείς άποψη από test drive γύρω-γύρω από την αντιπροσωπεία. Πάντως φοβερό αμάξι.
Μια χαρα ειναι οι πισω θεσεις (ο δικος μας γιος 2.5 ετων ειναι ενθουςιασμένος γιατι βλεπει πολυ καλα εξω) τοσο απο ορατοτητα, οσο και απο χωρο και ανεση. Για μικρα παιδια, σαφως υπερτερει η αναρτηση του business.
Αν θυμάμαι καλά, τα πίσω σκαθίσματα έχουν μία μικρή υψομετρική διαφορά από τα μπροστά; Κάποια SUV το έχουν αυτό και δίνουν έτσι πιο αμφιθεατρική θέση στους πίσω επιβάτες.
Το συγκεκριμένο έμβρυο μάλλον θα προτιμούσε μπροστινές θέσεις!
Οι πίσω θέσεις όντως είναι λίγο πιο ψηλές και προσφέρουν καλή ορατότητα. Οι αναρτήσεις του Business είναι πιο μαλακές και άρα πιο άνετες όσον αφορά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά από την άλλη οι αναρτήσεις του STline υποτίθεται ότι με μικρό κόστος στην άνεση μετριάζουν λίγο την τάση του SUV να παίρνει κλίση στις στροφές λόγω ύψους.
Τις προάλλες είχα μπροστά μου στην εθνική ένα Opel Mokka και είχε εμφανώς τάση να 'χοροπηδάει'. Με ανησύχησε λίγο στην ιδέα αγοράς SUV. Για τo Kuga πάντως δεν έχω ακούσει παράπονα. -
RE: Ford Kuga
Πώς σας φαίνεται το Kuga από άποψη πίσω θέσεων; Θα το προτείνατε για μικρά παιδιά, που ζαλίζονται εύκολα σε στροφές και αν ναι καλύτερα ανάρτηση Business ή STline; Πολύ δύσκολο να σχηματίσει κανείς άποψη από test drive γύρω-γύρω από την αντιπροσωπεία. Πάντως φοβερό αμάξι.
-
RE: TOYOTA FORUM
Επιβεβαιώνετε αυτό που έγραψα, ότι πολλές κουβέντες γίνονται με διηγήσεις και παράθεση προσωπικών εμπειριών χωρίς αντικειμενικά ή καν συγκεκριμένα στοιχεία.
'αρκούν 10' οδήγησης .... για να δεις ότι διαφέρουν η νύχτα με τη μέρα'. Σε τι και για ποιον τεχνικό λόγο; Θα δω μέρα με νύχτα διαφορά σε παρόμοιες εκδόσεις ως προς βάρος/ιπποδύναμη;
'Μπαίνεις σβέλτα σε στροφή και κάνεις τον σταυρό σου'. Καταλαβαίνεις την υποκειμενικότητα αυτού του statement.
Δεν αναφέρεις καν ποιο ήταν το πρόβλημα. Έγερνε; Πέταγε κώλο; . Φαντάσου να μεταφέρω με τη σειρά μου σε κάποιον το παραπάνω πώς θα ακουστεί: ξέρω από γνωστό, αγνώστου ατόμου που διάβασα σε φόρουμ, ότι με το Auris κάνεις το σταυρό σου σε στροφιλίκια, αλλά δεν ξέρω γιατι ακριβώς. Πάντως είναι επικίνδυνο σε σχέση με focus!Παρεμπιπτόντως μια και η κουβέντα είναι περι Toyota, έχω κι εγώ υποκειμενική προσωπική εμπειρία να παραθέσω, απόλυτα θετική, από Auris πρώτης γενιάς 1.6 125hp! Δεν θυμάμαι να κινδύνευσα σε σβέλτη οδηγηση σε στροφές. Αντιθέτως ήταν στιβαρό και άνετο. Εμένα αυτό μου άρεσε, αλλος μπορεί να το θέλει με πιο σκληρές αναρτήσεις να 'καταλαβαίνει' το οδόστρωμα. Ίσως είναι αυτό που στα γιαπωνέζικα αποκαλείται 'βαρετό' αλλά στα γαλλικά 'άνετο/premium-like'!! Ο λόγος που δεν το έχω πλέον έχει να κάνει με άλλους παράγοντες παρά με την ικανοποίηση από το αμάξι.
-
RE: TOYOTA FORUM
Δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά που διαφέρουν αλλά θεωρώ ότι δεν διαφέρουν και τόσο πολύ μεταξύ αντίστοιχων αυτοκινήτων και ότι πολλοί (εντάξει όχι όλοι) που τα επικαλούνται στην πραγματικότητα οδηγούνται από τη φήμη και έχουν ψευδαίσθηση ότι καταλαβαίνουν διαφορά. Πάντα μιλάω για εργοστασιακά αυτοκίνητα ίδιων προδιαγραφών.
Υποστροφικά/υπερστροφικά, 'κοντά ή μακριά' στο δρόμο, ανάγονται σε διαστάσεις αμαξώματος, ύψος και σκληρότητα ανάρτησης, σε ποιους τροχούς είναι η κίνηση, διαστάσεις ελαστικών, τοποθέτηση μηχανής (μπροστά ή πίσω) και άλλα αντικειμενικά χαρακτηριστικά που δεν βλέπω στις περισσότερες συζητήσεις να συνοδεύουν επιχειρηματολογία γιατί το Α αυτοκίνητο είναι πιο βαρετό από το Β ολόιδιο (στα παραπάνω χαρακτηριστικά) από άλλη εταιρεία.