Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 430
    • 431
    • 38 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    139418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sera2008 last edited by

      To Κuga είναι η έκδοση ST-Line με μόνα extra το μεταλλικό χρώμα και την ηλιοροφή. Αν δεν βαλω την ηλιοροφή με το ίδιο μεταλλικό χρώμα είναι 31.000.Αν το παρω και σε λευκό λογικά θα πάει 30700-30800.
      Θεωρώ απαραίτητα τα xenon και την camera λόγω όγκου του οχήματος, όλα τα άλλα είναι nice to have... Αν χτίσω ένα business με τα xenon σαν extra πάει μια κλιμακα παραπάνω στους φόρους και σχεδόν αγγίζει την τιμή της ST-Line χωρίς όλον αυτό τον εξοπλισμό, οπότε έχουν κάνει καλή δουλειά στην ford στην ΛΤΠΦ στην έκδοση ST-Line και είναι δελεαστική.
      Εχω οδηγήσει το Peugeot και είναι αρκετά καλό για τα γούστα μου και την 10λεπτη εμπειρία με εναν πωλητη δίπλα - με προβληματισε λίγο η πίσω ορατότητα καθώς έχει πολύ μικρό τζάμι και αρκετά υπερυψωμένο το μέταλλο στην πόρτα, θεωρώ ότι η camera είναι απαραίτητη στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο!
      Εξαιρετικό το τιμόνι του για την κατηγορία του και την πληροφόρηση που σου δίνει στα χέρια και το i-cockpit λατρεία, απλά μαγικό!!Χαίρεσαι πραγματικά να είσαι στο σαλόνι του αυτοκινήτου.
      Το kuga θα το οδηγήσω συντόμως όμως έχω την εμπειρία από το α γενιας μοντέλο καθώς το είχα από το 2009-2012 (2.5 βενζίνη) με τα καλά και τα κακά του....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        celestus last edited by

        Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:

        Βi-Xenon, Navigation, Reverse Camera, Ημιδερματινο σαλόνι, ραγες οροφής, ηλιοροφή πανοραμική, 8 ETH ΕΓΓΥΗΣΗ

        Εφόσον έχουν την ίδια τιμή, τα παραπάνω είναι σημαντικά για να επιλέξεις το Kuga.
        Παίζει να είναι και €3χιλ. επιπλέον εξοπλισμός.
        Αρκεί βέβαια να σου αρέσει και να μη σε τρώει μετά

        Αν τα βάλει όλα αυτά στο Peugeot επειδή αλλάζει και φορολογική κλίμακα είναι χαλαρά κοντά στα 40.000! Τα έχω υπολογίσει σε αντιπροσωπεία! Πολύ φθηνότερο το Kuga! ! !

        Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          Εγώ - ανάμεσα στα δύο αυτά που αναφέρεις και εφόσον έχουν παρόμοιες επιδόσεις και μάλλον συμπεριφορά (δεν έχω οδηγήσει το 3008 ακόμη βέβαια) - μάλλον θα έκλινα λίιιγο περισσότερο προς το kuga, παρόλο που το 3008 είναι σαφώς πιο ωραίο μέσα (κορυφή στα suv το εσωτερικό του) και λίγο πιο ωραίο απέξω (αλλά και το kuga μου αρέσει ιδίως απέξω...), επειδή από θέμα αξιοπιστίας θα ένιωθα μεγαλύτερη ασφάλεια με τη ford από ότι με την peugeot...

          To kuga είναι 4κίνητο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giocitroen91 last edited by

            Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
            Εγώ - ανάμεσα στα δύο αυτά που αναφέρεις και εφόσον έχουν παρόμοιες επιδόσεις και μάλλον συμπεριφορά

            Παρόμοιες επιδόσεις δεν έχουν.. Συμφωνα με τις μετρησεις του drive το 3008 έχει πολύ καλύτερους χρόνους σε όλες τις μετρήσεις.. Για παράδειγμα το 3008 για τα 0-100 θέλει 10,9 ενω το Kuga 12,1 και για τα 110-140(με 6η) το 3008 το μετρησαν 13,5 ενώ το Kuga 17,4

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the_emperor last edited by

              Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:

              Εγώ - ανάμεσα στα δύο αυτά που αναφέρεις και εφόσον έχουν παρόμοιες επιδόσεις και μάλλον συμπεριφορά

              Παρόμοιες επιδόσεις δεν έχουν.. Συμφωνα με τις μετρησεις του drive το 3008 έχει πολύ καλύτερους χρόνους σε όλες τις μετρήσεις.. Για παράδειγμα το 3008 για τα 0-100 θέλει 10,9 ενω το Kuga 12,1 και για τα 110-140(με 6η) το 3008 το μετρησαν 13,5 ενώ το Kuga 17,4

              Έχεις δίκιο...είναι βαρύ το kuga...Είναι λίγα τα άλογα για τέτοιο βάρος...
              Αν φτιάχνεις μεγάλα αμάξια, για να πάρουν τα...'πόδια' τους, χρειάζεται ένα...κοπάδι ολόκληρο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ , ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ .

                Και θα έχουμε νέα μάχη....

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Ο χρήστης criuser έγραψε:
                  ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ , ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ .

                  Και θα έχουμε νέα μάχη....

                  Για να δούμε εάν θα αλλάξει και πότε....μακάρι.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andreas-qashqai last edited by

                    Το ξαναέγραψα σε κάποιο άλλο topic....
                    Φοβάμαι ότι θα κυκλοφορεί η φήμη περί αλλαγής της φορολογίας για κανένα χρόνο και στο τέλος δε θα γίνει τίποτα.
                    Εντωμεταξύ κανείς δε θα αγοράζει γιατί θα περιμένει να πέσουν οι τιμές.
                    Καλή τύχη στους εμπόρους....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dactilidis-john last edited by

                      Μπορει το 120 αρι μοτερ να ειναι οριακο για τετοιο αμαξι ομως στην Peugeot καταφεραν να κρατησουν το βαρος χαμηλα και ετσι οι επιδοσεις βρεθηκαν σε αξιοπρεπη επιπεδα επιπεδα. Ιδανικα παμε στο διλιτρο αλλα στην Ελλαδα βρισκομαστε, ελαχιστοι θα παρουν το ρισκο για διλιτρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos-golf last edited by

                        Ο χρήστης dactilidis.john έγραψε:
                        Μπορει το 120 αρι μοτερ να ειναι οριακο για τετοιο αμαξι ομως στην Peugeot καταφεραν να κρατησουν το βαρος χαμηλα και ετσι οι επιδοσεις βρεθηκαν σε αξιοπρεπη επιπεδα επιπεδα. Ιδανικα παμε στο διλιτρο αλλα στην Ελλαδα βρισκομαστε, ελαχιστοι θα παρουν το ρισκο για διλιτρο.

                        Γιαννη 1470 κιλα το μετρησαν στο drive τελικα (οσο και το δικο μου στα 1490). Χαμηλα πρεπει να ειναι το 1200 μοτερ γιατι 1300 περιπου για diesel με την καμια δεν ειναι.
                        http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... ehdi-120-0
                        Υ.Σ. 1410 το 1200αρι http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... retech-130
                        Γενικα ειναι χαμηλα σαν κιλα αλλα οχι τοσο οσο ελεγε η πεζω. Ισως τα μετρουσε χωρις υγρα,βενζινες ή δε ξερω γω τι για να δειξει τοση μειωση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koralli last edited by

                          Ο χρήστης criuser έγραψε:
                          ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ , ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ .

                          Και θα έχουμε νέα μάχη....

                          Πότε θα γινει αυτο; Γιατι το ακούμε χρονια τωρα αλλα ποτε δε γινεται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Αυτές τις μέρες με τα χιόνια και τις παγωνιές, θα είχε αξία να δούμε ένα συγκριτικό ανάμεσα στο προσθιοκίνητο 3008 με το All Grip και τα M+S ελαστικά του και τους άμεσους τετρακίνητους ανταγωνιστές του (π.χ. Tiquan, X1) με τα αντίστοιχα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dactilidis-john last edited by

                              Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                              Μπορει το 120 αρι μοτερ να ειναι οριακο για τετοιο αμαξι ομως στην Peugeot καταφεραν να κρατησουν το βαρος χαμηλα και ετσι οι επιδοσεις βρεθηκαν σε αξιοπρεπη επιπεδα επιπεδα. Ιδανικα παμε στο διλιτρο αλλα στην Ελλαδα βρισκομαστε, ελαχιστοι θα παρουν το ρισκο για διλιτρο.

                              Γιαννη 1470 κιλα το μετρησαν στο drive τελικα (οσο και το δικο μου στα 1490). Χαμηλα πρεπει να ειναι το 1200 μοτερ γιατι 1300 περιπου για diesel με την καμια δεν ειναι.
                              http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... ehdi-120-0
                              Υ.Σ. 1410 το 1200αρι http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... retech-130
                              Γενικα ειναι χαμηλα σαν κιλα αλλα οχι τοσο οσο ελεγε η πεζω. Ισως τα μετρουσε χωρις υγρα,βενζινες ή δε ξερω γω τι για να δειξει τοση μειωση

                              Το Autoblog μετρησε 1440, 10.6 επιταχυνση και φρενα 37, 3 στο ιδιο ακριβως αμαξι. Απεχουν αρκετα απο το Drive οποτε μπορω να αμφισβητησω και τις δυο μετρησεις. Γιατι δε λενε καν ποσο καυσιμο κουβαλαει. Ενα γεματο ντεποζιτο του 3008 ζυγυζει καπου 44 κιλα. Και απο την πεζω απεχουν οι μετρησεις οποτε δε ξερω. Σιγουρα ειναι πιο βαρυ απο οσο τι δινει. Το Euro Ncap στο Crash test το δινει 1300 αλλα μαλλον δεν ειναι δικη του μετρηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                https://m.youtube.com/watch?v=IRN8VjmWV9U

                                https://m.youtube.com/watch?v=MkQmAO5wgWI

                                Hadc test σε φρέσκο χιονισμένη κατωφερια. Τα πάει μαι χαρά φυσικά αν το χιόνι δεν ήταν τόσο φρέσκο τα πράγματα θα ήταν πιο ζόρικα

                                Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyrosk last edited by

                                  Δεν ξέρουμε τι λάστιχο φοράει. Αν είναι χιονολαστιχο ή το continental cross contact lx2 με το οποίο έρχεται στην Ελλάδα

                                  Το οποίο είναι καλό λάστιχο m+s

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
                                    To Κuga είναι η έκδοση ST-Line με μόνα extra το μεταλλικό χρώμα και την ηλιοροφή. Αν δεν βαλω την ηλιοροφή με το ίδιο μεταλλικό χρώμα είναι 31.000.Αν το παρω και σε λευκό λογικά θα πάει 30700-30800.
                                    Θεωρώ απαραίτητα τα xenon και την camera λόγω όγκου του οχήματος, όλα τα άλλα είναι nice to have... Αν χτίσω ένα business με τα xenon σαν extra πάει μια κλιμακα παραπάνω στους φόρους και σχεδόν αγγίζει την τιμή της ST-Line χωρίς όλον αυτό τον εξοπλισμό, οπότε έχουν κάνει καλή δουλειά στην ford στην ΛΤΠΦ στην έκδοση ST-Line και είναι δελεαστική.
                                    Εχω οδηγήσει το Peugeot και είναι αρκετά καλό για τα γούστα μου και την 10λεπτη εμπειρία με εναν πωλητη δίπλα - με προβληματισε λίγο η πίσω ορατότητα καθώς έχει πολύ μικρό τζάμι και αρκετά υπερυψωμένο το μέταλλο στην πόρτα, θεωρώ ότι η camera είναι απαραίτητη στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο!
                                    Εξαιρετικό το τιμόνι του για την κατηγορία του και την πληροφόρηση που σου δίνει στα χέρια και το i-cockpit λατρεία, απλά μαγικό!!Χαίρεσαι πραγματικά να είσαι στο σαλόνι του αυτοκινήτου.
                                    Το kuga θα το οδηγήσω συντόμως όμως έχω την εμπειρία από το α γενιας μοντέλο καθώς το είχα από το 2009-2012 (2.5 βενζίνη) με τα καλά και τα κακά του....

                                    Νομίζω οτι η βενζινοκίνητη έκδοση του kuga ειναι ποιο vfm. Ποσα χλμ κανεις και πας σε ντιζελ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krysh last edited by

                                      Να ευχαριστήσω όλους όσοι με βοήθησαν να αποφασίσω για την αγορά αυτοκινήτου. Η βοήθειά σας ήταν μεγάλη και σημαντική, και μετά από πολλή σκέψη έγινε η παραγγελία για ένα 1.6 χειροκίνητο gt-line.
                                      Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyrosk last edited by

                                        Εξαιρετική επιλογή, με το καλό να το παραλάβεις!

                                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kosnear last edited by

                                          Ο χρήστης krysh έγραψε:
                                          Να ευχαριστήσω όλους όσοι με βοήθησαν να αποφασίσω για την αγορά αυτοκινήτου. Η βοήθειά σας ήταν μεγάλη και σημαντική, και μετά από πολλή σκέψη έγινε η παραγγελία για ένα 1.6 χειροκίνητο gt-line.
                                          Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

                                          Με το καλό να το παραλάβεις φίλε μου. Τι χρόνο παράδοσης σου έδωσαν;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kakto last edited by

                                            Καλοτάξιδο και γρήγορα να το παραλάβεις .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 38 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr