Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 176
    • Best 0
    • Groups 0

    sera2008

    @sera2008

    0
    Reputation
    3
    Profile views
    176
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sera2008 Unfollow Follow

    Latest posts made by sera2008

    • RE: SKODA FORUM

      Οποιος ενδιαφέρεται για τη νέα Skoda Octavia έχει βγει νέος τιμοκατάλογος από 04/01 με αυξημένες τιμές.

      Επισης μιας και το κοίταζε συνάδελφος για εταιρικό αυτοκίνητο στην έκδοση Style DSG 2.0 Diesel έκαναν την εξής πονηριά που δεν την ανακοίνωσαν και το πρόσεξε στο configurator- μέχρι πριν 3 εβδομάδες η έκδοση style είχε standard την οθόνη Columbus με εργοστασιακό navigation.Πλέον και η Ambition και η Style έρχονται με οθόνη Bolero χωρίς navigation και αν κάποιος θέλει εργοστασιακό navigation πρέπει να πληρώσει 1.300€ προ φόρων αλλά η τιμή της style έμεινε η ίδια.Στην ουσία δηλαδή αφαίρεσαν εξοπλισμό 1.300€ προ φόρων και άφησαν την ίδια τιμή (έμμεση αύξηση δηλαδή).... nice job kosmokar...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sera2008
    • RE: DS7 CROSSBACK

      Επειδή το είχα ψάξει πολύ πριν 1,5-2 χρόνια που πρωτοήρθε το DS7 θεωρω κι εγώ πως στην έκδοση so chic έχει πολλά περισσότερα από τα απαραίτητα για τον καθημερινό οδηγό και η τιμολόγησή του ήταν παρα πολύ καλή..έπαιρνες βενζίνη χειροκίνητο business με 27.000€ και be chic diesel με 32.000€ ενώ η so chic είχε 36.800 που με πολύ παζάρι έπεφτε στα 35800-36.000 με μεταλλικο χρωμα. Ο ανταγωνισμός τότε δεν είχε ούτε τον μισό εξοπλισμό.Πλέον νομιζω μόνο αυτόματο έρχεται σε diesel και πάλι οι τιμές θεωρω για την ποιότητα και το πάτημα του αυτοκινήτου είναι αρκετά καλές.

      Τα περί εκκεντρικής σχεδίασης, διακοπτών στην κονσόλα κλπ είναι υποκειμενικό θέμα. Επισης εμένα πχ μου αρέσει να μην είναι σούπα το αυτοκίνητο που έχω και να το βλέπω σε κάθε γωνία (όπως όταν είχα το Qashqai...)

      Σημερα νομιζω όλα τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει πολύ και αδικαιολόγητα κατ'εμέ (Clio που το ίδιο μοντέλο πριν 10 μηνες είχε 16900 σήμερα έχει 18600!!, η νέα octavia που μέχρι τον Νοέμβριο το δίλιτρο ambition diesel dsg είχε 25750 από 01/01 πήγε 28450!!!, το Duster το έχουν πει και άλλοι...και πολλά ακόμη παραδείγματα.

      Πάντως υπάρχουν εκτός από τις online προσφορές που έβγαλε η DS και μάλλον ήταν λίγα κομμάτια που έφυγαν και λίγα ελαφρώς μεταχειρισμένα (μάλλον από test drive) DS7 καθώς 1-2 από ιδιώτες στο car που παίρνεις πολύ αμαξι μεταξύ 30-34.000€ όταν σκεφτεί κανείς που πάνε οι τιμές στο 2021....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sera2008
    • RE: Παλιές Ανακλήσεις

      Ενα αυτοκίνητο που αρχικά κυκλοφόρησε αλλού, μπορεί πολύ ευκολά να εφτασε να κυκλοφορεί ελλαδα με ελληνικές πινακίδες!!!

      Οπότε αν το VIN είναι εντός του εύρους των προς ανακληση οχημάτων να πας να το δεις! Εκτός και αν θεωρείς οτι μια προειδοποίηση που σχετίζεται με αεροσακους κλπ δεν αξιζει τον χρόνο/κόπο να το ελεγξεις

      Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο καινούριο από την ελληνική αντιπροσωπεία της DS, επομενως δεν είναι εισαγωγής από άλλη χώρα.

      Θα το πάει τελικά ο κολλητός να το δουν γιατί θέλει να είναι σίγουρος ότι δεν υπάρχει θέμα με τους αερόσακους....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sera2008
    • RE: Παλιές Ανακλήσεις

      Απάντησε η εισαγωγική ότι μετά από έλεγχο και του εγγραφου της ανακλησης και του VIN του αυτοκινήτου αυτή τελικά δεν αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Παρά το γεγονός ότι στο έγγραφο της ανάκλησης το VIN number είναι εντός του εύρους, η ανάκληση αφορά μόνο σε αυτοκίνητα που κυκλοφορουν(ησαν) σε 5 χώρες (στις οποίες δεν συγκαταλέγεται η Ελλάδα).

      Παρά ταύτα συμβούλεψαν να παει φυσικά το αυτοκινητο στο service να το δουν - η πλάκα είναι ότι το μήνυμα για την βλάβη στους αερόσακους εξαφανίστηκε μετά από μία ημέρα και έκτοτε μετά από 150Κμ που έχει κάνει το αυτοκίνητο δεν παρουσιάστηκε ξανά!!! Να το πάει να το δουν ακόμα και αν δεν υπάρχει πλέον η ένδειξη βλάβης? Θα το έχει κρατήσει στη μνήμη ώστε να το δει το διαγνωστικό τους ή τσάμπα χρόνος/κόπος?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sera2008
    • RE: Παλιές Ανακλήσεις

      Λοιπόν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου δεν υπάρχει η συγκεκριμένη ανάκληση. Υπάρχει όμως στην ιστοσελίδα της ΕΕ και αναφέρει εκτός από την Γαλλία ότι επηρεάζονται και οι Δανία, Πορτογαλία, Φινλανδία, Πολωνία. Ωστόσο  ο φίλος που το έχει αγοράσει καινούριο από την ελληνική εισαγωγική έχει VIN που επηρεάζεται.

      Έστειλε ερώτημα στον τεχνικό διευθυντή της ελληνικης εισαγωγικής για να του απαντήσει αν η ανάκληση αυτή έχει εφαρμογή στην Ελλάδα και δη στο δικό του αυτοκινητο. Μέχρι να πάρει απάντηση καλύτερα να μην μπούμε σε περαιτέρω λεπτομέρειες διότι μπορεί να υπάρχει κάποια εξήγηση που δεν έχουμε σκεφτεί πριν αρχίσουμε τις κατηγορίες....αν είναι αβλεψία όμως και δεν έχουν ενημερώσει ούτε τις αρχές ούτε τους Έλληνες πελάτες θα ενημερώσουμε άμεσα και το Υπουργείο και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sera2008
    • RE: Παλιές Ανακλήσεις

      Έχω την εξής απορία σχετικά με ένα θέμα που αντιμετώπισε κολλητός μου πρόσφατα.

      Ως αρχική πληροφορία να πω πως υπάρχει ευρωπαϊκό rapid alert σχετικά με ανάκληση αυτοκινήτου και αφορά τον αερόσακο του οδηγού που πιθανώς να είναι ελαττωματικός και να μην ανοίξει σε περίπτωση ατυχήματος (δεν αφορά το γνωστό θέμα με τους ΤΑΚΑΤΑ). Το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης και έχει κάνει τα προβλεπόμενα service στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο (πρόσφατο ετήσιο service πριν 3 εβδομάδες).

      Χθες βγάζει το αυτοκίνητο ένδειξη 'βλάβης αερόσακου(ων) ή/και ζώνης(ων) ασφαλείας'. Επικοινωνεί ο φίλος με το εξουσιοδοτημένο service και του λένε πρέπει να το πάει εκεί να το δουν από κοντά και να το βάλουν στο διαγνωστικό για να καταλάβουν τι ακριβώς συμβαίνει.

      Επειδή ασχολούμαι γενικά με τα θέματα ποιότητας βρίσκω το ευρωπαϊκό rapid alert και στο εύρος των VIN που περιγράφονται αφορά και το αυτοκίνητο του φίλου μου.

      Επικοινωνεί με τον υπεύθυνο του service και του κοινοποιεί το rapid alert ενημερώνοντάς τον να το ψάξει μήπως συσχετίζεται η βλάβη που εμφανίστηκε με την ανάκληση που πιθανώς δεν έχει γίνει στο δικό του. Η απάντησή του υπεύθυνου service ήταν ότι δεν εκκρεμεί καμία ανάκληση για το αυτοκίνητό του και ότι μόνο ο κατασκευαστής γνωρίζει αν υπάρχει ανάκληση που τον αφορά και όποια ανάκληση αφορούσε το αυτοκίνητο έχει ήδη γίνει (συγκεκριμένα 2 και καμία δεν αφορούσε αερόσακους).

      Και εδώ είναι η απορία μου - ακόμα και αν η βλάβη φτιαχτεί τελικά και εντός εγγύησης και χωρίς κόστος κλπ κλπ πώς μπορούμε να γνωρίζουμε αν τελικά συσχετίζεται με την ανάκληση που ποτέ δεν ενημερώθηκε ο κολλητός μου?

      Δεν μιλάμε για κάποιο technical service bulletin που γνωρίζω πως μπορεί να μην σε ενημερώνουν αλλά να τα κοιτάζουν ανά service και να τα διορθώνουν, αλλά για σοβαρή ανάκληση με ρίσκο ασφαλείας μεγάλο.

      Δεν είναι υποχρεωμένη μια εταιρεία να επικοινωνεί για μια σοβαρή ανάκληση με τον αγοραστή/πελάτη και όχι να περιμένει να εμφανιστεί βλάβη ( και αν) ώστε να επιδιορθώσει το πρόβλημα?

      Μπορεί τελικά η βλάβη να μην συσχετίζεται αλλά δεν είναι ανησυχητικό να υπάρχει ανάκληση με το VIN του αυτοκινήτου σου και ο αντιπρόσωπος να σου λέει δεν εκκρεμεί ανάκληση???

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sera2008
    • RE: BMW 2 gran coupe

      Ο κύβος ερρίφθη!!! Ακολουθεί Σεντόνι....

      Έπειτα από καθυστέρηση σχεδόν 3 μηνών αποφάσισα για το επόμενο αυτοκίνητο Leasing (4η τετραετία και 4ο αυτοκίνητο).

      Αρχικά να πω ότι έχω τους τελευταίους 50 μήνες (από 07/2016)  ένα Qashqai 1.5 Diesel Acenta Con και το αμέσως προηγούμενο ήταν ένα Volvo S60 2.0 D4 Summum.

      Η εταιρεία μου έχει κάνει παγκόσμιο συμβόλαιο με τον όμιλο VW Group (εκτός Seat)  και προφανώς θα έχει πετύχει εκπτώσεις και τιμές μπόμπα αν σκεφτείς ότι έχει περί τους 50.000 εργαζομένους σε πάνω από 100 χώρες. Eκτός αυτού έχει παγκόσμιο συμβόλαιο και με την BMW.

      Έτσι τα αυτοκίνητα που είχα προς επιλογή ήταν όλα Diesel (κάνω περί τα 25.000ΚΜ το χρόνο) και απαγορεύονται ρητά τα SUV - (Μην ρωτάτε γιατί... φτάσαμε μέχρι τα κεντρικά να ρωτήσουμε για ποιο λόγο το έχουν κάνει αυτό περιορίζοντάς μας πολύ τις επιλογές και η απάντηση τους ήταν μην τυχόν διανοηθείτε να πάρετε ο,τιδήποτε σε SUV) :

      1) Golf 2.0 150 HP DSG Life

      1. VW Passat Executive 2.0 DSG 122HP

      2. Skoda Octavia Style 2.0 DSG 150 HP

      3. ΒΜW 116d Connected/Exclusive 116HP

      Έχοντας οδηγήσει τα Golf/Passat και έχοντας δει στατικά τα Οctavia/116d είχα μέχρι προχθές αποφασίσει να πάω για το Octavia. Ως μισθωτός δεν με νοιάζουν κυβικά, μίσθωμα, ΛΤ παρά μόνο η ΛΤΠΦ. Ολα τα παραπάνω παίζουν μεταξύ 19700 (Golf) -21300 (Octavia)€.

      Και έρχεται προχθές ένα e-mail ότι μπορούμε να πάρουμε και την BMW 216d GrandCoupe και μου γυρίζουν τα μάτια!!! Είναι το πιο ακριβό από όλα με 24990 ΛΤΠΦ αλλά πιστεύω δεδομένων των άλλων επιλογών, της πρόσφατης αλλαγής στον τρόπο υπολογισμού του φόρου και της κατάργησης της εισφοράς αλληλλεγγύης για το 2021 ότι το impact στα οικονομικά μου δεν θα είναι τόσο βαρύ και τράβηξα την σκανδάλη....

      Έχω 2 επιλογές με την ίδια ακριβώς ΛΤΠΦ σαν διαμορφώσεις

      • Sportline Advanced

      • Business Advanced

      Τα κοινά στοιχεία είναι το αυτόματο κιβώτιο, φώτα/προβολείς ομίχλης led, Μεταλλικό χρώμα, Connected Professional, Live Cockpit, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω.

      Οι διαφορές είναι ότι το Sportline έχει μαύρο πλαίσιο παραθύρων και γρίλιας μάσκας, sport 17'' ζαντες, σπορ καθίσματα δέρμα/ύφασμα ενώ το Business Advanced (στηρίζεται στην Luxury έκδοση) και έχει χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων και εμπρός μάσκας, πολυάκτινο σχέδιο17'' ζάντες, δερμάτινο διάτρητο σαλόνι Dakota χρώματος μαύρο/γκρι/μόκα.

      Κλίνω προς την Business Advanced σε μαύρο εξωτερικό χρώμα και μόκα εσωτερικό δέρμα αλλά περιμένω να μου πουν τι υπάρχει σε ετοιμοπαράδοτα ως συνδυασμός πρώτα. Αν είναι συνδυασμός που δεν μου αρέσει θα πάω στην Sportline που υπάρχουν πολλά σε μια πρώτη ενημέρωση που είχα....δεν θέλω να περιμένω 4 μήνες ακόμα με το Qashqai το οποίο το βαρέθηκα....

      Πιστεύω ότι είναι ένας συμβιβασμός σε επίπεδο επιδόσεων σε σχέση με την δίλιτρη Octavia αλλά θέλω μετά από 3 ευκαιρίες που είχα στο παρελθόν να πάρω για πρώτη φορά ένα BMW και να δω πόσο καλά στημένα οχήματα είναι σε τιμόνι,αναρτήσεις,φρένα όπως (δια)φημίζονται....Χωροταξικά σαν οικογένεια με ένα 9χρονο παιδί δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα και υποκειμενικά από όλα τα προς επιλογή αυτοκίνητα είναι το μόνο που με κάνει να θέλω να το βλέπω και να το οδηγήσω...

      Θα επανέλθω με την τελική επιλογή έκδοσης/χρώματος λίαν συντόμως και με φωτογραφίες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sera2008
    • RE: Περί Σπουδών

      και αυτο που πιεζω τον πιτσιρικα μου και τον εχω στρωμενο να διαβαζει ηδη για την εξεταστικη στη φαρμακευτικη, ειναι να σκιστει να εχει εξαιρετικη επιδοση γιατι θα τον βοηθησει σε υποτροφιες και επιλογες αργοτερα βγαινοντας εξω. ετσι ξαναδινει σεπτεμβριο οτι μαθημα ειχε κατω απο 8.5. και ειναι αυτο που λεω και στους αλλους μικρομεσαιους γονεις: εχει πολυ αγωνα και πριν και μετα.

      Καταρχάς συγχαρητήρια για την επιτυχία και επιλογή της σχολής. H φαρμακευτική όπως ήδη θα γνωρίζει ο γιος είναι λίγο παράξενη σχολή. Εξηγούμαι τι εννοώ: από τα 120-150 άτομα που μπαίνουν κάθε χρόνο ( αναφέρομαι στην Αθήνα που γνωρίζω, φαντάζομαι ανάλογα ποσοστά παίζουν Θεσ/κη και Πάτρα) το 80-85% είναι παιδιά φαρμακοποιών που έχουν ήδη φαρμακείο και μπαίνουν με αποκλειστικό σκοπό να συνεχίσουν την επιχείρηση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα αυτοί που απομένουν να έχουν πολύ καλή επαγγελματική προοπτική αποκατάστασης. Βασικά δεν γνωρίζω και δεν έχω ακούσει να υπάρχει άνεργος φαρμακοποιός.

      Οι δυνατότητες και οι προοπτικές είναι πολλές για αυτούς που δεν έχουν να κληρονομήσουν ένα φαρμακείο - υπάρχει η βιομηχανία (παραγωγή, έρευνα, ποιοτικός έλεγχος), υπάρχουν οι πωλήσεις/marketing φαρμακευτικών/medical devices εταιρειών που αν έχεις πτυχίο φαρμακοποιού έχεις τεράστιο advantage να προσληφθείς χωρίς προυπηρεσία άμεσα, να προχωρήσεις γρήγορα και να ανελιχθείς αν είσαι καλός, υπάρχει το Commercial QA, Regulatory, Pharmacovigilance πολύ εξειδικευμένες θέσεις σε όποια φαρμακευτική εταιρεία δραστηριοποιείται σε οποιαδηποτε χώρα του κόσμου που οι φαρμακοποιοί λόγω σπουδών προτιμούνται από πχ Χημικούς, Βιολόγους κλπ,  υπάρχουν τα δημόσια/ιδιωτικά νοσοκομεία και οι ιδιωτικές κλινικές με φαρμακείο που χρειάζονται φαρμακοποιό, υπάρχουν οι φαρμακαποθήκες που χρειάζονται φαρμακοποιό, υπάρχουν οι εταιρείες κλινικών μελετών και CRO, ακόμα εν τέλη και αν όλα πάνε στραβά να εργαστεί ένας φαρμακοποιός σε φαρμακείο άλλου ( οκ χειρότερη περίπτωση οικονομικά). Και στην τελική υπάρχει πάντα η επιλογή (είτε αν υπάρχει η υποστήριξη απο την οικογένεια είτε όχι) να ανοίξει κάποιος το δικό του φαρμακείο και να πέσει στην 'αρένα'....

      Ο λόγος που έκανα το quote αγαπητέ γάτε είναι ότι ο βαθμός πτυχίου στην φαρμακευτική παίζει πολύ σημαντικό ρόλο μόνο στην περίπτωση σοβαρού μεταπτυχιακού στην έρευνα ή η ακαδημαϊκή καριέρα. Αν ο στόχος του παιδιού είναι αυτός εννοείται ότι πρέπει να πιεστεί. Όμως για οποιαδήποτε σκέψη επαγγελματικής αποκατάστασης εκτός αυτών (όπως οι περιπτώσεις που αναφέρω παραπάνω) πιστεψέ με από προσωπική εμπειρία και αναζήτησης δουλειάς και συνεντεύξεων στο παρελθόν και ως έμμεσος εργοδότης και αναζήτησης νέου φαρμακοποιού αργότερα για το τμήμα μου ο βαθμός πτυχίου δεν παίζει και τόσο σημαντικό ρόλο.

      PS - Και κάτι τελευταίο λυπηρό- έχει ελάχιστη διασύνδεση το πρόγραμμα σπουδών της φαρμακευτικής με το τι θα αντιμετωπίσει κάποιος στην αγορά εργασίας αν βγει να δουλέψει μετά από 5 χρόνια σπουδών σε εταιρεία, νοσοκομείο, φαρμακαποθήκη, κλινικές μελέτες. Δυστυχώς είναι τέτοιο το κενό που θα ήθελα πραγματικά να μπορούσα να κάνω μάθημα στα παιδιά και να τους μιλήσω για το ποια skills (soft & hard) ανά είδος εξειδικευμένης θέσης θα χρειαστούν. Έπεσα στα πολύ βαθειά στην πρώτη μου δουλειά την οποία αγάπησα και συνέχισα να αναπτύσομαι απο την πρωτη μέρα, ωστόσο ακόμα και σήμερα μετά απο σχεδόν 20 χρόνια πιστεύω ότι το πτυχίο του φαρμακοποιού είναι ένα πολύ ισχυρό πτυχίο που δεν έχει σχέση όμως με το τι θα χρειαστεί να κάνεις σαν επάγγελμα εκτός φαρμακείου. Ηταν ένα σοκ το τι θα έκανα αργότερα και το τι έκανα στο πανεπιστήμιο για 5 χρόνια.

      posted in Αντίλογος
      S
      sera2008
    • RE: Αγαπημένο είδος μουσικής [#2]

      Είναι η προφορά της γλώσσας μιλιταριστική και δεν τραγουδιέται από άντρες, έχεις παρατηρήσεις στις Ιαπωνικές ταινίες την ανδρική ομιλία ? Είναι σαν να δίνει παραγγέλαμαρα, τι σόϊ τραγούδι μπορεί να τραγουδίσει ένας άντρας που η γλώσσα του δεν βοηθάει το είδος, είναι τρις χειρότερη από την Γερμανική.

      Γερμανός που τραγουδάει ένα παραδοσιακό ιαπωνικό τραγούδι.....κομματαρα

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      S
      sera2008
    • RE: Αγορά μεταχειρισμένου Crossover (SUV?) για 3μελή οικογένεια μέχρι 13.000€

      Το εταιρικό που είχες και έληξε η μίσθωση αν το είχες από την αρχή και γνωριζεις το αυτοκίνητο και σε βόλευε γιατί δεν ρωτάς να το εξαγοράσεις από την εταιρεία Leasing? Συνήθως τα δίνουν σε ελκυστικές τιμές στους εργαζόμενους-οδηγούς που τα είχαν.

      πχ εμένα που έχω το Qashqai 2ης γενιάς diesel από 07/2016 μου το δίνει η Hertz 13.300€ (Έχει 106.000Κμ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sera2008
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr